IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2012 - voor de Tegenpartij! Vorige pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 13-08-2012 16:13 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dat weet ik, doe toch allemaal niet zo moeilijk jongen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2012 16:30 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 14:05 schreef Marcel H. het volgende:

Vreemd ja, alhoewle de dochter van Jerry Hall en Mick Jagger wel deelnam aan de sluitingsceremonie (volgens mij in dat mode/modellengedeelte)

Oh.

Ik zocht net trouwens even naar opnames van gisteravond op YouTube, maar volgens mij draaien de 'copyright infringement detectives' op dit moment overuren: he-le-maal niks te vinden.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-08-2012 17:03 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2012 16:30 schreef Hexegot het volgende:
Ik zocht net trouwens even naar opnames van gisteravond op YouTube, maar volgens mij draaien de 'copyright infringement detectives' op dit moment
overuren: he-le-maal niks te vinden.



Dat zou me helemaal niks verbazen. Op uitzending gemiost is ook niks terug te vinden van zowel de ceremonies als van sportonderdelen vanwege rechtenkwesties.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2012 18:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Half Nederland wil de Spelen organiseren

VANDAAG 17:41( LAATSTE UPDATE: VANDAAG 18:20 )

Nederland staat een stuk positiever tegenover de organisatie van olympische spelen dan een halfjaar geleden. Bijna 1 op de 2 Nederlanders is er nu voorstander van. Eind februari was dat nog geen één op de drie.

Dat blijkt uit een draagvlakmeting van DVJ Insights in opdracht van RTL Nieuws. Ruim 600 Nederlanders kregen de vraag tot in hoeverre zij Nederland als gastland voor de olympische spelen in 2028 zouden steunen of afwijzen.
Draagvlak

47,5 procent steunt dit of steunt dit sterk. In een eerdere draagvlakmeting in opdracht van het ministerie van VWS was dit nog 30 procent.

Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) houdt voor de toewijzing van spelen een informele ondergrens aan van 70 procent.

Het draagvlak voor spelen in Nederland is dus toegenomen. Daarnaast lijken meer Nederlanders bereid om voor de organisatie van de spelen in de buidel te tasten.

Bijna 21 procent van de door DVJ Insights ondervraagden is het (helemaal) eens met de stelling dat het redelijk is dat de belastingbetaler gevraagd wordt om een financiële bijdrage te leveren om de organisatie van olympische spelen mogelijk te maken. Een halfjaar geleden bleef dit percentage nog steken op 13 procent.

Ook lijken meer Nederlanders bereid zelf een financiële bijdrage te leveren. Bijna 40 procent van de ondervraagden heeft daar uit eigen zak geld voor over, tegen 25 procent een halfjaar geleden. Het volgend kabinet moet uiterlijk in 2016 een besluit nemen over de kandidatuur van Nederland voor de spelen van 2028.



Laat half nederland dan ook even de kosten ophoesten en van het geld van de mensen die niet van sport houden afblijven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-08-2012 19:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2012 18:32 schreef XXL het volgende:
Laat half nederland dan ook even de kosten ophoesten en van het geld van de mensen die niet van sport houden afblijven.


Logica van een visstick. Laten we gelijk ook maar alle overheidssubsidies stoppen voor kunst en cultuur, want er zijn mensen die nooit naar de bioscoop gaan of een concert bezoeken. Er zijn natuurlijk ook implicaties voor de gezondheidszorg, toerisme, nationale PR, etc.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen