IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Crowbar Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2005 14:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hou ff op zeg

Heb ze al eens gezien in Atak, (met Bolt Thrower) en was toen geweldig!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-03-2005 14:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zo te zien lichtjaren geleden Atak?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2005 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was tijdens Odd Fellows Rest tour, jaartje of 5 a 6 geleden dus


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-03-2005 14:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ah nou weet ik het weer, idd. Ik heb ze een keer met Pro-Pain gezien en nog een keer maar ik wist niet meer met welke band. Bolt Thrower idd & Totenmond.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-03-2005 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Yes idd met Totenmond

Godver wat gingen die duutsers hard


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2005 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

http://umtv.info/bands/crowbar.html

Hier kun je een drietal live video's van Crowbar downloaden! Goede kwaliteit! Voor als je ze nog nooit live mee hebt gemaakt!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-08-2005 22:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Jenje dit weet jij vast wel, is Chubba/y Gibbs (gitarist) de zoon van een van dé Gibbs als in van de BeeGee's?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2005 23:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gast heet Steve Gibb ... van Beegees heetten toch Gibbs ?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-08-2005 23:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ff gegoogeld, het is beide Gibb

http://www.angelfire.com/pop2/immortality/_images/Karen_Witkowski/Spen_Steve_94_KW2.jpg?

Bron: http://www.angelfire.com/pop2/immortality/kw.htm

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-08-2005 23:57]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-08-2005 18:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

HATEBREED frontman Jamey Jasta and CROWBAR guitarist/vocalist Kirk Windstein are currently in the studio recording the first album from their collaborative project, which is presently known simply as "CROWBREED". Jasta has issued the following update on the album's recording sessions:

"Right now I am up in [Massachusetts] at Planet Z studios with Kirk from CROWBAR recording an album for our new band together. Zeuss is producing and Derek from SEEMLESS is playing drums on the album. All I can say right now is that the material is definitely the heaviest and most diverse stuff I have ever been a part of and I seriously can't wait for people to hear this. Kirk is singing with me as well as playing the bass and guitar on the album, and we have both been writing and bringing ideas to the table. It's been killer! Go check out our makeshift myspace page www.myspace.com/crowbreed as most of you know we dont have a name just yet so we have been calling it CROWBREED for now. We hope to announce our real name this weekend at the ICEPICK show! Which by the way I think is sold out but you can try to get tickets at www.thedowntown.com/site/calendar.htm. Kirk will be doing 'All I Had' with us. It's gonna be a rager, to say the least!"


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2005 18:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Las het ja!


Veeeheeeeet


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-08-2005 21:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zo, dat lijkt me wel een heel cool projectje.

crowbar heerst
hatebreed heerst

dus dit heerst in het kwadraat mogelijk.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-08-2005 21:51]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2005 22:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ze maar die NOLA groove erin houden


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2005 11:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

lol @ de naam--> Crowbreed


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2005 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Jamey Jasta en Kirk Windstein beginnen project

Crowbar-frontman Kirk Windstein en Hatebreed-frontman Jamey Jasta konden het kennelijk op de laatste tour samen zo goed vinden dat ze samen een project zijn begonnen. Het project gaat Kingdom of Sorrow heten en de rollen zijn alsvolgt verdeeld; Kirk Windstein - Gitaar, bass en zang, Jamey Jasta - zang, Stephen Gibb (Crowbar, ex-Black Label Society) - gitaar en van een drummer is nog niets bekend. Verder zullen er nog twee gastoptredens zijn, maar wie dat zijn is ook nog onbekend, maar zal volgens Jamey de luisteraar verrassen.

De band heeft momenteel dertien nummers plus een cover van Motörhead's No Class opgenomen, wanneer het album in de winkels ligt is vooralsnog onbekend.



Gaahaaaaaaaf


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-08-2005 11:13 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 11:52 schreef ghoulliette het volgende:
lol @ de naam--> Crowbreed


beter dan hatebar



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2005 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Naam is dus Kingdom of Sorrow Crowbreed was tijdelijke, niet echt serieuze naam ...


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 19-08-2005 18:48 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Damn ben echt zwaar benieuwd naar dit.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 10:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

http://www.kingdomofsorrow.com/

Behoorlijke lege site maar met heel klein stukje muziek


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-09-2005 11:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 11:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee

Neem aan dat ze verzekerd zijn


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2006 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eens geluisterd

die "nieuwe" life's blood vond ik zeer goed,

Broken glass daarentegen zwaar saai en irritante vocalen...


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-09-2006 11:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2006 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Las het al ja .. als ik geld teveel zou hebben: Ja .. maar ja ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 16:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Crowbar heeft een dvd opgenomen, vorig jaar op het With Full Force festival. Het schijfje van deze Amerikanen krijgt daarom de titel Live: With Full Force, en krijgt als extra's wat backstage beelden, en de videoclip voor het nummer Slave No More. Begin volgend jaar moet de dvd uitkomen.

Tracklist:
1. Self-Inflicted
2. I Am Forever
3. The Lasting Dose
4. Burn Your World
5. New Dawn
6. High Rate Extinction
7. Planets Collide
8. All I Had (I Gave)
9. Slave No More (video)

Van metalfan..
Ben nieuwsgierig!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen