IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Crowbar Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2003 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep, dat vind ik ook de charme van Crowbar, heel gewoontjes. Niks geen image gedoe.

Waren ook superrelaxedte gasten ..
Op de bassist na ook erg klein trouwens .. (Kirk is echt maar iets van 1.65 hoog)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2003 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ZO net ff de video van All I Had I Gave gekeken

VET HEFTIG!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-12-2003 21:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat een heerlijke band is dit toch. Lekker wentelen in zelfmedelijden. Terwijl de lompe riffs je ribbenkast kapot beuken. Ik vind vooral de zwaar depressieve langzame nummers erg gaaf. Through a wall of tears is daar een goed voorbeeld van.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 07-12-2003 21:34 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

kirk speelt ook in Down (op nola althans de tweede heb ik nog niet) en ik weet het niet zeker maar volgens mij spelen er ook gasten van crowbar in Superjoint ritual ik vind Crowbar wel gaaf maar moet er wel voor in de stemming zijn


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-12-2003 21:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Er speelt idd 1 Crowbar lid in Down. Van Superjoint ritual weet ik het niet zeker. Maar SR vind ik ook niet echt een geweldige band om eerlijk te zijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 07-12-2003 21:50 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 21:43 schreef XnegativeX het volgende:
Er speelt idd 1 Crowbar lid in Down. Van Superjoint ritual weet ik het niet zeker. Maar SR vind ik ook niet echt een geweldige band om eerlijk te zijn.

vond er eerst ook niet veel aan maar je moet de live dvd es kijken,dan ben je gelijk fan,gaan ze heerlijk jammen


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2003 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kirk speelt iid in Down.
In SR twijfel ik ...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-12-2003 22:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:03 schreef Jenje het volgende:
Kirk speelt iid in Down.
In SR twijfel ik ...
Zanger Phil Anselmo speelt ook in SR

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 07-12-2003 22:06]


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-12-2003 22:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Maar niet in Crowbar en daar ging het om.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 8:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 22:06 schreef Elfensteen het volgende:
Zanger Phil Anselmo speelt ook in SR

Phil speelt dan weer niet bij Crowbar

Oud-Pantera bassist Rex speelt trouwens nu wel bij Crowbar, hij mixt het nieuwe alum ook trouwens


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 8:55 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hm...begin dement te worden..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 8:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee je bent gewoon een groentje


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 9:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

grmbl
zal het eens uitzoeken

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 08-12-2003 9:01]


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-12-2003 9:15 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 8:53 schreef Jenje het volgende:
Phil speelt dan weer niet bij Crowbar

Dat zeg ik


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 10:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

De gitarist Jimmy Bower van Crowbar heeft gedrumt in Superjoint Ritual


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 10:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Welk album van Crowbar speelde hij dan gitaar?

Meestal was het namelijk die gast die in Acid Bath speelde


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 10:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Broken Glass en Odd Fellows Rest...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 10:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*denkt (kzit nu niet thuis)*

Kan goed kloppen ja.

Op Sonic Excess speelt die andere gast weer mee ... die ook in geitenhoer (goatwhore) en Acid Bath speelt


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 11:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 10:51 schreef Jenje het volgende:
Op Sonic Excess speelt die andere gast weer mee ... die ook in geitenhoer (goatwhore) en Acid Bath speelt
Sammy Pierre Duet


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja die ja was naam kwijt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Crowbar is op zoek naar een label voor de nieuwe plaat, BELACHELIJK!!!!! dat deze band geen goed label kan vinden!


NP Odd fellows rest, ik hoop dat er op de nieuwe zo'n soort nummer staat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2004 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

JAHAAA Crowbar gaat dit jaar naar Nederland komen woepdidooo


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-02-2004 16:05 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 februari 2004 16:05 schreef Jenje het volgende:
JAHAAA Crowbar gaat dit jaar naar Nederland komen woepdidooo
Bron/URL?



I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2004 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 16:05 schreef helmet het volgende:
Bron/URL?


onze eigen frontpage dipshit


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-02-2004 16:08 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 februari 2004 16:06 schreef Jenje het volgende:
onze eigen frontpage dipshit
Vandaar de knipoog, dork! Ik heb Borgia zelf geholpen met het CMS

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2234.html

dus


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen