IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-07-2012 21:33 by Forever After Profiel van Forever After

Dat wijf is al 65 en kost dus alleen maar geld, dusch...


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-07-2012 21:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 juli 2012 21:33 schreef Forever After het volgende:
Dat wijf is al 65 en kost dus alleen maar geld, dusch...
Dat weet je niet. Misschien werkt ze nog wel als hobbyslachter ofzo, bij het plaatselijk Chinese restaurant bijvoorbeeld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-07-2012 21:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 juli 2012 21:23 schreef Forever After het volgende:


Mishandelen dat wijf en in de berm dumpen.



Mja, dan krijg je het zelfde verhaal, maar dan met een 65-jarig wijf in de berm.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-07-2012 21:36]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-07-2012 21:41 by Forever After Profiel van Forever After

Ik denk anders niet dat de dierenambulance daar voor op komt dagen.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-07-2012 21:46 by bastianus Profiel van bastianus

Tja, met warm weer gaan bejaarden en honden natuurlijk snel dood. Dus misschien hoeft die ambulance dan sowieso niet te komen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-07-2012 21:47 by bastianus Profiel van bastianus

Wel raar trouwens dat mensen hun beschaafdheid menen te moeten laten blijken, door minstens zo'n barbaarse tegenmaatregelen voor te stellen. Wellicht is de sharia wat voor ze?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-07-2012 21:49 by Forever After Profiel van Forever After

Knuffelen werkt blijkbaar niet dus dan maar fight fire with fire.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-07-2012 21:49 by XXL Profiel van XXL

Dat is gewoon wat ze tegenwoordig nu.nl reacties noemen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-07-2012 21:50 by bastianus Profiel van bastianus

Ja, dat werkt uitstekend. Zoals b.v. in de US waar zwakbegaafden geëxecuteerd worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-07-2012 22:37 by Mark Profiel van Mark

Bush jr leeft toch gewoon nog?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-07-2012 22:58 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 26 juli 2012 21:49 schreef XXL het volgende:
Dat is gewoon wat ze tegenwoordig nu.nl reacties noemen.


*Bladert nog even terug.*


quote:
Op 26 juli 2012 21:50 schreef bastianus het volgende:
Ja, dat werkt uitstekend. Zoals b.v. in de US waar zwakbegaafden geëxecuteerd worden.


Gaat niet echt snel daar dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-07-2012 22:59]


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-07-2012 16:37 by Forever After Profiel van Forever After

Hoogevener krijgt vier boetes binnen een uur

MEPPEL - De politie in Meppel heeft donderdagavond in een uur tijd 4 boetes uitgedeeld aan een hardleerse 18-jarige inwoner van Hoogeveen.

De man kreeg de boetes voor wildplassen, gevaarlijk gedrag, belediging en vernieling. Dat meldde de politie vrijdag.

De eerste boete die agenten aan hem uitdeelden, was voor wildplassen. Die nam hij nog braaf in ontvangst en liep vervolgens richting het station en stak daar het spoor over. De politie deelde hem daarvoor een tweede bekeuring uit.

Toen hij even later in de trein stapte, stak hij zijn middelvinger op tegen de agenten. Die haalden hem uit de trein en schreven een derde bon uit, nu voor belediging.

Daar was de Hoogevener niet van gediend en maakte amok. Agenten brachten hem vervolgens over naar het politiebureau, waar hij uit boosheid een deur vernielde. Dat kwam hem op een vierde boete te staan. Hij is daarna ingesloten. De man zit nog vast.

Door: ANP / Nu.nl


:')



 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-07-2012 16:45 by Forever After Profiel van Forever After

Vakantieganger laat hond 11 dagen alleen

GOIRLE - Een hond heeft 11 dagen alleen in een huis in het Brabantse Goirle gezeten, terwijl zijn baasje vakantie aan het vieren was. Dat meldde de politie donderdagavond.

De politie kreeg een melding en besloot een kijkje te nemen bij de woning.

Daar zat de hond moederziel alleen. Het dier maakt het goed. De politie heeft de hond voorzien van vers water en houdt hem in de gaten. Ook wordt er een nader onderzoek ingesteld naar het voorval.


Door: ANP / Nu.nl




 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-07-2012 17:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ik wist niet echt waar ik dit moest posten, dus doe ik het maar hier: http://www.popmatters.com/pm/post/159592-underground-metal/P0

Wat vinden jullie ervan? Ik vind enkel de plaats voor Behemoth en Baroness (moet Mastodon zijn) wat vreemd.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 27-07-2012 17:56]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-07-2012 18:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Gaat toch om personen, niet bands? Dan terecht :-P

Dit soort lijsten falen vaak, Maar deze valt me mee, tot nu toe. Volgorde, tsja.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-07-2012 18:19 by Helvete Profiel van Helvete

.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 28-07-2012 1:45]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-07-2012 1:35 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

From HR to CSR: management lessons from Mexico’s drug lords

http://www.economist.com/node/21559598


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-07-2012 1:37 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 27 juli 2012 17:55 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik wist niet echt waar ik dit moest posten, dus doe ik het maar hier: http://www.popmatters.com/pm/post/159592-underground-metal/P0

Wat vinden jullie ervan? Ik vind enkel de plaats voor Behemoth en Baroness (moet Mastodon zijn) wat vreemd.


Kurt Ballou en Jacob Bannon erin, dikke prima dus. Een volgorde neerzetten lijkt me onmogelijk en tamelijk irrelevant. Wel heeft de beste schrijver veel in het hardcore/black metal-spectrum gekeken. Ik vind het een leuke lijst en erg goed geschreven.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-07-2012 8:47 by nark Profiel van nark

Hoogleraar: betaal je zorg zelf
28 jul. 2012, 07:23
Oudere Nederlanders moeten zelf betalen voor hun zorgkosten, eventueel door hun huis te verkopen. Hoogleraar economie Lans Bovenberg betoogt dat de overheid niet alle zorgkosten meer kan dragen.

Bovenberg zegt in Trouw dat de vergrijzing zo veel belastinggeld kost dat andere sociale voorzieningen er te veel op achteruitgaan. Deze 'publieke armoede' kan volgens de hoogleraar alleen worden bestreden als mensen zelf geld opzij zetten voor hun zorgpensioen.

Omdat het geld kan worden opgebracht uit de eigen woning, moeten jongeren volgens Bovenberg worden gestimuleerd om een huis te kopen. Wie met pensioen gaat kan zijn huis verkopen aan een woningbouwcorporatie. De verkoper hoeft dan niet te verhuizen, maar gaat huur betalen. De allerduurste zorg moet volgens Bovenberg wel worden betaald door de staat.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2012 10:56 by XXL Profiel van XXL

Flikker op, man.

30 jaar aan een huis betalen om op je oude dag minder lasten te hebben dus niet afhankelijk te zijn van het inmiddels erg onzeker wordende pensioenstelsel?

Bovendien ook nog eens de nalatenschap voor je kinderen opsnoepen?

Prima, maar dan niet alleen voor huizenbezitters.
Laat de rest van de nederlanders dan ook maar hun auto en andere luxe bezittingen verpanden zodat we allemaal straatarm het graf in gaan.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-07-2012 16:54 by Forever After Profiel van Forever After

Man snijdt pony's de hals door

TERNEUZEN - Een 50-jarige man uit Axel heeft in Terneuzen twee pony's de hals doorgesneden. Dat gebeurde in een wei aan de Goesseweg in de Zeeuwse gemeente.

De dieren hebben het niet overleefd, maakte de politie zondag bekend.

De man kwam zijn daad zaterdagavond zelf opbiechten op het politiebureau. Agenten spoedden zich naar de weide, waar een van de pony's al was overleden. Een dierenarts moest de andere pony laten inslapen.

Volgens de politie verkeerde de man onder invloed van alcohol. Hij zit vast.

Door: ANP / Nu.nl



 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-08-2012 13:17 by Forever After Profiel van Forever After

Nederlandse klimmer overleden na val in Oostenrijk

GASCHURN - Een 56-jarige Nederlandse bergbeklimmer is dinsdag om het leven gekomen door een val in de Oostenrijkse Alpen. Hij gleed uit en viel 100 meter.

Dat meldde de politie in de westelijke deelstaat Vorarlberg woensdag.

De man maakte met 12 anderen een klim op de Riedkopf, een berg van ongeveer 2500 meter hoog bij de grens met Italië. Het ongeluk gebeurde tijdens de afdaling.

De man moest een rotspartij oversteken, maar verloor zijn evenwicht. Hij gleed langs de rotswand naar beneden. Twee medeklimmers daalden naar hem af.

Ook een reddingshelikopter schoot te hulp, maar de ambulance-arts kon alleen de dood van de Nederlander vaststellen.

Door: ANP / Nu.nl


Ik krijg de indruk dat steeds meer klimmers het principe van klimmen niet meer zo begrijpen de laatste tijd.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-08-2012 14:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2012 16:54 schreef Forever After het volgende:
Man snijdt pony's de hals door

TERNEUZEN - Een 50-jarige man uit Axel heeft in Terneuzen twee pony's de hals doorgesneden. Dat gebeurde in een wei aan de Goesseweg in de Zeeuwse gemeente.

De dieren hebben het niet overleefd, maakte de politie zondag bekend.

De man kwam zijn daad zaterdagavond zelf opbiechten op het politiebureau. Agenten spoedden zich naar de weide, waar een van de pony's al was overleden. Een dierenarts moest de andere pony laten inslapen.

Volgens de politie verkeerde de man onder invloed van alcohol. Hij zit vast.

Door: ANP / Nu.nl




Je moet wat als je trek heb in kroket.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-08-2012 9:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
ISO keurde functioneren Odfjell goed

ROTTERDAM - Tankopslagbedrijf Odfjell in Rotterdam functioneert volgens de de zogeheten ISO-normering goed. Daarvoor kreeg het maanden geleden nog twee certificaten.


Daarmee kon het bedrijf voor de verzekering aantonen dat het voldoet aan allerlei eisen. SP-gedeputeerde Rik Janssen vindt het vreemd dat dat kan gebeuren in een tijd dat de onderneming aan alle kanten faalde.

Janssen vindt dat de Onderzoeksraad voor Veiligheid daarom ook moet kijken naar de wijze van certificering bij dergelijke bedrijven.

''Hiermee ging het immers ook al mis bij de banken. Die werden door een onafhankelijke instantie kredietwaardig genoeg bevonden, maar waren dat in praktijk niet."

Verzekeren

Hij vindt het op zijn minst vreemd dat een onafhankelijk bureau dergelijke certificaten heeft afgegeven. ''Zo kon Odfjell zich blijven verzekeren. Dat is belangrijk, want als dat niet meer kan, moet het bedrijf sluiten", zegt Janssen.

Volgens het bureau Lloyd’s Register Quality Assurance (LRQA) in Rotterdam, dat de certificaten toekende, kent Odfjell een goed milieumanagementsysteem (ISO 14001). Dat richt zich op het beheersen en verbeteren van prestaties op milieugebied.

Bij het bedrijf lekte echter vorig jaar nog 200 ton butaangas en een hoeveelheid benzine. Bovendien was er in 2001 ook benzeen vrijgekomen.

Veiligheid

Het andere certificaat dat Odfjell op de borst werd geprikt was de ISO 9001, dat eisen stelt aan het kwaliteitsmanagementsysteem van de organisatie. Ook daar schortte het aan, want het bedrijf is nog veel te weinig gericht op veiligheid. '

'De ISO 9001 richt zich op het verhogen van de kwaliteit en klanttevredenheid’’, staat in een persbericht van Odfjell. De certificaten zijn geldig tot en met 31 mei 2015.

Janssen vraagt zich af wat de waarde van deze certificaten is als blijkt dat inspecties constateren dat het er niet goed zit. De Milieudienst Rijnmond heeft Lloyd’s wel gevraagd waarom die certificeringen zijn afgegeven, maar kreeg daar geen passend antwoord op. Bij Lloyd's is niemand bereikbaar voor commentaar.


Ach guttegut, een politicus die er weer eens niets van snapt.

Handhaving is totaal wat anders dan certificering, en in mijn ogen heeft de handhaving dik gefaald bij dit bedrijf.


Boeiender


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 02-08-2012 12:03 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

Ik begin die container die continue verdekt staat opgesteld langs de n377 behoorlijk irritant te vinden... ga boeven vangen!


I am mine own redeemer...!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen