IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-08-2012 23:43 by Forever After Profiel van Forever After



 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 05-08-2012 23:47 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 5 augustus 2012 23:43 schreef Forever After het volgende:




Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-08-2012 0:37 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 augustus 2012 23:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Och nee hè, reli's die elkaar weer aan het uitmoorden zijn? Wat verrassend zeg.

Fusion zal het wel weer 'afkeuren', tenzij 'ie er natuurlijk achter komt dat zijn god dit zo wilde.

GRONINGEN - Een onbekend aantal homoseksuele mannen is tijdens seksfeesten in Groningen gedrogeerd, misbruikt en geïnjecteerd met hiv-besmet bloed. Begin mei zijn vier verdachten gearresteerd. Twee hebben een bekentenis afgelegd. Dat maakte de politie woensdag bekend.

Vijf slachtoffers (homoseksuele mannen tussen de 25 en 50 jaar oud) hebben zich inmiddels bij de politie gemeld, vier hebben aangifte gedaan. De slachtoffers spraken via chatboxen af op de seksfeesten.

Daar werden ze gedrogeerd met de drug GHB, soms in combinatie met xtc, waarna ze met een injectiespuit besmet bloed kregen ingespoten. Het is niet bekend hoeveel slachtoffers daadwerkelijk besmet zijn geraakt met het hiv-virus.
oww zal t wel weer 'afkeuren', behalve als de dader n lekkere strakke leren broek droeg.

Sjonge oww ik dacht ik verlaag me ff naar jouw niveau, inclusief de trieste aanhalingstekens om "afkeuren" etc maar t voelt toch niet zo fijn... die toch s niet zo gay ouwe relnicht...


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-08-2012 1:11 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Oh dus? Wil dat zeggen dat als je er achter komt dat wat er gebeurd is in die tempel inderdaad de wil van je god blijkt te zijn geweest dat je het dan alsnog afkeurt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 06-08-2012 1:14 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 6 augustus 2012 0:37 schreef Fusion het volgende:
GRONINGEN - Een onbekend aantal homoseksuele mannen is tijdens seksfeesten in Groningen gedrogeerd, misbruikt en geïnjecteerd met hiv-besmet bloed. Begin mei zijn vier verdachten gearresteerd. Twee hebben een bekentenis afgelegd. Dat maakte de politie woensdag bekend.

Vijf slachtoffers (homoseksuele mannen tussen de 25 en 50 jaar oud) hebben zich inmiddels bij de politie gemeld, vier hebben aangifte gedaan. De slachtoffers spraken via chatboxen af op de seksfeesten.

Daar werden ze gedrogeerd met de drug GHB, soms in combinatie met xtc, waarna ze met een injectiespuit besmet bloed kregen ingespoten. Het is niet bekend hoeveel slachtoffers daadwerkelijk besmet zijn geraakt met het hiv-virus.
oww zal t wel weer 'afkeuren', behalve als de dader n lekkere strakke leren broek droeg.

Sjonge oww ik dacht ik verlaag me ff naar jouw niveau, inclusief de trieste aanhalingstekens om "afkeuren" etc maar t voelt toch niet zo fijn... die toch s niet zo gay ouwe relnicht...



oud "nieuws" (sorry voor de anaalhalingstekens) dit zeg...


I am mine own redeemer...!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2012 8:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 augustus 2012 23:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Och nee hè, reli's die elkaar weer aan het uitmoorden zijn? Wat verrassend zeg.

Fusion zal het wel weer 'afkeuren', tenzij 'ie er natuurlijk achter komt dat zijn god dit zo wilde.
Het is dus al bekend wat het motief van de dader(s) is/zijn? Hebben ze ook eisen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-08-2012 9:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 augustus 2012 8:42 schreef Greycloak het volgende:
Het is dus al bekend wat het motief van de dader(s) is/zijn? Hebben ze ook eisen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2012 9:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gok dat de daders in de gefrustreerde blanke redneckhoek te vinden zullen zijn.

Of iemand die pissed was dat zijn tandoori niet te vreten was ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2012 9:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 augustus 2012 0:37 schreef Fusion het volgende:
GRONINGEN - Een onbekend aantal homoseksuele mannen is tijdens seksfeesten in Groningen gedrogeerd, misbruikt en geïnjecteerd met hiv-besmet bloed. Begin mei zijn vier verdachten gearresteerd. Twee hebben een bekentenis afgelegd. Dat maakte de politie woensdag bekend.

Vijf slachtoffers (homoseksuele mannen tussen de 25 en 50 jaar oud) hebben zich inmiddels bij de politie gemeld, vier hebben aangifte gedaan. De slachtoffers spraken via chatboxen af op de seksfeesten.

Daar werden ze gedrogeerd met de drug GHB, soms in combinatie met xtc, waarna ze met een injectiespuit besmet bloed kregen ingespoten. Het is niet bekend hoeveel slachtoffers daadwerkelijk besmet zijn geraakt met het hiv-virus.
oww zal t wel weer 'afkeuren', behalve als de dader n lekkere strakke leren broek droeg.

Sjonge oww ik dacht ik verlaag me ff naar jouw niveau, inclusief de trieste aanhalingstekens om "afkeuren" etc maar t voelt toch niet zo fijn... die toch s niet zo gay ouwe relnicht...
1 voorbeeld tegenover de duizenden voorbeelden van geweld uit de chirstelijke hoek. Gefeliciteerd, u wint de jostiprijs voor "uit het verband trekken".


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2012 10:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 5 augustus 2012 23:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Och nee hè, reli's die elkaar weer aan het uitmoorden zijn? Wat verrassend zeg.




Hoe haal jij dit precies uit dat bericht?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-08-2012 10:37 by Daops Profiel van Daops

Hoorde op het journaal dat Sikhs vaker 'per abuis' bedreigd worden, omdat ze op taliban lijken qua uiterlijk. Damn, het zal hier ook maar het geval zijn..

Helaas wel kenmerkend voor het denkvermogen van de gemiddelde fanatiekeling/inteeltkop.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


WMP
Usericon van WMP
Posted 06-08-2012 10:40 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 6 augustus 2012 8:42 schreef Greycloak het volgende:
Het is dus al bekend wat het motief van de dader(s) is/zijn? Hebben ze ook eisen?


Voor jou maakt die nuance niks uit, toch? Of is de dader nu geen Marokkaan?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-08-2012 11:47 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 augustus 2012 9:54 schreef Jenje het volgende:
1 voorbeeld tegenover de duizenden voorbeelden van geweld uit de chirstelijke hoek. Gefeliciteerd, u wint de jostiprijs voor "uit het verband trekken".
1000en voorbeelden van geweld tov 1000en van naastenliefde uit diezelfde hoek, 1 voorbeeld van een expres asociale post van mij tov zo'n beetje alle posts van oww... of is dat te veel voor je rigide statische denkwijze?


When your people matter, menstrual health matters


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-08-2012 11:59 by Forever After Profiel van Forever After

Ik zou de mods mailen als ik jou was.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-08-2012 12:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik zou gewoon even lekker allemaal ontopic gaan


Quis moderabat ipsos moderatores?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-08-2012 12:04 by nark Profiel van nark

'Schutter sikh-tempel was veteraan'
OAK CREEK - De man die zondag zes mensen doodschoot in een sikh-tempel in de Verenigde Staten was een veteraan uit het Amerikaanse leger. Mogelijk was hij een racist.

Schietpartij tempel VS Fotoserie
Dat meldde nieuwszender CNN maandag op basis van bronnen bij het onderzoek. De naam van de schutter, die ook om het leven kwam, wordt maandag misschien naar buiten gebracht.
Een ooggetuige had de dader omschreven als een kale, blanke man. Op een arm zou hij een tatoeage over de terreuraanslagen van 11 september 2001 hebben staan.
Zijn motief is nog niet zeker. Mogelijk heeft hij de sikhs aangezien voor moslims.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-08-2012 12:33 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Aparte laatste zin. Alsof het dan wel logisch zou zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2012 13:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

De gemiddelde amerikaanse redneck christen ziet het verschil niet.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-08-2012 13:30 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 augustus 2012 12:33 schreef SQT het volgende:
Aparte laatste zin. Alsof het dan wel logisch zou zijn.
wel logischer toch? Tatoeage mbt 9/11 op de arm? Moslums? Zo gaat dat helaas vaak: (andere) individuen worden verantwoordelijk gehouden voor misdaden die anderen -waar ze een link mee hebben (religie, land v afkomst, huidskleur etc)- gepleegd hebben *kuch* Idd erg dom maar helaas typerend voor een aantal ZMe.... eh ik bedoel de gemiddelde redneck uit de VS.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-08-2012 13:43 by bastianus Profiel van bastianus

Hoppa!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-08-2012 14:01 by Mark Profiel van Mark

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 06-08-2012 14:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-08-2012 14:05 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 augustus 2012 13:30 schreef Fusion het volgende:
wel logischer toch?
Nee, maar het artikel doet vermoeden van wel.
quote:
Zo gaat dat helaas vaak: (andere) individuen worden verantwoordelijk gehouden voor misdaden die anderen -waar ze een link mee hebben (religie, land v afkomst, huidskleur etc)- gepleegd hebben
Je meent het. Ik begrijp wat er bedoeld wordt, maar de 'logica' die uitgaat van het vermoorden van een bepaalde religieuze groep (in dit geval Moslims) vind ik erg naar.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-08-2012 14:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 augustus 2012 8:42 schreef Greycloak het volgende:
Het is dus al bekend wat het motief van de dader(s) is/zijn? Hebben ze ook eisen?


Nee, vandaar -> ?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-08-2012 14:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 augustus 2012 14:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, vandaar -> ?
Omdat jij al snel meer scheen te weten dan in het bericht stond.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-08-2012 14:51 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 06-08-2012 14:53]


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen