IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-10-2012 12:29 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 oktober 2012 23:05 schreef Retardo het volgende:
Op het einde van avengers zie je thanos, dus ik zet mn geld in op een film van infinity war en/of infinity gauntlet.


Denk gewoon de originele Kree-Skrull oorlogen, lijkt me sterk dat ze meteen het hele Marvel universum in de avergers serie gaan betrekken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2012 12:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 oktober 2012 9:48 schreef spectre het volgende:
Prometheus.

Erg leuk dat we de rol van de Space Jockey uitgelegd krijgen, eigenlijk gaat daar de gehele film over..

Echter vind ik dat er geen goede film uit is gekomen. Het is allemaal zeer ongeloofwaardig gebracht en er wordt te kort stil gestaan bij een aantal opmerkelijke gebeurtenissen, wat een verschil met Alien!

Ik had me enorm verheugd op het kijken van deze film, ik koop hem waarschijnlijk ook nog wel maar echt genoten heb ik niet. Wel een gave openingscene!


beetje onwaarschijnlijk idd, vooral die kruising van een Engineer en dat tentakelschepsel

en wtf was dat met die holografische dooie engineers??


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-10-2012 12:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 oktober 2012 12:26 schreef Mark het volgende:
Welles. Spiderman reboot is Marvel zelf volgens mij, en X-men first Class was ook Marvel zelf.

Nietes

De rechten op Spiderman en X-Men-films liggen voor zover ik weet nog steeds volledig bij Sony en Fox.

Spiderman: http://en.wikipedia.org/wiki/Spider-Man_in_film "The rights to a motion picture based on Spider-Man were purchased in 1985 and moved through various production companies and studios, at one point having James Cameron to direct, before being secured by Sony Pictures Entertainment."

X-Men: http://en.wikipedia.org/wiki/X-Men_%28film_series%29 "20th Century Fox earned the film rights to the characters in 1994"

Uiteraard duiken er ook Marvel-credits op, omdat zij de karakters verzonnen et cetera. Mogelijk wordt er ook wel meer samengewerkt, maar de echte vingers in de pap zijn van Sony en Fox.

Zodra de rechten in handen van Marvel Studios (die de films maken) is, heeft Marvel pas echt wat te zeggen over waar die films heen gaan. Als ze nu Spiderman of X-men bij het Avengers-universum willen betrekken (wat men best wil) kunnen ze dat nu alleen in samenwerking met die andere bedrijven doen (waar al aan gewerkt wordt om voor elkaar te krijgen).


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-10-2012 12:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 oktober 2012 23:05 schreef Retardo het volgende:
Op het einde van avengers zie je thanos, dus ik zet mn geld in op een film van infinity war en/of infinity gauntlet.

quote:
Op 16 oktober 2012 12:29 schreef Mark het volgende:
Denk gewoon de originele Kree-Skrull oorlogen, lijkt me sterk dat ze meteen het hele Marvel universum in de avergers serie gaan betrekken.

Speculatie hangt wel erg naar dat wat Retardo zegt, maar is inderdaad afhankelijk van hoeveel ze te pakken kunnen krijgen

Waren ook geruchten dat Marvel Galactus en Silver Surfer zou terugruilen: http://www.newsarama.com/film/marvel-fox-character-swap-galactus-daredevil.html

Infinity gauntlet in Thor: http://screenrant.com/thor-movie-odins-vault-artifacts-rob-115931/

Hier wat speculatie over Thor 2: http://screenrant.com/the-avengers-ending-post-credits-scenes-rob-170028/

En over Thanos die waarschijnlijk in GotG én Avengers 2 komt: http://screenrant.com/avengers-2-guardians-galaxy-thanos-villains/all/1/

Ze hebben natuurlijk nog heel wat films (dus het hele universum wordt niet meteen erbij gehaald) en heel wat tijd (dus mogelijkheid om rechten terug te krijgen of samen te gaan werken) te gaan, kan nog van alles gebeuren. Misschien lukt het allemaal, misschien niet en blijft er slechts een 'beperktere' plotlijn voor de komende Marvel-films over.

Zelf heb ik overigens al die comics niet gelezen, maar wel fascinerend om te volgen hoe het zo ongeveer in elkaar zit


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-10-2012 13:23 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 16 oktober 2012 12:30 schreef Hypnos het volgende:
beetje onwaarschijnlijk idd, vooral die kruising van een Engineer en dat tentakelschepsel

en wtf was dat met die holografische dooie engineers??


Nou ja, die kruisingen gaan wel weer mooi op in de vs Predator franchise, dus dat vond ik eigenlijk wel weer mooi. Scott heeft duidelijk niet de overige films en spinn-offs overboord gegooid. Ja die hologrammen idd, ook zo'n vaag ding waar niet bij wordt stilgestaan.

Mijn grootste ergenis is trouwens de technologische vooruitgang terug in de tijd! Ik weet dat we nu niet meer in '79 zitten maar had het aub ietwat aan laten sluiten met Alien op dat gebied.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-10-2012 14:39 by stigma Profiel van stigma

Nerds


Subtiel kamerolifantje


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-10-2012 14:44 by Mark Profiel van Mark

Nerds are the new cool.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-10-2012 14:48 by stigma Profiel van stigma

Nerds always say when trying to be cool


Subtiel kamerolifantje


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 16-10-2012 14:49 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Mensen op een forum nerds noemen :')

We zijn hier allemaal nerds.

OT:



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-10-2012 14:51 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 16 oktober 2012 13:23 schreef spectre het volgende:
Nou ja, die kruisingen gaan wel weer mooi op in de vs Predator franchise, dus dat vond ik eigenlijk wel weer mooi. Scott heeft duidelijk niet de overige films en spinn-offs overboord gegooid. Ja die hologrammen idd, ook zo'n vaag ding waar niet bij wordt stilgestaan.

Mijn grootste ergenis is trouwens de technologische vooruitgang terug in de tijd! Ik weet dat we nu niet meer in '79 zitten maar had het aub ietwat aan laten sluiten met Alien op dat gebied.


Eén van de bemanningsleden die in een 'evil zombie' veranderd, vond ik er met de haren bijgesleurd goedkoop gedoe. En sowieso de hele ontwikkeling naar de uiteindelijke Alien toe (zoals we die kennen) op het einde van de prent, hing met ogen en haken aaneen. Ook de openingsscene vond ik te vaag.
Er komen natuurlijk nog delen, dus misschien dat het in de uiteindelijke context wel meer op z'n plaats valt.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-10-2012 15:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 oktober 2012 14:51 schreef PandroidJack het volgende:
Eén van de bemanningsleden die in een 'evil zombie' veranderd, vond ik er met de haren bijgesleurd goedkoop gedoe. En sowieso de hele ontwikkeling naar de uiteindelijke Alien toe (zoals we die kennen) op het einde van de prent, hing met ogen en haken aaneen. Ook de openingsscene vond ik te vaag.
Er komen natuurlijk nog delen, dus misschien dat het in de uiteindelijke context wel meer op z'n plaats valt.

Die openingsscene wordt meer uitgelegd in de deleted scenes. En ik vond er op zich ook niks mee, lekker vaag was die

En er zit helemaal geen uiteindelijke Alien in Prometheus, pas op!


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-10-2012 15:32 by spectre Profiel van spectre

Idd, die "evil zombie" is precies zo'n ding die niet in de film thuishoorde IMHO.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-10-2012 20:16 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Abraham Lincoln: Vampire Hunter. Ronduit belachelijk prulletje met middelmatige effecten (alles CGI) en slecht acteerwerk bovendien. Een abortus.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-10-2012 20:23 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Vanavond Killer Joe van William Friedkin, een van de beste filmmakers ooit, om de vieze smaak van die vampierjagende president weg te spoelen.

Killer Joe




Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-10-2012 20:26 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 16 oktober 2012 20:16 schreef Mortis Rex het volgende:
Abraham Lincoln: Vampire Hunter. Ronduit belachelijk prulletje met middelmatige effecten (alles CGI) en slecht acteerwerk bovendien. Een abortus.
Gisteren ook toevallig gezien. Ik vond hem wel te doen. Acteerwerk viel ook wel mee, zoveel viel er niet te acteren.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-10-2012 23:06 by MetalJan Profiel van MetalJan

Black Hawk Down

Langdradig, maar wel aardig.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2012 9:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 oktober 2012 14:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waarschijnlijk --> Thor 2 --> Iron Man 3 --> Captain America 2 --> Guardians of the Galexy --> Avengers 2.

En natuurlijk nog wat Spidermans, misschien wat XMen en Fantastic Four etc. Maar die zijn allemaal niet in handen van Marvel zelf.


Je vergeet Antman!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-10-2012 9:57 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

En Reet-en Tettenman!





The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-10-2012 10:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 oktober 2012 9:14 schreef attila_de_hun het volgende:
Je vergeet Antman!

Nee hoor, het ging mij om de aanloop naar het vervolg op The Avengers

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-10-2012 10:02]


I wish I was a butterfly


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 17-10-2012 10:03 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 16 oktober 2012 20:23 schreef Mortis Rex het volgende:
Killer Joe



Vannacht nog gekeken. Heel nice.

[Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 17-10-2012 10:04]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2012 10:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 oktober 2012 10:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee hoor, het ging mij om de aanloop naar het vervolg op The Avengers


ah op die manier (dan hadden spider-man etc. ook niet genoemd hoeven te worden eigenlijk maar dat terzijde) Antman was een van de originele avengers (in de comics) overigens. ben benieuwd hoe ze er die in gaan schuiven (op termijn dan dus)


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 17-10-2012 10:12 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 17 oktober 2012 10:09 schreef attila_de_hun het volgende:
ah op die manier (dan hadden spider-man etc. ook niet genoemd hoeven te worden eigenlijk maar dat terzijde) Antman was een van de originele avengers (in de comics) overigens. ben benieuwd hoe ze er die in gaan schuiven (op termijn dan dus)

Ik denk niet dat ze die gaan gebruiken.
Hij speelde altijd een kleine rol in the Avengers.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-10-2012 10:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 oktober 2012 10:09 schreef attila_de_hun het volgende:
ah op die manier (dan hadden spider-man etc. ook niet genoemd hoeven te worden eigenlijk maar dat terzijde) Antman was een van de originele avengers (in de comics) overigens. ben benieuwd hoe ze er die in gaan schuiven (op termijn dan dus)

Klopt, hoorde er niet bij. Ik liep daarmee een beetje vooruit op bepaalde geruchten die over het terughalen van Spiderman en X-Men binnen de Avengers-wereld gaan

En ik had een genante spelfout in Guardians of the Galaxy gemaakt

Ken zelf de comics niet, maar ben ook wel benieuwd naar Antman Klinkt wel als een oubollig super hero, haha... Maar ik vind de Guardians of the Galaxy er ook al behoorlijk camp uitzien, zeker afgezet tegen de relatief realistische manier waarop comic gastjes de laatste zoveel films worden neergezet.
quote:
Op 16 oktober 2012 20:26 schreef bokkie666 het volgende:
Gisteren ook toevallig gezien. Ik vond hem wel te doen. Acteerwerk viel ook wel mee, zoveel viel er niet te acteren.

Was wel OK, ja, maar wel veel kansen laten liggen. Teveel gelul, te weinig actie 6.

Ook van het weekend The Grey gezien, die was vetter dan ik gedacht had. Simpel concept (7 overlevenden van een crash in Alaska die door sneeuw baggeren en door wolven 'lastig gevallen' worden), netjes uitgewerkt, goed geacteerd (Liam Neeson!), spannend. Prima. 7.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-10-2012 10:20]


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2012 10:21 by spectre Profiel van spectre

Hopelijk integreren ze Mermaidman en Barnacleboy ook nog

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-10-2012 10:22]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2012 10:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 oktober 2012 10:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Klopt, hoorde er niet bij. Ik liep daarmee een beetje vooruit op bepaalde geruchten die over het terughalen van Spiderman en X-Men binnen de Avengers-wereld gaan

En ik had een genante spelfout in Guardians of the Galaxy gemaakt

Ken zelf de comics niet, maar ben ook wel benieuwd naar Antman Klinkt wel als een oubollig super hero, haha... Maar ik vind de Guardians of the Galaxy er ook al behoorlijk camp uitzien, zeker afgezet tegen de relatief realistische manier waarop comic gastjes de laatste zoveel films worden neergezet.

Was wel OK, ja, maar wel veel kansen laten liggen. Teveel gelul, te weinig actie 6.

Ook van het weekend The Grey gezien, die was vetter dan ik gedacht had. Simpel concept (7 overlevenden van een crash in Alaska die door sneeuw baggeren en door wolven 'lastig gevallen' worden), netjes uitgewerkt, goed geacteerd (Liam Neeson!), spannend. Prima. 7.


ik ga off-topic maar ik adviseer jou om de serie deadwood eens een kans te geven. het is weliswaar een westen maar zeker geen platvloers en oppervlakkige serie. wellicht heb ik het mis maar ik denk dat het wel wat voor jou is.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen