IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2012 - voor de Tegenpartij! Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:34 schreef Mark het volgende:
Nee, vind ik eigenlijk best gaaf. De 'oude' generatie topatleten geven de vlam door aan een groep nieuwe beloften, en die mogen het aansteken. volgens mij voor het eerst ooit dat de vlam niet ontstoken wordt door een 'grote' naam, maar door jong talent. Mooi gebaar.
Ik wil niet lullig doen, maar ik had de barbecue gisteren in een paar seconden aan het vlammen. Ze doen er maar lang over.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2012 1:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Doe maar cynisch. Ben normaliter zelf ook redelijk sarcastisch als het op dsit soort dingen aankomt, maar de symboliek hier vind ik toch wel fantastisch.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-07-2012 1:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

hahaha


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Alle gekheid op een stokje, het is een verdomd vette openingsceremonie. Super, die vuurconstructie en al het vuurwerk, zeker gecombineerd met die geweldige Britse humor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-07-2012 1:38 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

mooi disney momentje ja


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:37 schreef Mark het volgende:
Doe maar cynisch. Ben normaliter zelf ook redelijk sarcastisch als het op dsit soort dingen aankomt, maar de symboliek hier vind ik toch wel fantastisch.
Ja tuurlijk. Ik zat ook maar te zieken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-07-2012 1:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

gaat opa McCartney nu ook nog zingen?


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:39 schreef faalhaas het volgende:
gaat opa McCartney nu ook nog zingen?
Behoorlijke anti-climax.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Nog even een sneer naar de Tweede Wereldoorlog, met zijn 'Hey Jude'.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2012 1:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Was nou godverdomme met dat vette nummer van Muse gekomen!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2012 1:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het zat eraan te komen, maar dit isd inderdaad niet het meest sterke moment. Maar ik moet zeggen, van alle openingsceremonies die ik heb gezien, inclusief het massale geweld in Beijing, vind ik dit toch wel de meest indrukwekkende en doeltreffende.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-07-2012 1:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik moet zeggen, hij ziet er wat pips uit, maarja normaliter is het nu natuurlijk ook al lang bedtijd voor sir McCartney.


... hoe de hazen lopen ...


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 28-07-2012 9:50 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

Is het anderen ook opgevallen dat er tijdens het binnenkomen van de Duitsers er iemand in beeld kwam die de Hitlergroet aan het doen was??





Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-07-2012 9:56 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Met z'n linkerarm...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-07-2012 9:58 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Brood en spelen...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-07-2012 10:56 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Herman?


 


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 28-07-2012 17:49 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Rigoberto Uran is alvast dé grootverdiener van deze OS.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-07-2012 18:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 17:49 schreef Blueprint het volgende:
Rigoberto Uran is alvast dé grootverdiener van deze OS.


Haha, wat een klucht idd


Faustian Spirit of the Earth


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 28-07-2012 19:08 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 28 juli 2012 17:49 schreef Blueprint het volgende:
Rigoberto Uran is alvast dé grootverdiener van deze OS.


:D

Verder wel een toffe race



Daops
Usericon van Daops
Posted 28-07-2012 19:50 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2012 1:18 schreef Forever After het volgende:
Geen Iron Maiden?



[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 28-07-2012 19:51]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-07-2012 16:51 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Vos goud, mooie rit.


You have time. You are doing fine.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 29-07-2012 17:15 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Zeker! Knap gedaan



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-07-2012 18:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mooie zege, Vos is ongenaakbaar momenteel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-07-2012 23:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-08-2012 0:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Hard, hard.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen