IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Crowbar Vorige pagina | Volgende pagina
CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-01-2005 13:23 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Is er inmiddels al wat meer bekend over andere data dan het optreden in Willemeen?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-01-2005 14:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 17:51 schreef Jenje het volgende:
Downloaden is voor homo's er werd op Ebay ook al een promo van aangeboden ..

Ik wil het echte!!
En toch wou je die gedownloade versie van het nieuwe album maar al te graag van me hebben Janneman!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2005 19:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zekers, altijd interessant, maar ga em 100% zeker weten kopen


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 28-01-2005 14:43 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

En de heren komen in de Baroeg:

Zo 20 Maart

Crowbar (US doomcore)
Redrum Inc (D)
Path Of No Return (S)
Entree 9 euro. Zaal open 15.00 uur.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2005 17:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Naast arnhem nog andere datum bekend?

(en doomcore heb ik nog nooit van gehoord, name it Sludge )


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-01-2005 17:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2005 17:08 schreef Jenje het volgende:
Naast arnhem nog andere datum bekend?

(en doomcore heb ik nog nooit van gehoord, name it Sludge )


zie 2 posts hierboven


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2005 17:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vroeg het ook aan CTTS .. als in is er nog ene datum naast bareog en arnhem ...

Oh en robertje .. nog niks ontvangen ja ..


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-01-2005 17:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2005 17:12 schreef Jenje het volgende:
Ik vroeg het ook aan CTTS .. als in is er nog ene datum naast bareog en arnhem ...

Oh en robertje .. nog niks ontvangen ja ..
Gister iets voor zessen in de brievenbus gemieterd, dus dan zal je het morgen wel krijgen...misschien...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2005 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ah ok


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-01-2005 20:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2005 17:48 schreef Jenje het volgende:
ah ok


ik heb vandaag ook wat in de brievenbus gemieterd in jou richting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2005 21:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2005 20:05 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb vandaag ook wat in de brievenbus gemieterd in jou richting.
Super!!


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 29-01-2005 2:27 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 28 januari 2005 17:08 schreef Jenje het volgende:
Naast arnhem nog andere datum bekend?

(en doomcore heb ik nog nooit van gehoord, name it Sludge )


Nog niet, er schijnt nog een derde datum aan te komen, maar ik heb nog niets gevonden. Al ben ik al tevreden met de Baroeg



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2005 10:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou mooi zijn als er een noordelijke datum bijkomt ...


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 29-01-2005 11:03 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Idd, want ik ga dus echt niet dat hele eind rijden... Want ´t is wel lekkere muziek!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2005 18:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb nieuwe album thaks 2 robert.
Godver wat gruwelijk goed ... lang geleden dat ik kippenvel kreeg van muziek!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-03-2005 16:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb gisteren het nieuwe album gehaald en Crowbar vernietigd gewoon. Niet alleen is de muziek alles verpulverend maar ook zit het stampens vol met sterke riffs en bomvol emoties.

Ze zijn nog geen steek veranderd maar dat is voor Crowbar fans alleen maar goed nieuws.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2005 16:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat dacht ik ... voor zover ik wete is er geen nekel band die al vijftien jaar lang en op alle albums in staat is die sfeer te produceren.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-03-2005 11:53 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Lifes Blood for the Downtrodden... Hoe fucking geniaal? Vooral Fall Back to Zero vind ik een fantastisch nummer, ik krijg er gewoon kippenvel van! Inderdaad geweldig dat een band na 15 jaar gewoon nog precies dezelfde sfeer weet op te roepen.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-03-2005 13:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 11:53 schreef Miss Lucifer het volgende:
Inderdaad geweldig dat een band na 15 jaar gewoon nog precies dezelfde sfeer weet op te roepen.


dat is dus heel gemakkelijk...kijk maar naar alle retro zweedse death metal....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2005 18:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 13:28 schreef Spirit In Black het volgende:
dat is dus heel gemakkelijk...kijk maar naar alle retro zweedse death metal....
Een saaie sfeer oproepen is donderders makkelijk ja, maar dat is niet on topic hier he ...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-03-2005 19:04 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Noem mij eens 1 old school zweedse death metal band die 15 jaar achtereen dezelfde sfeer op heeft weten te roepen.

Entombed? Die klinkt op elk album anders.
Unleashed? Die zijn tijden uit elkaar geweest en kunnen met hun nieuwe werk niet tippen aan hun oude werk.
Grave? Ook jaren lang uit elkaar geweest.
Dismember? Dat zou dan de enige zijn waar ik het me van kan indenken. Maar daar zijn de meningen nog zwaar over verdeelt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-03-2005 19:36 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 18:57 schreef Jenje het volgende:
Een saaie sfeer oproepen is donderders makkelijk ja, maar dat is niet on topic hier he ...


Jij kunt het weten he?

Je hebt btw mail...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-03-2005 19:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dark Tranquillity. Ook al zitten er wel enkele verschillen, ze zijn imho wel constant kwa sfeer.


Aankomende zaterdag Crowbar, jeuh!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2005 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 19:36 schreef Miss Lucifer het volgende:
Jij kunt het weten he?

Je hebt btw mail...
Heb de mail ontvangen, ik zal ff kijken of bij de promo teksten zitten, zo ja, type ik die wel ff voor je uit. (van dat nummer dan )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2005 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm in de promohoes staan dus geen teksten jammer genoeg, probeer anders ff op Crowbar-board te vragen om de teksten, zitten erg relaxte mensen die dat vaak wel doen.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen