IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-11-2012 7:41 by nark Profiel van nark

quote:
Op 19 november 2012 19:19 schreef bokkie666 het volgende:
En nark ook dan maar in navolging van onderstaande.







Ik ontken alles Elmo............


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-11-2012 7:42 by nark Profiel van nark

Oh ja, mooi dat je er heelhuis van af bent gekomen Bas


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-11-2012 9:10 by M. Profiel van M.

quote:
Op 21 november 2012 7:34 schreef bastianus het volgende:
Niet echt. Auto Total loss door een stuk geleiderail, en vooral Swans gemist.

Balen man!

Maar: blij dat je er nog bent.

Nu ik het bericht nog eens lees: tering jantje, onwerkelijk. Dat moet wel de schrik van je leven zijn. Honderden kilo's metaal met hoge snelheid op je af. Brrrr.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-11-2012 9:17]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2012 9:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

wow heftig, gelukkig geen koters bij je.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2012 9:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 november 2012 7:34 schreef bastianus het volgende:
Niet echt. Auto Total loss door een stuk geleiderail, en vooral Swans gemist.


dat allemaal onbelangrijk. Dat jij er zonder kleerscheuren bent uitgekomen is 100000000 maal belangrijker (ook voor je kinderen en familie)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-11-2012 10:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 november 2012 9:57 schreef attila_de_hun het volgende:
dat allemaal onbelangrijk. Dat jij er zonder kleerscheuren bent uitgekomen is 100000000 maal belangrijker (ook voor je kinderen en familie)
Dat is zeker waar! Realiseer ik me nu ook wel, nu de puzzelstukjes in elkaar beginnen te vallen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-11-2012 10:05 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Tering, hé. Jij was de bestuurder van de tegenligger, begrijp ik?
En wat de rest ook al zegt: gelukkig is het niet erger afgelopen.

Edit: Ik lees het nu in het Swans topic. Even dagje rust genomen, of meteen weer terug in de schoolbanken?

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 21-11-2012 10:15]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2012 10:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 november 2012 10:02 schreef bastianus het volgende:
Dat is zeker waar! Realiseer ik me nu ook wel, nu de puzzelstukjes in elkaar beginnen te vallen.


Nu gewoon ff een tijdje bekomen van de schrik en ga nog eens naar je vrouw en kinderen kijken. Stel je voor, dat had wel ff anders kunnen lopen!
en een auto, die is te vervangen (desnoods organiseren ze hier maar een ZM-benefietfestival voor jou )


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-11-2012 10:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 november 2012 10:05 schreef SQT het volgende:
Tering, hé. Jij was de bestuurder van de tegenligger, begrijp ik?
En wat de rest ook al zegt: gelukkig is het niet erger afgelopen.
Ik was de tegenligger van het busje, inderdaad. Zag ineens een geleiderail op me afkomen, heb geremd en de klap met armen en hoofd opgevangen, had ook heel hard geremd volgens de politie. Toen alles stilstond, ben ik uitgestapt, en zag ik het busje op de kant een paar meter achter me liggen. Een vrachtwagenchauffeur en een andere man hebben de bestuurster aan de praat gehouden, zelf heb ik, high on adrenaline, de ambulance en politie laten komen via 112.
Daarna ben ik in de ambulance onderzocht en bleek ik niks te hebben, behalve een hoge stressbloeddruk. De bestuurster van het busje is afgevoerd op een brancard en naar het ziekenhuis gerede. Afijn, de auto is w.s. total loss, maar zelf heb ik mazzel gehad dat ik precies tussen de geleiderail en het busje terecht ben gekomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-11-2012 10:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 november 2012 10:05 schreef SQT het volgende:
Tering, hé. Jij was de bestuurder van de tegenligger, begrijp ik?
En wat de rest ook al zegt: gelukkig is het niet erger afgelopen.

Edit: Ik lees het nu in het Swans topic. Even dagje rust genomen, of meteen weer terug in de schoolbanken?
Dagje vrij. Verzekeringswerk, vervangauto en de rest regelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2012 10:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ah bestuurster


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-11-2012 10:25 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 november 2012 10:17 schreef bastianus het volgende:
Ik was de tegenligger van het busje, inderdaad. Zag ineens een geleiderail op me afkomen, heb geremd en de klap met armen en hoofd opgevangen, had ook heel hard geremd volgens de politie. Toen alles stilstond, ben ik uitgestapt, en zag ik het busje op de kant een paar meter achter me liggen. Een vrachtwagenchauffeur en een andere man hebben de bestuurster aan de praat gehouden, zelf heb ik, high on adrenaline, de ambulance en politie laten komen via 112.
Daarna ben ik in de ambulance onderzocht en bleek ik niks te hebben, behalve een hoge stressbloeddruk. De bestuurster van het busje is afgevoerd op een brancard en naar het ziekenhuis gerede. Afijn, de auto is w.s. total loss, maar zelf heb ik mazzel gehad dat ik precies tussen de geleiderail en het busje terecht ben gekomen.

Jemig. Nog een geluk dat er niet een of meerdere bestuurders bij je achterop zijn geklapt.

Succes met de stress en alle rompslomp die het met zich mee heeft gebracht. Die vangrail zal nog wel een paar keer langskomen.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-11-2012 12:42 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

'Historische ontdekking op Mars'
PASADENA - Wetenschappers denken een historische ontdekking op de planeet Mars te hebben gedaan.

'Historische ontdekking op Mars'
Fotoserie De verkenner Curiosity heeft onlangs de bodem omgewoeld. "Die gegevens gaan de geschiedenisboeken in. Het ziet er erg goed uit'', zei hoofdonderzoeker John Grotzinger tegen de Amerikaanse publieke omroep NPR.

Grotzinger mag nog niet zeggen wat de ontdekking is. Over enkele weken hoopt hij meer bekend te kunnen maken. De betrokken wetenschappers willen eerst een aantal controles uitvoeren om zeker te zijn van hun ontdekking.

De Curiosity is naar Mars gestuurd om uit te zoeken of er ooit leven mogelijk was. In augustus landde het verkenningsvoertuig op de planeet.

Daar gaat het zeker 2 jaar lang de bodem, de rotsen en de lucht meten. Ook maakt de Curiosity foto's. In september vond de verkenner sporen van wat mogelijk een oude waterstroom is geweest.

Door: ANP/NU.nl

Waarom iets melden, als je er nog niks over mag zeggen??


5 Euro's? Op je muil!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2012 12:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zie ook wetenschappelijk nieuws topique


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-11-2012 13:26 by Count Steel Profiel van Count Steel

Godsamme, heftig Bas. Gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, een auto kan vervangen worden. Sterkte!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-11-2012 13:42 by bastianus Profiel van bastianus

Dank allen!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-11-2012 15:47 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Jeetje Bas, dat zal schrikken zijn geweest. Sterkte ermee man!


5 Euro's? Op je muil!!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-11-2012 15:50 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Naakt om de schoolbus in crisistijden te redden

In Montserrat nabij Valencia hebben moeders van 83 kinderen de krachten gebundeld voor een naaktkalender. De Spaanse overheid heeft immers met de huidige crisis de schoolbus geschrapt en dat pikken de moeders niet. Ze hopen met hun kalender 43.000 euro in te zamelen om de bus het komende halfjaar te laten rijden.

Het schrappen van de dagelijkse busritten van en naar school levert heel wat praktische problemen op voor de kinderen en hun ouders. De kinderen, allen tussen 3 en 10 jaar, moeten nu te voet naar school over een afstand van 6 kilometer. Niet zozeer de afstand vormt een probleem, wel de staat van de weg. De weg naar de school gaat deels over een provinciale weg zonder voetpad.

Aangezien er bespaard wordt, willen de moeders nu zelf geld in het laatje brengen. Ze brengen een erotische kalender uit en hopen op een druk van 3.000 exemplaren. De foto's zouden 43.000 euro moeten opbrengen, goed om de schoolbus zes maanden te laten rijden.

Besparingen hebben zo hun voordelen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-11-2012 16:11 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net



Je ziet het wel vaker, zulke acties. Ik vind het wel grappig, ben benieuwd naar het resultaat.


5 Euro's? Op je muil!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-11-2012 17:03 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 21 november 2012 16:11 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik vind het wel grappig, ben benieuwd naar het resultaat.


Niet elke moeder is een milf.

Dit is ook een moeder.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 22-11-2012 17:13 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Kabinet wil plannen voor downloadverbod weer oppakken

Het kabinet gaat kijken of er een verbod moet komen op het downloaden van auteursrechtelijk beschermde content uit illegale bron. Dat kan doordat de PvdA een downloadverbod niet langer uitsluit. Daardoor is er een potentiële Kamermeerderheid.

In de Tweede Kamer zei staatssecretaris Fred Teeven van Veiligheid en Justitie donderdag dat 'nieuwe verdienmodellen er niet zomaar komen'. Volgens hem gaan mensen niet betalen als ze ook gratis kunnen kijken. "Dat kan betekenen dat er een civielrechtelijk downloadverbod komt", zegt Teeven.

Dit houdt in dat een downloadverbod dus niet in het strafrecht zal worden vastgelegd en downloaders dus niet kunnen worden vervolgd. Wel kunnen auteursrechthebbenden downloaders dan aanklagen via het civielrecht. Het civielrecht is bedoeld voor rechtszaken tussen burgers en bedrijven onderling; het strafrecht voor misdrijven.

Volgens Teeven zal de positie van de 'kleine downloader' een belangrijk punt worden bij de invoering van een eventueel verbod. Ook moeten er 'goede waarborgen' zijn. Zo mogen persoonsgegevens niet zomaar door internetproviders aan auteursrechthebbenden worden verstrekt. Bij kleine downloaders is dat wat Teeven betreft zelfs uit den boze. Wat Teeven betreft wordt de handhaving gericht op 'grote inbreukmakers' die geld verdienen met inbreuken.

De staatssecretaris zag een opening voor het downloadverbod, omdat het PvdA zich in de Tweede Kamer niet expliciet uitsprak tegen een dergelijk verbod. "Wij zeggen niet: voer een downloadverbod in, maar sluiten het ook niet uit", aldus PvdA-Kamerlid Recourt. Of de PvdA uiteindelijk een downloadverbod zal steunen, is nu nog onduidelijk, maar als er een verbod wordt ingevoerd wil de partij dat 'kleine downloaders' worden ontzien. PvdA-Kamerlid Recourt zei verder tegen een thuiskopieheffing te zijn. Volgens internationale verdragen moet er dan een downloadverbod worden ingevoerd.

Dat de PvdA geen stelling wil nemen tegen een downloadverbod, is opvallend: in het verkiezingsprogramma deed de partij dat nog wel. Recourt gaf wel aan individuele downloaders niet te willen aanpakken. Tegelijkertijd zei Recourt 'niet zo naïef te zijn' om te denken dat legaal aanbod kan concurreren met gratis downloads. Recourt: "Een regeling moet gericht zijn op diegenen die geld verdienen met illegaal, bedrijfsmatig gebruik van auteursrechtelijk beschermde content."

Ook de VVD-fractie in de Tweede Kamer steunt een civielrechtelijk downloadverbod, net als het CDA; die partij heeft liever een downloadverbod dan een thuiskopieheffing. Als ook de PvdA instemt met een downloadverbod, wat nu dus nog onduidelijk is, is er een meerderheid voor een downloadverbod. De PVV keerde zich tegen een downloadverbod, maar ook tegen een thuiskopieheffing. De SP zei liever een thuiskopieheffing te zien. "Wij zijn daar wel over te spreken", zo zei SP-Kamerlid Jasper van Dijk, die donderdag het enige Kamerlid was dat zich in dergelijke bewoordingen over de heffing uitliet.

In 2011 probeerde het kabinet al eens om een downloadverbod ingevoerd te krijgen, maar toen keerde de Tweede Kamer zich nog tegen het voorstel. Los daarvan loopt bij het Europese Hof van Justitie een rechtszaak over de vraag of er een downloadverbod moet worden ingevoerd in Nederland.

De nieuwe thuiskopieheffing zal op 1 januari worden ingevoerd en geldt niet alleen voor blanco cd's en dvd's, zoals bij de op dit moment nog bevroren thuiskopieheffing nog wel het geval is, maar ook voor audio- en videospelers, settopboxen, telefoons, tablets en laptops. Apparaten kunnen daardoor tussen de 1 en 5 euro duurder worden. De overheid hoopt met de thuiskopieheffing 40 miljoen euro per jaar op te brengen, die ten goede moet komen aan auteursrechthebbenden. Woensdag werd bekend dat onder meer HP, Dell en Acer de Staat aanklagen uit onvrede over de heffing.

Bron.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-11-2012 21:11 by bastianus Profiel van bastianus

Wel raar dat de PvdA klakkeloos heeft aanvaard dat de twee grootste prutsers van het vorige kabinet wederom justitie gaan bestieren. Dan krijg je dit soort gevolgen, met die bloedhond van een Teeven. Laten we die bulldog van Opstelten trouwens ook niet uitvlakken, ook zo'n stumper.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-11-2012 22:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja niet echt een succes die Ferret Bitches.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-11-2012 22:12 by WMP Profiel van WMP

De VVD is nu eenmaal net zomin een partij die voor veiligheid is als ze voor vrijheid zeggen te zijn. Hooguit schijnveiligheid, maar jammer dat ze door de massa nog steeds gezien worden als law and order partij, enkel door burgers te bespieden en zaken te verbieden (het is tenslotte ook geen liberale partij).


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-11-2012 23:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 november 2012 22:12 schreef WMP het volgende:
De VVD is nu eenmaal net zomin een partij die voor veiligheid is als ze voor vrijheid zeggen te zijn. Hooguit schijnveiligheid, maar jammer dat ze door de massa nog steeds gezien worden als law and order partij, enkel door burgers te bespieden en zaken te verbieden (het is tenslotte ook geen liberale partij).
Exactemundo. Dat repressieve beleid op justitie werkt alleen averechts. En dan kun je nog zo beargumenteren dat wreking ook een belangrijk onderdeel van strafrecht is, maar uiteindelijk worden zelfs slachtoffers daar niet gelukkiger van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen