IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-01-2013 21:50 by bastianus Profiel van bastianus

Spekman houdt zelf ook van stangen (nivelleren is een feest). Dus hij moet niet te hard janken als hij eens zijn trekken thuis krijgt. Van doodsbedreigingen kan hij gewoon aangifte doen. Een 'beschavingsoffensief' lijkt me niet op zijn plaats.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 13-01-2013 21:52]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-01-2013 21:55 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 januari 2013 21:33 schreef BVT het volgende:
Mwa, als iemand binnen de politiek dat doet lijkt me toch normaal?


Juist niet toch? Vandaar ook mijn vraag of dit figuur niets beters te doen heeft.

Nou is het een beetje de vraag in welke context hij zijn offensief wil starten. Want ik meen dat hij niet meer in de 2e kamer zit.

Als dit nou gewoon een privé-lobby zou zijn van de een of andere figuur, prima hoor, maar om het vanuit een politieke positie te doen vind ik juist vreemd.

Dat deed Balkenende ook en dat had 0,0 effect.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-01-2013 21:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 januari 2013 21:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Juist niet toch? Vandaar ook mijn vraag of dit figuur niets beters te doen heeft.

Nou is het een beetje de vraag in welke context hij zijn offensief wil starten. Want ik meen dat hij niet meer in de 2e kamer zit.

Als dit nou gewoon een privé-lobby zou zijn van de een of andere figuur, prima hoor, maar om het vanuit een politieke positie te doen vind ik juist vreemd.

Dat deed Balkenende ook en dat had 0,0 effect.
Klopt. Geldt ook voor 'het ethisch reveil' van zijn partijgenoot van Agt jaren daarvoor. Normen en waarden kunnen niet opgelegd worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


cannonfodder
Usericon van cannonfodder
Posted 13-01-2013 22:03 by cannonfodder Profiel van cannonfodder

quote:
Op 13 januari 2013 19:37 schreef BVT het volgende:
blabla Speckman ( paul? blabla
Speckman ( paul?)


Vooral nadat je dezelfde grap voor de tweede keer in een post maakte gilde ik het uit van het lachen.
Ronduit hilarisch.

[Dit bericht is gewijzigd door cannonfodder op 13-01-2013 22:04]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-01-2013 22:09 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ment0l?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2013 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2013 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 januari 2013 21:57 schreef bastianus het volgende:
Normen en waarden kunnen niet opgelegd worden.

Nee, tuurlijk kan dat niet en dat gebeurt ook helemaal niet dus sowieso niks aan de hand. Maar je kan wel zeggen dat je iets niet OK vindt zoals hier gebeurt. En ja, er zijn wetten blabla. Net als dat er wetten tegen moord e.d. zijn. Toch heb ik liever dat iemand voor het zover komt dat de wet erbij betrokken wordt dat moorden niet OK is.

Echt, wat een gejank over een politicus die eindelijk eens een zeer redelijk standpunt uitdraagt

edit: daarbij gaat het hier ook om dingen waar je iemand echt niet voor veroordeeld krijgt. Dingen als "hadden ze jou maar doodgeschopt" of wat dan ook, bvb.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-01-2013 12:43]


I wish I was a butterfly


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-01-2013 12:44 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 14 januari 2013 12:30 schreef Greycloak het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2013/01/wildplassen-steeds-duren

Slecht nieuws voor (een) bepaalde user(s)!


Rotzak kan vast gaan sparen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-01-2013 13:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 13 januari 2013 20:53 schreef Dying Embrace het volgende:
Ja, want wat Hollanders vinden is de norm voor alle Nederlanders.

En de t was op?


Iemand moet toch de norm zetten he.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2013 13:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 januari 2013 13:03 schreef Gemene Lepel het volgende:
Iemand moet toch de norm zetten he.


Inderdaad, en dat gaat natuurlijk beter als dat van hoger beschaafde mensen komt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2013 13:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 januari 2013 12:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, tuurlijk kan dat niet en dat gebeurt ook helemaal niet dus sowieso niks aan de hand. Maar je kan wel zeggen dat je iets niet OK vindt zoals hier gebeurt. En ja, er zijn wetten blabla. Net als dat er wetten tegen moord e.d. zijn. Toch heb ik liever dat iemand voor het zover komt dat de wet erbij betrokken wordt dat moorden niet OK is.

Als de vos de passie preekt..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2013 13:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 januari 2013 13:26 schreef bastianus het volgende:
Als de vos de passie preekt..

Ad hominem, knap hoor.


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-01-2013 13:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 januari 2013 21:57 schreef bastianus het volgende:
Normen en waarden kunnen niet opgelegd worden.

Wat doen ouders dan?? Opvoeden is toch eigenlijk gewoon "waarden en normen opleggen"?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-01-2013 13:41]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-01-2013 13:48 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Er zit een verschil tussen opleggen en sturen. Opleggen kan indd niet; je kan wel proberen de 'evolutionaire' groei van normen&waarden te sturen.
Dat Balkenende op dat gebied niets bereikt zou hebben is onzin. Hij maakte wel degelijk een debat los dat iig in de 'kwaliteitsmedia' is opgepickt en behandeld.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-01-2013 13:49 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 14 januari 2013 12:30 schreef Greycloak het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2013/01/wildplassen-steeds-duren

Slecht nieuws voor (een) bepaalde user(s)!


In een stad of gemeente, ok, maar in de vrije natuur moet dat kunnen hé.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2013 13:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 januari 2013 13:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ad hominem, knap hoor.
Zo bedoelde ik hem niet. Sjankerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2013 13:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 januari 2013 13:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Er zit een verschil tussen opleggen en sturen. Opleggen kan indd niet; je kan wel proberen de 'evolutionaire' groei van normen&waarden te sturen.
Dat Balkenende op dat gebied niets bereikt zou hebben is onzin. Hij maakte wel degelijk een debat los dat iig in de 'kwaliteitsmedia' is opgepickt en behandeld.


Jah zulke lullige campagnes werken toch wel iets, want juist als de campagne belachelijk genoemd wordt gaat iedereen er ook over praten zoals nu hetzelfde geval. Iedereen begint toch met het uitdragen van zn eigen fatsoensnormen.

Niemand las die stomme boekjes over homoemancipatie serieus op school. Maar het geeft wel aanleiding om er eens over te denken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-01-2013 14:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

laten we het weer over echt belangrijke dingen gaan hebben :

Jodie Foster uit de kast bij Golden Globes
Jodie Foster heeft tijdens de uitreiking van de Golden Globes uitgesproken een lesbienne te zijn. De actrice werd in Los Angeles geëerd met een Cecil B. Demille Award voor haar oeuvre. Officieus was al jaren bekend dat de actrice op vrouwen valt, maar Foster heeft dat zelf nooit uitgesproken.

'Ik heb een belangrijk mededeling vanavond', zei de 50-jarige Foster tijdens haar dankwoord. 'Ik ben single', grapte ze in eerste instantie. 'Ik ben duizend jaar geleden al uit de kast gekomen', ging Foster verder. 'Maar tegenwoordig moeten beroemdheden ieder detail uit hun leven begeleiden met een persconferentie, een geurtje en een reality-serie'.

De actrice zei haar privéleven erg belangrijk te vinden. 'Als je als jong kind al ster wordt, dan zul je ook privacy waarderen. Ik heb alles gegeven sinds ik drie jaar oud ben', aldus de Amerikaanse actrice die op zeer jonge leeftijd begon in Hollywood. 'Dat is wat tegenwoordig reality-series zijn'.

Foster werd op haar veertiende voor het eerst genomineerd voor een Oscar voor haar rol in Taxi Driver. De actrice won de prijs in 1989 voor haar rol in het drama The Accused. Foster kreeg zondagnacht de Cecil B. Demille Award voor haar oeuvre uit handen van Robert Downey Jr.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-01-2013 14:14 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

En ze spreekt perfect Frans! Daar zullen die conservatie Frogs geen sausice van lusten.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-01-2013 14:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 januari 2013 14:14 schreef PandroidJack het volgende:
En ze spreekt perfect Frans! Daar zullen die conservatie Frogs geen sausice van lusten.


Een deel van de Amerikanen zal er ook wel niet mee kunnen lachen...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-01-2013 14:26 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Alle Nederlanders daarentegen wel. En Iran krijgt ze de Khomeini-prijs voor de vrede.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-01-2013 16:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 januari 2013 13:17 schreef ElitE het volgende:
Inderdaad, en dat gaat natuurlijk beter als dat van hoger beschaafde mensen komt.


Precies! Geen toeval natuurlijk dat onze koninklijke familie voornamelijk in Holland vertoeft.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-01-2013 17:49 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 14 januari 2013 13:17 schreef ElitE het volgende:
Inderdaad, en dat gaat natuurlijk beter als dat van hoger beschaafde mensen komt.


:')


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2013 21:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 januari 2013 13:55 schreef bastianus het volgende:
Zo bedoelde ik hem niet. Sjankerd.

Nou nou! Weer een ad hominem!

Maar wat bedoelde je dan wel? Ik dacht dat je bedoelde dat Spekman met deze opmerkingen een verborgen agenda had, maar die heb ik zo 1-2-3 niet door en daarnaast vind ik het los van de persoon een prima mening.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2013 21:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 januari 2013 21:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou nou! Weer een ad hominem!

Maar wat bedoelde je dan wel? Ik dacht dat je bedoelde dat Spekman met deze opmerkingen een verborgen agenda had, maar die heb ik zo 1-2-3 niet door en daarnaast vind ik het los van de persoon een prima mening.
Meestal hebben mensen die over normen en waarden beginnen bijbedoelingen, denk ik althans. B.v. 'het gezin als hoeksteen van de samenleving' is maar al te vaak vermomde intolerantie t.o.v. mensen die er een andere samenstelling qua huishouden op nahouden. Niet vloeken of schelden is vaak vermomd je geloof aan anderen opleggen. Dat soort dingen. Niet bedreigen of schelden via internet, betekent in het geval van Spekman volgens mij ook dat hij moeite met kritiek heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen