IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 02-02-2013 15:52 by WMP Profiel van WMP

Uit dit nieuwsbericht komt deze quote:

quote:
De koningin viert haar 75ste verjaardag in besloten kring. Buiten het theatergebouw stonden enkele tientallen Oranjefans te wachten. Ook was er één demonstrante, die is aangehouden door de politie. De vrouw hield een bord vast met daarop de tekst: "weg met de monarchie".




WTF? Aangehouden worden omdat je een bordje hebt met die zin? Wilden ze de waxinelichtjeshoudergooier die 5 maanden cel heeft gekregen wegens belediging van de koningin soms gezelschap geven? Alleen al vanwege deze grappen zouden de leden van de koninklijke familie aan de hoogste boom gehangen moeten worden*.

*Aan de meelezende AIVD: dit bedoel ik natuurlijk gekscherend en is slechts satirisch bedoelt. Echt waar.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-02-2013 15:59 by Count Steel Profiel van Count Steel



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2013 16:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Volstrekt belachelijk weer. Knuffel voor de mevrouw met het bord. Ik ben het volledig met haar eens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-02-2013 16:18 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Zelfs als je het niet met haar eens bent is het een belachelijke actie.

Dit is blijkbaar de manier hoe de politie aan hun scenepoints denkt te komen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2013 16:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Het is werkelijk waar schandalig dat deze mevrouw opgepakt is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-02-2013 16:23 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Valt al mee dat ze geen karatetrap heeft gekregen van zo'n doorgeslagen blauwpet.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 02-02-2013 23:44 by jeroen83 Profiel van jeroen83

'Antimonarchist Beatrixtheater niet gearresteerd'

(RTV Utrecht/UTRECHT) - De vrouw die vrijdagmiddag door de politie werd verwijderd bij het Beatrix Theater in Utrecht moest weg voor haar eigen veiligheid, dat zegt de politie.

De vrouw hield een bord omhoog met de tekst "Weg met de monarchie, het is 2013'. Oranjefans die op de aankomst van de Koningin wachtten waren er niet van gediend en de sfeer werd grimmig. Daarop besloot de politie de vrouw weg te halen en het bord enige tijd af te nemen. De politie benadrukt dat de vrouw niet is aangehouden.

De Koningin vierde vrijdag haar 75e verjaardag in het Beatrix theater. In verschillende media is sindsdien discussie ontstaan over het verwijderen van de vrouw.



Never have so many sacrificed so much for so few


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-02-2013 23:58 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Hmz, ok. Dat valt dan weer mee.

Liever hadden ze al die grimme oranjefans een nekschot gegeven*.




*Dat bedoel ik natuurlijk niet lette.. oh wacht, de bel gaat..


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-02-2013 0:00 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Zouden ze hier echt meelezen?


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-02-2013 1:09 by WMP Profiel van WMP

Volgens de vrouw zelf is ze toch wel degelijk gearresteerd en kreeg ze een gebiedsverbod voor de rest van de dag. En de politie vertelt natuurlijk altijd de waarheid.

Sowieso, ongeacht of ze daadwerkelijk gearresteerd is, is het compleet absurd dat ze überhaupt weggestuurd is door de politie. Ze mag daar gewoon staan met het bord. Als dit al een demonstratie zou zijn heb je daar geen vergunning of toestemming voor nodig (geldt alleen voor een demonstratie waarbij een opkomst boven de zoveel personen verwacht wordt) en heeft de politie geen enkele wettelijk recht om haar weg te sturen. Maar ja, in een land waar je 5 maanden cel kan krijgen wegens belediging van het koninklijk huis is dit natuurlijk niet heel veel bizarder.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-02-2013 1:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 3 februari 2013 1:09 schreef WMP het volgende:
Volgens de vrouw zelf is ze toch wel degelijk gearresteerd en kreeg ze een gebiedsverbod voor de rest van de dag. En de politie vertelt natuurlijk altijd de waarheid.

Sowieso, ongeacht of ze daadwerkelijk gearresteerd is, is het compleet absurd dat ze überhaupt weggestuurd is door de politie. Ze mag daar gewoon staan met het bord. Als dit al een demonstratie zou zijn heb je daar geen vergunning of toestemming voor nodig (geldt alleen voor een demonstratie waarbij een opkomst boven de zoveel personen verwacht wordt) en heeft de politie geen enkele wettelijk recht om haar weg te sturen. Maar ja, in een land waar je 5 maanden cel kan krijgen wegens belediging van het koninklijk huis is dit natuurlijk niet heel veel bizarder.


Mja, handhaving van de openbare orde/veiligheid kan gebruikt worden om dit soort dingen te omzeilen. Maar goed die noodzaak moet je dan achteraf wel hard kunnen maken natuurlijk want grondrecht. En zo niet dan schadeclaim.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-02-2013 1:23 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik hoop in ieder geval dat het een flinke staart krijgt -> media-aandacht -> waardoor het plebs zich ook eens gaat afvragen of die monarchie wel niet een beetje enorm uit de tijd is, ondemocratisch en vol zit met bizarre Duitsers.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-02-2013 3:21 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 2 februari 2013 23:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Hmz, ok. Dat valt dan weer mee.

Liever hadden ze al die grimme oranjefans een nekschot gegeven*.




*Dat bedoel ik natuurlijk niet lette.. oh wacht, de bel gaat..
Ja, jammer dat dit niet kan. Ze hebben zo wel voor de makkelijkste oplossing gekozen. Die media-aandacht zie ik nog niet.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-02-2013 11:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 februari 2013 15:52 schreef WMP het volgende:
Uit dit nieuwsbericht komt deze quote:





WTF? Aangehouden worden omdat je een bordje hebt met die zin? Wilden ze de waxinelichtjeshoudergooier die 5 maanden cel heeft gekregen wegens belediging van de koningin soms gezelschap geven? Alleen al vanwege deze grappen zouden de leden van de koninklijke familie aan de hoogste boom gehangen moeten worden*.

*Aan de meelezende AIVD: dit bedoel ik natuurlijk gekscherend en is slechts satirisch bedoelt. Echt waar.


Jammer dat ze geen knuppel in der nek kreeg.


Je moeder.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-02-2013 11:12 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace



ik dacht al waar blijft ie. :')


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 03-02-2013 11:30 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Samsom wil bonussen SNS Reaal terugvorderen

AMSTERDAM - De bonussen die zijn uitgekeerd aan de voormalige top van bank-verzekeraar SNS Reaal moeten worden teruggevorderd.

Dat zei PvdA-leider Diederik Samsom in het programma Eva Jinek op Zondag.

De 'dikke' bonussen die de bestuurders ontvingen zijn onterecht uitgekeerd, vindt Samsom. Met een nieuwe wet, de zogeheten 'claw back-regeling', hoopt de PvdA-leider dit geld terug te kunnen vorderen.

Of de top ook strafrechtelijk aangepakt kan worden betwijfelt Samsom. Volgens hem ligt dat wettelijk lastig.


Meevallers

De PvdA-leider wil wel dat consumenten meer in bescherming worden genomen. De verkoop van financiële producten die 'aantoonbaar slecht' zijn, moet verder aan banden worden gelegd.

SNS Reaal is vrijdag door de overheid genationaliseerd. Dat kost de schatkist 3,7 miljard. Samsom wilde niet speculeren of hierdoor dit jaar extra bezuinigd moet worden. Hij wees erop dat er ook meevallers zijn. Het kabinet hakt in het voorjaar de knoop door, als er nieuwe cijfers van het Centraal Planbureau zijn.

Samsom liet zich niet uit over de EU-norm, die voorschrijft dat het begrotingstekort van de overheid hooguit 3 procent mag bedragen. Wel zei hij dat 'niets heilig' is.


50Plus

Samsom zei ook dat fractieleider Henk Krol van 50Plus zijn beloften om ouderen erop vooruit te laten gaan, niet kan waarmaken. 50PLUS, nu twee zetels in de Tweede Kamer, is in de peilingen bezig aan een gestage opmars.

Volgens Samsom is het door de economische crisis onvermijdelijk dat iedereen de komende jaren inlevert. De PvdA-leider zei zich wel zorgen te maken over de koopkracht van ouderen.

Volgend jaar wil het kabinet iets extra’s doen voor de lagere inkomens, zo staat in het regeerakkoord. Daarvan zullen volgens Samsom ook veel ouderen profiteren.

Door: Novum/ANP/Nu.nl

Ik zeg bonussysteem afschaffen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-02-2013 20:24 by bastianus Profiel van bastianus

Lijkt me een vrij kansloze missie. Zeker omdat die boni meestal vooraf, bij aanname van de functie, vastgelegd zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-02-2013 20:39 by Count Steel Profiel van Count Steel

En mijns inziens ook een beetje symboolpolitiek. De burger windt zich op over die bonussen, laten we proberen die terug te halen.

Is natuurlijk een schijntje vergeleken bij die 3,7 miljard


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-02-2013 22:21 by M. Profiel van M.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-02-2013 22:24 by Count Steel Profiel van Count Steel

Weer Johnny, arme vent...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-02-2013 22:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Sjeez, zit 'em niet mee.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-02-2013 9:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 februari 2013 22:21 schreef M. het volgende:
Awwwww man.

Man man man man.

http://www.nusport.nl/wielrennen/3100134/hoogerland-intensive-care.html




Beetje de Jos Verstappen van de wielersport dus....


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-02-2013 9:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 3 februari 2013 20:24 schreef bastianus het volgende:
Lijkt me een vrij kansloze missie. Zeker omdat die boni meestal vooraf, bij aanname van de functie, vastgelegd zijn.

Als er een wet voor is die het terughalen mogelijk maakt, maakt dat natuurlijk niet uit.

En als Samson zegt dat strafrechterlijke vervolging er helaas niet in zit: waarom wordt er dan geen wet voorgesteld die dat mogelijk maakt?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 04-02-2013 9:59 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

KPN schakelt 4g-netwerk in

KPN zet maandag zijn 4g-netwerk aan in het gebied tussen grofweg Amsterdam en Alkmaar. Daarmee wordt het eerste grootschalige 4g-netwerk voor consumenten in Nederland actief. Er zijn slechts enkele telefoons die nu al werken op 4g.

Klanten die gebruik willen maken van het nieuwe netwerk, zullen daarvoor een nieuw abonnement moeten afsluiten, zo maakte de provider eerder bekend. Alleen de twee duurste databundels, verkrijgbaar vanaf 25 euro per maand, bieden toegang tot 4g. Ook is een telefoon nodig die geschikt is voor 4g. Van telefoons die tot nu toe uitkwamen zijn dat alleen de Nokia Lumia 920 en 820.

Het 4g-netwerk werkt op de 800MHz-band en biedt daardoor ook binnenshuis goede dekking, zo claimt KPN. Bovendien hebben masten een groot bereik, waardoor volgens KPN binnen afzienbare tijd een landelijk dekkend netwerk gebouwd kan worden. Er worden geen of niet veel nieuwe masten neergezet: KPN bouwt huidige zendmasten om zodat ze op 2g, 3g en 4g kunnen werken. De provider belooft medio 2014 een landelijk dekkend netwerk te hebben.

Andere providers komen later met hun 4g-netwerken, al is daarover nog niet alles duidelijk. T-Mobile komt na de zomer met 4g; Vodafone maakt in een later stadium de plannen bekend, maar dat zal vermoedelijk ook vanaf de zomer of daarna zijn, evenals Tele2. Alle providers zijn van plan eind 2014 landelijk dekkende netwerken te hebben.

Bron.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-02-2013 11:09 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 februari 2013 9:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als er een wet voor is die het terughalen mogelijk maakt, maakt dat natuurlijk niet uit.

En als Samson zegt dat strafrechterlijke vervolging er helaas niet in zit: waarom wordt er dan geen wet voorgesteld die dat mogelijk maakt?

Als je iemand strafrechtelijk wil vervolgen, moet er wel sprake zijn van een misdrijf natuurlijk. Anders kan je elke miskleunende manager wel gaan vervolgen. Ik mag toch hopen dat er op "falen" geen gevangenisstraf komt te staan in dit land.

Als er sprake is van malversaties en/of fraude dan ja, vooral strafrecht. Als het bij wanbeleid blijft, zou er civielrechtelijk en qua aansprakelijkheidsstelling toch genoeg te regelen moeten zijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen