IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Pagan Altar (NWOBHM/Doom, UK)
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2012 22:12 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ha, ik kijk scheel of er is geen topic over deze Britse band!

Ik wilde alleen even melden hoe lekker ik Lords of Hypocrisy vind, maar bij deze ook nog een kleine introductie:

Lekkere combinatie van NWOBHM en oldschool doom. De zanger heeft een bijzondere nasale stem en doet me op de een of andere manier aan een opa denken, maar toch is het in combinatie met de lekkere muziek erg fijn.




Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 17-06-2012 10:11 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Prima band! Ik zal er weer meer naar opzoek gaan want op dit moment heb ik alleen:Mythical & Magical.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-06-2012 14:11 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

yes, vette shit. vooral M&M



Northward
Usericon van Northward
Posted 17-06-2012 14:35 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Heersende band! Wanneer komt dat nieuwe album nu uit?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-06-2012 7:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik heb eigenlijk alleen hun eerste album en die draai ik niet echt vaak. Toch de rest ook maar eens een kans geven dan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Northward
Usericon van Northward
Posted 18-06-2012 12:32 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Het tweede en derde album zijn dan ook veel beter.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-06-2012 13:12 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik hoor het liefst Lords of Hypocrisy, maar M&M is ook erg fijn.



Northward
Usericon van Northward
Posted 26-05-2014 20:31 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Het nieuwe album schijnt dan eindelijk op 11 juli uit te komen...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-05-2014 7:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Inmiddels een tijdje helemaal verslaafd aan deze band, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen en kijk dus erg uit naar dat nieuwe album waar ze al zo lang mee bezig zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-05-2014 7:59 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nieuw werk, ik sluit me aan bij Mark, ik ben benieuwd.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 01-06-2014 3:35 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ze hadden denk ik nu 2 jaar geleden een nieuw nummer op facebook gezet genaamd dance of the vampires. Dat nummer was geweldig. De nieuwe album is ook nu nog steeds mijn meest geanticipeerde album.



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 15-05-2015 21:29 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

RIP Terry Jones. Vandaag zijn strijd met kanker verloren.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 16-05-2015 1:44 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

verschrikkelijk nieuws.
Ben blij dat ik ze 1 keer live heb mogen meemaken.

Ik schaam me een beetje voor dat ik me zorgen maak of die nieuwe album nog ooit uit komt....



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-05-2015 1:49 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 mei 2015 1:44 schreef tomcat ha het volgende:
verschrikkelijk nieuws.
Ben blij dat ik ze 1 keer live heb mogen meemaken.

Ik schaam me een beetje voor dat ik me zorgen maak of die nieuwe album nog ooit uit komt....


Die hoop had ik al een paar jaar geleden opgegeven.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Northward
Usericon van Northward
Posted 16-05-2015 12:09 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zuur nieuws, RIP


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 16-05-2015 14:45 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik weet nog dat toen ze een nieuwe nummer op youtube hadden gezet op oudjaars avond 2011 of 2012. Dance of the Vampires, dat was zon goed nummer. Echt alles wat pagan altar speciaal maakte kwam samen.



Northward
Usericon van Northward
Posted 16-05-2015 16:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Het album was al wel volledig opgenomen toch? Hopen dat die nog uitkomt idd.


Northward
Usericon van Northward
Posted 03-06-2017 14:03 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

http://www.templeofmystery.ca/final-pagan-altar-album-room-shadows-released-august-2017/



[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 03-06-2017 14:04]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-06-2017 13:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heel goed nieuws ja.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 04-06-2017 23:52 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

vraag me af of we alleen die release show krijgen in canada of dat er nog wat meer komt.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-08-2017 11:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het nieuwe en tevens laatste album is vandaag uitgekomen. Staan een paar erg goede nummers op, maar ook wat missers. Dit nummer vind ik in ieder geval erg sterk:



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-08-2017 22:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Fijne track inderdaad. Toch het album maar eens opsnorren.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 25-08-2017 1:08 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Net als de vorige platen een paar supernummers op maar ook veel middelmatigheid, Maar de fans gaan gegarandeerd weer gillend klaarkomen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-08-2017 14:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb 'm nu helemaal gehoord. Niets mis mee, maar inderdaad wat je zegt. Er zitten wat bijna 'foute' nummers tussen. Maar al met al een lekker plaatje hoor!



Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen