IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Klopt jouw horoscoop? Volgende pagina
pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 09-10-2002 21:06 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

En dan bedoel ik niet die onzin die dagelijks in de krant staat,maar die van in de serieuzere boeken,...
Ik heb er net 1 gelezen en het klopt als een bus,..

Ik ben een stier


true disco chick


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-10-2002 21:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Serieuze boeken, kranten, damesblaadjes: waarom zou de ene wel voor 1/12*6,000,000,000 mensen tegelijk kloppen, en de andere niet?



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-10-2002 21:08 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik lees alleen maar onzin dingen uit de krant, dus zou het verder niet weten.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nou, wat ik vaak in de tvgids las klopte wel vreemd genoeg bijna altijd

en die horoscoop stond dus achterin en ik las em aan het einde van de week pas

rammen kunnen ook niet lang boos blijven heb ik ergens gelezen, klopt wel met mij


Je moeder.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-10-2002 21:11 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

er zijn wel van die karaktertrekken die bij elk sterenbeeld passen, zoals maagden zijn stom en watermannen agressief. en of dat allemaal klopt.....


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-10-2002 21:14 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Die van mij klopt helemaal niet, en is op vele punten zelfs tegenovergesteld aan wie ik ben. Ik kan me vaak beter terugvinden in een ander sterrenbeeld.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-10-2002 21:16 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 21:14 schreef mislyd het volgende:
Die van mij klopt helemaal niet, en is op vele punten zelfs tegenovergesteld aan wie ik ben. Ik kan me vaak beter terugvinden in een ander sterrenbeeld.


mischien zijn je ouders je een uitleg schuldig


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-10-2002 21:18 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Sterren stelsels die zover weg staan dat licht er duizenden jaren over doet er vandaan hierheen komen, maar wel invloed uit oefenen op mijn karakter en leven? uitgesloten.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-10-2002 21:18 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Horoscoop...zigeuner bullshit die zo vaag is dat je er altijd wel wat in ziet.
Ik ben trouwens een schorpioen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 oktober 2002 21:18 schreef Heiden het volgende:
Horoscoop...zigeuner bullshit die zo vaag is dat je er altijd wel wat in ziet.
Ik ben trouwens een schorpioen.


het is inderdaad wat je er in ziet. wat ik er dan achteraf uithaal... inderdaad ik haal het er zelf uit... metaforen ontdekken in feite


Je moeder.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-10-2002 21:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Bij mij klopt het ook nooit, maar ik heb er ook nooit echt een boek over gelezen eigenlijk... Ik ben Ram trouwens...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-10-2002 21:21 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik ben maagd


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 oktober 2002 21:20 schreef Nix het volgende:
Bij mij klopt het ook nooit, maar ik heb er ook nooit echt een boek over gelezen eigenlijk... Ik ben Ram trouwens...


rammen unite

uhmz kej ontopic


Je moeder.


IzMe
Usericon van IzMe
Posted 09-10-2002 21:22 by IzMe Wijzig reactieProfiel van IzMeQuote dit bericht

Ik heb zo'n boekje waar het sterrenbeeld schorpioen in staat beschreven en voor het grootste deel klopt het wel met mijn karakter, dat vind ik wel leuk om te lezen maar verder hecht ik er niet veel waarde aan


zou het niet kunnen dat ze in elk sterrenbeeld een aantal eigenschappen beschrijven die in elk karakter wel voorkomen zo dat iedereen er toch wat van zichzelf in herkent?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat ook erg denkik... het is altijd te algemeen


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 21:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik doe ook wel ff horoscoopje dan. Ram was je he?

Deze week is een bijzondere week voor je -- er staat veel op het spel en als je daarvan gebruik wil maken, moet je er snel bij zijn! Laat je echter niet teveel overrompelen en besteed ook aandacht aan andere minder tastbare, doch evenwel belangrijke dingen; bel bijvoorbeeld die oude vriend(in) op die je al zo lang niet gesproken hebt! Pas goed op je tellen en geef niet teveel geld uit, je hebt kans om op zwart zaad te zitten.

Jeej!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-10-2002 21:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 21:19 schreef karnivoor het volgende:
het is inderdaad wat je er in ziet. wat ik er dan achteraf uithaal... inderdaad ik haal het er zelf uit... metaforen ontdekken in feite


Je kunt er ook dingen uithalen, als je dat wilt. Maar ik geloof gewoon niet dat alles vastligt. Ik geloof wel in een soort lot, dat bepaalde acties bepaalde reacties veroorzaken enzo, dat gebeurtenissen in het verleden gebeurtenissen in de toekomst veroorzaken en dat soort dingen, maar het ligt niet absoluut vast imo.
Maar eigenlijk heb ik het dan meer over de wet van oorzaak en gevolg.
Maar als mensen hun leven gaan inrichten aan de hand van horoscopen, gaat me dat toch iets te ver.
En je persoonlijkheid word door je omgeving en ervaringen in je eerste jaren gevormd, niet door het sterrenbeeld wat tijdens je geboorte aan de hemel staat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 oktober 2002 21:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik doe ook wel ff horoscoopje dan. Ram was je he?


jah zal et even vergelijken

quote:

Deze week is een bijzondere week voor je

--
dat denk ik nou al 4 weken

quote:
er staat veel op het spel en als je daarvan gebruik wil maken, moet je er snel bij zijn!


bullshit: enige voorzichtigheid is geboden (gaat btw over een relatie voor zover dat nog niet duidelijk was )

quote:
Laat je echter niet teveel overrompelen en besteed ook aandacht aan andere minder tastbare, doch evenwel belangrijke dingen; bel bijvoorbeeld die oude vriend(in) op die je al zo lang niet gesproken hebt!


waarom zou ik hem/haar toch zolang niet gesproken hebben

quote:
Pas goed op je tellen en geef niet teveel geld uit, je hebt kans om op zwart zaad te zitten.


zegt me mammie ook altijd


dusch, idd je kan er van alles in zien


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 21:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hij was BTW niet op jouw speciale geval geschreven (ik heb per slot van rekening in de sterren gekeken!!), er zijn meer Rammen in de wereld .

Nou ja, alle maagden worden komend weekeinde bruut anaal genomen in een overvolle dixie (en daarna in hun oogkassen geneukt), dat had ik natuurlijk ook kunnen zeggen wat een lam topic eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 09-10-2002 21:36]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 oktober 2002 21:32 schreef Heiden het volgende:
Je kunt er ook dingen uithalen, als je dat wilt. Maar ik geloof gewoon niet dat alles vastligt. Ik geloof wel in een soort lot, dat bepaalde acties bepaalde reacties veroorzaken enzo, dat gebeurtenissen in het verleden gebeurtenissen in de toekomst veroorzaken en dat soort dingen, maar het ligt niet absoluut vast imo.
Maar eigenlijk heb ik het dan meer over de wet van oorzaak en gevolg.
Maar als mensen hun leven gaan inrichten aan de hand van horoscopen, gaat me dat toch iets te ver.
En je persoonlijkheid word door je omgeving en ervaringen in je eerste jaren gevormd, niet door het sterrenbeeld wat tijdens je geboorte aan de hemel staat.


inderdaad maar op een of andere manier vind ik het persoonlijk toch wel leuk om te lezen, als er leuke dingen staan te gebeuren houdt mijn onderbewustzijn daar 'rekening' mee ofzo, zo'n gevoel heb ik erover. twerkt iig wel positief voor mij

tis meer een gevoel dan uit te leggen iig...


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 oktober 2002 21:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Hij was BTW niet op jouw speciale geval geschreven (ik heb per slot van rekening in de sterren gekeken!!), er zijn meer Rammen in de wereld .

Nou ja, alle maagden worden komend weekeinde bruut anaal genomen in een overvolle dixie (en daarna in hun oogkassen geneukt), dat had ik natuurlijk ook kunnen zeggen wat een lam topic eigenlijk.


hahahahahahahahahahaha


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2002 21:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Komt omdat zo'n ding over jezelf gaat, en blijkbaar houden mensen ervan om met zichzelf bezig te zijn ...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 09-10-2002 21:41 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 21:32 schreef Heiden het volgende:
Je kunt er ook dingen uithalen, als je dat wilt. Maar ik geloof gewoon niet dat alles vastligt. Ik geloof wel in een soort lot, dat bepaalde acties bepaalde reacties veroorzaken enzo, dat gebeurtenissen in het verleden gebeurtenissen in de toekomst veroorzaken en dat soort dingen, maar het ligt niet absoluut vast imo.
Maar eigenlijk heb ik het dan meer over de wet van oorzaak en gevolg.
Maar als mensen hun leven gaan inrichten aan de hand van horoscopen, gaat me dat toch iets te ver.
En je persoonlijkheid word door je omgeving en ervaringen in je eerste jaren gevormd, niet door het sterrenbeeld wat tijdens je geboorte aan de hemel staat.
Zeg heiden , onze heidense voorouders deden ook wel aan sterrenkunde,maar jij gelooft er niet in??


true disco chick


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 09-10-2002 21:42 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 21:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Hij was BTW niet op jouw speciale geval geschreven (ik heb per slot van rekening in de sterren gekeken!!), er zijn meer Rammen in de wereld .

Nou ja, alle maagden worden komend weekeinde bruut anaal genomen in een overvolle dixie (en daarna in hun oogkassen geneukt), dat had ik natuurlijk ook kunnen zeggen wat een lam topic eigenlijk.
Maak jij ff een beter topic dan?


true disco chick


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-10-2002 21:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

is leuk hoor

maar ontopic: ik geloof erin dat ik het puur zelf eruithaal wat ik eruit wil halen, zowel onbewust als bewust. ik geloof niet in de link horoscoop-sterren, dat is me een beetje te vaag...

voor mij iig leuk vermaak


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-10-2002 21:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik geloof niet in horoscopen, nee.
Sterrenkunde is mooi, maar horoscopen is toch echt chinees en heeft weinig of niks met onze voorouders te maken...

*reactie op Pale Enchantress*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-10-2002 21:44]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen