IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-12-2012 10:12 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



Event Horizon. Jammer dat 'ie zo kort was.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 12-12-2012 10:14]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-12-2012 10:22 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ja, superfilm! Kan ik keer op keer met veel plezier opnieuw zien.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2012 11:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 december 2012 10:05 schreef MR. N het volgende:
The Dark Night Rises gezien.... Sja, erg slecht zeg...

Die stem als Bale het lelijke pakje aan heeft, is gewoon lachwekkend.

De schurk is erg 1 dimensionaal, straalt niets uit, is ook moeilijk met een ding voor je mond en neus.

Verhaal is absurd slecht, geen enkele logica in te vinden.

Ik vond de vorige al niet best, maar dit is regelrechte pulp.


Bane 1 dimensioneel?? hebben wij dezelfde film gezien? van welke film houd jij eigenlijk wel?? ben wel benieuwd!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-12-2012 15:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Signs, geregisseerd door M. Night Shyamalan en met o.a. Mel Gibson. Een van de films van Shyamalan die niet zo geslaagd waren als iedereen die The Sixth Sense had gezien op hoopte. Ik vond er ook niet zoveel aan, beetje slappe alien invasion-film met wat rare gaten in het verhaal en wat teveel uit de lucht vallende plotelementen (o.a. wat de aliens wel/niet kunnen). Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr... Ik denk dat ik -en vele anderen- gewoon niet door hadden waar het echt om ging. Deze fan-theorie - die ervan uitgaat dat het helemaal niet om aliens gaat - geeft namelijk een uiterst plausibele draai aan het verhaal: http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/ubaqq/what_fan_theories_have_blown_your_mind_with_their/c4ubvmy

Dat maakt de film niet per se beter, want als je überhaupt tijdens de film niet doorhad dat er een diepere laag is én er daardoor niet echt iets bijzonders overblijft is het gewoon niet goed gepresenteerd.


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-12-2012 19:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 december 2012 11:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Bane 1 dimensioneel?? hebben wij dezelfde film gezien? van welke film houd jij eigenlijk wel?? ben wel benieuwd!


Vond jij het dan een grote acteerprestatie? Platte actiefilm in mijn ogen.

Ik vind in dit genre bijvoorbeeld Watchmen of Iron Man veel vermakelijker / beter.


Boeiender


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 12-12-2012 19:43 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Hardy zet een dikke prestatie neer aangezien je de helft van z'n gezicht niet eens kan zien.

That being said, ga Warrior kijken, allemaal. Daarna Bronson.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-12-2012 9:56 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 12 december 2012 15:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Signs, geregisseerd door M. Night Shyamalan en met o.a. Mel Gibson. Een van de films van Shyamalan die niet zo geslaagd waren als iedereen die The Sixth Sense had gezien op hoopte. Ik vond er ook niet zoveel aan, beetje slappe alien invasion-film met wat rare gaten in het verhaal en wat teveel uit de lucht vallende plotelementen (o.a. wat de aliens wel/niet kunnen). Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr... Ik denk dat ik -en vele anderen- gewoon niet door hadden waar het echt om ging. Deze fan-theorie - die ervan uitgaat dat het helemaal niet om aliens gaat - geeft namelijk een uiterst plausibele draai aan het verhaal: http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/ubaqq/what_fan_theories_have_blown_your_mind_with_their/c4ubvmy

Dat maakt de film niet per se beter, want als je überhaupt tijdens de film niet doorhad dat er een diepere laag is én er daardoor niet echt iets bijzonders overblijft is het gewoon niet goed gepresenteerd.


Tja, Gibson is natuurlijk wel een extreem christen, maar ik vind het nogal ver gezocht.

Gisteren Skyline gezien, een zoveelste 'einde van de wereld'-variant (waar Hollywood momenteel maar geen genoeg van schijnt te krijgen), die mooi in de middenmoot blijft steken.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 13-12-2012 10:26 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 13 december 2012 9:56 schreef PandroidJack het volgende:
zoveelste 'einde van de wereld'-variant (waar Hollywood momenteel maar geen genoeg van schijnt te krijgen)

Nog ruim een week en dan is dat ook voorbij..


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-12-2012 10:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 december 2012 9:56 schreef PandroidJack het volgende:
Tja, Gibson is natuurlijk wel een extreem christen, maar ik vind het nogal ver gezocht.

Waarom? Ik vind het plausibeler dan dat die aliens echt aliens zouden zijn en dan zo incapabel/debiel zijn.


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-12-2012 10:45 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ja, maar ik wil zeggen, als je die film 'onbevangen' ziet, wijzen alle pijlen in de richting van aliens...graancirckels en zo...de 'dubbele laag' is me dan iets te dik verpakt. Maar wel eens interessant om het van een andere 'angle' te bekijken.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-12-2012 10:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 december 2012 10:45 schreef PandroidJack het volgende:
Ja, maar ik wil zeggen, als je die film 'onbevangen' ziet, wijzen alle pijlen in de richting van aliens...graancirckels en zo...de 'dubbele laag' is me dan iets te dik verpakt. Maar wel eens interessant om het van een andere 'angle' te bekijken.

Ja, dat klopt. Maar ik vind deze uitleg wel veel sterker, dus ik zou wel willen geloven dat het zo bedoeld is. Maar dat men het niet durfde meer te hinten naar de dubbele laag? Te incapabel? Studiobonzen wilden het niet?


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2012 11:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 december 2012 19:39 schreef MR. N het volgende:
Vond jij het dan een grote acteerprestatie? Platte actiefilm in mijn ogen.

Ik vind in dit genre bijvoorbeeld Watchmen of Iron Man veel vermakelijker / beter.


Ja, ik vond het echt een goede prestatie. De intensiteit en constante dreiging die Bane uitstraalde vond ik erg goed gedaan. Ook de vechtpartijen tussuen Bane en Batman waren erg goed gedaan naar mijn mening. Ik ben dus tevreden in ieder geval!
Watchmen en Iron man zijn idd beter maar dit hangt er voor mij net onder


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 13-12-2012 11:51 by Teneighty Profiel van Teneighty

De eerste Dark Knight is mijns inziens veel beter en ik schaar mij wat betreft DKR volledig achter de mening van Mr.N.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Asterix
Usericon van Asterix
Posted 13-12-2012 12:45 by Asterix Profiel van Asterix

Ik heb gisteren The Man With The Iron Fists gekeken...

Tsja, grotendeels goede acteurs, maar damn, wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg! Een soort vermening van chinese martial-arts (wat ik geweldig vindt) met hiphopshit en western, bah! Geen succes, iig niet voor mij!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 13-12-2012 19:02 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

The Man With The Iron Fists is een draak van een film inderdaad. Je vergat nog even de spuuglelijke, gedateerde computereffecten te vermelden en dat de meeste gevechten het voornamelijk moeten hebben van kabelwerk en special effects, nogal een misser als je een martial arts film wil neerzetten. Als klapper op de vuurpijl moeten we al die slecht geacteerde, lelijk vormgegeven scenes ook nog eens nemen met een flinke dosis misplaatste hip hop en r&b. Eigenlijk bevestigd deze film wat iedereen al lang wist; RZA is een talentloze hoop stront met te veel geld en een enorm ego... wie anders dan een hip hopper laat zichzelf de hoofdrol spelen in zijn eigen film terwijl hij dat absoluut niet kan en daar ook geen ervaring mee heeft. Epic Fail!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-12-2012 20:16 by spectre Profiel van spectre

Ik ben over de helft Avengers. Ik ben er niet kapot van en gelukkig redt Iron Man de film een beetje. Ik snap eigenlijk niet waarom dit zo'n hitfilm is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-12-2012 20:29 by MetalJan Profiel van MetalJan

Almost Famous

Niet helemaal ondersteboven van, wel leuk om acteurs te zien die nu erg bekend zijn (Philip Seymour Hoffman, Zooey Deschanel)


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 13-12-2012 21:01 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 13 december 2012 20:16 schreef spectre het volgende:
Ik ben over de helft Avengers. Ik ben er niet kapot van en gelukkig redt Iron Man de film een beetje. Ik snap eigenlijk niet waarom dit zo'n hitfilm is.


Misschien moet je je dat pas afvragen als je de hele film hebt gezien?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-12-2012 21:07 by spectre Profiel van spectre

Ik denk met nog maar 30 minuten op de klok ik wel weet hoe ik er over denk
Ik kijk hem zeker af hoor, wees niet bang!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-12-2012 18:44 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Menschen hier De Hobbit al gezien? Ik ga over een week pas ofzo.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 15-12-2012 19:51 by Bleh? Profiel van Bleh?

Ik ben ook wel benieuwd, ga ook pas over een tijdje.

Brave gezien, schattig.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 15-12-2012 21:06 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ben de hobbit om 12:12 op 12-12-12 gaan kijken -addict-

Ik vond het een leuke film. Het komt niet in de buurt va LOTR maar daar had ik me wel op voorbereid aangezien de Hobbit een heel ander soort boek is dan LOTR.

De film was was lichter en meer van hak op de tak, maar ik vond het tof zeker omdat ik het boek had gelezen. Ik begrijp niet waarom ze het nou persé in 3 delen wilde doen maar ik zie het wel als ze alledrie uit zijn.

Het was voor mij geen topper maar vooral vermakelijk en leuk.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-12-2012 21:41 by nark Profiel van nark

Expendabels 2 heerlijke onzinnige aktie flm


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2012 0:02 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 december 2012 18:44 schreef Mortis Rex het volgende:
Menschen hier De Hobbit al gezien? Ik ga over een week pas ofzo.


Schijnbaar ga ik daar maandag heen, vanwege het niet draaien van Cloud Atlas hier in de buurt.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2012 0:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 13 december 2012 11:51 schreef Teneighty het volgende:
De eerste Dark Knight is mijns inziens veel beter en ik schaar mij wat betreft DKR volledig achter de mening van Mr.N.


Die vond ik wel te pruimen, de 2 delen erna niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen