IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : [1] [facebook topic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2015 8:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 november 2015 8:03 schreef XXL het volgende:
Gewoon niet opsturen, Tjue.

Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren.
Dat ze je faceboekje wissen?

Da's toch echt wel de simpelste manier om van al die troep af te komen.

Loop je wel 1e per jaar de felicitaties mis van al die lui die je de rest van het jaar niet ziet of spreekt.
Je verjaardag zal dus nooit meer zoals vroeger zijn.


Nouja.. Er zit wel meer aan vast zoals pagina's beheren van band en label... Ik heb nu voor de 2e keer een foto van mijn rijbewijs opgestuurd, met het burgerservicenummer e.d. afgedekt... Weer afwachten.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2015 10:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zo. Ik ben er weer. Met eigen naam. Helaas. We zien wel.


Boeiender


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-11-2015 11:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maakt die eigen naam zo enorm veel uit? Was je niet gewoon via je achternaam al gemakkelijk te vinden?

Hou je privacy-settings heel strak. Je kan verschillende zaken doen opdat gewone users niet veel van jou kunnen zien of je gewoon niet kunnen opzoeken via Facebook zelf. Tenzij je graag loopt te pronken met dronken foto's, mogen mensen je profiel toch bekijken?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-11-2015 12:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb gewoon alles alleen zichtbaar voor vrienden.

Vrienden van vrienden heb ik al weer de kop ingedrukt.

Werk gerelateerds mensen komen niet in mijn vriendenlijst. Dit omdat mijn baas vindt dat hij mag checken wat ik op sociale media plaats. Hij wou ons zelfs een verklaring laten tekenen dat we daar mee accoord gaan.
Dat heb ik uiteraard geweigerd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-11-2015 12:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Waarom zou je op FB uberhaupt invullen waar je werkt?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-11-2015 13:44 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Een "collega"van mij heeft een burnout en is laatst aan het snowborden geweest en heeft daar ook nog z'n profiel foto van gemaakt.
Niet slim als het halve bedrijf met 'm mee kan kijken....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-11-2015 13:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Collega van mij is ontslagen omdat ze zich op FB nogal negatief uit liet over het bedrijf.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 06-11-2015 14:14 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Werken jullie op een sociale werkplaats of zo?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-11-2015 14:19 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2015 14:14 schreef Klaaz het volgende:
Werken jullie op een sociale werkplaats of zo?



Het lijkt er afentoe wel een beetje op ja, jaloers of zo?


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 06-11-2015 14:40 by loeser Wijzig reactieProfiel van loeserQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2015 12:53 schreef XXL het volgende:
Werk gerelateerds mensen komen niet in mijn vriendenlijst. Dit omdat mijn baas vindt dat hij mag checken wat ik op sociale media plaats. Hij wou ons zelfs een verklaring laten tekenen dat we daar mee accoord gaan.
Dat heb ik uiteraard geweigerd.



Serieus?! Jezus dat gaat wel ziek ver zeg...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-11-2015 18:13 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2015 14:14 schreef Klaaz het volgende:
Werken jullie op een sociale werkplaats of zo?


We hebben nog vacatures hoor



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2015 11:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2015 13:45 schreef MR. N het volgende:
Meer mensen die door facebook gesommeerd zijn om de facebooknaam te verifiëren door een foto van een document waar jouw naam op staat up te loaden?

Wat een kutzooi.


Yep.

Uiteraard niet gedaan. Gevolg was dat mijn account is geblokkeerd en ik een nieuwe heb moeten aanmaken.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2015 11:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gaat dit echt alleen om de gebruikersnaam of over een combinatie van gebruikersnaam en bijvoorbeeld een hotmail-adres met een vage naam waardoor niet te checken is wie je bent?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2015 12:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2015 11:59 schreef XXL het volgende:
Gaat dit echt alleen om de gebruikersnaam of over een combinatie van gebruikersnaam en bijvoorbeeld een hotmail-adres met een vage naam waardoor niet te checken is wie je bent?



Een gebuikersnaam die niet mijn echte naam is en een mail adres waar mijn echte naam niet in staat of vanaf valt leiden.

Onbegrijpelijk trouwens waarom Facebook per se wil dat mensen hun echte naam gebruiken. Volgens mij levert niet je echte naam kunnen gebruiken meer gebruikers op en dus meer omzet. Maar goed, ik zal het wel niet snappen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2015 12:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gokje van mijn kant:

Reclame / Verdienmodel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2015 12:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2015 12:16 schreef XXL het volgende:
Gokje van mijn kant:

Reclame / Verdienmodel.


Leg eens uit?

Overigens gebruik ik al jaren Facebook Purity en heb ik dus alle reclame uitstaan. Dus of ik nou mijn echte naam of niet gebruik maakt in mijn geval niets uit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2015 12:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Lijkt me dat wanneer je weet wie een persoon echt is je beter een dossier over de persoon op kunt bouwen.

Je kunt dan denk ik gerichter adverteren.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2015 12:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2015 12:25 schreef XXL het volgende:
Lijkt me dat wanneer je weet wie een persoon echt is je beter een dossier over de persoon op kunt bouwen.



Hoe dan precies?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 08-11-2015 13:03 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Daarom ook tegelijkertijd een bijpassend mailadres aangemaakt, die overeenkomt met mijn fb naam. Nog steeds nergens last van.




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2015 13:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, het was je nog niet bekend dat bedrijven als Google en FB allemaal informatie over je verzamelen om je op die manier te bestoken met gerichte reclame?


Moet je eens opletten wat ze allemaal te weten komen als 'betalen via FB' grootschalig wordt uitgerold.

Dat zal overigens ook wel een reden zijn waarom je je echte identiteit willen weten. ivm fraude enzo.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-11-2015 13:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2015 13:03 schreef De Vieze Man het volgende:
Daarom ook tegelijkertijd een bijpassend mailadres aangemaakt, die overeenkomt met mijn fb naam. Nog steeds nergens last van.





Ja maar.

Als ik Google op 'de vieze man' kom ik toch bij Kees van Kooten uit en da's een echt persoon.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2015 13:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2015 13:06 schreef XXL het volgende:
Ah, het was je nog niet bekend dat bedrijven als Google en FB allemaal informatie over je verzamelen om je op die manier te bestoken met gerichte reclame?


Moet je eens opletten wat ze allemaal te weten komen als 'betalen via FB' grootschalig wordt uitgerold.



Maar leg nou eens even uit wat voor extra informatie facebook vergaart als je usernaam [echtenaam] is ipv [nickname] en hoe ze dat precies doen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-11-2015 13:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ze proberen zich naar mijn gevoel inderdaad steeds meer als een soort tussenlaag tussen de user en het 'echte' internet in te zetten en dan komt de datavergaring vanzelf in een stroomversnelling.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2015 13:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2015 13:10 schreef Natural Disaster het volgende:
Ze proberen zich naar mijn gevoel inderdaad steeds meer als een soort tussenlaag tussen de user en het 'echte' internet in te zetten en dan komt de datavergaring vanzelf in een stroomversnelling.


En is het daarvoor relevant of je je echte naam of een nickname gebruikt? Zo ja, waarom dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-11-2015 13:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Als je overal je echte naam gebruikt is eea makkelijker te combineren lijkt me.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen