IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-12-2012 14:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 december 2012 14:11 schreef ElitE het volgende:
Nouja als we die uitkeringstrekkers nu eens aan het werk zetten, met de afsluitdijk en de hooverdam ging dat ook goed, bovendien de perfecte plek om politiek gevangenen op te ruimen.

Voor!
quote:
Ligt er natuurlijk aan hoe je meet maar grote delen van de zee zijn praktisch woestijnen omdat er geen zonlicht doorbreekt. Zet je daar iets neer met een grote kustlijn dan verhoog je de biodiversiteit behoorlijk. Maargoed moet je inderdaad wel goed doen, want al gooi je het eiland vol fabrieken of bouw je veel met erts dan gaat het al snel de verkeerde kant op idd.

Zo vergroot je de biodiversiteit lokaal en initieel inderdaad. Daarna/verderop moeten we dan nog maar zien (of beter: proberen te voorspellen) wat er gebeurt. Zo dicht bij de kust (als waar het bij dit soort plannen omgaat) leven in ieder geval sowieso wel beestjes, en is zeker wel zonlicht. En dat is allemaal niet ontzettend divers, maar het heeft wel een functie. We hebben niet alleen kustlijnbeestjes nodig.

Daarnaast verander je op de grote afstand de stroming door zulke grote zandvlaktes te plaatsen, wat weer allerlei andere effecten kan hebben. Als je niet oppast maak je iets wat wat ervoor zorgt dat een stuk kust verderop totaal erodeert, verlies je nog steeds kustlijn

Maar ja, dit is allemaal wat er zoal aan risico's aan kleeft, kan best ondervangen worden dus ik blijf wel voor
quote:
Sowieso is het beter dan die berg die ze ergens willen bouwen in NL

Haha, ja. Wel gaaf idee ook


I wish I was a butterfly


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 20-12-2012 14:27 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:

De 15-jarige Tom Watkins die alleen rauwe groenten en fruit eet, is ondergedoken. Dat meldt de NOS. Een 'betrouwbare bron' heeft het nieuws aan persbureau ANP bevestigd. Tom probeert daarmee te voorkomen dat hij door Bureau Jeugdzorg uit huis wordt geplaatst.

Bureau Jeugdzorg is een spoedprocedure begonnen om de 15-jarige Tom Watkins, die alleen rauw voedsel eet, uit huis te plaatsen. De jongen volgt al ruim twee jaar geen erkend onderwijs meer. Jeugdzorg wil dat hij op 7 januari weer naar school gaat.

Bureau Jeugdzorg onderzoekt nu of hij inderdaad is ondergedoken. Verder wil Jeugdzorg niets zeggen over de zaak omdat ze niet op individuele gevallen ingaan.

Zijn moeder Francis Kenter houdt haar zoon thuis van school omdat hij volgens haar door medeleerlingen wordt uitgelachen vanwege zijn manier van eten. Ook vindt ze dat er op school geen goed voedsel te verkrijgen is. Ze geeft haar zoon thuisonderwijs, maar daarin wordt ze niet erkend: ze heeft nog altijd geen vrijstelling van de leerplichtwet voor hem weten te bemachtigen.



Iemand die docu's gezien? Aanraders!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2012 14:27 by Mark Profiel van Mark

Is afgeblazen alleen, want is veeeeeeeeel te duur plus de benodigde grondstoffen zouden een grote schaarste op de wereldmarkt creeren. Ze kijken nou geloof ik wel naar een 'bergje' van 300-400 meter met eventuele uitbreidingsmogelijkheid.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2012 14:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

gebruik gewoon afval, dan zijn we er zo en hebben we over enkele miljoenen jaren weer olie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2012 14:40 by Mark Profiel van Mark

Ja, maar wellicht glijden de beoogde skiers dan opeens uit over een bananenschil of zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-12-2012 14:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hee goed idee, zo kunnen we skieen tot zomersport maken, vooral bananenrepublieken kunnen nu meedoen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2012 14:45 by bastianus Profiel van bastianus

Amsterdam is toch al een halve bananenrepubliek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 20-12-2012 15:11 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ja jezus, die berg willen ze hier waar ik woon bij de kust neerplempen. Toen ik die plannen las gingen de wenkbrauwen bij mij toch wel even omhoog. Debiel plan, iedereen die zo'n wielrenklim wil doen gaat maar lekker naar de alpen ofzo. Pfff.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-12-2012 20:46 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-12-2012 21:01 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 december 2012 16:13 schreef attila_de_hun het volgende:
wat moet je nu in hemelsnaam met zo een gastje doen?????

Jongen (15) gepakt voor aanranden 82-jarige
Nederland

Een 15-jarige jongen uit Purmerend is dinsdagavond opgepakt voor het aanranden van een aantal vrouwen in zijn woonplaats. Een van zijn slachtoffers is een 82-jarige vrouw, die ook werd beroofd in een flat aan de Westervenne, meldt de politie woensdag.

Sinds eind september kwamen bij de politie meldingen binnen van aanrandingen in de omgeving van het park De Noord bij de Molenkoog. Onderzoek leidde naar de jeugdige verdachte, die dinsdagavond in zijn woning werd aangehouden. Hij zit nog vast.

De politie sluit niet uit dat de verdachte betrokken is bij meer aanrandingen en roept vrouwen die slachtoffer zijn geworden en zich nog niet hebben gemeld op dit alsnog te doen.


Snap ik niet he, ik weet dat op die leeftijd de hormonen door je lichaam gieren, maar in vredesnaam rand dan een lekker deerntie aan van een jaartje of 18


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2012 22:20 by bastianus Profiel van bastianus

Och, kweenie.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-12-2012 22:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 december 2012 21:01 schreef Rotzak het volgende:
Snap ik niet he, ik weet dat op die leeftijd de hormonen door je lichaam gieren, maar in vredesnaam rand dan een lekker deerntie aan van een jaartje of 18


Vermoedelijk gaat het om macht, niet zo zeer om wie het slachtoffer is. Een omaatje is nou eenmaal hulpelozer dan een 18-jarige vrouw.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-12-2012 8:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja die 18 jarige heeft er nog haar hele leven last van, die oma maar eventjes. Eigenlijk heel bedachtzaam wat die jongen heeft gedaan.

Edit: Piaff

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-12-2012 8:40]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-12-2012 9:06 by Blueprint Profiel van Blueprint

Verwacht ik bij mijn dagelijkse rondje internetkranten meldingen over massale zelfmoordpartijen van "endtime believers", gebeurt er gewoon helemaal... niks! Bummer.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-12-2012 19:04 by XXL Profiel van XXL

NRA pleit voor gewapende wachten op scholen

Tijdens een persconferentie claimde het hoofd van de NRA, Wayne LaPierre, dat de levens van de schoolkinderen in Newtown mogelijk gered hadden kunnen worden als er gewapende beveiliging was bij de school.

Het congres moet ervoor zorgen dat elke Amerikaanse school die beveiling krijgt, meent LaPierre. De NRA verklaarde te willen helpen bij het trainen van bewaking.

''Een 'badguy' met een wapen, moet bestreden worden door een 'good guy' met een wapen", verklaarde LaPierre.

Ook bekritiseerde LaPierre president Barack Obama, omdat hij geen toestemming geeft voor verhoogde, bewapende beveiliging op scholen.

Protest

De persconferentie van de Amerikaanse wapenlobby NRA is vrijdag twee keer onderbroken door protest.

Twee personen scandeerden voor de camera's van de Amerikaanse media leuzen tegen de NRA, en riepen op tot aanpassing van het Amerikaanse wapenbeleid.

Een week na de schietpartij in Newtown, waarbij 26 mensen omkwamen, zijn veel ogen gericht op de NRA. De machtige wapenlobby deed een week lang geen interviews, en bleek ook na de persconferentie van vrijdag niet bereid in te gaan op vragen van de media.



Ik twijfel tussen een een :') en een



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2012 19:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

geef ze gewoon allemaal wapens en laat ze op elkaar schieten


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-12-2012 19:13 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Wel origineel, je signaleert dat er teveel mongolen met wapens rondlopen en als oplossing stel je voor om nog meer mongolen te bewapenen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-12-2012 19:52 by XXL Profiel van XXL

Njah, toegegeven. Het lijkt mij ergens ook wel gaaf om een wapen te hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-12-2012 20:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 21 december 2012 19:52 schreef XXL het volgende:
Njah, toegegeven. Het lijkt mij ergens ook wel gaaf om een wapen te hebben.


Dat snap ik, al heb ik zelf geheel niet die behoefte. Maar voor mij is het niet gaaf als jij een wapen hebt. Niet dat ik jou persoonlijk wantrouw ofzo, maar voor mij heeft het geen toegevoegde waarde dat jij een wapen hebt, terwijl het wel een risico zou kunnen zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-12-2012 20:17 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 21 december 2012 19:04 schreef XXL het volgende:
NRA pleit voor gewapende wachten op scholen

Tijdens een persconferentie claimde het hoofd van de NRA, Wayne LaPierre, dat de levens van de schoolkinderen in Newtown mogelijk gered hadden kunnen worden als er gewapende beveiliging was bij de school.

Het congres moet ervoor zorgen dat elke Amerikaanse school die beveiling krijgt, meent LaPierre. De NRA verklaarde te willen helpen bij het trainen van bewaking.

''Een 'badguy' met een wapen, moet bestreden worden door een 'good guy' met een wapen", verklaarde LaPierre.

Ook bekritiseerde LaPierre president Barack Obama, omdat hij geen toestemming geeft voor verhoogde, bewapende beveiliging op scholen.

Protest

De persconferentie van de Amerikaanse wapenlobby NRA is vrijdag twee keer onderbroken door protest.

Twee personen scandeerden voor de camera's van de Amerikaanse media leuzen tegen de NRA, en riepen op tot aanpassing van het Amerikaanse wapenbeleid.

Een week na de schietpartij in Newtown, waarbij 26 mensen omkwamen, zijn veel ogen gericht op de NRA. De machtige wapenlobby deed een week lang geen interviews, en bleek ook na de persconferentie van vrijdag niet bereid in te gaan op vragen van de media.



Ik twijfel tussen een een :') en een




Grappig. Moet denken aan het boek "Risk: the science and politics of fear", een aanrader, erg leuk geschreven ook. Daar haalt de schrijver op den duur het voorbeeld aan dat na een van de bekende shootouts (geloof de colombine shooting) in de halve stad mensen hun kinderen niet naar de diverse scholen lieten gaan een paar dagen omdat het daar mogelijk 'niet veilig' zou zijn. Echter uit alle statistieken blijkt dat kinderen op een school verreweg het minste overkomt, en dat ze op straat en thuis een stuk meer kans hebben om door geweld om het leven te komen. Kortom, uit angst brengen ze hun eigen kinderen juist meer in gevaar

http://www.amazon.co.uk/Risk-Science-Politics-Dan-Gardner/dp/0753515539

Als Amerika echt bezorgd zijn om hun welzijn kunnen ze het geld wat in gewapende wachten zou gaan zitten beter investeren in onderzoek rond hart- en vaatziekten, diabetes, etc., daar valt een stuk meer te halen dan die hooguit enkele tientallen mensen die jaarlijks in een school-shootout om het leven komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-12-2012 20:20]


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-12-2012 13:37 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Werkgevers willen alternatief loonsverhoging

AMSTERDAM - Omdat werkgevers verwachten dat er in 2013 nauwelijks ruimte zal zijn voor structurele loonsverhogingen, pleit werkgeversorganisatie AWVN voor alternatieve manieren om de lonen op te krikken.

"Schaf bijvoorbeeld maatregelen om ouderen te ontzien, bijzondere verlofregelingen, bovenwettelijke vakantiedagen en adv-dagen af en stop de waarde hiervan in een persoonlijk arbeidsvoorwaardenbudget", zo staat in een donderdag naar buiten gekomen interne instructie.

Door het bezuinigingsbeleid van het kabinet kan het lastig zijn om lonen structureel aan te passen, maar als iemand besluit tijdelijk langer te werken door een aantal adv-dagen te verkopen, kan daar best een eenmalige loonsverhoging tegenover staan, aldus de werkgevers.

Sterke bedrijven

Volgens AWVN kunnen bedrijven in de problemen komen als werknemers met te hoge looneisen komen.

"Daarom is belangrijk dat naar creatieve flexibele oplossingen wordt gekeken om er toch samen uit te komen. Ook werknemers hebben baat bij sterke bedrijven. Dat betekent immers goede werkgelegenheid en goede arbeidsvoorwaarden", legt een woordvoerder uit.

Door: ANP .


"...er toch samen uit te komen."

Als men dit invoert is de keuze aan de werknemer of ie liever vrij heeft of wat euro's extra?

Ik hecht veel waarde aan 4 weken zomervakantie en eigenlijk ook aan 2 weken kerstvakantie. Dat gaat niet met enkel het aantal wettelijke vakantiedagen.
Laat staan tussentijds eens een dag vrij nemen voor het een of ander.

Trouwens zo ver bezuiningen op personeel dat het restje werknemers wat je nog over hebt je klantenkring niet meer naar goed fatsoen kan bedienen is ook geen oplossing.

Door dat laatste hebben de overgebleven werknemers het zo druk dat ze amper verlof op kunnen nemen om het werk toch maar door te laten gaan. En dan tegen het eind van het jaar gaan huilen dat mensen zoveel dagen over hebben en meenemen naar het volgende jaar. :')

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 27-12-2012 13:38]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-12-2012 12:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Gorilla verslaat AEX weer

Na een eenmalig verlies vorig jaar heeft gorilla Jacko met zijn willekeurig gekozen aandelenportefeuille dit jaar de AEX-index weer verslagen. Dat maakte beursgorilla.nl vrijdag bekend.

De aandelenportefeuille van Jacko had begin dit jaar een waarde van 131.823 euro. Met nog anderhalve beursdag te gaan is die nu uitgekomen op 148.799, een rendement van ruim twaalf procent. De belangrijkste Amsterdamse beursindex staat momenteel tien procent hoger.

De gorilla 'belegt' sinds 2000 in tien fondsen. Elke maand kiest hij via bananen met namen erop een nieuw beleggingsfonds en een fonds dat uit zijn mandje moet. Alleen vorig jaar moest Jacko zijn meerdere erkennen in de AEX.

Beursgorilla.nl wil met het experiment mensen laten nadenken over beleggen. "Met name aangaande beloofde en gerealiseerde rendementen die geen garantie betekenen voor de toekomst."


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-12-2012 13:06 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 27 december 2012 13:37 schreef Dying Embrace het volgende:


Als men dit invoert is de keuze aan de werknemer of ie liever vrij heeft of wat euro's extra?

Ik hecht veel waarde aan 4 weken zomervakantie en eigenlijk ook aan 2 weken kerstvakantie. Dat gaat niet met enkel het aantal wettelijke vakantiedagen.
Laat staan tussentijds eens een dag vrij nemen voor het een of ander.

Trouwens zo ver bezuiningen op personeel dat het restje werknemers wat je nog over hebt je klantenkring niet meer naar goed fatsoen kan bedienen is ook geen oplossing.

Door dat laatste hebben de overgebleven werknemers het zo druk dat ze amper verlof op kunnen nemen om het werk toch maar door te laten gaan. En dan tegen het eind van het jaar gaan huilen dat mensen zoveel dagen over hebben en meenemen naar het volgende jaar. :')


Ik zal het even voor je vertalen:

Als je veel wil verdienen moet je veel werken.
Zit je liever minimaal 6 weken per jaar thuis op de bank met daarnaast nog vrije dagen voor andere leuke dingen is dat ook prima, maar verdien je ook wat minder.

Het kan alleen zoveel makkelijker.

Gewoon wettelijk regelen dat werknemers de overgebleven vrije dagen aan het eind van het jaar uit kunnen laten betalen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 28-12-2012 14:32 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Eeehmmm... Die vertaling is niet nodig.
Ik lees echter nergens duidelijk dat het de werknemer zijn/haar eigen keus is om of meer te verdienen of meer vrij te zijn.

Dagen verkopen kan toch al lang?
Mijn werkgever 'zeurt mensen de kop gek' om dagen te verkopen als ze er veel over hebben.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-12-2012 15:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 december 2012 14:32 schreef Dying Embrace het volgende:
Eeehmmm... Die vertaling is niet nodig.
Ik lees echter nergens duidelijk dat het de werknemer zijn/haar eigen keus is om of meer te verdienen of meer vrij te zijn.

Dagen verkopen kan toch al lang?
Mijn werkgever 'zeurt mensen de kop gek' om dagen te verkopen als ze er veel over hebben.


Dat is een misvatting. Je mag alleen de 'extra' dagen bovenop het wettelijke minimum verkopen. Bij een fulltime dienstverband is het minimum 20 dagen, krijg je er 25 dag mag je er dus 5 verkopen. Overigens is dat fiscaal gezien gewoon kut, ze komen bovenop je loon en er gaat dus al snel 42% belasting af bij een modaal salaris, kom je door de verkoop van je dagen ook nog eens in een hogere schaal dan betaal je nog meer belasting.

Ik zou liever eens wettelijk vastgelegd zien dat een werknemer ook echt zijn dagen kán opnemen, bij mij op werk gaat het prima maar hoor zo vaak om me heen, vaak bij laaggeschoold werk en rigide incompetente roostermakers dan aanvragen keer op keer worden afgewezen. Als je een gezinnetje hebt en in januari al weet welke weken je de rest van het jaar vrij wilt gaat het prima, maar ben je iets impulsiever dan ben je vaak de pineut.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen