IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 24-12-2012 20:04 by Bleh? Profiel van Bleh?

Net Bug opnieuw gekeken. Gaver dan ik me herinnerde.



Argh
Usericon van Argh
Posted 24-12-2012 20:14 by Argh Profiel van Argh

Lang geleden dat ik die gezien heb, weet niet meer precies wat ik ervan vond. Volgens mij een beetje een Cronenberg rip-off ofzo.. hm


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 24-12-2012 20:17 by Bleh? Profiel van Bleh?

Nah. Tijd om ook nog eens te kijken dus.

Oja, vorige week The Hobbit gezien, was leuk.

Edit: en zometeen Prometheus, ik ben benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 24-12-2012 20:20]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-12-2012 13:48 by MetalJan Profiel van MetalJan

Loft

Was wel aardig.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-12-2012 11:56 by spectre Profiel van spectre



Enorm grappig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-12-2012 17:54 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

The Hobbit eindelijk gezien. In HFR absoluut de moeite waard; geen verlies van details tijdens shots waarin de camera door het bos of over landschappen heen vliegt en wanneer dingen snel bewegen. Dat de interieur shots er als "daytime television" zouden uitzien heb ik ook geen last van gehad. 3D is eindelijk geperfectioneerd. !!!Spoliers ahead!!! De film is helaas niet zonder zwakke momenten; de eerste veertig minuten vielen mij dan weer heel erg mee met slechts twee dwergen liedjes en niet al te veel flauwe humor. Radagast de Bruine daarentegen is zo weg gelopen uit een Disney film en zorgt voor enkle Return of the Jedi momenten. De Goblins waren aanvankelijk favoriet (dat gedoe onder de berg heerscht sowieso) maar helaas bieden ze totaal geen weerstand en is de ontsnapping daardoor een anti-climax. De steenreuzen iets daarvoor hadden van mij ook niet gehoeven. Deus Ex Machina, er is altijd een grotere vis; wanneer het gezelschap het te moeilijk heeft worden ze standaard gered door een hogere macht zoals gigantische adelaars... in mijn boekje heet dat gemakzuchtig script schrijven. Azog the Defiler is mij iets te He Man-achtig, die prothese/spies is wel een nice touch. Ondanks deze klachten vond ik het wel een prima film (groot Tolkien fan) en zit ik volgend jaar rond dezelfde tijd klaar voor The Desolation Of Smaug!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-12-2012 23:09 by Northward Profiel van Northward

Poultrygeist.



Heerlijke onzin.
Samen met Killer Klowns From Outer Space wel een van mijn favoriete pulpfilms.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 29-12-2012 18:09 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Gezien tijdens de Night of Terror een jaar of vier geleden In April 2013 zal tijdens die filmnacht vrijwel zeker de nieuwe Troma vertoond worden, een vervolg op Nuke 'em High... trailer staat wel ergens in het horrorpotic.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-12-2012 19:11 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Looper.. Toffe film. Af en toe wat lastig als je na gaat denken over het hele tijdreisprincipe, maar zit ingenieus in elkaar. Eindelijk weer eens een toffe film met Bruce Willis!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-12-2012 19:39 by Argh Profiel van Argh

Looper vond ik maar wat matigjes.. begon goed maar kakte halverwege toch wel flink in. Daarnaast stoorde ik me de hele film lang aan het feit dat Joshep Gordon Levitt niet op Joseph Gordon Levitt leek. Die vreselijke make-up om hem op Bruce Willis te laten lijken (wat overigens niet eens gelukt is) hadden ze wel achterwege mogen laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-12-2012 19:43]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-01-2013 13:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

de Heinekenontvoering. de film is mij heel goed bevallen. vooral het tijdsbeeld is netjes weergegeven. Of de ontvoering verder goed overeenstemt met de waarheid weet ik niet (en boeit mij eigenlijk ook niet). De enige andere Nederlandse film waar ik verder nog naar benieuwd ben bende van Oss. Die binnenkort maar eens doen dus..

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-01-2013 14:01]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-01-2013 19:56 by MetalJan Profiel van MetalJan

Skyfall


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2013 10:42 by MMayo Profiel van MMayo

The Hobbit, erg vermakelijk en eindelijknhet idee dat het 3D gebeuren iets van meerwaarde heeft .


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 03-01-2013 14:20 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Heb hem ook bekeken, maar dan niet in 3D. Zag er erg mooi uit en ik kan me zeker inbeelden dat het in 3D nog knapper moet zijn.
Ik vond de film verrassend genoeg eigenlijk nergens echt te lang. Toch maar eens de LotR films zien denk ik. (ja, ik moet zowat de enige persoon zijn die ze nog niet zag)

Op zich wel leuk, lekker onbevangen gaan zien naar een film waar massas mensen rijkhalzend naar uitkijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 03-01-2013 14:21]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-01-2013 1:03 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Skyfall.. Eigenlijk best heel tof! Bond is wat volwassener geworden lijkt het.. Q vond ik wel erg jammer, maar verder een erg gave actiefilm met een prima verhaallijn, een toffe Bond (nee, geen Sean Connery maar Craig doet het toch niet onverdienstelijk) en fijne actie. Aanrader, zeker voor de Bond-liefhebber!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-01-2013 1:30 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Funny Games

Behoorlijk zieke film en mede daardoor zeker het zien waard.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-01-2013 12:43 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

The Hobbit, mijn mening komt met die van Mortis Rex overeen. Waarom kunnen die adelaars de hele bende trouwens niet ineens aan de juiste berg afzetten?
Maar toch vooral weer zeer mooi entertainment.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-01-2013 13:02 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Van oud naar nieuw trouwens genoten van The Pick Of Destiny (Tenacious D).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 05-01-2013 11:53 by Teneighty Profiel van Teneighty

Premium Rush

JGL overkill maar leuke rol van Michael Shannon, verder is de film ruk (wat wil je met als onderwerp fietskoeriers ).


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-01-2013 13:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 januari 2013 12:43 schreef PandroidJack het volgende:
The Hobbit, mijn mening komt met die van Mortis Rex overeen. Waarom kunnen die adelaars de hele bende trouwens niet ineens aan de juiste berg afzetten?
Maar toch vooral weer zeer mooi entertainment.

volgens mij laten die adelaars zich niet "piepelen"en hebben een behoorlijk eigen wil. En was er een nog iets schuldig aan Gandalf omdat die ooit een adelaar heeft geholpen met het genezen van een pijlwond (verder moet je maar een echte Tolkienfanaat raadplegen , die weten het vast veel beter uit te leggen )


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 05-01-2013 13:42 by metaaltje Profiel van metaaltje

Double met Richard Gere.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-01-2013 16:16 by MetalJan Profiel van MetalJan

Men In Black 3

Heb me wel vermaakt met dit 3e deel. Leuke rol van Josh Brolin


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-01-2013 16:45 by Daops Profiel van Daops

Life of Pi


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-01-2013 17:08 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Stukje Friends with Benefits. Waarom kijk ik die stront?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-01-2013 17:14 by Helvete Profiel van Helvete

Om andere films beter te kunnen waarderen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen