IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-12-2012 13:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-12-2012 13:31 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 19 december 2012 12:15 schreef bastianus het volgende:
Hmm. Ik vind die Charlton Heston anders wel een gave opruier.


Ik vind 'm vooral erg dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2012 14:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 december 2012 13:19 schreef ElitE het volgende:
over 2 dagen is dat ding wel handig


zou.. zou het dan echt doorgaan??
.
.
.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2012 14:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2012 13:31 schreef WMP het volgende:
Ik vind 'm vooral erg dood.
Je hoort de laatste tijd inderdaad minder van hem.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-12-2012 14:31 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 17 december 2012 16:15 schreef ElitE het volgende:
Wel landen met een minder grote sociale ongelijkheid.

Nouja natuurlijk kun je met vanalles aan de slag, maar je sluit daarmee 2 dingen uit namelijk:
impulsiviteit (je moet aardig knutselen en weten wat je doet)
en domme mensen, je moet toch een beetje structuur aanbrengen in je doen en kunnen leren en improviseren. Gezien de weinig succesvolle aanslagen met toch een redelijke terroristen populatie wil het gewoon zeggen dat het niet weggelegd is voor de meeste van deze mensen.


Het is inderdaad niet alleen een wapenprobleem, maar ook een sociaal-cultureel probleem. Maar goed, laat de Amerikanen dit zelf maar oplossen. Niet dat ze dat gaan doen, maar dan mogen ze ook zelf op de blaren zitten...


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-12-2012 14:32 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 19 december 2012 9:51 schreef attila_de_hun het volgende:
wat vinden "wij"hiervan? Superprovincies of gewoon houden zoals het is? En is de PVV aan het draaien?

PVV ligt dwars over superprovincie

De PVV wil dat er een referendum komt over de vorming van de zogenoemde superprovincie. Minister van Binnenlandse Zaken Ronald Plasterk (PvdA) wil dat de provincies Noord-Holland, Utrecht en Flevoland in 2015 opgaan in een provincie.

De PVV-fracties in de drie provincies willen dat de inwoners van de drie provincies de kans krijgen om zich hierover uit te spreken. Volgens de PVV is er weinig politiek draagvlak voor de fusie.

"Provincies hebben de mogelijkheid om een referendum uit te schrijven en dienen dat nu ook te doen", stelt Tweede Kamerlid Martin Bosma.


Gewoon het provinciebestuur afschaffen. Simpel.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2012 16:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

wat moet je nu in hemelsnaam met zo een gastje doen?????

Jongen (15) gepakt voor aanranden 82-jarige
Nederland

Een 15-jarige jongen uit Purmerend is dinsdagavond opgepakt voor het aanranden van een aantal vrouwen in zijn woonplaats. Een van zijn slachtoffers is een 82-jarige vrouw, die ook werd beroofd in een flat aan de Westervenne, meldt de politie woensdag.

Sinds eind september kwamen bij de politie meldingen binnen van aanrandingen in de omgeving van het park De Noord bij de Molenkoog. Onderzoek leidde naar de jeugdige verdachte, die dinsdagavond in zijn woning werd aangehouden. Hij zit nog vast.

De politie sluit niet uit dat de verdachte betrokken is bij meer aanrandingen en roept vrouwen die slachtoffer zijn geworden en zich nog niet hebben gemeld op dit alsnog te doen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-12-2012 17:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 december 2012 16:13 schreef attila_de_hun het volgende:
wat moet je nu in hemelsnaam met zo een gastje doen?????

Onderzoeken. En bij geen kans op genezing levenslang opsluiten, denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 17:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

De wettelijke term 'aanranding' kan van alles en nog wat inhouden, hè. Kán zelfs dat er geen fysiek contact is geweest.


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2012 19:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 december 2012 17:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De wettelijke term 'aanranding' kan van alles en nog wat inhouden, hè. Kán zelfs dat er geen fysiek contact is geweest.


Wat wordt dan allemaal als aanranding beschouwd trouwens? Ik dacht dat er altijd iets lichamelijks bij aan te pas kwam.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-12-2012 21:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 december 2012 19:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat wordt dan allemaal als aanranding beschouwd trouwens? Ik dacht dat er altijd iets lichamelijks bij aan te pas kwam.


Feitelijk heeft Nark mij meerdere malen verkracht door zijn vinger ongewild in mijn oor te steken.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 22:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 19 december 2012 19:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat wordt dan allemaal als aanranding beschouwd trouwens? Ik dacht dat er altijd iets lichamelijks bij aan te pas kwam.

Uhm... Zo ongeveer 'iemand iets enigszins seksueels laten doen zonder dat diegene daarmee ingestemd heeft'. Een camera in een omkleedhokje bij een zwembad installeren en omkledende vrouwen filmen valt er ook al onder.

edit: het is dus wel iets *lichamelijks* maar er hoeft geen *lichamelijk contact* te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-12-2012 22:09]


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-12-2012 22:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 december 2012 22:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Uhm... Zo ongeveer 'iemand iets enigszins seksueels laten doen zonder dat diegene daarmee ingestemd heeft'. Een camera in een omkleedhokje bij een zwembad installeren en omkledende vrouwen filmen valt er ook al onder.

edit: het is dus wel iets *lichamelijks* maar er hoeft geen *lichamelijk contact* te zijn.

oke. ik vermoed echter dat die jongeman geen camera;s bij die oude mevrouw heeft geplaatst. dus dan is er waarschijnlijk toch fysiek contact geweest. "meneer"moet du maar eens een tijdje opgesloten worden ( waarbij hij , zo goed als kan, weer op het rechte pad worden gezet)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-12-2012 22:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-12-2012 22:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 19 december 2012 22:16 schreef attila_de_hun het volgende:
oke. ik vermoed echter dat die jongeman geen camera;s bij die oude mevrouw heeft geplaatst. dus dan is er waarschijnlijk toch fysiek contact geweest. "meneer"moet du maar eens een tijdje opgesloten worden ( waarbij hij , zo goed als kan, weer op het rechte pad worden gezet)

Ja, klopt, dat vermoed ik ook. En hij moet hoe dan ook aangepakt worden. Ging mij er alleen om dat de term 'aanranding' een heel plethora aan vergrijpen kan beschrijven, waarbij het van relatief onschuldig tot zeer ernstig gaat


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2012 11:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Groningen wil nieuw Waddeneiland maken


De provincie Groningen heeft serieuze plannen voor een nieuw Waddeneiland tussen Rottumeroog en het Duitse eiland Borkum. De zandplaat van zo'n vijfhonderd hectare, inclusief zeehaven en strand, moet zowel de natuur als de economie dienen, schrijft Trouw donderdag. De kosten worden geraamd op een miljard euro.

Een zeehaveneiland moet een oplossing zijn voor meerdere problemen. Zo moet het eiland de zeestroom afremmen waardoor er minder slib en modder in de Eems terechtkomt. Bovendien is een diepe vaargeul niet meer nodig omdat zeeschepen al buiten de Eems kunnen lossen. Jaarlijks zou dat achttien miljoen euro aan baggerkosten besparen.

Ook het bedrijfsleven moet gaan profiteren met de komst van het eiland. De Eemshaven wil een van de grootste duurzame energiehavens van Europa worden, maar de aanvoer van gas en kolen is problematisch omdat zeeschepen weinig tijd hebben om de haven binnen te varen bij hoog tij.

Op het eiland moeten daarom gasterminals en aanlandende elektriciteits- en gasleidingen uit Scandinavië komen. Daarnaast is er ook plaats voor een 'verkeerstoren' voor de gehele Waddenzee.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-12-2012 11:08]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2012 13:16 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Andere optie is het steeds uitbaggeren van de haven, wat ook prijzig is.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-12-2012 13:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 december 2012 13:16 schreef MR. N het volgende:
Andere optie is het steeds uitbaggeren van de haven, wat ook prijzig is.

"Jaarlijks zou dat achttien miljoen euro aan baggerkosten besparen."

Kostenraming nu 1000 miljoen, dus dat is 'terugverdiend' na iets meer dan 50 jaar.

Als als als als als.

Weet niet of die kostenraming ook onderhoud meerekent. Want het is niet voor niks dat er daar op dit moment géén zandplaat ligt, de natuur 'wil' dat niet en zal waarschijnlijk gewoon lekker dat nieuwe eiland gaan slopen Ofwel: je blijft bezig met zand terugleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-12-2012 13:20]


I wish I was a butterfly


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-12-2012 13:31 by nark Profiel van nark

quote:
Op 19 december 2012 21:57 schreef MR. N het volgende:
Feitelijk heeft Nark mij meerdere malen verkracht door zijn vinger ongewild in mijn oor te steken.





Ik hou het op 'ongepaste intimitieiten'......



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2012 13:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 december 2012 13:31 schreef nark het volgende:
Ik hou het op 'ongepaste intimitieiten'......




Het is je vergeven.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2012 13:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 december 2012 13:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Jaarlijks zou dat achttien miljoen euro aan baggerkosten besparen."

Kostenraming nu 1000 miljoen, dus dat is 'terugverdiend' na iets meer dan 50 jaar.

Als als als als als.

Weet niet of die kostenraming ook onderhoud meerekent. Want het is niet voor niks dat er daar op dit moment géén zandplaat ligt, de natuur 'wil' dat niet en zal waarschijnlijk gewoon lekker dat nieuwe eiland gaan slopen Ofwel: je blijft bezig met zand terugleggen.

Volgooien met zandmotors!


Maargoed de natuur wil niet zoveel. er zijn echt wel structuren te bouwen die wel blijven liggen maargoed dat is nog altijd moeilijk voorspelbaar. De kust is altijd erg dynamisch en dat zal altijd wel blijven bij rivierdeltas en alleen wat hoopjes zand.


jij deed toch ook iets met zand en golfslagbaden?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-12-2012 13:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 december 2012 13:43 schreef ElitE het volgende:
Volgooien met zandmotors!

Ja, leuk project. Wel overhyped
quote:
Maargoed de natuur wil niet zoveel.

Ohjajoh? Daarom ook 'wil'. Er zit geen echte wil achter, maar de verschillende processen leiden wel tot voorspelbare zelf-organiserende systemen. Een college van me is bezig om met (nu nog simpele) wiskundige modellen de globale organisatie (afstand tussen, lengte, etc.) van dit soort kustnabije eilandengroepen te voorspellen. Best gaaf.
quote:
er zijn echt wel structuren te bouwen die wel blijven liggen maargoed dat is nog altijd moeilijk voorspelbaar.

Op die tijd- en ruimteschaal: ontzettend moeilijk voorspelbaar. Daarom zal er dus altijd nog onderhoud moeten zijn.
quote:
De kust is altijd erg dynamisch en dat zal altijd wel blijven bij rivierdeltas en alleen wat hoopjes zand.

Yup.
quote:

jij deed toch ook iets met zand en golfslagbaden?

Zoiets


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2012 14:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Lijkt me toch wel een tof project voor de kust maar dan niet perse in grunn maar bij de randstad ofzo. En het effect op natuur lijkt eerder sterk positief dan negatief.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-12-2012 14:02]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-12-2012 14:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 december 2012 14:01 schreef ElitE het volgende:
Lijkt me toch wel een tof project voor de kust maar dan niet perse in grunn maar bij de randstad ofzo. En het effect op natuur lijkt eerder sterk positief dan negatief.

Sowieso een tof project. Gooi de hele boel maar vol, overal; ik vind het prachtig. Maar het kost ook geld En er zijn altijd onvoorziene consequenties / maakt dingen kapot.

Effect op de natuur eerder sterk positief dan negatief? Nee. Zou bij een goed ontwerp positief uit kunnen pakken, daar niet van

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-12-2012 14:05]


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2012 14:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 december 2012 14:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sowieso een tof project. Gooi de hele boel maar vol, overal; ik vind het prachtig. Maar het kost ook geld En er zijn altijd onvoorziene consequenties / maakt dingen kapot.


Nouja als we die uitkeringstrekkers nu eens aan het werk zetten, met de afsluitdijk en de hooverdam ging dat ook goed, bovendien de perfecte plek om politiek gevangenen op te ruimen.



quote:
Effect op de natuur eerder sterk positief dan negatief? Nee. Zou bij een goed ontwerp positief uit kunnen pakken, daar niet van


Ligt er natuurlijk aan hoe je meet maar grote delen van de zee zijn praktisch woestijnen omdat er geen zonlicht doorbreekt. Zet je daar iets neer met een grote kustlijn dan verhoog je de biodiversiteit behoorlijk. Maargoed moet je inderdaad wel goed doen, want al gooi je het eiland vol fabrieken of bouw je veel met erts dan gaat het al snel de verkeerde kant op idd.


Sowieso is het beter dan die berg die ze ergens willen bouwen in NL



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-12-2012 14:12]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen