IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Tip 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-03-2013 10:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nieuwe Wormed al gehoord, Bart?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 06-03-2013 10:49 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Nieuwe Wormed is weer belachelijk vet. Behoorlijk goed jaar voor death metal so far.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-03-2013 11:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jammer dat er te veel bands zijn die zo doorsnee klinken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 11:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nonniet, dringend werk van maken


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-03-2013 12:06 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Idd eens gaan checken zodra ik thuis ben ja.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 06-03-2013 12:38 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2013 11:25 schreef BenKnuckles het volgende:
Jammer dat er te veel bands zijn die zo doorsnee klinken.


Yup, maar met Guttural Secrete, Wormed, Defeated Sanity en Suffocation so far so good.

En ik vind het debuut van Goemagot ook tof, hoewel dat iets meer standaard is.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-03-2013 11:13 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2013 10:49 schreef Brent_ het volgende:
Nieuwe Wormed is weer belachelijk vet. Behoorlijk goed jaar voor death metal so far.


Als je die gaaf vind moet je Splattered Mermaids ook eens checken. Hebben een paar jaar terug een plaat uitgebracht en komen dit jaar met de tweede.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-03-2013 11:19 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Toffe bandnaam in ieder geval.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-03-2013 13:33 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Er komt een nieuwe The Ruins of Beverast; "Blood Vaults, - The Blazing Gospels of Heinrich Kramer" getiteld : )


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-03-2013 13:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-03-2013 16:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2013 13:33 schreef Mythics het volgende:
Er komt een nieuwe The Ruins of Beverast; "Blood Vaults, - The Blazing Gospels of Heinrich Kramer" getiteld : )


meer info over wanneer precies?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-03-2013 16:40 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2013 16:38 schreef Tool-fan het volgende:

meer info over wanneer precies?


Van Metal-Archives

quote:
Just contacted the label, they said to expect it late April / early May, possibly sooner


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-03-2013 18:20 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2013 13:33 schreef Mythics het volgende:
Er komt een nieuwe The Ruins of Beverast; "Blood Vaults, - The Blazing Gospels of Heinrich Kramer" getiteld : )

Nice


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-03-2013 18:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Tijdlijsttijd:

1. A$AP Rocky - Long. Live. A$AP
2. Darkthrone - The Underground Resistance
3. California X - California X
4. Nails - Abandon All Life
5. Momentum - Herbivore
6. Primitive Man - Scorn
7. Kids - Henley
8. Back and Forth - Mercer Ave
9. Abyssal - Novit Enim Dominus Qui Sunt Eius
10. Blut der Nacht - Sargagnel

Slechtste platen staan op naam van Cocaine Breath, CZARFACE, Raekwon, Skrillex, Moose Blood en Ace Hood.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-03-2013 23:10 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2013 13:33 schreef Mythics het volgende:
Er komt een nieuwe The Ruins of Beverast; "Blood Vaults, - The Blazing Gospels of Heinrich Kramer" getiteld : )
Kan het toepasselijke reactiegifje niet vinden, maar dus wel enorm siked!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-03-2013 23:21 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 7 maart 2013 18:56 schreef BenKnuckles het volgende:
Tijdlijsttijd:

10. Blut der Nacht - Sargagnel


Is een EP van vorig jaar; maar vind jij dat lijstmateriaal, joh? Maar eens chechen dan. Hun demo vond ik, 'mwa'.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-03-2013 23:36 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2013 23:21 schreef Kvelgeest het volgende:
Is een EP van vorig jaar; maar vind jij dat lijstmateriaal, joh? Maar eens chechen dan. Hun demo vond ik, 'mwa'.


Ik vind het een beetje een te groot "Oh kijk, wij maken black metal! Zie ons"-niveau hebben. Zal misschien aan mij liggen.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-03-2013 23:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, dan is het plaatje waar ik het over heb een re-issue van de 7". Met drie tracks, in tien minuten is het alweer voorbij. Ik kan me wel vinden in Mythics' kritiek, maar ik vond het gewoon een verrassend vette, brute black metal-EP. Kan dat boeltje blijven draaien. Had ik ook met de vorig jaar verschenen EP van Axis of Light, was verslavend lekker.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-03-2013 23:57 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Die Axis of Light is briljant ja! Ken je het nummer nummer ook van de Svn Okklt compilatie van dit jaar? Staat zeer goed materiaal op, ook oa. van Tardigrada.

http://www.svn-okklt.com/2013/01/svn-okklt-2xcs-compilation.html
(legale download)

Verder uitgebracht via Fallen Empire


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-03-2013 0:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die heb ik nog niet gehoord, DL loopt nu binnen Dat extreme geluid vind ik heel erg vet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-03-2013 11:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ga niet eens een lijstje samenstellen. Ben nog maar heel weinig goede dingen tegengekomen. Ik ga niet zo hard op de Cult Of Luna. Heb de nieuwe Hatebreed al beugedraaid (omdat dat voor lange tijd de enigste coole plaat van het jaar was). And So I Watch You From Afar, My Bloody Valentine, Coheed & Cambria stellen stuk voor stuk teleur. Het goeie wat ik gehoord heb, komt van Foals, 18 miles, The Bronx, Fall City Fall en Soilwork.

Hier heb ik zoveel zin in:


Verder kan ik ook niet wachten op de nieuwe The Dillinger Escape Plan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 08-03-2013 19:30 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Bwoah die nieuwe The Bronx, serieus? Wat een kutplaat!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-03-2013 19:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2013 19:30 schreef Brent_ het volgende:
Bwoah die nieuwe The Bronx, serieus? Wat een kutplaat!


Ik vind hem echt heel gaaf. Ben fan van de sound. Iets meer rock en meer zang. Echt een heel fijn plaatje!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-03-2013 8:50 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Lijstje maar weer eens bijwerken.

Skagos
Summoning
Chelsea Wolfe
Leviathan
SubRosa
Vasaeleth
Altar of Plagues
Negura Bunget
Ghost
Shining
Arckanum
Kylesa
Slidhr
Watain
Svartsyn
Burzum
Hate Meditation

Als'ie dit jaar ook komt 'Murmur'. En kwam er nou ook een Absu aan? Heaven Shall Burn wil ik stiekem ook wel horen, trouwens.

Edit: Darkthrone moet ik ook nog horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 13-03-2013 13:40]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-03-2013 8:57 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Buh, nog zooi vergeten ook: Purson, TDB, Uncle Acid, The Machine/Sungrazer - Split, TRoB.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 13-03-2013 8:59]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen