IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Sonata Arctica Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-05-2002 16:09 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb hier geen Topic over gevonden in de zoeker. Maar ik vind dit echt een geweldige band, Albums als Silence, Ecliptice zijn echt super mooie platen!!!!

Even weer wat anders als Alle Black en Death bands die erg vaak besproken worden!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-11-2002 20:14]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-05-2002 16:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik ken het niet?? wat is het dan voor stijl of waar valt het mee te vergelijken?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 16:16 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb de cd silence, ik ben er nooit echt kapot van geweest, meeste nummers zijn .


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 16:16 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Het is Power Metal .


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-05-2002 16:17 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Het is Powermetal met wat licht symphonische invloeden, zeer strakke band, erg goede zanger (zingt live Beauty and te beast mee met Nightwish) zeer pakkende nummers,als je van powermetal houd, moet je deze band zeker in je collectie hebben!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-05-2002 17:00 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik ken Sonata Arctica al een tijdje en als je van powermetal houd mag deze band zeker niet in je collectie ontbreken! Ik heb ook beide cd's, zijn erg goed! Lekker tempo-tje en pakkende teksten.. En af en toe natuurlijk een balladje ertussendoor heerlijk.. Vooral Replica vind ik erg mooi


Kankerlul


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-05-2002 17:15 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik heb er wel eens ooit iets van geluisterd, maar ik vind het niet echt fantastisch. Geef mij maar iets harder en iets chaotischer. De vocals vind ik trouwens wel aardig. Maar de drummer lijkt nergens op. (mening natuurlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 19-05-2002 17:16]



|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 19-05-2002 17:27 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Heb er op Eurorock voor het eerst iets van gehoord, vond het wel aardig toen, maar ben er niet verder op ingegaan. Album ligt hier wel ergens, dus zal er maar eens naar luisteren...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-05-2002 17:31 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik vind het na Stratovarius de beste Power Metal band.
Silence is echt een meesterwerk, een van de beste power platen ooit.


Life doesn't get much better than this!


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 19-05-2002 17:49 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 19 mei 2002 16:16 schreef Witchking het volgende:
Ik heb de cd silence, ik ben er nooit echt kapot van geweest, meeste nummers zijn .

lul niet... Silence is van alles behalve slaapverwekkend, kwa power zijn zij de enige met een beetje pit


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 18:20 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

het nummer Weballergy heerscht


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 19-05-2002 18:23 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

AAAAAARGH! daar noem je nou net het slechtste nummer van de cd op... sorry maar dat begin.. BLEEEHHHH!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-05-2002 18:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik denk dat sonata arctica een grote hekel heeft aan internet....

Web-allergy ?

Achja... ik heb keyboardallergy, da's ook niet altijd even pretig


Ik, Wil Schuurman


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-05-2002 18:26 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Heb je ooit Wolf and Raven (live) gedownload? Zit die gast in het begin WOOOOOOOOHHOHOHOOOOOOOOHHH!!! te zingen en het hele publiek doet mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 19-05-2002 18:27]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-05-2002 18:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ach alles beter dan die verschrikkelijke teeringzanger van rhapsody.... met zon kut accent!!


Ik, Wil Schuurman


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2002 18:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Sonata Arctica is idd te gek!

Zij hebben een van de weinige écht goeie zangers in het powermetal genre.

Mijn favoriete nummer van ze is San sebastian van de Successor mcd, maar eigenlijk zijn alle nummers origineel, catchy en zeer goed gecomponeerd.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 19-05-2002 18:36 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

replica is wel heeeel erg mooi


Love is a curse


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 19-05-2002 18:39 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik ben helemaal weg van SYMPHONY X
die gitarist speelt echt de sterren van de hemel!


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-05-2002 19:06 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Mee eens, Symphony X heeerst zwaar! die live cd van ze is ook echt retegoed! ben benieuwd wanneer er weer een nieuw album uit komt, want dat lijkt me echt superheftig


Kankerlul


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2002 19:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat heeft Symphony X met Sonata Arctica te maken? Ik ken ze niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-05-2002 19:09]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 20-05-2002 2:20 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Sonata Arctica vind ik wel een goede band alleen sommige nummers zijn net iets té blij. Mijn favoriete nummers zijn toch wel Kingdom For A Heart, Fullmoon, Letter To Dana, Shy en Still Loving You


Hakkuh


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2002 2:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 mei 2002 2:20 schreef RdP het volgende:
Sonata Arctica vind ik wel een goede band alleen sommige nummers zijn net iets té blij. ...


Té kan zijn natuurlijk.

Ikzelf vind het te gek dat er happy metal bestaat in de metal dan alleen maar dat negatieve gedoe zeg maar; ga maar na; zo'n beetje elke emotie is in metalvorm terug te vinden; dat kun je van veel muziekstijlen niet zeggen! Echt leuk die veelzijdigheid.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 20-05-2002 2:29 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 2:25 schreef Mutilator het volgende:
ga maar na; zo'n beetje elke emotie is in metalvorm terug te vinden; dat kun je van veel muziekstijlen niet zeggen! Echt leuk die veelzijdigheid.



HaHa, ik moet je gelijk geven. Maar bij happy metal maak ik al weer snel een link naar punk(rock) e.d., vandaar Even beetje off-topic, maar waar ik echt blij van word is het nummer Buraky van Alkehol. Luister die eens


Hakkuh


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2002 6:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 mei 2002 19:06 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Mee eens, Symphony X heeerst zwaar! die live cd van ze is ook echt retegoed! ben benieuwd wanneer er weer een nieuw album uit komt, want dat lijkt me echt superheftig


Is deze band ook Fins? Valt me op dat ik vele Finse metalbands geweldig vind!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 20-05-2002 9:16 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Gave band. Ken ze nog niet zo heel goed, maar wat ik ervan gehoord heb klinkt zeer goed. Power Metal gaat er zowiezo goed in de laatste tijd.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 20-05-2002 9:56 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Hele goeie band...vooral Replica, zo'n mooi nummer is dat! Ook Over the hills and far away (al haalt hij het niet bij de Nightwish-uitvoering) en Letter to Dana zijn mooie nummers. Ja, toch maar eens een cdtje van kopen (*schaam*)


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen