IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2012 - voor de Tegenpartij! Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-08-2012 22:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat ik raar vind: Als iemand met de naam Ranomi Kranikawakoko goud wint, is het ineens een Nederlandse. Maar als iemand met de naam el Amrani bij een delict betrokken is, blijft het een Marokkaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-08-2012 22:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 22:55 schreef bastianus het volgende:
Wat ik raar vind: Als iemand met de naam Ranomi Kranikawakoko goud wint, is het ineens een Nederlandse. Maar als iemand met de naam el Amrani bij een delict betrokken is, blijft het een Marokkaan.
Nederlands Indië. Ooit van gehoord? Marokko was zover ik weet van Frankrijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-08-2012 22:56 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En die gaat haar gouden plak jatten?


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-08-2012 22:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 22:56 schreef Forever After het volgende:
En die gaat haar gouden plak jatten?
Heeft Marokko ook een keer een gouden plak...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-08-2012 23:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 22:56 schreef Greycloak het volgende:
Nederlands Indië. Ooit van gehoord? Marokko was zover ik weet van Frankrijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2012 0:02 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 augustus 2012 22:35 schreef Rotzak het volgende:
Nou ja, ik wil best een keertje afspreken dan zeg ik het in je gezicht. Zondagochtend een uurtje of tien, schikt je dat?....
Is goed, kom je richting mij? Gezien t feit dat jij je voorspelbare onzin steeds aan mij adreseert?


When your people matter, menstrual health matters


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-08-2012 0:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mail elkaar anders ff, dan kan dit topic ergens over blijven gaan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-08-2012 0:21 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 augustus 2012 22:56 schreef Greycloak het volgende:
Nederlands Indië. Ooit van gehoord? Marokko was zover ik weet van Frankrijk.


Jaammer alleen voor je dat ze gedeeltelijk Javaans Surinaams is en niet Indonesisch



Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 03-08-2012 0:42 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 3 augustus 2012 0:21 schreef Marcel H. het volgende:
Jaammer alleen voor je dat ze gedeeltelijk Javaans Surinaams is en niet Indonesisch




Wellicht is ze dus daarom gewoon Nederlands: te veel nationaliteiten, dus maken we er maar een Nederlander van. Zoiets?


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-08-2012 7:37 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 0:21 schreef Marcel H. het volgende:
Jaammer alleen voor je dat ze gedeeltelijk Javaans Surinaams is en niet Indonesisch




Java is toch Indonesië of ben ik nou abuis?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-08-2012 8:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Grootste eiland zelfs. Heeft iemand ergens niet opgelet met aardrijkskunde. Misschien ik. Misschien niet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-08-2012 9:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tja, door de slavenhandel zijn de Indonesiërs natuurlijk ook in Suriname, het distributiepunt, terecht gekomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-08-2012 9:14 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 0:42 schreef Vampire John het volgende:
Wellicht is ze dus daarom gewoon Nederlands: te veel nationaliteiten, dus maken we er maar een Nederlander van. Zoiets?




Medelander is de correcte term geloof ik.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Silence
Usericon van Silence
Posted 03-08-2012 9:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2012 22:55 schreef bastianus het volgende:
Wat ik raar vind: Als iemand met de naam Ranomi Kranikawakoko goud wint, is het ineens een Nederlandse. Maar als iemand met de naam el Amrani bij een delict betrokken is, blijft het een Marokkaan.
Maar als i.p.v. haar moeder haar vader Nederlands was en Ranomi Janssen de naam was, dan is het wel goed?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2012 9:43 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 augustus 2012 0:13 schreef Greycloak het volgende:
Mail elkaar anders ff, dan kan dit topic ergens over blijven gaan.
mystictheband at yahoo dot com ik zie naar je bezoek uit Rotzak


When your people matter, menstrual health matters


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-08-2012 10:13 by Rotzak Profiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Mail elkaar.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 03-08-2012 15:50]


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-08-2012 10:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 9:30 schreef Silence het volgende:
Maar als i.p.v. haar moeder haar vader Nederlands was en Ranomi Janssen de naam was, dan is het wel goed?
Nee, natuurlijk niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2012 10:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 10:18 schreef bastianus het volgende:
Nee, natuurlijk niet.


Inderdaad, we zijn geen racisten. Alle kleurlingen behandelen we gelijkwaardig, of ze nou hele of halve bonenplukkers of druivenpellers zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-08-2012 10:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind Ranomi gewoon Nederlandse. Maar dat vind ik ook van Mohammed el Amrani die alleen maar een Marokkaanse overgrootvader heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-08-2012 10:30 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gisteren nog een kort stukje uit een docu over haar, Surinaamse pa en Nederlandse moeder. Geboren en getogen in een Gronings dorp.

Onze toekomstige koning is driekwart mof, waarom doen we daar niet moeilijk over?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2012 10:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Maar serieus, wordt er in Nederland echt moeilijk over gedaan dan? Overigens is het niet echt iets exclusiefs Nederlands. Als Andy Murray goed presteert op wimbledon is het een Brit, als hij flatert is het opeens een Schot. Het is een natuurlijke reactie om je te willen identificeren met successen en distancieren van tegenslagen. toen de Amerikaan Van Garderen een geweldige Tour de France reed eerder dit jaar werd ineens overal vermeld dat hij 'een beetje Nederlands' was, want hij had Nederlandse ouders en sprak ook een mondje Nederlands.



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-08-2012 10:34]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2012 10:33 by Fusion Profiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Mail elkaar.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 03-08-2012 15:51]


When your people matter, menstrual health matters


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-08-2012 10:39 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2012 10:33 schreef Mark het volgende:
Maar serieus, wordt er in Nederland echt moeilijk over gedaan dan? Overigens is het niet echt iets exclusiefs Nederlands. Als Andy Murray goed presteert op wimbledon is het een Brit, als hij flatert is het opeens een Schot. Het is een natuurlijke reactie om je te willen identificeren met successen en distancieren van tegenslagen. toen de Amerikaan Van Garderen een geweldige Tour de France reed eerder dit jaar werd ineens overal vermeld dat hij 'een beetje Nederlands' was, want hij had Nederlandse ouders en sprak ook een mondje Nederlands.

Precies, ik heb ook niemand horen klagen over Gullit en Rijkaard.

Trouwens een vraag die jij misschien kunt beantwoorden. Vroeg me af waarom Engeland, Schotland en Wales als aparte landenteams mogen meedoen bij het EK/WK voetbal, maar op olympische spelen samen Great Britain zijn?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-08-2012 10:48 by Rotzak Profiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Mail elkaar.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 03-08-2012 15:51]


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-08-2012 10:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, lastig verhaal. Er is een Brits team voor de meeste andere sporten, zelfs rugby. Maar voetbal blijft een heet hangijzer. De Schotse voetbalfans bijvoorbeeld zijn standaard fel tegen de Engelsen op elk groot toernooi. Probeer dan maar eens probleemloos een Brits team te formeren. Alle vier de 'home nations' (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland) hebben een lange voorgeschiedenis in voetbal met hun afzonderlijke voetbalbonden en dat is vaker dan niet haat en nijd, vooral tussen Schotland en Engeland. Ik denk dat vooral de drie kleinere bonden bang zijn dat hun spelers en competities ondergesneeuwd zullen raken door de veel grotere FA en de Engelse Premier League.

op de Olympische Spelen is er geen Schotland, Engeland, etc, dus ze kunnen alleen met een Brits team aantreden. Normaliter doen ze dan ook volgens mij nooit mee met voetbal op de OS, maar ditmaal wel omdat ze gastland zijn en dus automatisch gekwalificeerd waren. Geloof trouwens dat er ook geen Schotten in het mannenteam zitten (wel in het vrouwenteam), waarschijnlijk uit eigen keuze.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-08-2012 10:56]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen