IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nu.nl app of de NOS app Vorige pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-08-2012 22:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 22:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Vreemd, staan die er bij de app meteen bij ofzo? Ik lees het nieuws gewoon op mijn desktop via een rss feed en als ik reacties wil lezen moet ik daar toch echt extra voor klikken.

Ik ben het met je eens dat het vol zit met debielen inderdaad.
Op nu.nl staan ook alleen maar berichten. De meningen staan op nujij.nl.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 24-08-2012 23:02 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik bekeek net even de nieuwsafdeling van de NOS-website. De politiek- en economiecategorieën vallen nog wel mee, maar wat staat er een troep tussen binnenland en buitenland.

Uitmarkt met Hazes Marathon
Ontvoerd meisje na 2 jaar ontsnapt
Noors pakketje na eeuw geopend
Dreigtweets aan Beatrix bestraft
Geen boete voor weggooien appel
Mensen neergeschoten in NY
Defecte brug houdt zeilbroers tegen
Angry Birds naar Mars
Etten-Leur weer 'kakkerlakken vrij'

Verder nog veel nieuws waar ik geen verstand van heb of dat me niets interesseert, bijvoorbeeld dat er een hoofd van een bedrijf of instelling verwisseld is.

Van mij mag het nieuws wel een stuk statistischer en onderzoeksgericht worden, in plaats van dat er van ieder onderwerp een paar voorbeelden genoemd worden.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-08-2012 23:11 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 22:26 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Zelf jaaaaaren lang de Nu.nl app gebruikt. Traag van inzicht als ik ben leerde ik dat het het mobiele equivalent is van vodjes als Metro en Spits.

Nu de NOS app. Gortdroog, saai zelfs. Maar informatief genoeg. En wat zij niet doen; lezers die hun mening geven. Ik mis het niet. Wat een debielenpubliek bij nu.nl.

Uw mening (debiel of niet)?


De NOS app omdat je zeer snel/makkelijk even het meest recente NOS journaal kunt kijken. Dat "journaal" van nu.nl is net zo beschamend slecht als de reaguurders op nujij.nl.

En idd, saai is de app wel. Maar ik hoef in principe alleen maar het nieuws te zien/lezen, reacties hebben we ZM voor


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 24-08-2012 23:14 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:02 schreef Helvete het volgende:
Ik bekeek net even de nieuwsafdeling van de NOS-website. De politiek- en economiecategorieën vallen nog wel mee, maar wat staat er een troep tussen binnenland en buitenland.

Uitmarkt met Hazes Marathon
Ontvoerd meisje na 2 jaar ontsnapt
Noors pakketje na eeuw geopend
Dreigtweets aan Beatrix bestraft
Geen boete voor weggooien appel
Mensen neergeschoten in NY
Defecte brug houdt zeilbroers tegen
Angry Birds naar Mars
Etten-Leur weer 'kakkerlakken vrij'

Verder nog veel nieuws waar ik geen verstand van heb of dat me niets interesseert, bijvoorbeeld dat er een hoofd van een bedrijf of instelling verwisseld is.

Van mij mag het nieuws wel een stuk statistischer en onderzoeksgericht worden, in plaats van dat er van ieder onderwerp een paar voorbeelden genoemd worden.


Of je overschat het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking, of je vindt dat ze voor jou alleen een nieuws-kanaal moeten inrichten?


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:14 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Of je overschat het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking, of je vindt dat ze voor jou alleen een nieuws-kanaal moeten inrichten?
Je zou ook kunnen proberen om met gemeenschapsgeld dat gedeelte van de Nederlandse bevolking daadwerkelijk te informen op neutrale wijze. Voor de rest hebben ze SBS en RTL al.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 24-08-2012 23:18 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:14 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Of je overschat het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking, of je vindt dat ze voor jou alleen een nieuws-kanaal moeten inrichten?
Wat wil dat grootste deel van de bevolking met die informatie doen?

Ik denk altijd "Oh, ok." als ik het NOS-nieuws lees. Ik zou best een beter idee willen hebben van hoe de wereld in elkaar zit en wat er allemaal verandert, maar op deze manier schiet dat niet op.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 24-08-2012 23:18 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Dat zou zeker goed zijn ( doel op Bastianus)

[Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 24-08-2012 23:18]


Ja hoor...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-08-2012 23:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Of de Telegraaf app: de app van zwakker Nederland!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 24-08-2012 23:19 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:17 schreef bastianus het volgende:
Je zou ook kunnen proberen om met gemeenschapsgeld dat gedeelte van de Nederlandse bevolking daadwerkelijk te informen op neutrale wijze. Voor de rest hebben ze SBS en RTL al.
Ja, dat ook inderdaad.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-08-2012 23:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 22:45 schreef bokkie666 het volgende:
Op nu.nl staan ook alleen maar berichten. De meningen staan op nujij.nl.


Dat zei ik al.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-08-2012 23:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:02 schreef Helvete het volgende:
Ik bekeek net even de nieuwsafdeling van de NOS-website. De politiek- en economiecategorieën vallen nog wel mee, maar wat staat er een troep tussen binnenland en buitenland.

Uitmarkt met Hazes Marathon
Ontvoerd meisje na 2 jaar ontsnapt
Noors pakketje na eeuw geopend
Dreigtweets aan Beatrix bestraft
Geen boete voor weggooien appel
Mensen neergeschoten in NY
Defecte brug houdt zeilbroers tegen
Angry Birds naar Mars
Etten-Leur weer 'kakkerlakken vrij'

Verder nog veel nieuws waar ik geen verstand van heb of dat me niets interesseert, bijvoorbeeld dat er een hoofd van een bedrijf of instelling verwisseld is.

Van mij mag het nieuws wel een stuk statistischer en onderzoeksgericht worden, in plaats van dat er van ieder onderwerp een paar voorbeelden genoemd worden.


Vooral die dyslectische zeilbroers ja. :') Echt opzouten!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-08-2012 23:33 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat zei ik al.
Jij hebt het over rss feed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-08-2012 23:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:33 schreef bokkie666 het volgende:
Jij hebt het over rss feed.


Nee, ik zei dat als ik reacties wil lezen op nu.nl berichten dat ik dan extra moet klikken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-08-2012 23:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Vooral die dyslectische zeilbroers ja. :') Echt opzouten!
Ik geloof ze ook niet. Ik denk eerder dat ze nergens worden aangenomen omdat ze per se VWO willen en omdat hun ouders hebben bedacht dat ze 'hoogbegaafd' zijn. Iedere ouder denkt dat tegenwoordig bijna. Vroeger noemden we zulke kinderen gewoon dom.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-08-2012 23:46 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, ik zei dat als ik reacties wil lezen op nu.nl berichten dat ik dan extra moet klikken.
Via rss feed ja. Als dat hetzelfde is als gewoon op nu.nl kijken had je dat wat duidelijker mogen neerzetten.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-08-2012 23:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2012 23:46 schreef bokkie666 het volgende:
Via rss feed ja. Als dat hetzelfde is als gewoon op nu.nl kijken had je dat wat duidelijker mogen neerzetten.


Tsja, die RSS feed geeft mij headlines als pop-up en als ik die artikelen wil lezen surf ik naar de website. Als ik dan zo'n artikel lees staan daar geen reacties bij en blijkbaar is dat via zo'n telefoon app. wel het geval?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen