IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-12-2012 0:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Voor mij was het ongeveer 8 --> 9 --> 7. Waarbij de laatste het vooral aflegt omdat het gewoon niet lekker loopt. Ik heb het idee dat ze te rigoreus geknipt/geëdit hebben, en dus gefaald hebben in het verhaal prettig, geloofwaardig en consistent vertelbaar te maken binnen 2.5 uur. Op zich zijn de ideeën wel voor elkaar, namelijk, en zit er voldoende spanning etc. in. Paar dingen waren wel duidelijk te cliché, maar die had ik wel geaccepteerd als het verder lekker doorgelopen had


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-12-2012 0:36 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Aardige film of niet; die massale knokpartij aan het einde slaat nergens op. Zwaar bewapende criminelen gaan op de vuist met de politie... i don't think so...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-12-2012 1:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 december 2012 2:22 schreef Hypnos het volgende:
Headhunters


Noorse film naar boek van Nesbo


veel actie maar wel aandachtig gekeken en niet verveeld of voorspelbaar





komaan mensen, Nesbo is veel beter dan die Britse dildo "I wanna be Midsummer Murder" aka "Morse" -movie writers


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2012 10:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 december 2012 0:02 schreef MR. N het volgende:
Schijnbaar ga ik daar maandag heen, vanwege het niet draaien van Cloud Atlas hier in de buurt.


Ik wens jou veel sterkte. Dat doe ik omdat het mij niks zal verbazen dat dat jij er niks aan zal vinden (maar ik ben benieuwd en hoor het wel wanneer ik het mis heb).
Ik zelf vond de film schitterend. ja de film duurt lang maar dat maakt mij geen bal uit in dit geval. Bij de proloog zat ik al zowat te flippen (in de positieve zin) en verder bevielen mij zowat alle veranderingen t.o.v. het boek goed. laat de extended versie (en de volgende delen) maar komen...

Cloud atlas wil ik zelf ook erg graag zien maar draait hier nergens in de buurt


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 16-12-2012 10:50 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 16 december 2012 10:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik zelf vond de film schitterend. ja de film duurt lang maar dat maakt mij geen bal uit in dit geval. Bij de proloog zat ik al zowat te flippen (in de positieve zin) en verder bevielen mij zowat alle veranderingen t.o.v. het boek goed. laat de extended versie (en de volgende delen) maar komen...

Dat klinkt veelbelovend. *popel*


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2012 11:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 december 2012 10:50 schreef Bleh? het volgende:
Dat klinkt veelbelovend. *popel*


ik zeg wel dat ik een fanboy ben en het niet erg vind dat een film traag is (of op gang komt). Ik vond bijvoorbeeld kingkong ook goed terwijl die redelijk wat kritiek heeft gekregen. Vele mensen zullen zich ook wel gaan storen aan Radagast maar ik vond het juist erg leuk hoe hij is neergezet (maakt ook de opmerkingen van Saruman over hem in het boek/film duidelijk). Verder is er soms wel een flauwe grap aanwezig maar storend is het niet. Verder weet PJ wel wel hoe hij de film visueel weer moet geven (het dwergenrijk in de proloog is ongeloof cool).
kan echt niet wachten op smaug in volle glorie en op de battle of the five armies (vooral als beorn helemaal los gaat daar)


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 16-12-2012 11:15 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Als Tolkien fan is het natuurlijk wel awesome ja, om het zo tot leven te zien komen.

Ik had eerst mijn twijfels over de acteur van Bilbo maar vond hem niet storend in de film, het paste eigenlijk net goed. Radagast vond ik wel erg tof ondanks ik even moest wennen omdat hij in mijn fantasie er heel anders uitzag.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-12-2012 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 december 2012 1:26 schreef Hypnos het volgende:



komaan mensen, Nesbo is veel beter dan die Britse dildo "I wanna be Midsummer Murder" aka "Morse" -movie writers

Niks 'komaan'. Deze film is al maanden geleden besproken hier


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-12-2012 12:57 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 16 december 2012 12:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niks 'komaan'. Deze film is al maanden geleden besproken hier
Jah? Dat wil niet zeggen dat iedereen 'm gezien heeft.

Thx voor de tip Bart, ik ga 'm checken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-12-2012 12:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 december 2012 12:57 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Jah? Dat wil niet zeggen dat iedereen 'm gezien heeft.

Thx voor de tip Bart, ik ga 'm checken.

Ja, maar dat zeurende 'komaan' slaat nergens op als je zelf enorm achter de feiten aanloopt


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-12-2012 13:13 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 16 december 2012 12:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, maar dat zeurende 'komaan' slaat nergens op als je zelf enorm achter de feiten aanloopt
O.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-12-2012 21:14 by MetalJan Profiel van MetalJan

Paranoid Park

Beetje vage film, maar wel oke.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-12-2012 21:31 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Vrijdag The Hobbit gezien. Leuke film, mijn 1e 3D film, geinige ervaring wel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 17-12-2012 7:28 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 16 december 2012 0:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
..te rigoreus geknipt/geëdit hebben..

Dit, dus.

Erger me dood als ze dat doen.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-12-2012 13:06 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

'The Hobbit' is echt heel leuk!
Luchtiger en meer 'comic relief' dan LotR. Al volgen gevechten/actie scenens elkaar afentoe wel erg snel op.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2012 13:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 december 2012 13:06 schreef Kvelgeest het volgende:
'The Hobbit' is echt heel leuk!
Luchtiger en meer 'comic relief' dan LotR. Al volgen gevechten/actie scenens elkaar afentoe wel erg snel op.


Was je bekend met het boek?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-12-2012 14:11 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 17 december 2012 13:55 schreef attila_de_hun het volgende:

Was je bekend met het boek?
Staat in de kast, maar niet gelezen (LotR wel). Wellicht toch maar eens oppakken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2012 14:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 december 2012 14:11 schreef Kvelgeest het volgende:
Staat in de kast, maar niet gelezen (LotR wel). Wellicht toch maar eens oppakken.


is een uiterst luchtig , maar toch aangenaam boek. ik denk dat jij dat wel op een dag, hoogstens twee dagen uit zal hebben. maar er komen zeker nog kick-ass momenten inde komende twee films!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-12-2012 14:17 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 17 december 2012 14:14 schreef attila_de_hun het volgende:
is een uiterst luchtig , maar toch aangenaam boek. ik denk dat jij dat wel op een dag, hoogstens twee dagen uit zal hebben. maar er komen zeker nog kick-ass momenten inde komende twee films!
Ik ga er zeker heen!
Benedict Cumberbatch (Sherlock in de hedendaagse BBC-adaptatie waarin Martin Freeman Watson speelt) speelt de necromancer.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2012 14:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 december 2012 14:17 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik ga er zeker heen!
Benedict Cumberbatch (Sherlock in de hedendaagse BBC-adaptatie waarin Martin Freeman Watson speelt) speelt de necromancer.


Klopt (evenals Smaug). Een vette serie trouwens, die moderne Sherlock Holmes.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-12-2012 14:21 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 17 december 2012 14:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Klopt (evenals Smaug). Een vette serie trouwens, die moderne Sherlock Holmes.
Ik vind de afsluiting van seizoen twee uiterst onbevredigend; maar indd een erg vette serie!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2012 14:26 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 13 december 2012 12:45 schreef Asterix het volgende:
Ik heb gisteren The Man With The Iron Fists gekeken...

Tsja, grotendeels goede acteurs, maar damn, wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg! Een soort vermening van chinese martial-arts (wat ik geweldig vindt) met hiphopshit en western, bah! Geen succes, iig niet voor mij!
Western? Dat haalde ik er totaal niet uit eigenlijk.

quote:
Op 13 december 2012 19:02 schreef Mortis Rex het volgende:
The Man With The Iron Fists is een draak van een film inderdaad. Je vergat nog even de spuuglelijke, gedateerde computereffecten te vermelden en dat de meeste gevechten het voornamelijk moeten hebben van kabelwerk en special effects, nogal een misser als je een martial arts film wil neerzetten. Als klapper op de vuurpijl moeten we al die slecht geacteerde, lelijk vormgegeven scenes ook nog eens nemen met een flinke dosis misplaatste hip hop en r&b. Eigenlijk bevestigd deze film wat iedereen al lang wist; RZA is een talentloze hoop stront met te veel geld en een enorm ego... wie anders dan een hip hopper laat zichzelf de hoofdrol spelen in zijn eigen film terwijl hij dat absoluut niet kan en daar ook geen ervaring mee heeft. Epic Fail!!!
Precies zoals RZA het bedoeld heeft volgens mij, compleet over de top visueel spektakel in B-filmstijl en uitvoering. RZA acteert inderdaad niet zo goed, maar omdat hij de onbewogen zenneger speelt is dat niet echt hinderlijk.

Ik vond hem gaaf.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 17-12-2012 15:54 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 17 december 2012 13:06 schreef Kvelgeest het volgende:
'The Hobbit' is echt heel leuk!
Luchtiger en meer 'comic relief' dan LotR. Al volgen gevechten/actie scenens elkaar afentoe wel erg snel op.

Donderdag heen, yaaaay.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2012 16:16 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 16 december 2012 11:15 schreef VodeVilicious het volgende:
Als Tolkien fan is het natuurlijk wel awesome ja, om het zo tot leven te zien komen.

Ik had eerst mijn twijfels over de acteur van Bilbo maar vond hem niet storend in de film, het paste eigenlijk net goed. Radagast vond ik wel erg tof ondanks ik even moest wennen omdat hij in mijn fantasie er heel anders uitzag.
Nee, helemaal niet! Bilbo is veel te dun. Kudtfilm.

Frodo was ook al zo slecht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-12-2012 16:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 17 december 2012 14:26 schreef bokkie666 het volgende:
Precies zoals RZA het bedoeld heeft volgens mij, compleet over de top visueel spektakel in B-filmstijl en uitvoering. RZA acteert inderdaad niet zo goed, maar omdat hij de onbewogen zenneger speelt is dat niet echt hinderlijk.

Plus: het is Wu-Tang Clan. Dat heeft altijd al gedraaid rond overdreven martial arts-gedoe.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen