IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zou iemand zo lief willen zijn een bandlogo te maken ? Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-06-2003 13:59 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Nu breekt mijn klomp


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-06-2003 14:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

LOLOLOL
iets in de stijl van Mayhem? of toch liever Darkthrone?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-06-2003 14:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee, iets geschikt voor een medisch centrum dus


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 10-06-2003 18:58 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 13:56 schreef aerodis het volgende:
dankje aroussa

voor mij is-ie er iig al doorheen


betekent dat dat ie goedgekeurd is?


Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 10-06-2003 19:02 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 10 juni 2003 13:59 schreef Asherah het volgende:
Wil er es iemand met n beetje tijd teveel vandaag of morgen een logo maken voor mij Ik verzuip in het werk, en dus, ik dacht, ik post het hier ff ofzo, je kan nooit weten... het is echter geen bandlogo, maar een logo voor een medisch centrum... doe iets met: MCMG


dit toch he?


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 10-06-2003 19:14 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht



Just because I don't care doesn't mean I don't understand.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-06-2003 23:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 16:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

wie voelt zich geroepen of zou een bandlogo voor mij willen maken voor een oldschool death/doom metal project wat ik weer in het leven wil gaan roepen?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2003 16:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 september 2003 16:09 schreef invictis het volgende:
wie voelt zich geroepen of zou een bandlogo voor mij willen maken voor een oldschool death/doom metal project wat ik weer in het leven wil gaan roepen?


Gil de bandnaam maar, dan zie je vanzelf de logo's verschijnen


Zenial


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 17:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

sterk plan:
bij deze dus:
Ik ben zeer benieuwd :
Thanks alvast voor de geinvesteerde moeite

cultes des goules

ja, beloning spreekt voor zich natuurlijk!




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-09-2003 17:43 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Als iemand tijd heeft, wil ik wel een logo voor: Venetitum

Muziek is in de stijl van Puissance en Sun of the Sleepless. Stijl boeit me niet, combinatie modern/traditioneel zou gaaf zijn.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Forever Times
Speuleeh!!
Usericon van Forever Times
Posted 14-09-2003 14:33 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

Ok, dan ook mijn verzoek...

Mijn nieuwe band The Dust Connection heeft ook nog geen logo. Onze stijl kan worden omschreven als progressieve symfonische metal.

We zijn niet op zoek naar een typisch metal-logo, maar iets wat niet direct stijl-gebonden is. Als het maar leesbaar is

Dus mocht iemand zin hebben wat te hobby-en.. graag!


"Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-10-2003 20:00 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

OKEEEE!!!! HIer komt het logo van de uitermate trui-s funeral doom spelende fortmatie " "!!!

Met in de gelederen onder meer JFrost en Vlodkllkklkak!!!



Dit slaat nergens op.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-10-2003 20:04 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dat heb je uit een Rorschach-testboekje gehaald?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-10-2003 20:08 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 oktober 2003 20:04 schreef mislyd het volgende:
Dat heb je uit een Rorschach-testboekje gehaald?


Ja, Nou nee.... Niet echt, het is digitaal, en er staat in principe ook nog wat, maar dat mocht ik niet vertellen wegens de gay-heid van het geschrevene, en de implicaties die dat maakt op de bandleden, die dat dan weer liever niet hebben.


Dit slaat nergens op.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-10-2003 20:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nee.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 14-10-2003 20:10 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Nee, dat zou betekenen dat we het logo niet meer kunnen gebruiken, waarna je grote massa's geld zal gaan mislopen.

Maar in ieder geval is het erg gaaf! Oh, en de eerste (niet-straalbezopen)oefen-sessies zijn inmiddels geweest, en het eerste nummer gaat denk ik wel een aantal weken op nummer 1 in alle hitlijsten staan.


this user is dead


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-10-2003 20:11 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 14 oktober 2003 20:10 schreef JFrost het volgende:
Nee, dat zou betekenen dat we het logo niet meer kunnen gebruiken, waarna je grote massa's geld zal gaan mislopen.

Maar in ieder geval is het erg gaaf! Oh, en de eerste (niet-straalbezopen)oefen-sessies zijn inmiddels geweest, en het eerste nummer gaat denk ik wel een aantal weken op nummer 1 in alle hitlijsten staan.


Ik verwacht niet anders


Dit slaat nergens op.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-12-2003 2:32 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

kick

ik heb ook nog een creatieveling nodig!


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-12-2003 5:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

fuck it ; ik heb al een beest van een artist en een geil monster van een logo 1e klas!!!!!!!!!!!!!
just wait and see



Beyond the mistveiled grave!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-01-2004 22:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ga morgen beginnen met een 1-mans project; en ga beginnen met het schrijven van enkele nummers voor mijn grindband.

de naam is Postnatale Abortus en ik zoek een passend logo


leef je uit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-01-2004 8:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht


anders mail je de mensen die het kunnen maken, want zo'n bevel nodigt alleen de lullo's uit iets te doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-01-2004 11:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

wie rada je aan om te mailen

enne wat dacht je hier van:






ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-01-2004 13:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat zou wel een leuke cd hoes zijn.

(wat aanraden betreft, er staan genoeg mensen in dit topic die zic alleens aangeboden hebben, gewoon hun persoonlijk benaderen )


dark harted
Usericon van dark harted
Posted 01-02-2004 17:36 by dark harted Wijzig reactieProfiel van dark hartedQuote dit bericht

Als er nog mensen zijn die een band logo nodig hebben wil ik die wel maken zeg gewoon naam van da groep en de stijl waarin het moet of stuur me gewoon een e-mail


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen