IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Noem uw Favo Serial killer Vorige pagina | Volgende pagina
Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 21:04 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:04 schreef wladimir het volgende:
on-topic

Jack the Ripper

[Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 01-08-2003 21:06]


Don't touch me. I'm evil.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-08-2003 21:06 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:04 schreef Rammoth het volgende:
nee, vandaar dat je swastika het best kan gebruiken zodat iedereen weet wat je bedoeld.

Hetzelfde als die fransen die een of ander raar woord hebben voor "mailen", maar vrijwel niemand gebruikt het, omdat mailen bij iedereen bekend is
dat is hetzelfde als zeggen dat we allemaal maar full-time dezelfde taal motten gaan spreken zodat er geen verwarring ontstaat.
zowiezo een symbool bedoelen en 'm de naam van een aanverwant symbool geven is niet verwarrend


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 21:08 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:06 schreef impaled succubus het volgende:
dat is hetzelfde als zeggen dat we allemaal maar full-time dezelfde taal motten gaan spreken zodat er geen verwarring ontstaat.
zowiezo een symbool bedoelen en 'm de naam van een aanverwant symbool geven is niet verwarrend

Nee, en niemand heeft het over "dezelfde" taal. Er zijn gewoon wat woorden die algemeen bekend zijn bij iedereen, waaronder "mailen" "computer" en "swastika"


Don't touch me. I'm evil.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 01-08-2003 21:24 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

je hebt zoveel soorten hakenkruizen/swastika's, De noren beellden het af als de zon, een ronde versie,
en in veel culturen was het linksdraaiende swastika een teken van het kwade, en rechtsdraaiend een teken van welvaart , goedheid, en geluk, maar hitler gebruikte de rechtsdraaiende voor zijn regime, dus nu is de rechtsdraaiende ook omgedoopt tot "slecht".

En hitler gebruikte net zo hard het Noorse swastika waar jij het over hebt,



[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 01-08-2003 21:28]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-08-2003 21:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Stoer hoor. Al die tekens.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 21:43 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:39 schreef Claw het volgende:
Stoer hoor. Al die tekens.

hij laat alleen maar zien dat de "ronde" swastika ook werd gebruikt


Don't touch me. I'm evil.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 01-08-2003 21:44 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Jullie snappen hopelijk dat door het afbeelden van die rotzooi ZM uit de lucht kan worden gehaald he?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-08-2003 21:45 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 augustus 2003 21:43 schreef Rammoth het volgende:

hij laat alleen maar zien dat de "ronde" swastika ook werd gebruikt


Iedereen weet natuurlijk dat hoe meer je weet te vertellen over, en hoe meer plaatjes je weet te posten van hakenkruizen hoe stoerder je bent. Dus ik geef hem even de erkenning waar ie om vraagt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-08-2003 21:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 augustus 2003 21:24 schreef elmar het volgende:
je hebt zoveel soorten hakenkruizen/swastika's, De noren beellden het af als de zon, een ronde versie,
en in veel culturen was het linksdraaiende swastika een teken van het kwade, en rechtsdraaiend een teken van welvaart , goedheid, en geluk, maar hitler gebruikte de rechtsdraaiende voor zijn regime, dus nu is de rechtsdraaiende ook omgedoopt tot "slecht".

En hitler gebruikte net zo hard het Noorse swastika waar jij het over hebt,




mja, ik ben ooit in noorwegen in een bierbrouwereij op excursie geweest, daar stonden allemaal oude beelden van olifanten met die ronde swastika erop.


Oud Vuil.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 01-08-2003 21:47 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:45 schreef Claw het volgende:
Iedereen weet natuurlijk dat hoe meer je weet te vertellen over, en hoe meer plaatjes je weet te posten van hakenkruizen hoe stoerder je bent. Dus ik geef hem even de erkenning waar ie om vraagt.


ach man, ga even bomen omhelzen ofzo


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 21:49 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:44 schreef DMTR het volgende:
Jullie snappen hopelijk dat door het afbeelden van die rotzooi ZM uit de lucht kan worden gehaald he?

ja tuurlijk, ik maak een geschiedenis stuk over de 2e wereldoorlog, zet er een plaatje op van een hakenkruis en weg is tie


Don't touch me. I'm evil.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 21:50 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:45 schreef Claw het volgende:
Iedereen weet natuurlijk dat hoe meer je weet te vertellen over, en hoe meer plaatjes je weet te posten van hakenkruizen hoe stoerder je bent. Dus ik geef hem even de erkenning waar ie om vraagt.

hehehe... ja, ik snap je punt, maar denk dat het hem dit keer daar niet zo om te doen was


Don't touch me. I'm evil.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 01-08-2003 21:51 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

het topic heet je favotiete serial killer: dan moet je ook nog een plaatje posten en is het fout en kan deze hele zooi uit de lucht worden gehaald?

logica olé

ga je moeder pesten


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-08-2003 21:55 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 augustus 2003 21:47 schreef elmar het volgende:
ach man, ga even bomen omhelzen ofzo


ach man, ga boterhammen smeren en ze dan in een emmer water dompelen ofzo


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 21:57 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

ach man, laten we erover ophouden en favoriete serial killers opnoemen


Don't touch me. I'm evil.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 01-08-2003 22:08 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 1 augustus 2003 21:49 schreef Rammoth het volgende:
ja tuurlijk, ik maak een geschiedenis stuk over de 2e wereldoorlog, zet er een plaatje op van een hakenkruis en weg is tie


Dream on, slimme vent...denk eerst even na, man..allemachtig


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 22:10 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 22:08 schreef DMTR het volgende:
Dream on, slimme vent...denk eerst even na, man..allemachtig

OMG

Je word ECHT niet uit de lucht gehaald als je een plaatje linkt van een hakenkruis

moet je eens naar google gaan en dan "swastika" of "hakenkruis" invoeren, je krijg honderden foto's en geen van de sites die uit de lucht is om die reden


Kut, nou ga ik weer verder, vanaf nu reageer ik niet meer op dit onderwerp

[Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 01-08-2003 22:11]


Don't touch me. I'm evil.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 01-08-2003 22:19 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Dit is alleen geen verslag van de geschiedenis ofzo....dus daar heb je het grote verschil gelijk al..

Ik denk dat ik alleen een beetje moe wordt van al die tekens overal de laatste tijd op ZM waarvan iedereen met een beetje kennis de betekenis wel weet, maar waarvan de users gelijk de verdediging ingaan met argumenten dat het allemaal al veeeeel ouder is en al die bullshit...neem bijvoorbeeld de hele Warrior of Odin cyclus van een paar weken terug...

Nouja, in elk geval...ik zou gewoon oppassen met die rotzooi te posten en voor de rest moet iedereen het maar zelf weten..



You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 01-08-2003 22:47 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:55 schreef Claw het volgende:
ach man, ga boterhammen smeren en ze dan in een emmer water dompelen ofzo


Jullie moeten gewoon niet alle symbolen associeren met Hitler en consorten, zelfde als jezus vergelijken met een kruis


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 01-08-2003 22:51 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

je moet je sleur houden met je "stoer doen om zoveel mogelijk aanstootgevende symbolen te posten"
en als je nou even de discussie vooraf leest, dan kom je tenminste met zinnige dingen

of je hebt het gelezen en je bent gewoon te dom om alles te associeren met Hitler of racisme


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 02-08-2003 4:36 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 22:47 schreef elmar het volgende:
Jullie moeten gewoon niet alle symbolen associeren met Hitler en consorten, zelfde als jezus vergelijken met een kruis


ik denk dan aan vampieren


Don't touch me. I'm evil.


reib
Usericon van reib
Posted 02-08-2003 9:50 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

Wat een gekanker over die hakenkruisen, hebben julli godverdomme niks beters te doen dan op iemand lopen kankeren die alleen maar duidelijk probeerd te maken dat hakenkruisen niet persee met hitler temaken hebben.

Wat zijn jullie toch een stel achterlijke kinders. Krijg kanker en sterf.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-08-2003 10:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 9:50 schreef reib het volgende:
Wat een gekanker over die hakenkruisen, hebben julli godverdomme niks beters te doen dan op iemand lopen kankeren die alleen maar duidelijk probeerd te maken dat hakenkruisen niet persee met hitler temaken hebben.

Wat zijn jullie toch een stel achterlijke kinders. Krijg kanker en sterf.


God houdt ook van jou hoor. Sluit hem in je hart!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 02-08-2003 11:08 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 10:56 schreef Shredhead het volgende:
God houdt ook van jou hoor. Sluit hem in je hart!


reib
Usericon van reib
Posted 02-08-2003 11:38 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 10:56 schreef Shredhead het volgende:
God houdt ook van jou hoor. Sluit hem in je hart!


Hartelijk dank beste tripel 7 faggot, ik zal voor den zekerheid een schietgebedje doen voordat ik ga slapen


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen