IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Noem uw Favo Serial killer Vorige pagina | Volgende pagina
~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 03-08-2003 15:41 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Hitler is geen seriemoordenaar


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-08-2003 16:12 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2003 15:41 schreef ~Narsil het volgende:
Hitler is geen seriemoordenaar


Massamoordenaar!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-08-2003 16:30 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

waar ligt de grens dan tussen serie en massamoordenaar.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-08-2003 16:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2003 16:30 schreef Aeolus het volgende:
waar ligt de grens dan tussen serie en massamoordenaar.
Tussen zelf met eigen hand enkele mensen vermoorden en door andere mensen duizenden/miljoenen mensen laten vermoorden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 03-08-2003 17:35 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 3 augustus 2003 16:12 schreef Visor het volgende:
Massamoordenaar!


Heel goed


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-08-2003 19:13 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Megatron en Galvatron zijn ook heel berucht!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Lord Azazel
Who lives in a pineapple under the sea?
Usericon van Lord Azazel
Posted 30-08-2003 22:18 by Lord Azazel Wijzig reactieProfiel van Lord AzazelQuote dit berichthttp://www.sanguinary.com

quote:
Op 3 augustus 2003 16:39 schreef Misanthrope het volgende:
Tussen zelf met eigen hand enkele mensen vermoorden en door andere mensen duizenden/miljoenen mensen laten vermoorden.


Fout. Het verschil tussen een seriemoordenaar en een massamoordenaar is dat een seriemoordenaar per uitbarsting een/twee personen vermoordt en dan een periode rustig is tot de volgende uitbarsting. Een massamoordenaar vermoordt grote hoeveelheden mensen in een uitbarsting en wordt daarna vaak gepakt/gedood/zelfmoord. Hitler komt dus dichter bij een seriemoordenaar, ware het niet dat hij die mensen niet persoonlijk heeft vermoord. Net zoals Charles Manson, dus waarom die hier genoemd wordt...


Never, ever, bloody anything, ever!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 30-08-2003 22:26 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Charles manson denk ik


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-08-2003 22:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 augustus 2003 22:18 schreef Lord Azazel het volgende:
Fout. Het verschil tussen een seriemoordenaar en een massamoordenaar is dat een seriemoordenaar per uitbarsting een/twee personen vermoordt en dan een periode rustig is tot de volgende uitbarsting. Een massamoordenaar vermoordt grote hoeveelheden mensen in een uitbarsting en wordt daarna vaak gepakt/gedood/zelfmoord. Hitler komt dus dichter bij een seriemoordenaar, ware het niet dat hij die mensen niet persoonlijk heeft vermoord. Net zoals Charles Manson, dus waarom die hier genoemd wordt...


je icon.

ik mag wel oppassen dat ik niet alle mensen wil vermoorden die gek op een spons zijn.


Oud Vuil.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-08-2003 23:31 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Charles manson niet zelf zn slachtoffers vermoord? Ik dacht dat ie prima overweg kon met zn zakmes.

Wie heeft het dan gedaan volgens jou? z'n mammie???


Follow the freezing moon...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-08-2003 23:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 augustus 2003 23:31 schreef Freduk het volgende:
Charles manson niet zelf zn slachtoffers vermoord? Ik dacht dat ie prima overweg kon met zn zakmes.

Wie heeft het dan gedaan volgens jou? z'n mammie???


euh, z'n groupies/gangmembers?


Oud Vuil.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-08-2003 23:35 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

had ie groupies dan? Ik weet niks van die hufter af. Wat deed ie dan naast blijkbaar geen mensen vermoorden???


Follow the freezing moon...


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 31-08-2003 14:32 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 23:35 schreef Freduk het volgende:
Wat deed ie dan naast blijkbaar geen mensen vermoorden???

Drugs nemen, oreren, in Dune Buggys rondrijden, neuken.
Niet persé in die volgorde.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-08-2003 14:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

A.I.D.S.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 31-08-2003 14:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 31-08-2003 14:37]


..."Hate can only create more hate"...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 31-08-2003 14:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik dadelijk als mensen aan mn kop blijven zeuren.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 31-08-2003 16:38 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

de Unabomber


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 31-08-2003 18:46 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2003 14:42 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik dadelijk als mensen aan mn kop blijven zeuren.


kom maar..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-09-2003 16:20 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

"Believe me... If I started killing people there would be none left." -Charles Manson


The Zodiac killer is ook wel geinig om over te lezen.


I am the 1%.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-09-2003 16:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Shadow Smile


en nu even serieus:


afgezien van het feit dat serial killers ernstig zieke mensen zijn, moet ik toegeven dat Jeffrey Dahmer een flinke indruk op mij heeft achtergelaten.


Bruce Banner


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 03-09-2003 18:17 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Jeffrey Dahmer.... zieke gast


LAI LAI HEI


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-09-2003 4:36 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

neh...Ed Gein blijft mijn ultimate slasher 1st class



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-09-2003 4:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

maar om deze crap ff te ontlichten voordat Den Haag stress krijgt!; gaat mij fav stem voor de serial killer op het scherm uit naar Jason Voorhees!!!

wie volgt?...(aangezien Jason Vs Freddy al aan het klappen is en binnenkort ook Almighty Ash mee gaat doen schijnbaar!!!...)


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 07-09-2003 12:40 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

Die film lijkt me bijzonder cool ja! Ash gaat dus wel gigantisch de kont schoppen van Freddy & Jason, dat moge duidelijk zijn. Evil Dead =


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-09-2003 12:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Gister tijdens Wrong Turn (vomit) een trailer gezien van Freddy vs. Jason. Jezus wat gaat die film heerschen!
Maareuh, ontopic: Ik twijfel nog tussen Freddy en Jason


Zenial


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen