IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Noem uw Favo Serial killer Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-08-2003 11:44 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 11:38 schreef reib het volgende:
Hartelijk dank beste tripel 7 faggot, ik zal voor den zekerheid een schietgebedje doen voordat ik ga slapen


lekker beertje van me


reib
Usericon van reib
Posted 02-08-2003 11:48 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

lieve honnepon, jij bent mijn suikeklontje die mijn coffie net iets lekkerder maakt


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 02-08-2003 11:49 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 11:44 schreef Shredhead het volgende:
lekker beertje van me

Ben ik nu getuige van een "uitkomen voor"?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 02-08-2003 11:50 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

OOOH MY GOD!!!!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-08-2003 12:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

on-topic homeaux.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-08-2003 12:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 augustus 2003 22:51 schreef elmar het volgende:
je moet je sleur houden met je "stoer doen om zoveel mogelijk aanstootgevende symbolen te posten"
en als je nou even de discussie vooraf leest, dan kom je tenminste met zinnige dingen

of je hebt het gelezen en je bent gewoon te dom om alles te associeren met Hitler of racisme


Wie zegt dat ik dat doe? Ik zeg alleen dat het natuurlijk superstoer is om alles te weten over hakenkruizen


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


reib
Usericon van reib
Posted 02-08-2003 12:49 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 12:18 schreef Claw het volgende:
Wie zegt dat ik dat doe? Ik zeg alleen dat het natuurlijk superstoer is om alles te weten over hakenkruizen


ga jij noumaar ee ntuin feest hgoude.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-08-2003 12:50 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 augustus 2003 12:49 schreef reib het volgende:
ga jij noumaar ee ntuin feest hgoude.


Ga jij nou maar weer gebanned worden over enkele uren en een ander stoer woord bedenken om om te draaien en er een nieuwe account van te maken.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


reib
Usericon van reib
Posted 02-08-2003 12:53 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 12:50 schreef Claw het volgende:
Ga jij nou maar weer gebanned worden over enkele uren en een ander stoer woord bedenken om om te draaien en er een nieuwe account van te maken.


hmz... je maakt het moeilijk.. je maak het moeilijk.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 02-08-2003 13:12 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Ed Gein
Jeffrey Dahmer



" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-08-2003 21:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Iedereen post hier Ed Gein.. maar die gast (nog steeds ziek, daarnietvan) heeft hooguit 1 of 2 mensne vermoord... hij groef altijd perse lijken op juist het kerkhof. niks serial killer dus. tenzij ik er naast zit natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-08-2003 21:20]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-08-2003 14:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:08 schreef Rammoth het volgende:
Nee, en niemand heeft het over "dezelfde" taal. Er zijn gewoon wat woorden die algemeen bekend zijn bij iedereen, waaronder "mailen" "computer" en "swastika"
swastika mag dan wel een algem,een woord zijn maar het is en blijft geen hakenkruis.
De Duitse rozenkruisers gebruiken b.v. ook eeb swastika als symbool maar die staat heel ergens anders voor dan het hakenkruis.
quote:
Op 1 augustus 2003 21:24 schreef elmar het volgende:
je hebt zoveel soorten hakenkruizen/swastika's, De noren beellden het af als de zon, een ronde versie,
en in veel culturen was het linksdraaiende swastika een teken van het kwade, en rechtsdraaiend een teken van welvaart , goedheid, en geluk, maar hitler gebruikte de rechtsdraaiende voor zijn regime, dus nu is de rechtsdraaiende ook omgedoopt tot "slecht".

En hitler gebruikte net zo hard het Noorse swastika waar jij het over hebt,


het hakenkruis en de ''duitse'' swastika staan ook voor de zon.
de betekenissen van links/rechts draaiend zijn btw pas na wo2 verzonnen.


natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 15:06 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

hitler


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-08-2003 15:07 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik vind hitler zeker geen serial, mass okej.


natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 15:09 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

dacht dat IK mijn favo killer mocht noemen?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-08-2003 15:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2003 15:09 schreef natassja het volgende:
dacht dat IK mijn favo killer mocht noemen?
Nee, JIJ mag je favo SERIAL killer noemen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-08-2003 15:24 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

stalin, mao, hitler etc.
de rest komt hier niet bij in de buurt.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 15:25 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ja en ik kies hitler, al koos ik me buurman had je er nog niks mee te maken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-08-2003 15:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2003 15:25 schreef natassja het volgende:
ja en ik kies hitler, al koos ik me buurman had je er nog niks mee te maken
S.E.R.I.A.L. K.I.L.L.E.R!


natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 15:28 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

NOU EN


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-08-2003 15:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ga maar gewoon Burzum luisteren ofzo.


natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 15:32 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

WANT?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-08-2003 15:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2003 15:25 schreef Slechtheid het volgende:
S.E.R.I.A.L. K.I.L.L.E.R!
inderdaad


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-08-2003 15:35 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Freddy Kreuger


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 15:37 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

tsss hitler is tenminste echt


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen