IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ik zoek een nummer.... help? Volgende pagina
Armia
Usericon van Armia
Posted 22-10-2012 4:26 by Armia Wijzig reactieProfiel van ArmiaQuote dit bericht

Ben al een week of 2 opzoek naar een nummer waar me vaag nog iets van bij staat.

Gaat om een nummer met ´´official music video´´ dat de desbetreffende vocaliste op een schommel zit en heen en weer schommelt, doh? Kan me ook de bandnaam of nummer niet meer herinneren, noch de tekst.
Enige wat ik me er nog van herinner is dat er op een bepaalde manier lalalala-la...la-la of in nana vorm word gezongen terwijl ze op de schommel zit, met close-up.

Staat me iets van bij dat de band Sirenia zou moeten zijn, alleen lijkt me dit sterk omdat me geheugen ook iets zegt richting een spaanse band, die 2 mixen niet zo goed met elkaar dacht ik

Anyway, me geheugen kan het ook parten spelen en van alles door elkaar laten halen nu
Enige waar ik wel zeker van ben, is het schommel en lala gedeelte, zover ik nog zeker ben van mij geheugen althans.

Mocht iemand onverhoopt toch weten waar ik het over heb of het zich te binnen schieten, een linkje, of antwoord, zouden erg op prijs worden gesteld.

Cheers


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-10-2012 8:47 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Op basis van de schommel: deze? Cradle met Liv op gastzang.





[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-10-2012 8:48]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-10-2012 9:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-10-2012 10:05 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht



Met NANANA!


Subtiel kamerolifantje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2012 10:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

maar neee


2:15

inclusief nananananaa

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-10-2012 10:11]


signature


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-10-2012 10:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht


Met shalalala


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-10-2012 10:14 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht


Met nononono


Subtiel kamerolifantje


Armia
Usericon van Armia
Posted 22-10-2012 15:21 by Armia Wijzig reactieProfiel van ArmiaQuote dit bericht

Nope is geen van deze allen, sorry mensen. Misschien dat iemand anders nog iets te binnen schiet. Thanks for the input though


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-10-2012 15:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zou gewoon stoppen met zoeken, het lijkt mij nml. een enorm kut nummer als ik de omschrijving zo lees...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 22-10-2012 15:31 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

zat al te zoeken op x.hamster.com ... maar hou er maar mee op...


I am mine own redeemer...!


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-10-2012 15:35 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 15:21 schreef Armia het volgende:
Nope is geen van deze allen, sorry mensen. Misschien dat iemand anders nog iets te binnen schiet. Thanks for the input though
Misschien iets meer specifieke informatie? Welk genre? Zangeres in welke stijl (gewoon zingen, opera achtig), hoe zag ze eruit? Welke kleuren en setting had de clip?

Niet dat ik het verder weet, want ik kijk niet zo veel clips.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-10-2012 15:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 22-10-2012 16:37 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Nou is de huidige zangeres van Sirenia wel eigenlijk een spaanse, maar ik kon echt niks vinden met een schommel er in... (en nee, ook niet in de Serenity clip waar ze guest vocals in heeft gedaan)


Black seeds of bunny!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-10-2012 17:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 8:47 schreef Count Usher het volgende:
Op basis van de schommel: deze? Cradle met Liv op gastzang.






Nee, nee, nee!!!

Dat is het antwoord op deze vraag.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Armia
Usericon van Armia
Posted 22-10-2012 17:56 by Armia Wijzig reactieProfiel van ArmiaQuote dit bericht

GOT IT

Na veel zoeken ben ik via een suggestie bij Sirenia op youtube er weer opgekomen.

http://www.youtube.com/watch?v=RRXyceujMio&feature=related

Allen toch bedankt voor de input.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-10-2012 17:58 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Indica


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 03-11-2014 23:34 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ik hoorde zojuist weer eens het nummer The Man Comes Around van Johnny Cash. Hier zit de volgende gesproken tekst in:

"And I heard as it were the noise of thunder
One of the four beasts saying come and see and I saw
And behold a white horse
And I heard a voice in the midst of the four beasts
And I looked and behold, a pale horse
And his name that sat on him was Death
And Hell followed with him."

Nu kan ik me heel vaag een nummer herinneren waarin deze tekst gesampled wordt. Maar ik kan me maar niet bedenken welk nummer of van wie. Weet overigens niet zeker of het metal is. Wie kan mij helpen?


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 04-11-2014 0:38 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2014 23:34 schreef Alterprince het volgende:
Ik hoorde zojuist weer eens het nummer The Man Comes Around van Johnny Cash. Hier zit de volgende gesproken tekst in:

"And I heard as it were the noise of thunder
One of the four beasts saying come and see and I saw
And behold a white horse
And I heard a voice in the midst of the four beasts
And I looked and behold, a pale horse
And his name that sat on him was Death
And Hell followed with him."

Nu kan ik me heel vaag een nummer herinneren waarin deze tekst gesampled wordt. Maar ik kan me maar niet bedenken welk nummer of van wie. Weet overigens niet zeker of het metal is. Wie kan mij helpen?


Dat is van dat zijprojectje van Dissection, De Infernali, ik zoek het nummer even op...


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 04-11-2014 0:40 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht



zo rond minuut 4, maar het zijn enkel de laatste zinnetjes en wat andere dingen erna, zal dus waarschijnlijk iets anders zijn waar je naar op zoek bent...

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 04-11-2014 0:41]


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 04-11-2014 11:52 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

volgens wikipedia:

the beginning spoken lyrics were sampled in English Dj/Producer Doctor P's, song "Flying Spaghetti Monster" as part of his Animal Vegetable Mineral – Part 1 EP

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_Comes_Around_%28song%29



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 04-11-2014 11:57 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2014 0:38 schreef mikkasscar het volgende:
Dat is van dat zijprojectje van Dissection, De Infernali, ik zoek het nummer even op...


Wat een ramp van een album was dat trouwens. De enige reden dat ik het nooit heb weggedaan is voor het nummer met guestvocals van Swanö.



Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 04-11-2014 15:46 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Helaas geen van deze twee nummers!


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 04-11-2014 15:59 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Satyricon 'Dawn of a new age'?


Hafgufa


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 04-11-2014 16:08 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Heb dat nummer nog nooit gehoord, dus nee. Toch bedankt!


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-11-2014 17:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben aan het twijfelen of het ergens in een intro van de band And Hell Followed With zit. Misschien?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 05-11-2014 23:06 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Bandnaam zegt me niet veel, helaas niet. Ik begin te twijfelen of ik het me niet verbeeld. Ik ga nog eens goed mijn eigen collectie doorzoeken...


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen