IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-10-2012 20:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 31 oktober 2012 19:57 schreef MR. N het volgende:
Oh, en ik rook, maar volgens mijn medische keuring heb ik een longleeftijd van 18 ipv 36.... Gekkenhuis.

Laat men dan een vettax invoeren op bewezen ongezonde producten, daar heeft de gezondheidszorg meer aan denk ik.


Hoe zou je longleeftijd zijn geweest zonder te roken?
En ja, ik ben het eens met vettax.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2012 20:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hoezo? ongezonde mensen gaan eerder en sneller dood en zijn juist een stuk goedkoper dan gezonde mensen. Trouwens wat heeft de overheid nog aan aan mensen boven de 67?

Sporten kan de levensduur verlengen, maar tijdens het leven zorgt het voor een miljoen blessures per jaar, en dat ook nog tijdens hun werkende leven, veel erger voor de staatskas en economie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-10-2012 20:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 oktober 2012 20:26 schreef ElitE het volgende:
Trouwens wat heeft de overheid nog aan aan mensen boven de 67?




Een enorme logan's run flashback hiero.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 31-10-2012 20:58 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 30 oktober 2012 12:20 schreef bastianus het volgende:
Apart dat zoveel mensen zijn motieven al weten. En zelfs die van Eva.


Maar Mosky ziet zichzelf te groot. Ego is sowieso 666 z'n keer fysieke volume.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-10-2012 22:16 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2012 22:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 oktober 2012 13:19 schreef MR. N het volgende:
Die inkomens, zijn die per persoon of per huishouden? Netto of bruto?

Ah: Volgens de site van RTL nieuws gaat het om bruto, ik zal dan - belastingvoordeel zo'n 560 euro per jaar meer kwijt zijn qua zorgpremie. Das mooi kut dan, en dan ook nog een dikke eigen risico erbij, laten we uitgaan van de 350 euro die per 1 januari geldt, dan betaal ik dus qua zorg meer dan 3000 euro per jaar als ik die eigen risico opsoupeer.

Schiet wel een beetje uit de bocht vind ik.
Ik had het ook met die tool berekend. Wij maken sowieso ons eigen risico op.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-10-2012 22:54 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 oktober 2012 22:49 schreef bastianus het volgende:
Ik had het ook met die tool berekend. Wij maken sowieso ons eigen risico op.


Hmm, mijn dochter is via mijn verzekering verzekerd, en ik heb al een akkefietje gehad dat zorg voor haar van mijn eigen risico af ging, en mijn eigen kosten ook van mijn eigen risico af zouden gaan, mocht ik ze maken.

Betekent dus dat ik 2 maal eigen risico mag betalen. Moet ik nog achteraan, ik vind het een raar gegeven.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2012 22:58 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind het steeds interessanter worden om gewoon te kappen met werken. Wij kunnen straks één salaris van ons gezamenlijk inkomen gaan inleveren met een hypotheek en toegenomen zorgkosten. Ik word wel huisman.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2012 23:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 oktober 2012 20:14 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Hoe zou je longleeftijd zijn geweest zonder te roken?

Ik schat ongeveer hetzelfde als de verstandelijke leeftijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-10-2012 23:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 oktober 2012 22:58 schreef bastianus het volgende:
Ik vind het steeds interessanter worden om gewoon te kappen met werken. Wij kunnen straks één salaris van ons gezamenlijk inkomen gaan inleveren met een hypotheek en toegenomen zorgkosten. Ik word wel huisman.


Ja, deze maatregelen gaan wel dwars tegen het stimuleren van betaald werk en re-integratie van vrouwen in.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2012 23:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 oktober 2012 23:04 schreef MR. N het volgende:
Ja, deze maatregelen gaan wel dwars tegen het stimuleren van betaald werk en re-integratie van vrouwen in.
Mijn vrouw is inderdaad de kostwinner, maar mijn geslacht is nog steeds man hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2012 23:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 oktober 2012 23:04 schreef MR. N het volgende:
Ja, deze maatregelen gaan wel dwars tegen het stimuleren van betaald werk en re-integratie van vrouwen in.
Beetje weggegooid geld ook. En slecht voor de economie lijkt me. Al die hoog opgeleide mensen die thuis komen te zitten.
In andere Europese landen zijn zaken als kinderopvang, zorg en andere voorzieningen die werken voor beide ouders vergemakkelijken juist wel collectief goed geregeld. Zodat iedereen ook op het werk maximaal rendabel kan zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2012 23:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 oktober 2012 22:58 schreef bastianus het volgende:
Ik vind het steeds interessanter worden om gewoon te kappen met werken. Wij kunnen straks één salaris van ons gezamenlijk inkomen gaan inleveren met een hypotheek en toegenomen zorgkosten. Ik word wel huisman.
Hmm, okay dan. Ik bereken net met een andere tool dat we 145 euro per maand zorgpremie meer gaan betalen. Da's ook fors, maar geen 200 euro zoals met die tool van RTL-nieuws. Neemt niet weg dat dit nivelleren flink kut is. Denk dat binnen de VVD het laatste woord hierover nog niet gevallen is, en dat ze bij de onderhandelingen voor het regeerakkoord echt hebben liggen slapen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2012 1:34 by XXL Profiel van XXL

Totale schade wat betreft zorgkosten alhier lijkt vooralsnog gunstig uit te vallen op basis van de RTL tool.

XXL:

In de oude situatie betaalde je 1244 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 1321 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 407 euro
Dat betekent dat je 329 euro per jaar minder kwijt bent

Papillonneke:

In de oude situatie betaalde je 1269 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 2542 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 852 euro
Dat betekent dat je 420 euro per jaar meer kwijt bent

XXS:

In de oude situatie betaalde je 1200 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 255 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 0 euro
Dat betekent dat je 945 euro per jaar minder kwijt bent

329 + 945 - 420 = 854 euro minder uitgaande van de huidige inkomens.

Mits die tool een beetje betrouwbaar blijkt te zijn.

Ik ga er vanuit dat de berekening opgaat voor mensen die geen zorgkosten maken.
Bij mij gaat daar dan wel weer de verhoging van het eigen risico vanaf.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-11-2012 1:38 by XXL Profiel van XXL

Kan het trouwens zijn dat die tool al weer voor geen meter klopt?

Volgens mij betaal toch echt ik in het huidige systeem ook al zo'n 7 % van mijn loon als inkomensafhankelijk deel boven op die pak hem beet 1200 euro per jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-11-2012 7:51]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-11-2012 8:10 by De Ulk Profiel van De Ulk

2 euro per jaar minder kwijt!


Bareuh...


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 01-11-2012 8:19 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Parasiet!


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2012 14:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Schandalig dat pabostudenten zulke moeilijke sommen moeten maken!!!!

minder PABO-studenten door rekentoets

Sinds in 2006 op alle Pabo-opleidingen in Nederland een rekentoets werd ingevoerd, is het aantal aanmeldingen van nieuwe studenten flink teruggelopen. Gemiddeld kiezen 21 procent minder jongeren voor de Pabo. Volgens de onderzoekers van het Centraal Planbureau (CP is er dan ook sprake van een ‘afschrikeffect’. De rekentoets werd ingevoerd om het rekenniveau van de aankomende basisschoolleraren op te krikken.

De vragen zijn gemaakt door CITO en hebben maximaal het niveau van groep 8. Pabo-leerlingen moeten in drie keer een voldoende halen voor de toets. Lukt dat niet, dan moeten ze de opleiding verlaten. De onderstaande vraag komt uit een rekentoets van de Pabo. Je mag geen rekenmachine gebruiken, wel pen en papier! Weet jij het goede antwoord? Pieter heeft een persoonlijke lening van € 5000,- De rente over 2000 was 6,8%. Hoeveel rente heeft hij ongeveer per maand in 2000 betaald?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2012 14:19 by altx Profiel van altx

quote:
Op 1 november 2012 1:38 schreef XXL het volgende:
Kan het trouwens zijn dat die tool al weer voor geen meter klopt?

Volgens mij betaal toch echt ik in het huidige systeem ook al zo'n 7 % van mijn loon als inkomensafhankelijk deel boven op die pak hem beet 1200 euro per jaar.


Ik hoop het...

quote:
In de oude situatie betaalde je 1269 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 3262 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 1115 euro
Dat betekent dat je 878 euro per jaar meer kwijt bent




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2012 14:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Volgens mij kloppen al die tools nog niet .. telegraaf zegt weer heel wat anders.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 01-11-2012 14:44 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 1 november 2012 14:43 schreef Jenje het volgende:
telegraaf zegt weer heel wat anders.
Sorry gast, maar :'))))))))


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2012 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
'Marcouch stuurt jonge moordenaars op stage'

Jonge moordenaars, overvallers en andere criminelen zullen straks als stagiairs aan de slag gaan in het bedrijfsleven. PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch heeft dit plan bedacht dat is opgenomen in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet.

Met deze stages moet het percentage jeugdige criminelen dat na hun straf weer in de fout gaat, fors worden verlaagd. Een (gevangenis)straf maakt op 80 procent van hen geen indruk, zo meldt Spits. Marcouch denkt dat er wel bedrijven zijn te vinden die hen willen aannemen. 'Er zijn zat ondernemers die dat als een uitdaging zien', stelt het Kamerlid.

Referenties
In de jeugdgevangenissen zitten jongeren al vanaf twaalf jaar, maar Marcouch mikt met zijn maatregel voornamelijk op de 15 à 16-jarigen. 'Die zitten normaliter op het VMBO. Door ze nog tijdens hun straf een stageplaats te geven, bied je hen een kans. Het is de bedoeling dat ze uiteindelijk een goede referentie krijgen en een bewijs van goed gedrag.'

Technische opleiding
De stageplaatsen geven vervolg aan het zogenoemde tbo-systeem, (terbeschikkingstelling aan het onderwijs) dat Marcouch heeft bedacht en inmiddels in het regeerakkoord is opgenomen. Dit houdt in dat jonge gevangenen ter beschikking worden gesteld aan het onderwijs. 'Ze worden na hun detentie verplicht een vakdiploma te halen in een gesloten inrichting. En dan eentje waar de maatschappij iets aan heeft. Geen administratief papiertje, want daar hebben we er al genoeg van. Meer een technische opleiding moet het worden', aldus Marcouch.


Lijkt me een uitstekend plan. Ik heb zelf ook een paar jongeren vers uit de bajes als begeleider aan een stageplek geholpen, en die doen het nu uitstekend qua werk. Sowieso is het met crimineel gedrag vaak wel afgelopen zo gauw de drie W's om de hoek komen: Woning, werk en wijf.
Edit: m.b.t. het lelijke Nederlands: ik ben zelf de stagebegeleider, dus.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-11-2012 13:12]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2012 13:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 november 2012 13:11 schreef bastianus het volgende:
Lijkt me een uitstekend plan. Ik heb zelf ook een paar jongeren vers uit de bajes als begeleider aan een stageplek geholpen, en die doen het nu uitstekend qua werk. Sowieso is het met crimineel gedrag vaak wel afgelopen zo gauw de drie W's om de hoek komen: Woning, werk en wijf.
Edit: m.b.t. het lelijke Nederlands: ik ben zelf de stagebegeleider, dus.

als je eens een paar keer snoep uit een winkel hebt gejat vind ik dat ook een puik plan. maar bij moordenaars??????


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2012 13:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 november 2012 13:15 schreef attila_de_hun het volgende:
als je eens een paar keer snoep uit een winkel hebt gejat vind ik dat ook een puik plan. maar bij moordenaars??????
Werkt het ook. Weet ik uit ervaring.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2012 13:22 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 oktober 2012 23:13 schreef bastianus het volgende:
In andere Europese landen zijn zaken als kinderopvang, zorg en andere voorzieningen die werken voor beide ouders vergemakkelijken juist wel collectief goed geregeld. Zodat iedereen ook op het werk maximaal rendabel kan zijn.


Mwoah...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen