IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : [1] [facebook topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-08-2016 17:39 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Een aantal mensen hier, die constant om het hardst aangeven de doelgroep van die facebookpagina niet te zijn, zijn wel heel minutieus bezig alle posts daar te analyseren. Ga je tijd steken in iets wat je wel leuk vindt, denk ik dan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 17:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 16:46 schreef faalhaas het volgende:
Omdat het niet mag? Jullie verplichten namelijk deelnemers om een post te delen op de eigen tijdlijn om mee te kunnen doen met de actie. Dit wordt gezien als spam en is verboden.

https://www.facebook.com/notes/hoaxmelding/winacties-op-facebook-en-de-regels/194606584033447/







Like&share-winacties veroorzaken spam en zijn niet toegestaan volgens de regels van Facebook. Er zijn diverse wettelijke regels waaraan moet worden voldaan, met betrekking tot privacy, voorwaarden, belasting. Deelnemers moeten zich bewust zijn dat ze persoonlijke informatie delen. Overtreders kun je rapporteren bij Facebook.


daarnaast hebben we net met deze actie aangetoont dat je niet eens hoeft te delen Bedankt om dat nog eens duidelijk te maken, erg sympathiek van je



signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 17:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 17:27 schreef The Ghostwriter het volgende:
Ik geloof niet dat dit de insteek was van je oorspronkelijke post, maar afgezien daarvan, wat is er op tegen dat wij vrijkaarten weggeven voor concerten? Heb je daar onoverkomelijke problemen mee?


Tuurlijk mogen jullie vrijkaarten weggeven. Maar niet op de manier waarop dit nu gebeurt. Zelf weten wat jullie met deze info doen. Maar ik zou zeggen, doe er je voordeel mee aangezien jullie meest recente weggeefactie op dezelfde manier is opgezet.


... hoe de hazen lopen ...


The Ghostwriter
Usericon van The Ghostwriter
Posted 29-08-2016 17:43 by The Ghostwriter (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van The GhostwriterQuote dit berichthttp://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_metal_music

Wat Ralph zegt.


Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 17:43 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 17:40 schreef Hypnos het volgende:
Like&share-winacties veroorzaken spam en zijn niet toegestaan volgens de regels van Facebook. Er zijn diverse wettelijke regels waaraan moet worden voldaan, met betrekking tot privacy, voorwaarden, belasting. Deelnemers moeten zich bewust zijn dat ze persoonlijke informatie delen. Overtreders kun je rapporteren bij Facebook.


daarnaast hebben we net met deze actie aangetoont dat je niet eens hoeft te delen Bedankt om dat nog eens duidelijk te maken, erg sympathiek van je




Graag gedaan. En blijkbaar zijn jullie volgers wat beter op de hoogte van de regels dan jullie zelf?


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 17:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 17:43 schreef The Ghostwriter het volgende:
Wat Ralph zegt.


Doe idd vooral niets met deze feedback, goed bezig.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-08-2016 17:47 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Een gevalletje OEI!

Ongewenst Eigen Initiatief.




faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 18:10 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 17:47 schreef Negatieveling het volgende:
Een gevalletje OEI!

Ongewenst Eigen Initiatief.




Inderdaad.

Facebook heeft trouwens het recht om een pagina waar een dergelijke actie of promotie plaatsvindt te verwijderen zonder waarschuwing. Daar gaat je 9000 likes pagina dan.

En die kans is best aanwezig want de irritatie ten aanzien van Like, Share & Win acties is bij veel mensen hoog en deze mensen rapporteren dergelijke acties ook regelmatig als spam.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-08-2016 18:14 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zelfs ik, fanatiek niet-facebooker snap dat ook nog wel. Het is volgens mij net zo ergerlijk als die kut-mailtjes uit het begin van het digitale tijdperk, die je dan naar 10 anderen 'moest' forwarden. Fucking kansloos.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-08-2016 18:16 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 29 augustus 2016 17:39 schreef Ralph het volgende:
Een aantal mensen hier, die constant om het hardst aangeven de doelgroep van die facebookpagina niet te zijn, zijn wel heel minutieus bezig alle posts daar te analyseren. Ga je tijd steken in iets wat je wel leuk vindt, denk ik dan.
Dit.


When your people matter, menstrual health matters


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 29-08-2016 18:40 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

quote:
Op 29 augustus 2016 17:39 schreef Ralph het volgende:
Een aantal mensen hier, die constant om het hardst aangeven de doelgroep van die facebookpagina niet te zijn, zijn wel heel minutieus bezig alle posts daar te analyseren. Ga je tijd steken in iets wat je wel leuk vindt, denk ik dan.


+ heel veel!


Hier had uw advertentie kunnen staan!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 18:58 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor al die Like Share & Win acties? Iemand die op een dergelijke infantiele wijze het voortbestaan van je FB pagina op het spel weet te zetten had ik al lang met pek en veren de laan uitgestuurd.


... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-08-2016 19:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Je bent aan het zeiken/trollen om het zeiken/trollen, en dat weet je zelf ook. Zo'n actie wordt opgezet. Iemand doet half werk. Die iemand is de enige die actie onderneemt. Die iemand wint, want het halve werk is het enige werk. Verder kan je ook een pagina blokkeren in je feed. Maar dat weet je natuurlijk allemaal zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 29-08-2016 19:10]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 19:29 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Het was een serieuze vraag. Ik vraag me echt af wie hier verantwoordelijk voor is. Er zijn namelijk genoeg gevallen bekend waarbij de pagina door FB gesloten werd als de regels niet worden opgevolgd.

Die regels zijn oa:

Promoties op Facebook moeten:
a. Een complete vrijwaring van Facebook bevatten voor elke deelnemer.
b. Duidelijk aangeven dat de promotie op geen enkele manier is gesponsord, goedgekeurd of wordt beheerd door Facebook of is geassocieerd met Facebook.

Persoonlijke tijdlijnen mogen niet worden gebruikt voor het beheer van promoties (bijvoorbeeld: (“deel op je tijdlijn om mee te doen” of “deel op de tijdlijn van je vrienden voor grotere kans op prijzen” is bijvoorbeeld niet toegestaan).


Ik heb de ZM tijdlijn er nog eens op nageslagen en dit zijn dus al enkele regels die jullie compleet aan jullie laars lappen. Niet 1 keer, nee tientallen keren.

Voor meer info: https://www.facebook.com/page_guidelines.php#promotionsguidelines

Maargoed, ik hou er over op. Voor jullie gelden die regels en mogelijke consequenties natuurlijk niet en ik ben dus alleen maar aan het zeiken en het trollen, ja toch?



[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-08-2016 19:30]


... hoe de hazen lopen ...


Martijn1989
Usericon van Martijn1989
Posted 29-08-2016 19:39 by Martijn1989 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Martijn1989Quote dit bericht

Of faalhaas gelijk heeft of niet maakt mij eigenlijk niet eens uit. Wat mij intrigeert is waarom hij er toch zo op uit is de ZM-Facebook af te branden. Vanwaar die haat en vanwaar die drang om toch constant bij te houden wat er op die pagina staat?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 19:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 19:39 schreef Martijn1989 het volgende:
Of faalhaas gelijk heeft of niet maakt mij eigenlijk niet eens uit. Wat mij intrigeert is waarom hij er toch zo op uit is de ZM-Facebook af te branden. Vanwaar die haat en vanwaar die drang om toch constant bij te houden wat er op die pagina staat?

Ik heb me vandaag voor het eerst in deze discussie gemengd. En vandaag ook voor het eerst de FB pagina wat aandachtiger bekeken. Waar deze opmerking vandaan komt is mij dan ook volstrekt onduidelijk.


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 20:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 17:43 schreef faalhaas het volgende:
Graag gedaan. En blijkbaar zijn jullie volgers wat beter op de hoogte van de regels dan jullie zelf?



Ik heb Outlook als hoofdvak genomen, Facebook vond ik niet zo interessant.


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 20:58 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 20:53 schreef Hypnos het volgende:
Ik heb Outlook als hoofdvak genomen, Facebook vond ik niet zo interessant.


Wie heeft FB als hoofdvak dan?


... hoe de hazen lopen ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2016 21:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 20:58 schreef faalhaas het volgende:
Wie heeft FB als hoofdvak dan?


En als wij ons op het ZM-forum niet aan de regels houden, is er vaak wel een moderator om daarover te zeuren.

Maar als mensen van ZM uit op andere sites actief zijn, dan hoeven ze zich daar niet aan de regels te houden?

Lekker signaal geef je daarmee af.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-08-2016 21:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 15:28 schreef faalhaas het volgende:
Check het bericht van 19 augustus eens. Het is zo'n Like, Share & Win actie. Het is geen ENKELE keer geshared, dus hebben ze de enige die een comment heeft geplaatst de boel maar laten winnen.

https://www.facebook.com/zwaremetalen/posts/1160076867364779:0


:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-08-2016 21:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wel fascinerend hoe er opeens allemaal vage figuren met blauwe nicks komen opdraven. Ghostwriter? Martijn19nogwat? Wie zijn dat allemaal joh?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 29-08-2016 21:23 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik vind het ook een beetje raar, allemaal. Maar ja, facebook ís raar.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 29-08-2016 21:41]


VIESPEUK!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:00 schreef altx het volgende:
En als wij ons op het ZM-forum niet aan de regels houden, is er vaak wel een moderator om daarover te zeuren.

Maar als mensen van ZM uit op andere sites actief zijn, dan hoeven ze zich daar niet aan de regels te houden?

Lekker signaal geef je daarmee af.


Op ZM zijn het ZM-regels,
op FB zijn het FB-regels

als ZM-redactielid ken je de ZM-regels
maar daarom niet de FB-regels.


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-08-2016 21:43]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2016 21:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wat eigenaardig dat zoveel mensen die FB-regels kennen. Zeker van die nutcases die bij iedere update de ganse agreement-epistels lezen :v

en dan nog zouden No klikken omdat er een typefout in staat.

Lekker autistisch


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-08-2016 21:46 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2016 21:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Wel fascinerend hoe er opeens allemaal vage figuren met blauwe nicks komen opdraven. Ghostwriter? Martijn19nogwat? Wie zijn dat allemaal joh?

Gezien hun infantiele replies dezelfde figuren die ook verantwoordelijk zijn voor de FB content?

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-08-2016 21:46]


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen