IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Noem uw Favo Serial killer Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-05-2002 17:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 17:29 schreef gummibeer het volgende:
minister Brinkman

Er zijn bijna geen koeien meer over.


Uhm.. was dat niet Brinkhorst


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-05-2002 17:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

volgens mij ook


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 18-05-2002 17:40 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 17:38 schreef Snaack het volgende:
Uhm.. was dat niet Brinkhorst


U heerscht Dat klopt helemaal.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2002 17:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 17:35 schreef Heosphoros het volgende:
Dombo, paars heeft Pim toch zwart lopen maken. Daarom dachten die extreemlinkse dat hij extreemrechts was. En daar is ie onderandere voor vermoord. Ben je dom ofzo


Ze hebben hem niet zwart lopen maken, slechts een dialoog gevoerd, of mag dat niet meer in nederland ofzo, ook paars heeft recht op een mening. Ik gewoon 1 gek geweest die pim gedood heeft, heeft paars niets mee te maken. HALLLLLLLLLLLLLLo is studeer goddomme politicologie. echt werkelijk waar, alles extreem links het boeit wat paars zegt, daar hebben ze namelijk ook geen hoge pet van op en btw, groenlinks zat niet eens in paars, weet je wel wat paars is???????

je moet niet zo dom lullen, echt verschrikkelijk al die pim fans die lopen te miepen enzelf niet doen om iets aan de situatie te veranderen, stelletje domme onnodige mensen die alleen maar kunenn zeuren op mensen die wel wat proberen te veranderen in de maatschappij.


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 18-05-2002 19:28 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

mmmm, fovo serie moordenaar.......momentje.....
Effe cd van Macabre opzetten...... Momentje ..... ik kan godverdomme niet kiezen ....... nou jah .......... ..... uuuh, wat zal ik zeggen, ze zijn allemaal zo leuk


Black Metal ist krieg :-)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-05-2002 20:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

RK-Kerk


Je moeder.


Twone
Usericon van Twone
Posted 18-05-2002 21:47 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

Panzram, Dahmer,Ramirez,en Albert Fish


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 18-05-2002 22:55 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

varg...


Don't touch me. I'm evil.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 18-05-2002 23:26 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Ed Gein


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 19-05-2002 13:38 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik houd niet zo van Serial Killers.
ze hebben zo de neiging om mensen te vermoorden


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-05-2002 13:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Saddam Hussein


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 19-05-2002 14:28 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

die mensen zijn niet helemaal goed in hun hoofd, dus geen favo moordenaar dan maar.


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-05-2002 16:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Geen


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 19-05-2002 17:00 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Absoluut Zodiac

Vanwege de schitterende intelligentie hoe hij/zij iedereen te slim af was ondanks de verschillende hints die verwikkeld waren in zijn geheimschrift. Heb meerdere documentaires gezien van "The Zodiac Killer" en blijft fascinerend wat voor details in alle moorden zitten.

Qua bruutheid is het niet te vergeleken als Jeffery Dahmer, Ted Bundy of Ed Gein, maar die zijn gepakt, dood en men weet wie het zijn. Van Zodiac weet men totaal niks!



Black eye
Gothic Heerst
Usericon van Black eye
Posted 19-05-2002 20:42 by Black eye Wijzig reactieProfiel van Black eyeQuote dit berichthttp://666

god


TRASH


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 21:12 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

In Frankrijk is er een moordenaar/kannibaal die zijn eigen site heeft waar die zijn misdaden beschrijft, en hij is ook nog een metalhead. Weet alleen zijn naam niet meer en wat de url van zijn site is ook niet .

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 19-05-2002 21:13]


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-05-2002 21:13 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 21:12 schreef Witchking het volgende:
In Frankrijk is er een moordenaar/kannibaal die zijn eigen site heeft waar die zijn misdaden beschrijft, en hij is ook nog een metalhead .


Link??


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 21:14 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik ga er nu naar zoeken hopelijk vind ik hem.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 21:22 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ja hoor gevonden!!
The Vampire of Paris : Niko Claux

Meet Nico Claux- a convicted murderer and one of Frances most bizarre criminals in recent years. Although only convicted of one murder (the brutal slaying of a homosexual shot several times in the face, then repeatedly beaten over the head for good measure!), he is also suspected of several other shootings in and around Paris, none of which can be proven. He was dubbed the "Vampire of Paris" after a search of his apartment uncovered not only the murder weapon, but several human bones, decorations made from human remains, and most disturbingly his fridge contained human flesh and blood which he later admitted to consuming on a regular basis!

http://perso.club-internet.fr/praha/index.html/NICO.htm


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 22:30 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Die Niko had ook sex met...li..ijken..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-05-2002 22:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

necrofilie
elisabeth Bathory


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 22:44 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

John Wayne Gacy Jr, The Killer Clown
http://perso.club-internet.fr/praha/index.html/gacy.htm

Ik ben hier een tijd geleden terecht gekomen via de Antaeus site dus denk maar niet dat ik er bewust naar opzoek ben gegaan (of toch wel? ).

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 19-05-2002 22:45]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-05-2002 23:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Favo serial killer??

Hmm.. geobsedeerdheid door serialkillers is echt weer zo'n amerikaanse hype..

Ik vind ze zeer interessant, maar heb zeker geen favoriet ofzo..

Verder zijn ze niet nuttig.. ze brengen alleen maar persoonlijk drama (famillies worden er immers niet echt vrolijk van als ze hun dochtertje in 20 stukjes in de maas zien drijven , of helemaal niet terugzien omdat deze is verorbert .. )
\
De enige reden die aanvoerbaar is PRO serialkillers is dat ze het bevolkingsoverschot beperken.. maar dat gaat dan wel heeeeel erg langzaam...

Doe het dan zoals JIM JONES: Richt een sekte op en laat ze zelfmoord plegen.. ben je in een keer van 900 mensen af, en GEEN persoonlijke drama's, immers daar doen de hele famillies aan mee


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-05-2002 23:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Waarom reageert er nou niemand meer??

O ja.. ik zie het al.. iedereen zit in de 'Pijpen is begrijpen' , 'Beffen is beseffen', 'mooie vrouwen' , 'wat vinden meiden nou geil' en 'nou playing part xxx' topics..

damn.. wat een zooitje.. hehehe


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 20-05-2002 18:48 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 19 mei 2002 23:31 schreef Valorian666 het volgende:
Waarom reageert er nou niemand meer??

O ja.. ik zie het al.. iedereen zit in de 'Pijpen is begrijpen' , 'Beffen is beseffen', 'mooie vrouwen' , 'wat vinden meiden nou geil' en 'nou playing part xxx' topics..

damn.. wat een zooitje.. hehehe


Ja, misschien moeten we de titel van dit topic dan maar veranderen in "met welke seriemoordenaar (m/v) wil je graag seks?" Beetje jammer dat het eigenlijk alleen maar mannen zijn...



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen