IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2012 13:24 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 november 2012 13:15 schreef bastianus het volgende:
Werkt het ook. Weet ik uit ervaring.


Hoe moeilijk/makkelijk is het momenteel voor niet-criminele jongeren om een stageplek te krijgen? Want je moet natuurlijk niet in een situatie verzeild raken waarin mensen moorden gaan plegen om aan een stageplek te komen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2012 13:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 november 2012 13:22 schreef Mark het volgende:
Mwoah...
In Scandinavië b.v. wel, hoor en lees ik vaak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2012 13:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 november 2012 13:24 schreef Mark het volgende:
Hoe moeilijk/makkelijk is het momenteel voor niet-criminele jongeren om een stageplek te krijgen?
Redelijk makkelijk. Tenzij het een echte hork is. Of iemand met een Marokkaanse achternaam.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2012 13:53 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 november 2012 13:35 schreef bastianus het volgende:
Redelijk makkelijk. Tenzij het een echte hork is. Of iemand met een Marokkaanse achternaam.


Maar goed, dat wordt in dit nieuwe voorgestelde plan natuurlijk meteen inherent geadresseerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2012 15:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 november 2012 13:15 schreef attila_de_hun het volgende:
als je eens een paar keer snoep uit een winkel hebt gejat vind ik dat ook een puik plan. maar bij moordenaars??????


Zwaar overtrokken titel over welk gedeelte hebben we het?

Overigens zou voor hun hetzelfde moeten gelden, Het gaat hier over jongeren die weer terug in de maatschappij komen. Als je die niet een goede start geeft kunnen ze niet anders als terugvallen in hun crimineel gedrag omdat ze niet anders kunnen.

Als je ze niet gaat helpen kun je ze maar beter opgesloten laten, maar we hebben in NL toch de keuze gemaakt niet iedereen levenslang te geven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2012 15:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 november 2012 13:24 schreef Mark het volgende:
Hoe moeilijk/makkelijk is het momenteel voor niet-criminele jongeren om een stageplek te krijgen? Want je moet natuurlijk niet in een situatie verzeild raken waarin mensen moorden gaan plegen om aan een stageplek te komen.
zo graag willen ze ook weer niet werken

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-11-2012 15:12]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-11-2012 15:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 31 oktober 2012 23:13 schreef bastianus het volgende:
In andere Europese landen zijn zaken als kinderopvang, zorg en andere voorzieningen die werken voor beide ouders vergemakkelijken juist wel collectief goed geregeld. Zodat iedereen ook op het werk maximaal rendabel kan zijn.

quote:
Op 2 november 2012 13:33 schreef bastianus het volgende:
In Scandinavië b.v. wel, hoor en lees ik vaak.

Jij met je dwaze generalisaties altijd :')

In Scandinavië hebben ze dat soort dingen heel goed geregeld, ja. Waarschijnlijk is het daarna in Duitsland en Nederland het best geregeld, gevolgd door de rest van de wereld waar alles veel kutter is Scandinavië is wat dat betreft gewoon de uitzondering.


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2012 15:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

In principe klopt zijn zin wel, want er zijn meerdere andere landen waar het zo geregeld is

Overigens is het zo dat de kinderopvang daar goed geregeld is maar dat je ook als eenverdiener niet rond komt en je dus wel moet werken als vrouw.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-11-2012 15:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2012 15:35 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 november 2012 13:33 schreef bastianus het volgende:
In Scandinavië b.v. wel, hoor en lees ik vaak.


Scandinavie is doorgaans een stukje verlichter dan het merendeel van de rest van Europa, laat stan de wereld. Een van de meestgehoorde klachten in bijv Groot-Brittannie (jaja) onder laag-geschoolden is, dat een uitkering meer binnen brengt in het gezin dan een baan. In hoeverre dit op waarheid is gestoeld of in hoeverre het luiheid is, weet ik niet, maar het is zeker geen uniek Nederlands fenomeen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2012 16:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 november 2012 15:35 schreef Mark het volgende:
Scandinavie is doorgaans een stukje verlichter dan het merendeel van de rest van Europa, laat stan de wereld. Een van de meestgehoorde klachten in bijv Groot-Brittannie (jaja) onder laag-geschoolden is, dat een uitkering meer binnen brengt in het gezin dan een baan. In hoeverre dit op waarheid is gestoeld of in hoeverre het luiheid is, weet ik niet, maar het is zeker geen uniek Nederlands fenomeen.
Het schijnt dat Cameron het grote voorbeeld van Marx Rutte is. Dus dergelijke nivellerende praat verbaast me niks als het over Engeland gaat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-11-2012 16:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 november 2012 15:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Jij met je dwaze generalisaties altijd :')

In Scandinavië hebben ze dat soort dingen heel goed geregeld, ja. Waarschijnlijk is het daarna in Duitsland en Nederland het best geregeld, gevolgd door de rest van de wereld waar alles veel kutter is Scandinavië is wat dat betreft gewoon de uitzondering.
Voor zover ik weet bestaat Scandinavië uit andere Europese landen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-11-2012 16:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 november 2012 16:42 schreef bastianus het volgende:
Voor zover ik weet bestaat Scandinavië uit andere Europese landen.

Ja, maar je toon was alsof het zo eenvoudig was het goed te regelen, terwijl het dus slechts in enkele landen gelukt is Voor zover ik weet gaat het ook alleen om Zweden en Noorwegen, en dan vooral Zweden.


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2012 18:03 by Mark Profiel van Mark

En dan vooral Umea.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 05-11-2012 6:56 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Leden van torrent-releasegroep veroordeeld tot celstraffen

Een Amerikaanse rechter heeft twee verdachten van de torrent-releasegroep Imagine veroordeeld tot celstraffen van 23 en 30 maanden. Verder moeten de opgepakte Imagine-leden aan de MPAA een boete betalen van bijna een half miljoen dollar.

De releasegroep Imagine capturede heimelijk films in bioscopen en bracht deze in omloop via openbare bittorrent-trackers. De groep opende bovendien een private tracker onder de naam UnleashTheNet. Imagine trok, mede doordat het veel Hollywood-films via p2p aanbood, echter de aandacht van de Amerikaanse opsporingsinstanties. In april werden vier personen gearresteerd die lid zouden zijn van Imagine.

In de rechtszaak tegen de vier verdachten is inmiddels tegen twee personen een vonnis uitgesproken. Een 57-jarige man werd veroordeeld tot 30 maanden cel en een proeftijd van 3 jaar. Een tweede verdachte van 28 jaar kreeg een celstraf opgelegd van 23 maanden en eveneens een proeftijd van 3 jaar. Het vonnis tegen de overige twee leden moet nog worden uitgesproken, maar de rechter heeft al wel besloten dat de vier een schadevergoeding van 449.514 dollar moeten betalen aan de MPAA, zo meldt TorrentFreak.

De gevangenisstraffen die de rechter uitsprak zijn lager dan de strafeis van het openbaar ministerie, maar hoger dan de straffen die bij vorige rechtszaken tegen 'torrentpiraten' zijn uitgedeeld. Bovendien hebben de twee verdachten geen strafblad en gaven zij op één punt toe zich schuldig te hebben gemaakt aan een strafbaar feit.

Bron.

Voorlopig only in the USA!
Krijg ook een beetje de indruk dat het afschrikwekkend moet werken. Boete van een half miljoen? Als of de verdachten dat uberhaupt hebben...


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 12:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Schokkende rouwadvertentie na zelfmoord gepeste jongen

Een schokkende rouwadvertentie in De Twentsche Courant Tubantia vandaag maakt op internet een grote discussie los over pesten.

Het gaat om een advertentie voor Tim Ribberink uit Tilligte die op 20-jarige leeftijd zelfmoord pleegde.

Zijn ouders hebben in de advertentie de tekst opgenomen van zijn afscheidsbrief: 'Lieve pap en mam, Ik ben mijn hele leven bespot, getreiterd, gepest en buitengesloten. Jullie zijn fantastisch. Ik hoop dat
jullie niet boos zijn. Tot weerziens, Tim.'

De advertentie leidt tot heftige reacties en discussie op internet. Ook bekende Nederlanders reageren emotioneel op de advertentie. Zo schrijft Frans Bauer op twitter 'Vreselijk Vreselijk !!Stop het Pesten' en hoopt Miss Montreal dat mensen pesten als een serieus probleem gaan zien. Ook Claudia de Breij en Georgina Verbaan melden dat het bericht hen zeer aangrijpt.

Stilteplek
De 20-jarige Ribberink was tweedejaars student aan de Lerarenopleiding Geschiedenis op de hogeschool Windesheim in Zwolle. De school heeft een stilteplek ingericht. De Stentor meldt dat de school in een mededeling aan de studenten zegt dat 'we Tim hebben leren kennen als een leergierige, enthousiaste en serieuze jongen. Het overlijden van Tim raakt ons zeer.'


Ik hoop niet dat hij op de lerarenopleiding ook nog zo getreiterd is. In dat geval maak ik me zorgen over het empatisch vermogen van mijn toekomstige collegae.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-11-2012 12:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Wat is er schokkend aan die tekst?


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-11-2012 13:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 november 2012 12:28 schreef bastianus het volgende:
Ik hoop niet dat hij op de lerarenopleiding ook nog zo getreiterd is. In dat geval maak ik me zorgen over het empatisch vermogen van mijn toekomstige collegae.


Hehe idd.

Maar het is ook de opvatting die je van pesten hebt, er is een groot verschil tussen actief pesten en passief negeren en overheenlopen.

Mensen met een zwakke sociale instelling worden vaak omvergelopen op allerlei manieren zonder dat andere mensen dat door hebben. Normale mensen verwachten dat anderen voor zich op komen en corrigeren zich door feedback van andere mensen. Vandaar dat mensen zich enorm gepest en verdreven kunnen voelen maar dat maar weinig opzettelijk pesten aan de hand is. Hiërarchie is a bitch.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 13:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 november 2012 12:49 schreef MR. N het volgende:
Wat is er schokkend aan die tekst?
Goede vraag. Ik vind hem eerder wat tweeslachtig. Als hij zijn ouders echt fantastisch had gevonden, was zijn uiteindelijke beslissing wellicht wat minder egocentrisch geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-11-2012 13:29]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-11-2012 13:39 by Daops Profiel van Daops

Waarom moeten er dan altijd weer reacties van "BN-ers" bij geplaatst worden..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 13:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 november 2012 13:39 schreef Daops het volgende:
Waarom moeten er dan altijd weer reacties van "BN-ers" bij geplaatst worden..
Ik denk omdat jongeren daar wel gevoelig voor zijn. Als een soort voorbeeldfunctie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 15:11 by bastianus Profiel van bastianus

Ik lees nu trouwens dat zowel Windesheim als de middelbare school van deze jongen ontkennen dat hij op hun school stelselmatig werd gepest. Nogal tegenstrijdig allemaal.
Enfin, morgen geven de ouders uitleg bij de advertentie. En toch hè, zelfmoord da's wel het laatste wat ik zou doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2012 16:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 november 2012 13:39 schreef Daops het volgende:
Waarom moeten er dan altijd weer reacties van "BN-ers" bij geplaatst worden..


staat er ook een reactie van die Rutger van Pownews (of zoiets) bij? Die heeft zijn roem aan pesten te danken..


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-11-2012 18:15 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 5 november 2012 15:11 schreef bastianus het volgende:
En toch hè, zelfmoord da's wel het laatste wat ik zou doen.


Huhu.

/mh

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-11-2012 18:16]


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 05-11-2012 19:07 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 5 november 2012 15:11 schreef bastianus het volgende:
Ik lees nu trouwens dat zowel Windesheim als de middelbare school van deze jongen ontkennen dat hij op hun school stelselmatig werd gepest. Nogal tegenstrijdig allemaal.
Enfin, morgen geven de ouders uitleg bij de advertentie. En toch hè, zelfmoord da's wel het laatste wat ik zou doen.


Vergeet niet dat de leraren vaak de helft van pesterijen niet meekrijgen. De leraar is immers niet altijd in het lokaal of op het schoolplein.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 05-11-2012 20:13 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 5 november 2012 13:28 schreef bastianus het volgende:
was zijn uiteindelijke beslissing wellicht wat minder egocentrisch geweest.
Bas pls. Van jou had ik beter verwacht. Qua begrip óf trollen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen