IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-01-2013 16:41 by XXL Profiel van XXL

Is het niet (meer) zo dat veel kroegen eigendom zijn van een brouwerij?
Als je die dan huurt krijg je idd een bepaald merk bier op de tap.

Mocht je dat niet willen koop je gewoon zelf een kroeg en zal zich dat probleem minder voordoen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-01-2013 16:43 by faalhaas Profiel van faalhaas

Arrestatie voor moord prostituee

De politie heeft vrijdagavond een 44-jarige Groninger aangehouden voor de moord op een 43-jarige vrouw. Het slachtoffer was dinsdagavond om het leven gebracht. Ze werkte als prostituee en werd gevonden dood gevonden in een pand aan de Vishoek. De vrouw was neergestoken. Afgelopen week verspreidde de politie een compositietekening van de vermoedelijke dader.



De man is gezien toen hij het pand verliet waar de vrouw dood werd gevonden. Kort daarvoor hadden collega's van het slachtoffer lawaai gehoord.

In korte tijd kwamen er ruim 50 tips binnen bij het rechercheteam, waarbij onder meer namen werden genoemd. Ook enkele politiemensen meenden de man te herkennen.

Vrijdagavond is in de woning van de verdachte sporenonderzoek verricht. De verdachte wordt zaterdag verhoord. Of hij een klant van de Oost-Europese prostituee was, is nog niet duidelijk.


De Vishoek, ik blijf het een prachtige naam voor een hoerenbuurt vinden


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-01-2013 16:46 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 13 januari 2013 16:39 schreef Valorian het volgende:

In werkelijkheid wordt "De horecatapbiermarkt werkt niet goed." geschreven. (link) (pdf)
Maar 'totaal verziekt' klinkt natuurlijk veel leuker!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-01-2013 16:50 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 januari 2013 16:43 schreef faalhaas het volgende:





Daar hebben ze vast niet lang naar hoeven zoeken:



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-01-2013 16:52]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-01-2013 16:57 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 13 januari 2013 16:41 schreef XXL het volgende:
Is het niet (meer) zo dat veel kroegen eigendom zijn van een brouwerij?
Als je die dan huurt krijg je idd een bepaald merk bier op de tap.

Mocht je dat niet willen koop je gewoon zelf een kroeg en zal zich dat probleem minder voordoen.




In theorie kan dat inderdaad. In de praktijk zul je erachter komen dat het kartel van grote biermerken er alles aan zal doen om je kapot te maken als je zoiets doet.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-01-2013 17:04 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 13 januari 2013 16:50 schreef XXL het volgende:
Daar hebben ze vast niet lang naar hoeven zoeken:




Ik zat zelf meer te denken aan:



... hoe de hazen lopen ...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-01-2013 17:52 by Count Steel Profiel van Count Steel

Geile bril!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2013 18:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Thx mate! Polaroidje. Heerlijk voor in de auto, sluit perfect aan onder de wenkbrauwen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-01-2013 18:26 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Grey is nog geen 44.


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-01-2013 18:26 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 januari 2013 17:04 schreef faalhaas het volgende:
Ik zat zelf meer te denken aan:






Verbluffende gelijkenis.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2013 18:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Da's erg on topic want nieuws. Vroegah leek ik nog op alien.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-01-2013 18:39 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Da's toch een verbetering dan.

En het nieuws:


'Schaamluis sterft uit door Brazilian wax'

SYDNEY - De schaamluis dreigt uit te sterven, waarschijnlijk door de toenemende populariteit van het zogeheten Brazilian bikini waxing, waarbij een groot deel of alle schaamharen worden weggehaald met hars.

Het ontharen van de schaamstreek met een wax-beurt is erg populair.

Meer dan 80 procent van de universiteitsstudenten in de Verenigde Staten zou geheel of gedeeltelijk het schaamhaar verwijderen en die trend is ook in andere westerse landen te zien.

In de grootste seksuele gezondheidskliniek van Australië is al sinds 2008 geen vrouw met schaamluis meer gezien en het aantal mannelijke gevallen is in de afgelopen 10 jaar met 80 procent gedaald.

''Schaamluis kwam vroeger extreem vaak voor, maar nu is het een zeldzaamheid'', aldus een arts van de kliniek.

Sex and the City

Uit een studie uit 2009 blijkt dat ongeveer 2 tot 10 procent van de mensen te kampen heeft met schaamluis. De luis verspreidt echter geen ziektes en daarom worden er geen cijfers bijgehouden door de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.

Brazilian bikini waxing werd vooral populair gemaakt in een salon in Manhattan die werd gerund door zeven Braziliaanse zusters, waarna allerlei beroemdheden er ook mee begonnen. Vervolgens werd de techniek bekend via series zoals Sex and the City.

Sinds 2000 maakt Brazilian bikini waxing een internationale opmars.

Door: ANP / Nu.nl


Dusch...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-01-2013 18:41 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 13 januari 2013 18:18 schreef Greycloak het volgende:
Thx mate! Polaroidje. Heerlijk voor in de auto, sluit perfect aan onder de wenkbrauwen.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-01-2013 18:43 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 13 januari 2013 18:26 schreef Lainedil het volgende:
Grey is nog geen 44.


Niet? Ik dacht die gast is minstens 80.


... hoe de hazen lopen ...


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 13-01-2013 19:17 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 13 januari 2013 18:39 schreef Dying Embrace het volgende:
Da's toch een verbetering dan.

En het nieuws:


'Schaamluis sterft uit door Brazilian wax'

SYDNEY - De schaamluis dreigt uit te sterven, waarschijnlijk door de toenemende populariteit van het zogeheten Brazilian bikini waxing, waarbij een groot deel of alle schaamharen worden weggehaald met hars.

Het ontharen van de schaamstreek met een wax-beurt is erg populair.

Meer dan 80 procent van de universiteitsstudenten in de Verenigde Staten zou geheel of gedeeltelijk het schaamhaar verwijderen en die trend is ook in andere westerse landen te zien.

In de grootste seksuele gezondheidskliniek van Australië is al sinds 2008 geen vrouw met schaamluis meer gezien en het aantal mannelijke gevallen is in de afgelopen 10 jaar met 80 procent gedaald.

''Schaamluis kwam vroeger extreem vaak voor, maar nu is het een zeldzaamheid'', aldus een arts van de kliniek.

Sex and the City

Uit een studie uit 2009 blijkt dat ongeveer 2 tot 10 procent van de mensen te kampen heeft met schaamluis. De luis verspreidt echter geen ziektes en daarom worden er geen cijfers bijgehouden door de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.

Brazilian bikini waxing werd vooral populair gemaakt in een salon in Manhattan die werd gerund door zeven Braziliaanse zusters, waarna allerlei beroemdheden er ook mee begonnen. Vervolgens werd de techniek bekend via series zoals Sex and the City.

Sinds 2000 maakt Brazilian bikini waxing een internationale opmars.

Door: ANP / Nu.nl


Dusch...



Ha, het jaar is nog maar amper begonnen of het grootste nieuws is er al (fuck al die berichten over crisis, oorlogen en andere bijzaken die je in het nieuws ziet).


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-01-2013 19:19 by XXL Profiel van XXL

Wacht maar op de akties die gaan komen uit de hoek van organisaties als het WWF en PETA.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-01-2013 19:26 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 13 januari 2013 19:19 schreef XXL het volgende:
Wacht maar op de akties die gaan komen uit de hoek van organisaties als het WWF en PETA.


Hoezo? Die willen toch juist dat je geen/minder dier draagt.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-01-2013 19:28 by XXL Profiel van XXL

Maar ook dat het bont blijft zitten waar het van nature groeit.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BVT
Usericon van BVT
Posted 13-01-2013 19:37 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 11 januari 2013 11:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Is het nu al weer komkommertijd?

Hadden we een paar jaar terug nog dat normen en waarden gezwets van Balkenende, krijgen we nu op 'links' ook zo'n moraalridder.

Heeft deze aap niks beters te doen of zo?


Het normen en waarden geheel is natuurlijk alles behalve gezwets.( Afspraken over hoe we met elkaar omgaan.)
Daarnaast vind ik het eigenlijk wel een goede zaak dat Speckman ( paul?) of een politici zich eens uitspreekt en mails openbaar maakt van uitingen van mensen die een andere mening zijn toegedaan en dit met geweld en in grove bewoordingen menen te moeten ventileren. Dezelfde figuren lopen vaak over als het gaat over mensen van een niet Nederlandse afkomst dit de boel "verzieken".

Dat Speckman ( paul?) dit openbaar maakt is binnen een andere context dat enkel het vingertje.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-01-2013 19:41 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 januari 2013 19:37 schreef BVT het volgende:
Het normen en waarden geheel is natuurlijk alles behalve gezwets.( Afspraken over hoe we met elkaar omgaan.)


Dat zijn geen afspraken. Normen en waarden verschillen per persoon. Als er een regel moet worden gesteld waaraan iedereen zich dient te houden dan hebben we daar wetten voor.

Het opdringen van normen en waarden is onzin tenzij de meerderheid dat doet in de vorm van een wet in een democratie.

quote:
Daarnaast vind ik het eigenlijk wel een goede zaak dat Speckman ( paul?) of een politici zich eens uitspreekt en mails openbaar maakt van uitingen van mensen die een andere mening zijn toegedaan en dit met geweld en in grove bewoordingen menen te moeten ventileren. Dezelfde figuren lopen vaak over als het gaat over mensen van een niet Nederlandse afkomst dit de boel "verzieken".


Het heeft totaal geen nut tenzij dat soort figuren opgespoord en bestraft worden. De hoop dat er ook maar een persoon is die zich hier wat van aantrekt is echt een illusie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-01-2013 19:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik wil trouwens ook een brasilian wax. Dat scheren is klotewerk. Letterlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 13-01-2013 19:44]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BVT
Usericon van BVT
Posted 13-01-2013 20:51 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 13 januari 2013 19:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat zijn geen afspraken. Normen en waarden verschillen per persoon. Als er een regel moet worden gesteld waaraan iedereen zich dient te houden dan hebben we daar wetten voor.

Het opdringen van normen en waarden is onzin tenzij de meerderheid dat doet in de vorm van een wet in een democratie.



Het heeft totaal geen nut tenzij dat soort figuren opgespoord en bestraft worden. De hoop dat er ook maar een persoon is die zich hier wat van aantrekt is echt een illusie.
`

Dat lijkt me geen reden om het niet te mogen zeggen? Het kan wel een diep gekoesterde wens zijn.

Waarden en normen is iets wat we door gemidelden krijgen. Iets wat de doorsnee Hollander vind, ik vind het van de zotte dat iemand die bedreigd word dat niet mag zeggen zonder uitgemaakt te worden voor moraalridder.. Daar gaat het toch niet om?

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 13-01-2013 20:52]



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-01-2013 20:53 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ja, want wat Hollanders vinden is de norm voor alle Nederlanders.

En de t was op?

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 13-01-2013 20:54]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-01-2013 20:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 januari 2013 20:51 schreef BVT het volgende:
`

Dat lijkt me geen reden om het niet te mogen zeggen? Het kan wel een diep gekoesterde wens zijn.


Oh prima, je mag best je mening ventileren over wat jij vindt dat normen en waarden zouden moeten zijn, maar dat is wat anders als een "beschavingsoffensief", dat suggereert dat je je mening wilt opdringen.

quote:
Waarden en normen is iets wat we door gemidelden krijgen. Iets wat de doorsnee Hollander vind, ik vind het van de zotte dat iemand die bedreigd word dat niet mag zeggen zonder uitgemaakt te worden voor moraalridder.. Daar gaat het toch niet om?


Hij mag best zeggen dat hij het vervelend vindt dat hij bedreigd wordt. Kan ik me overigens goed voorstellen. Maar bedreiging is in Nederland bij wet gewoon verboden, dus kan het gehandhaafd worden.

Dat hij dan een "beschavingsoffensief" wil starten gaat mij veel te ver, ik heb namelijk totaal geen behoeften aan zijn normen en waarden. Bovendien vind ik het volstrekt nutteloos want ik durf er geld op te zetten dat mensen die dreigmails schrijven daar überhaupt geen boodschap aan hebben.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BVT
Usericon van BVT
Posted 13-01-2013 21:33 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

Mwa, als iemand binnen de politiek dat doet lijkt me toch normaal?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen