IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2012 21:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Miss Medemblik is toch ook niet verkeerd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2012 21:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Leraren doen te weinig aan pesten, ook bij Tim Ribberink

Meer dan de helft (52%) van de jongeren die nu of eerder gepest is op de middelbare school stelt dat de leraar/school op de hoogte was, maar weinig tot niets deed. Dit blijkt uit onderzoek van het 1V Jongerenpanel van EenVandaag onder ruim 2.000 jongeren, van wie er ruim 1.000 aangegeven in meer of mindere mate te zijn gepest. Vanavond worden in het programma de cijfers toegelicht.

Een deelnemer zegt: “Dan zit je op een school die pesten een ‘kwalijke zaak’ vindt en ‘er alles aan wil doen om het op te laten houden’. Maar wanneer ik het aankaartte, moest ik het zelf maar oplossen, want het viel vast wel mee.”

Aan het onderzoek deden bijna 600 jongeren mee die nu op de middelbare school zitten. Twee derde van de scholieren (67%) geeft aan dat ze niets weten van een pestprotocol op hun school, of dat het er niet is. “Op mijn middelbare school hadden we geen pestprotocol. Ik ben zelf ook gepest en bij mij was het eerder zo dat sommige leraren mee deden aan het belachelijk maken. Heb zelf ook op het punt gestaan me van het leven te beroven omdat ik het niet meer zag zitten, kwam mede daardoor.”

Volgens driekwart van de scholieren is er op hun school te weinig aandacht voor pesten, ondanks dat het vaak wel een keer in de les aan de orde is geweest.

Deze week werd bekend dat de 20-jarige Tim uit Tilligte zelfmoord had gepleegd, nadat hij jarenlang gepest werd. EenVandaag sprak met twee jongeren die bij hem in de klas hebben gezeten op de middelbare school. “Ik heb op dezelfde school gezeten als Tim. Het bericht kwam hierdoor hard aan, het komt dichtbij. Er is op deze school altijd wel gepest, hier werd naar mijn mening weinig mee gedaan.”

Op www.1vjongerenpanel.nl staan meerdere verhalen van jongeren die zelf gepest zijn.
Helaas ook mijn eigen ervaring, dat leraren niet (willen/durven) ingrijpen bij pesterijen. Op de middelbare hadden we een meisje in de klas dat het echt zwaar te verduren had. Sommige leraren deden hier gewoon aan mee, wat een zwakkelingen.
Vorig jaar heb ik het wel indirect opgenomen voor iemand die gepest werd in de klas. Toch is dat wel moeilijk, zo gauw als je het voor iemand opneemt, wordt dat door de groep ook als een zwaktebod gezien omdat de gepeste niet voor zichzelf kan opkomen.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 07-11-2012 0:13 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Mooi makkelijk, lekker afschuiven op het slachtoffer (want dan moet ie maar normaal doen)



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-11-2012 6:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 november 2012 0:13 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mooi makkelijk, lekker afschuiven op het slachtoffer (want dan moet ie maar normaal doen)
Dat zeg ik niet. Vraag is of je het slachtoffer beschermt door het voor hem/haar op te nemen, of dat je de ellende hiermee vergroot.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2012 7:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Gelukkig, Obama mag president blijven


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 07-11-2012 7:19 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Mooi, kan Romney eindelijk z'n fake smile chirurgisch laten verwijderen.

Edit: met Obamacare.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 07-11-2012 7:20]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-11-2012 9:01 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Hopelijk haalt Obama nu alles uit de kast, het is toch sowieso zijn laatste ambtstermijn, dus...haal het zware geschut maar boven man


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2012 9:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zo, dan is het nog eens duidelijk. Hoe zou het met onze teapartyvrinden gaan? wat gaan ze doen om te voorkomen dat de VS en Sociaistisch communisten-hippie-moslimland gaat worden?



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-11-2012 9:37 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 7 november 2012 9:01 schreef PandroidJack het volgende:
Hopelijk haalt Obama nu alles uit de kast, het is toch sowieso zijn laatste ambtstermijn, dus...haal het zware geschut maar boven man


Dat zal heel moeilijk worden, Republikeinen houden immers de macht in het Huis van Afgevaardigden in handen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2012 9:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 november 2012 9:37 schreef Mark Z het volgende:
Dat zal heel moeilijk worden, Republikeinen houden immers de macht in het Huis van Afgevaardigden in handen.

laten we hopen dat daar de extreme randjes een beetje van af geslepen gaan worden en dat er nu eens constructief samengewerkt gaat worden


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-11-2012 10:00 by nark Profiel van nark

Niet iedereen is blij

Stoppen slaan door bij Trump
07 nov. 2012, 08:57
De Amerikaanse miljardair Donald Trump heeft op z’n zachtst gezegd niet echt sportief gereageerd op de herverkiezing van Barack Obama als president. Bij Trump, een vurig tegenstander van Obama, sloegen werkelijk alle stoppen door toen duidelijk werd dat ‘zijn’ kandidaat Mitt Romney de race heeft verloren. “Deze verkiezingen is volkomen doorgestoken kaart, het is bespottelijk!”, brieste Trump op Twitter. “We zijn geen democratie!”

De steenrijke vastgoedmagnaat plaatste de afgelopen uren een ware diarree aan hatelijke berichten over Obama op de sociale netwerksite. Hoe duidelijker in de loop van de avond werd dat de winst Obama niet meer kon ontgaan, hoe feller de toon van Trumps berichten werd. “We kunnen dit niet laten gebeuren, we moeten in een mars naar Washington trekken om deze farce te stoppen. Onze natie is compleet verdeeld!”, zo riep hij zijn bijna 2 miljoen volgers op.

Miljardair Trump bestookte Obama eerder al met de beschuldiging dat hij belangrijke informatie over zijn afkomst achterhoudt voor het Amerikaanse volk. Hij beloofde de president zelfs een cheque van vijf miljoen dollar als hij zijn diploma's en zijn paspoort overlegt.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-11-2012 10:08 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Diezelfde Trump die in NY City het Central Station wilde laten afbreken, om er skyskrapers te laten neerpoten. Ach, bang voor z'n centjes, ocharme toch



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2012 10:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

diepe zucht..... "1000 years of darkness"



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-11-2012 10:45]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-11-2012 11:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 november 2012 0:13 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Mooi makkelijk, lekker afschuiven op het slachtoffer (want dan moet ie maar normaal doen)


Daar ligt vaak wel het probleem en de oplossing, maar absoluut niet op deze manier.

Een groot probleem is natuurlijk dat mensen zich steeds meer terug trekken en bij een beetje negatieve reacties van mensen zich afsluiten en alsnog geraakt voelen. Ik denk dat op een gegeven moment een groot gedeelte van de opmerkingen naar een slachtoffer verkeerd opgevat worden omdat ze dat ook verwachten.

Ik denk dat gepeste mensen op een gegeven moment zich door bijna alles geïntimideerd voelen. En daarmee gooien ze de deur dicht voor nieuwe oplossingen.


Ik heb gisteren een stukje gezien van de rouwbegeleider en wat de reactie van de ouders en ik verbaasde me eigenlijk dat ze zelf geen overdreven slachtofferrol aannamen. De rouwbegeleider zei dat er meer aandacht voor moet komen op scholen en vooral in het weerbaarheidstraining van het slachtoffer. En ook de ouders willen geen aangifte doen ofzo maar wel mensen te denken zetten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2012 12:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

goed plan

Colorado en Washington eerste staten met legale wiet

Volgens de Denver Post heeft ongeveer 53 van de kiezers een wetswijziging goedgekeurd die recreatief gebruik van marihuana toestaat. De Seattle Times meldt dat ook in Washington een ruime meerderheid voor stemde.
Een aantal andere staten in de VS staan wietgebruik al toe, maar alleen voor medicinale doeleinden.
Volgens Jonathan Caulkins, een professor aan Mellon University in Colorado, is de wet in de staat 'ongekend'. Volgens hem wordt het drugsbeleid zelfs linkser dan dat van Nederland.
Drugstoerisme
Onder de wet mogen gebruikers maximaal 28 gram wiet kopen in speciale winkels. Het bezit daarvan wordt gelegaliseerd, maar openbaar gebruik is nog steeds verboden.
Tegenstanders van de wet zijn bang dat Colorado zal veranderen in een bestemming voor drugstoeristen, en dat meer kinderen drugs gaan gebruiken.
Voor- en tegenstanders haalden bijna 4 miljoen dollar op om campagne te voeren over het wetsvoorstel. De eerste coffeeshops in Colorado moeten in januari 2014 de deuren openen. In Washington zal het komende jaar een systeem van regulering en belasting van wiet worden opgezet.
De verkoop van softdrugs is op nationaal niveau nog verboden. Mogelijk zal dit leiden tot rechtszaken, die moeten verduidelijken of de staten het recht hebben om wiet binnen hun grenzen te legaliseren.
Homohuwelijk
Kiezers in de staten Maryland, Maine en hoofdstad Washington hebben zich dinsdag uitgesproken voor invoering van het homohuwelijk. De federale overheid erkent het homohuwelijk niet.
Het homohuwelijk was al legaal in Connecticut, Iowa, Massachusetts, New Hampshire, New York, Vermont en de hoofdstad Washington. Dat is echter in alle gevallen gebeurd door een wet of een beslissing van een rechter. Nog nooit sprak de bevolking van een staat zich direct uit voor het homohuwelijk.
In de staten Maryland en Washington staat de legalisering van het homohuwelijk ook op het stembiljet. De inwoners van Washington stemmen waarschijnlijk in met legalisering. In Maryland wordt het nog spannend.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-11-2012 12:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-11-2012 13:42 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 november 2012 9:39 schreef attila_de_hun het volgende:
laten we hopen dat daar de extreme randjes een beetje van af geslepen gaan worden en dat er nu eens constructief samengewerkt gaat worden


Yeah right. Dat gaat helaas dus never nooit niet gebeuren. Hele politieke klimaat in Amerika is zo ziek als een terminale patient.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-11-2012 13:42 by bastianus Profiel van bastianus

Werkelijk alles wordt minder, tegenwoordig.. Ligt vast aan het nieuwe kabinet.
quote:
Steeds minder respectloos gedrag

Steeds minder mensen voelen zich respectloos behandeld. Dat blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Vooral personeel van winkels en bedrijven lijken minder vaak de grenzen van het fatsoen te overschrijden. In 2008 zei 20 procent van de ondervraagden zich respectloos door hen behandeld te voelen. In 2011 daalde dat naar 16 procent.

Overheid

Ook overheidspersoneel stelt zich tegenwoordig respectvoller op. In 2011 voelde 12 procent van de bevolking zich onfatsoenlijk behandeld door de overheid. Dat is een daling van 3 procent ten opzichte van 2008.

In het algemeen worden jongeren vaker respectloos behandeld dan ouderen en stedelingen vaker dan dorpelingen. Mensen uit de stad hebben het meeste last van respectloos gedrag in het openbaar vervoer en op straat.




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-11-2012 13:44 by bastianus Profiel van bastianus

Beetje rare conclusie, overigens. Het feit dat mensen zich minder respectloos behandeld voelen, hoeft niet te zeggen dat er ook minder respectloos gedrag is. Of misschien kunnen mensen inmiddels beter verbergen dat ze respectloos zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-11-2012 13:48 by nark Profiel van nark

Onverschillig mischien


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2012 13:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 november 2012 13:42 schreef bastianus het volgende:
Werkelijk alles wordt minder, tegenwoordig.. Ligt vast aan het nieuwe kabinet.




Een behoorlijke respectloze post dit.. zomaar op de regering foeteren zonder enig reden!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2012 14:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 november 2012 13:42 schreef Mark het volgende:
Yeah right. Dat gaat helaas dus never nooit niet gebeuren. Hele politieke klimaat in Amerika is zo ziek als een terminale patient.



een mens kan blijven hopen. en ik vraag me af in hoeverre een gemiddelde republikeinse amerikaan nog is geïnteresseerd in dat infantiel teaparty geleuter. Ik kan mij in ieder geval voorstellen dat de (gematigde)republikeinen er ook baat bij zullen hebben (van uit electoraal standpunt) als er eens dingen voor elkaar gekregen worden (en bijv. banen worden geschapen).


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-11-2012 19:36 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-11-2012 23:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Over nivellering:



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-11-2012 23:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nivellering in relatie tot wat ik tot dusverre slecht heb meegekregen van Rutte II is géén nivellering. Door het stoppen van de oplopende zorgpremie op 70K maar het wel verlagen van de hoogste belastingtarieven is er een punt waarop de echte grootverdieners erop *vooruit* gaan. Weet niet precies waar dat punt ligt omdat ik de getallen niet bij de hand wil hebben, maar gezien de lonen van kamerleden (9K per maand?) zal dat omslagpunt wat... rond de 108K liggen?

Dat is dus geen (echte) nivellering, dat is verkrachting van de middenklasse om de onder- en bovenklasses te helpen!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-11-2012 23:13]


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen