IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : II - Livets Ändhållplats [Shining (Swe) topic] Vorige pagina | Volgende pagina
arneriach
Usericon van arneriach
Posted 21-02-2013 9:57 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

same here...
zolang ik die man niet moet zien of zelfs lezen is't goed, de muziek is echter te goed om links te laten liggen!!


www.marchefunebre.be - doom death metal


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 21-02-2013 11:55 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Kwalfort, damn

Het is inderdaad dat ik de muziek ok vind, maar man o man wat een aandachtshoer.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-03-2013 17:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Komt binnenkort een 7 inch split met daarop een nummer welke eigenlijk op de eerste EP (Endless Solitude) had moeten komen.

Benieuwd!

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-03-2013 17:07]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 11-07-2013 11:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Dit nummer dus. Klinkt lekker.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 11-07-2013 11:58 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Dat melodische gebeuren in de tweede helft klinkt totaal niet als vroege Shining. Verder best een aardig nummer weer.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 11-07-2013 13:42 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Die riff doet me anders heel erg denken aan die riff van Eradication of the Condition van IV. Idd niet de echt oude Shining maar iig wel al een paar albums geleden. Krijg bij dit nummer iig wel een meer Halmstad/The Eerie Cold gevoel dan bij de laatste paar albums, alhoewel deze ook gaaf waren, daar niet van.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-07-2013 18:58 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
SWEDEN’S SHINING REVEALS ARTWORK FOR UPCOMING ALBUM

Having recently announced that they have teamed up with Norway’s DARK ESSENCE RECORDS to release a new full-length album, Sweden’s SHINING has today revealed the cover art by Michal Pawlowski (miszaa.tumblr.com). To be titled “8 ½ – Feberdrömmar I Vaket Tillstånd”, the album will be released in both CD and limited edition black or white 12” vinyl versions, with liner notes by Niklas Kvarforth, and is set to appear on the 23rd September. All three versions are now available to pre-order from Dark Essence Records at http://karismarecords.bigcartel.com/artist/shining or direct from the band at http://www.shininglegions.com/

Whilst the use of the number 8 ½ may seem a little strange to denote what would effectively be a 9th full-length album from the band, its use is deliberate because “8 ½ – Feberdrömmar I Vaket Tillstånd” is a rather special beast from SHINING, consisting as it does of six songs from the “Livets Ändhållplats” and “Angst” era in their original pre-production versions but with the addition of newly recorded bass and guitars, as well as Lars Fredrik Fröslie’s keyboards (ANGST SKVADRON, WOBBLER, ASMEGIN) which the band didn’t start using until their sixth album.

Additionally, the vocals on each of the tracks will be performed by six different vocalists, including Kvarforth, who have added their own interpretation and given a totally different dimension to all the songs. It’s a project that the SHINING founder and frontman has wanted to do for many years now, and it is also serves as a kick in the teeth to all the bootleggers who have tried to illegally earn money for themselves off the back of the band’s hard work and creativity.

More information about SHINING can be found on the band’s website at: www.shiningasylum.com and DARK ESSENCE RECORDS at http://www.darkessencerecords.no/




Superduper siked. Laat maar komen die hap.


FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 23-07-2013 9:27 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

Net even gekeken wat een pre-order van een LP kost...pff..15 Euro verzendkosten. Laat maar!


Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 23-07-2013 9:45 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Totáál niet siked.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 23-07-2013 10:38 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

wat een belachelijke release. Alsof iemand hier echt op zit te wachten. Nummers van Livets en Angst in pre-productie vorm en dan met bas en gitaar er opnieuw voor opgenomen. Te belachelijk voor woorden.
Maar ja nieuw materiaal zit ik ook niet op te wachten gezien de middelmatigheid troef die de laatste drie albums waren.
Ik hou het lekker bij de eerste vijf platen die allen geweldig waren.

Was meneer Kvarfoth al een clown vanaf het begin, nu is hij inmiddels verworden tot een dubbele parodie op die oorspronkelijke clown.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-07-2013 13:01 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Laatste plaat, Redefining Darkness, beviel me zeer goed itt Klagopsalmer en Fodd Forlorare, maar van deze release zie ik de meerwaarde niet in.


Faustian Spirit of the Earth


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-07-2013 10:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nooit gedacht, maar wat was de show op metaldays ongelooflijk gaaf! Wat een muzikanten. Heb ook niet kunnen lachen om Niklas, ik vermoed dat hij bepaalde fratsen niet mocht uithalen van de organisatie.



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-07-2013 10:52 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2013 10:35 schreef Dirge for november het volgende:
Heb ook niet kunnen lachen om Niklas, ik vermoed dat hij bepaalde fratsen niet mocht uithalen van de organisatie.
Is dat wat ze een "sell out" noemen?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-07-2013 11:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Jips. Maar dat neemt niet weg dat ik het prima vond dat hij zich een beetje gedroeg haha.

edit: en dat hij dat is wisten we al langer dan vandaag.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 30-07-2013 11:52]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2013 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2013 10:52 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Is dat wat ze een "sell out" noemen?





ergens vind ik het wel subliem


signature


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 06-09-2013 9:38 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

De nieuwe plaat met herbewerkingen is een behoorlijke tegenvaller.


wouter023


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 06-09-2013 13:41 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Ik vond die 'nieuwe' track van dat album best interessant klinken. Lekker rauw en primitief, lang niet meer van Shining gehoord. Ga het sowieso even checken, Kvarforth heeft goede gastvocalisten uitgezocht (Famine, Attila etc.)


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 06-09-2013 15:04 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Dat ben ik wel met je eens.Het is ook een interessant project echter is het niet overal even geslaagd.


wouter023


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-09-2013 2:21 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2013 20:33 schreef Hypnos het volgende:



ergens vind ik het wel subliem


Hoop binnenkort een mooie foto van je te zien waar je deze trui draagt


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2013 16:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eerste even checken of ze mijn maat hebben


signature


HierIsBart
Usericon van HierIsBart
Posted 07-09-2013 16:34 by HierIsBart Wijzig reactieProfiel van HierIsBartQuote dit bericht


He Hypnos super nicht. Je spreekt met Bart


Silence
Usericon van Silence
Posted 21-09-2013 12:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

MH draait die nieuwste geregeld. Ik hoor alleen maar mama appelsapjes. 'Sneller, sneller, sneller loopt hij voor aap/voorbij'. Na V is mijn interesse voor deze band behoorlijk gekelderd.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-09-2013 12:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-09-2013 17:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik heb deze band laatst live gezien op Party.San. Wat een verschrikkelijke bagger zeg. Muzikaal gezien is het nog om aan te horen, alhoewel enorm ongeïnspireerd, maar die zanger kan echt totaal niet zingen en van z'n gedrag krijg je plaatsvervangende schaamte. Wat een clowns.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 21-09-2013 17:20 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 21 september 2013 12:25 schreef Silence het volgende:
MH draait die nieuwste geregeld. Ik hoor alleen maar mama appelsapjes. 'Sneller, sneller, sneller loopt hij voor aap/voorbij'. Na V is mijn interesse voor deze band behoorlijk gekelderd.


Laat maar liggen zeggen we dan.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen