IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : nieuwe planeet in ons zonnestelsel Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-10-2002 20:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Er is een nieuw klein planeetje ontdekt, in de buurt van Pluto. De naamis niet te onthouden en ik kon de naam ook niet vinden op het internet ('t is ook maar een planeetje die kleiner is dan onze maan ).
Ik ben wel benieuwd naar de mening van onze astrologen. kunne ze hun berekeningen die tot nu toe zijn gemaakt verwerpen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lachen ..

Wat mot ie kosten?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-10-2002 20:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

NEEEE! Het is de Deathstar! Bijna in orbit om onze lieve planeet Tatooine te vernietigen ... HAD DAN NIKS GEZEGD LEIA!!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 08-10-2002 20:46 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

jeej net wat we nodig hadden! nog een planeet
jeej


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 20:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Claw ...
PLease turn your TV off when you go to sleep ..


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2002 20:48 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 oktober 2002 20:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Er is een nieuw klein planeetje ontdekt, in de buurt van Pluto. De naamis niet te onthouden en ik kon de naam ook niet vinden op het internet ('t is ook maar een planeetje die kleiner is dan onze maan ).
Ik ben wel benieuwd naar de mening van onze astrologen. kunne ze hun berekeningen die tot nu toe zijn gemaakt verwerpen?


Ze noemen het geen planeet omdat ie daar te klein voor is.
Dat horde ik tenminste op de radio vanochtend.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 08-10-2002 20:49 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

jeej een 'net niet' planeet, presies wat we nodig hebben...
jeej


joeri
Usericon van joeri
Posted 08-10-2002 20:49 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:48 schreef Rasputin het volgende:
Ze noemen het geen planeet omdat ie daar te klein voor is.
Dat horde ik tenminste op de radio vanochtend.


precies, ik ben even vergeten hoe ze t wel noemen, hij doet er 228 (dacht ik, daar in de buurt tenminste) jaar over om een baan om de zon te maken


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-10-2002 20:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

is niet een kwijtgeraakte satteliet ofzo?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-10-2002 20:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Geen planeet, slechts een ijsklomp.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-10-2002 20:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:44 schreef Claw het volgende:
NEEEE! Het is de Deathstar! Bijna in orbit om onze lieve planeet Tatooine te vernietigen ... HAD DAN NIKS GEZEGD LEIA!!

dan zitten ze wel verkeerd. tatooine is bij jupiter rechts in plaats van links. hebben ze weer zitten blowen ofzo??


en dat de planeet niet groot genoeg is om een planeet te mogen heten, daar weet ik ook niks van. Hoe die regels in elkaar zitten is mij volledig onbekend. Ik dacht dat Pluto ook kleiner is dan onze maan.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-10-2002 20:53 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Zou er ook een planeet bestaan die bestaat uit puur bier?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-10-2002 20:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:44 schreef Jenje het volgende:
Lachen ..

Wat mot ie kosten?


10.000 euro. op mijn rekening storten. mag ook in termijnen. dan is die planeet helemaal van jou!!! kun je lekker "evil dictator" of "omnipotent ruler" worden of zoiets.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-10-2002 20:53 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:53 schreef attila_de_hun het volgende:
10.000 euro. op mijn rekening storten. mag ook in termijnen. dan is die planeet helemaal van jou!!! kun je lekker "evil dictator" of "omnipotent ruler" worden of zoiets.


Wat is jou rekening nummer?


joeri
Usericon van joeri
Posted 08-10-2002 20:53 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

op het acht uur journaal zeiden ze dat hij te klein was om een planeet te zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 20:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja tof ..

Maar ik wil eerst wat zien voordat ik wat koop


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-10-2002 20:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:53 schreef joeri het volgende:
op het acht uur journaal zeiden ze dat hij te klein was om een planeet te zijn.
Kuch.
quote:
Op 8 oktober 2002 20:50 schreef Slechtheid het volgende:
Geen planeet, slechts een ijsklomp.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-10-2002 20:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

it's an alien snot


joeri
Usericon van joeri
Posted 08-10-2002 20:55 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

LONDEN - Wetenschappers hebben een grote, planeetachtige massa ontdekt achter Pluto. Dit heeft de Britse omroep BBC maandag gemeld. De 'planeet' heeft voorlopig de naam Quaoar gekregen naar een indianenstam die leeft op de plek waar de telescoop staat waarmee het is ontdekt. Het heeft een diameter van 1280 kilometer en draait elke 288 jaar rond de zon.

Het gaat om de grootste vondst in het Zonnestelstel sinds de

ontdekking van Pluto, 72 jaar geleden. Quaoar, die officieel nog 2002 LM60 heet, heeft een diameter een tiende maal die van de Aarde en de helft van die van Pluto. Het is groter dan Charon, de maan van Pluto.

Het object is al op 4 juni gevonden. Michael Brown van de California Institute of Technology en zijn collega Chadwick Trujillo maakten daarbij gebruik van de Palomar Telescoop in Pasadena. De ontdekking werd vervolgens bevestigd met de Hubble ruimtetelescoop.

Beelden van Quaoar werden al in 1982 waargenomen, maar destijds werd het niet herkend als een nieuwe satelliet van de zon. Quaor ligt in de zogenoemde Kuiper Belt, een grote massa steen- en ijsachtige voorwerpen die achter Neputunus om de Zon draaien. De Kuiper Belt wordt beschouwd als de buitenste en minder dichte ring van het ruimtepuin waaruit ooit het Zonnestelstel is ontstaan.

Ook Pluto ligt in de Kuiper Belt. De nieuwe ontdekking onderbouwt de verwachting dat er in ons stelsel mogelijk nog voorwerpen ontdekt worden die groter zijn dan Pluto. Daarmee wordt diens positie als een echte planeet ondergraven. "Het moge duidelijk zijn: Als wij Pluto nu zouden ontdekken, wetende welke andere voorwerpen er in de Kuiper Belt rondzweven, zouden we het niet beschouwen als een planeet", aldus Brown.

hier hebben we wat aan


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-10-2002 20:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:53 schreef Frietbal het volgende:
Wat is jou rekening nummer?


jenje had de eerste optie. er zal helaas een nieuwe planeet ontdekt moeten worden(en die alleen uit bier estaan zijn reeds op).

edd: Je hoort het wel van jenje of hij nog geïnteresseerd is als hij terug is van zijn verkenningstocht.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-10-2002 20:58]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2002 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:54 schreef aerodis het volgende:
it's an alien snot

Nee het is die klootzak van een burrjongen die ik 10 jaar terug een gruwelijk rottrap onder zijn hol heb gegeven.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-10-2002 20:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

En nu weer serieus?


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-10-2002 21:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:58 schreef helmet het volgende:
En nu weer serieus?


Okee, de naam van de nieuwe "planeet"is:

Quaoar.

Echt waar!!!!!! Is een of andere indianengod.



Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-10-2002 21:06 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 20:56 schreef attila_de_hun het volgende:
jenje had de eerste optie. er zal helaas een nieuwe planeet ontdekt moeten worden(en die alleen uit bier estaan zijn reeds op).

edd: Je hoort het wel van jenje of hij nog geïnteresseerd is als hij terug is van zijn verkenningstocht.


Ik bied er wel overheen.
Heb toch meer geld als hem.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2002 21:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Het is een macdonalds planeet.

pling pling pling pling


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-10-2002 21:08 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 21:08 schreef ghoulliette het volgende:
Het is een macdonalds planeet.

pling pling pling pling


Hmz


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen