IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De politie, je grootste vriend, trapt je de ballen van de reet [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2012 14:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 augustus 2012 14:54 schreef bastianus het volgende:
En voor het stom lullen, want dat blijft mooi vind ik.


wellicht wordt die schone kunst bedreigd door internet (MSN, ZM etc. etc.)??


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-08-2012 14:57 by Mark Profiel van Mark

Tja, als een anekdote tegenwoordig niet meer in 140 tekens te vatten is, dan kun je het schudden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-08-2012 15:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Van der Staaij: bizar hoe mensen tekeergaan, heb niets gezegd dat niet klopt

SGP-leider Kees van der Staaij vindt het “bizar” hoe sommige mensen hebben gereageerd op zijn uitspraak over de relatie tussen verkrachting en zwangerschap. De SGP’er blijft erbij dat hij niets heeft gezegd dat niet klopt.

In een interview met het Reformatorisch Dagblad zegt Van der Staaij vanmiddag dat hij na zijn interview bij RTL Z gisteren “niet het idee had uitspraken te hebben gedaan die tot zo’n heftig rumoer zouden kunnen leiden”. Van der Staaij zei in het programma Wat kiest Nederland dat de kans op zwangerschap klein is na verkrachting. nrc.next zocht de bewering van de SGP-leider uit en concludeerde vanochtend dat deze uitspraak onwaar is. Onder verkrachtingsslachtoffers komt zwangerschap relatief zelfs iets vaker voor.

‘Het is niet het geval dat ik iets gezegd hebt dat niet klopt’
Zelf is Van der Staaij is nog altijd van mening dat hij geen onwaarheden heeft verkondigd, zo zegt hij tegen het christelijke dagblad, hoewel hij wel baalt van de uitwerking van zijn uitspraken:

“Achteraf is alles prachtig na te zien, maar op het moment dat iets verkeerd valt, doe je het altijd fout. Als ik iets gezegd heb dat niet klopt, ben ik bereid dat ruiterlijk toe te geven, maar dat is volgens mij, als het gaat om de feiten, niet het geval. Als ik kijk naar de uitwerking die het nu heeft gekregen, zou ik het natuurlijk anders hebben geformuleerd om misverstanden zoals je die nu ziet te voorkomen.”

Van der Staaij is erg geschrokken van de bedreigingen die hij naar aanleiding van de uitzending kreeg en waardoor hij inmiddels beveiligd moet worden:

“Je weet hoe het soms werkt, maar toch sta je raar te kijken naar wat mensen er zonder enige remming aan beledigingen en bedreigingen uitgooien. Natuurlijk snap ik dat bij een dergelijk gevoelig onderwerp emoties betrokken zijn, maar die moeten niet de boventoon voeren. Er is een categorie mensen die puur reageert op alleen een flard uit een gesprek en denkt: er moet een galg worden opgericht, Barbertje moet hangen. Daar is geen enkel gesprek mee te voeren.”

‘Ik wilde een stem geven aan het ongeboren leven’
De SGP-leider vindt het jammer dat de hele rel rond één van zijn uitspraken de aandacht heeft afgeleid van het punt dat hij wilde maken over de in zijn ogen veel te liberale abortuswetgeving in Nederland:

“Want dan wordt de hele moeilijke en relatief zeldzame situatie van een abortus na een zwangerschap door een verkrachting misbruikt als een hefboom om de discussie over ons buitengewoon liberale abortusbeleid, waardoor jaarlijks 30.000 kinderen in de moederschoot worden gedood, maar niet te voeren. Ik wil daaraan juist een stem geven en voor het ongeboren leven blijven opkomen.”

Volgens mij vermoedden Bokkie en ik al zoiets in de discussie hieromtrent.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SQT
Usericon van SQT
Posted 29-08-2012 21:15 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Mogelijk grote hoeveelheden methaan onder Antarctica
AMSTERDAM - De bodem onder Antarctische ijskap is mogelijk een belangrijke bron van opgeslagen methaangas.

Dat schrijft een team van internationale wetenschappers deze week in het tijdschrift Nature.
De nieuwe studie laat zien dat zich veel oud organisch materiaal in bekkens onder de Antarctische ijskap bevindt. Het is goed mogelijk dat grote hoeveelheden van dit organische materiaal door micro-organismen is omgezet naar methaan.

Het methaan kan in de atmosfeer terechtkomen als door krimp van de ijskap deze bekkens aan de buitenlucht blootgesteld worden. Methaan draagt bij aan het broeikaseffect.

Micro-organismen
Zo’n 35 miljoen jaar geleden startte de periode van de Antarctische ijstijden, daarvoor krioelde het content met leven.

De groeiende ijskap sloot een deel van het organische materiaal op in de bekkens. Het nieuwe model laat zien dat micro-organismen het materiaal gedurende miljoenen jaren mogelijk in methaan omgezet hebben.

Het team schat dat zo’n vijftig procent van de West-Antarctische ijskap (zo’n een miljoen vierkante kilometer) en 25 procent van de Oost-Antarctische ijskap (2,5 miljoen vierkante kilometer) over bassins van voor de ijstijd liggen met daarin zo’n 21 biljoen (21×10¹²) ton organische koolstof. Dit is meer dan tien keer de hoeveelheid die zich in de noordelijke permafrost-regio’s bevindt.

Waterijs
Laboratoriumexperimenten hebben ook laten zien dat de gebieden onder het ijs biologisch actief zijn, wat betekent dat het organische koolstof waarschijnlijk door micro-organismen wordt omgezet in koolstofdioxide en methaan.

Door de druk en koude, de bassins liggen tussen de 300 en 700 meter onder het ijs, is het methaan grotendeels opgeslagen als methaanhydraat: waterijs met binnen de kristalstructuur opgeslagen methaan.

Als de berekende hoeveelheden methaanhydraat en gas inderdaad onder de ijskap zitten, dan kan het de opwarming van de aarde tijdens sterke terugtrekking van de ijskap positief beïnvloeden, wat in dit geval snellere opwarming betekent.

--

Mocht dit kloppen dan is dat niet al te best.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-08-2012 21:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het best wat je kunt doen is dus opboren en alsnog verstoken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 29-08-2012 21:31 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Gezien de snelheid waarmee de aarde nu opwarmt wel, ja. Zullen we dan maar een energiebedrijfje starten? CoolGas - We keep it cool, you get the gas.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-08-2012 0:51 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 29 augustus 2012 15:35 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij vermoedden Bokkie en ik al zoiets in de discussie hieromtrent.
Klopt. http://www.seksualiteit.nl/redenen_voor_een_abortus_765.html

Vrij oude cijfers al, 2006, maar abortus vanwege gezondsheidredenen of misbruik ligt onder de 50% vermoed ik. Als we die andere 50% nu uit het basispakket halen besparen we zo 5 miljoen. Lijkt mij wel iets voor de VVD dit, onder het kopje "eigen verantwoordelijkheid nemen".

edit: en vrij sneu dat Van Der Staaij nu beveiligd moet worden, maar ik snap niet dat ze dat naar buiten brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-08-2012 0:55]


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-08-2012 14:56 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

'Veel misbruikte tieners verleidden priester'
NEW YORK - Een invloedrijke katholieke geestelijke heeft met een interview voor ophef gezorgd in de Verenigde Staten.

De Amerikaanse priester Benedict Groeschel zei tegen een katholiek tijdschrift dat misbruikte kinderen vaak de priester hebben verleid. Op internetsites en Twitter wordt hij donderdag fel bekritiseerd.

''Stel je voor dat een man een zenuwinzinking krijgt en een jongere komt achter hém aan. In veel gevallen is de jongere - 14, 16, 18 jaar oud - de verleider'', zei Groeschel tegen de National Catholic Register. Hij denkt dat de tieners op zoek zijn naar een vaderfiguur om mee te knuffelen.

Groeschel vindt ook dat priesters die voor het eerst schuldig worden bevonden aan misbruik, niet horen te worden bestraft. ''Ze waren niet van plan een misdrijf te plegen'', aldus de priester.
Groeschel is oprichter van de Franciscaner Broeders van de Vernieuwing, een conservatieve monnikenorde.

---

Het is wel de week van de ontzettend domme uitspraken, zeg.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 17:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 augustus 2012 0:51 schreef bokkie666 het volgende:
Klopt. http://www.seksualiteit.nl/redenen_voor_een_abortus_765.html

Vrij oude cijfers al, 2006, maar abortus vanwege gezondsheidredenen of misbruik ligt onder de 50% vermoed ik. Als we die andere 50% nu uit het basispakket halen besparen we zo 5 miljoen. Lijkt mij wel iets voor de VVD dit, onder het kopje "eigen verantwoordelijkheid nemen".

edit: en vrij sneu dat Van Der Staaij nu beveiligd moet worden, maar ik snap niet dat ze dat naar buiten brengen.
Smear campaign. SP gaat er ook aardig aan momenteel wat dat betreft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 17:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 augustus 2012 0:51 schreef bokkie666 het volgende:
Klopt. http://www.seksualiteit.nl/redenen_voor_een_abortus_765.html

Vrij oude cijfers al, 2006, maar abortus vanwege gezondsheidredenen of misbruik ligt onder de 50% vermoed ik. Als we die andere 50% nu uit het basispakket halen besparen we zo 5 miljoen. Lijkt mij wel iets voor de VVD dit, onder het kopje "eigen verantwoordelijkheid nemen".

edit: en vrij sneu dat Van Der Staaij nu beveiligd moet worden, maar ik snap niet dat ze dat naar buiten brengen.
Zoals vieze Willem, een oude stamgast in mijn vroegere stamkroeg, al zei: 'Dan ha-j de bene moar bie mekaar motten hollen.'


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-08-2012 17:18 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 30 augustus 2012 17:10 schreef bastianus het volgende:
Smear campaign. SP gaat er ook aardig aan momenteel wat dat betreft.
Ja. Ik ben het een beetje zat aan het worden. Kunnen ze twitteraccounten van mensen met een publieke functie niet verbieden? Dat zou al veel schelen. Kunnen journalisten ook weer gewoon hun werk gaan doen in plaats van tweets op te lepelen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 17:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 augustus 2012 17:18 schreef bokkie666 het volgende:
Ja. Ik ben het een beetje zat aan het worden. Kunnen ze twitteraccounten van mensen met een publieke functie niet verbieden? Dat zou al veel schelen. Kunnen journalisten ook weer gewoon hun werk gaan doen in plaats van tweets op te lepelen.
We leven echt in een mediacratie wat dat betreft. Op radio 1 wordt momenteel inderdaad elke scheet uit de peilingen of van sociale media enorm uitgemolken. Ik denk dat ik maar eens een mediastilte ga inlassen en me in de partijprogramma's ga verdiepen. Zodat ik zelf een mening kan vormen in plaats van die te laten voorkauwen door media met opgeblazen en uit het verband gerukte toestanden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 17:30 by bastianus Profiel van bastianus

Wilders moet er trouwens ook aan geloven momenteel, wat de media betreft. Wel vreemd, hoe snel je ineens niet meer interessant bent blijkbaar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2012 17:37 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 30 augustus 2012 17:18 schreef bokkie666 het volgende:
Kunnen ze twitteraccounten van mensen met een publieke functie niet verbieden? Dat zou al veel schelen. Kunnen journalisten ook weer gewoon hun werk gaan doen in plaats van tweets op te lepelen.


Dat werkt wel, ja?
Één vandaag gezien waarin de journalist aan Arie Slob vraagt naar een reactie op de uitspraak over verkrachting en nog even naar zijn mening vraagt over een engelse euthanasie-zaak en nog wat andere zaken?
Vooral geen duidelijke uitspraken doen en zich schuldig maken aan draaikonterij van de bovenste plank.

Have fun:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1284746/fragmenten?page=3


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-08-2012 17:38 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Net zoals het tweede scherm gedoe. Johan Derksen had daar helemaal gelijk in bij Knevel & Van De Brink.

Hier nog een: http://www.nrc.nl/nieuws/2012/08/29/achttienjarige-doet-zich-voor-als-spelersmakelaar-tienduizenden-geloven-t/

Het (transfernieuws) staat op twitter dan moet het wel waar zijn. Zet maar in de krant.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-08-2012 18:04 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 30 augustus 2012 17:37 schreef XXL het volgende:
Dat werkt wel, ja?
Één vandaag gezien waarin de journalist aan Arie Slob vraagt naar een reactie op de uitspraak over verkrachting en nog even naar zijn mening vraagt over een engelse euthanasie-zaak en nog wat andere zaken?
Vooral geen duidelijke uitspraken doen en zich schuldig maken aan draaikonterij van de bovenste plank.
Wat probeer je precies te zeggen?

De standpunten van de christelijke partijen inzake abortus en euthanasie lijken mij wel bekend. Totaal niet relevant om daar goedkoop een kop mee te proberen te scoren door een interviewer. Als het niks nieuws is breng het dan ook niet als nieuws.

edit: en ik ga het ook niet kijken. Dat zou dan weer een extra bezoeker zijn achteraf. Straks denken ze nog dat het interessant was.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 30-08-2012 18:14]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 22:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Bliksem treft RTL-tent in Den Haag

DEN HAAG - De tent op het Plein in Den Haag waarvandaan RTL 4 het programma Wat Kiest Nederland uitzendt, is donderdagavond getroffen door de bliksem. Niemand raakte gewond, meldde de omroep.

„Het was een hele bedoening. We voelden de stroom door het lijf gieren”, aldus parlementair verslaggever Frits Wester. „De mensen van de techniek en anderen die in de tent waren, hebben suizende oren.” De tent heeft geen bliksemafleider. Vermoedelijk heeft „iets op het dak” de blikseminslag afgevoerd.

De apparatuur in de tent is uit- en aangezet en alles werkt. De Zomer Van 4: Wat Kiest Nederland begint donderdag dan ook op de gebruikelijke tijd: half elf.

Dat krijg je er nu van als je van der Staaij lastigvalt.




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-08-2012 22:34 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Er zijn ook veel Nederlanders die denken dat er 'iets' is.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 30-08-2012 22:35 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 29 augustus 2012 21:15 schreef SQT het volgende:
Mogelijk grote hoeveelheden methaan onder Antarctica
AMSTERDAM - De bodem onder Antarctische ijskap is mogelijk een belangrijke bron van opgeslagen methaangas.




mmm, gave bandnaam: Methaanbenzeen!


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 22:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 augustus 2012 22:34 schreef bokkie666 het volgende:
Er zijn ook veel Nederlanders die denken dat er 'iets' is.
De duivel, vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 22:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 augustus 2012 22:35 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
mmm, gave bandnaam: Methaanbenzeen!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-08-2012 22:38 by Forever After Profiel van Forever After

Of Methantarctica voor een power metal band.


 


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 30-08-2012 22:38 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

Methaanbenzeen (Methylbenzeen tribute band ---> cashen maar!!!)


I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 30-08-2012 22:38 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 30 augustus 2012 22:38 schreef Forever After het volgende:
Of Methantarctica voor een power metal band.


hahahaha!

Methaanllica! \../ !


I am mine own redeemer...!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-08-2012 22:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 augustus 2012 22:38 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
Methaanbenzeen (Methylbenzeen tribute band ---> cashen maar!!!)
Die heeft al bestaan, en heette Säkerhets Tändstickor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen