IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Zone wants to be respected. Otherwise it will punish. [Filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 18-01-2013 5:24 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 18 januari 2013 0:09 schreef ErikS het volgende:
De klassieker of dat gedrocht met Cruise?


Gezien de gekeken films die Metaljan hier regelmatig post kun je er wel vanuit gaan dat het gaat om die met Tom Cruise nietwaar?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 18-01-2013 5:25 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Die is gaaf. Zeker als ze opgezogen worden in die alien mensen-verstuiver.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-01-2013 0:32 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Zombieland: erg leuke film. Nog zombie film tips die hiermee vergelijkbaar zijn? Gewoon grappige en goede film, zonder dat het constant bloedvergiet is?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-01-2013 0:37 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 18 januari 2013 5:25 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Die is gaaf. Zeker als ze opgezogen worden in die alien mensen-verstuiver.


Haha, nee man, dat was echt een van de slechtste remakes die ik jaren gezien heb! Net als "The day the earth stood still" overigens.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2013 1:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2013 0:32 schreef Tool-fan het volgende:
Zombieland: erg leuke film. Nog zombie film tips die hiermee vergelijkbaar zijn? Gewoon grappige en goede film, zonder dat het constant bloedvergiet is?


Nou, een veel leukere film met zombie's is natuurlijk Shaun of the Dead, maar die ken je vast al wel.


Boeiender


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-01-2013 10:30 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 januari 2013 0:37 schreef Valorian het volgende:
Haha, nee man, dat was echt een van de slechtste remakes die ik jaren gezien heb! Net als "The day the earth stood still" overigens.


Hm, vond WotW eigenlijk nog wel goed te doen.. Prima mee vermaakt! TDTESS heb ik halverwege afgezet, die trok ik echt niet.. Die vond ik wél echt kut



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-01-2013 14:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 januari 2013 0:37 schreef Valorian het volgende:
Haha, nee man, dat was echt een van de slechtste remakes die ik jaren gezien heb!


dat was inderdaad een zeer tegenvallende film. Ik had daar hoge verwachtingen van. de eerste film, ondanks de krakkemikkige effecten is 1000 keer beter.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-01-2013 14:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 januari 2013 0:32 schreef Tool-fan het volgende:
Zombieland: erg leuke film. Nog zombie film tips die hiermee vergelijkbaar zijn? Gewoon grappige en goede film, zonder dat het constant bloedvergiet is?


niet grappig maar ik vind de remake van "dawn of the dead" erg vet (net als het origineel trouwens)


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-01-2013 15:02 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 18 januari 2013 0:09 schreef ErikS het volgende:
De klassieker of dat gedrocht met Cruise?


Die met Tom Cruise idd. Vind het wel een toffe film, heeft wel een apart sfeertje. Moet wel zeggen dat ik het origineel niet gezien heb.


Gisteren naar De Hobbit geweest. Was een leuke film; vol avontuur! Ook wat meer humor dan in LOTR. Komt met name door de dwergen. Het is wel een beetje een lange zit, maar het is zeker de moeite waard.

De soundtrack is ook weer prima (veel gelijkenissen met de muziek uit LOTR). Ook het lied wat de dwergen in het begin zingen, gaat in je kop zitten, haha.

Far over the misty mountains cold
To dungeons deep and caverns old
We must away ere break of day
To seek the pale enchanted gold


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2013 19:37 by spectre Profiel van spectre

Het origineel is ook niet goed, alleen omdat ie ouder is betekend niet dat ie meteen beter is of een klassieker haha. Iig doen beide films niet het boek eer aan en ik zou graag een film zien die daadwerkelijk het boek meer volgt.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-01-2013 13:20 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Django Unchained gezien en ik vind het de beste Tarantino sinds Pulp Fiction.
Enkele keren amper men lach kunnen inhouden. Natuurlijk zit er ook voldoende actie in verwerkt in typische Tarantino stijl.


Shaun of the Dead zal ik een van de komende dagen toch eens bekijken. Is me al vaker aangeraden, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem al zag.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-01-2013 14:11 by spectre Profiel van spectre

Ik heb hem ook gezien eergister, Samuel L Jackson speelt een geniale rol!



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-01-2013 14:23 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Hij maakt de film af inderdaad. Hoe hij vocaal tekeer gaat bij de aankomst in Candyland bijvoorbeeld


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-01-2013 11:30 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gisteren The Divide gezien, zeer degelijke post-apocalyptische thriller over een groepje dat vast komt te zitten in een atoomschuilkelder nadat NY plat genuked is. Af en toe een beetje te pathetisch (typisch Amerikaans om het er soms zo dik mogelijk op te leggen), maar al bij al zeer onderhoudend.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 22-01-2013 11:30]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-01-2013 18:33 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Gister Silent Hill: Revelation gezien... ik had mij voorbereid op een hele slechte film en nog viel 'ie tegen; een slap verhaaltje zonder spanning, matig acteerwerk, lelijke cgi en over het algemeen een herhaling van het eerste deel.. werkelijk niets voelt fris of nieuw in deze film. Speciale vermelding voor de belachelijke slechte make-up die Alessa (oid, het vervloekte meisje) er eng moet laten uitzien... EPIC FAIL!

Daarna direct Wrong van Quentin Dupieux (Rubber) aangezet om de vieze smaak van Silent Hill weg te spoelen. Deze moet gewoon gezien worden... geen uitleg... DIKKE AANRADER!!! Voor liefhebbers van David Lynch helemaal een absolute must.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Northward
Usericon van Northward
Posted 23-01-2013 0:21 by Northward Profiel van Northward

Rubber is zeker cool, Wrong ligt al klaar, ben benieuwd.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-01-2013 9:41 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Blindness gisteren gezien, sterke film toch.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-01-2013 10:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 januari 2013 15:02 schreef MetalJan het volgende:
Die met Tom Cruise idd. Vind het wel een toffe film, heeft wel een apart sfeertje. Moet wel zeggen dat ik het origineel niet gezien heb.


Ik wel, en ik trek ze allebei heel erg goed, al scheelt het dat ik sinds ik vroeger als kind van Jeff Wayne's muzikale versie al niet genoeg kon krijgen en Wells' boek inmiddels ook al tig keer gelezen heb.

Eigenlijk wacht ik alleen nog op het moment dat iemand de boel nog een keer verfilmt en het gewoon situeert in 19e eeuws Engeland, daar waar het verhaal thuishoort.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2013 10:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2013 10:04 schreef Ralph het volgende:

Eigenlijk wacht ik alleen nog op het moment dat iemand de boel nog een keer verfilmt en het gewoon situeert in 19e eeuws Engeland, daar waar het verhaal thuishoort.


Dat is al gebeurd!

http://www.imdb.com/title/tt0425638/

nooit gezien overigens, de score geeft de burger ook niet veel moed

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2013 10:53]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-01-2013 10:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik weet dat die versie bestaat ja, maar durf 'm eigenlijk ook niet echt te kijken


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-01-2013 0:08 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

We Need To Talk About Kevin


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-01-2013 9:36 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Een kopstoot van een film hé! Eén van de krachtigste prenten die ik in lange tijd gezien heb.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-01-2013 13:38 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Super, met Dwight van The Office US. Meh, ga 'm nog een keer afkijken voor Ellen Page als Boltie.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-01-2013 14:13 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 24 januari 2013 9:36 schreef PandroidJack het volgende:
Een kopstoot van een film hé! Eén van de krachtigste prenten die ik in lange tijd gezien heb.

Is het zeer zeker! Erg onder de indruk van.
Moest jij (of andere mensen hier) films met een soortgelijke ervaring/sfeer kunnen aanraden ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2013 14:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

super film idd


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen