IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Duiken Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-05-2002 22:49 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Zijn er nog meer mensen die duiken, in nederland of op vakantie?
Ik heb vandaag eindelijk de foto's gekregen van me laaste vakantie duiken, echt super vet.

coraal


duivels rog


Treasure shark


Manta ray


ik


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 22:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stoer, zou het best willen doen/leren.

Geen geld voor ...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wouw.. het enige wat ik ooit heb gezien is een snoek en wat baarsen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-05-2002 22:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee joch wat eng, ik wil echt niet één van die beesten tegenkomen, laat staan een KRAB ofzo!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2002 22:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

echt cool

ikzelf heb ooit gesnorkelt op de seychellen. ook tof.

m'n broer en z'n vriendin zijn sinds kort beiden duik instructeur, hoor ik mooie verhalen van. ze zitten nu op jamaica, maar zaten eerst in thailand.


Oud Vuil.


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 21-05-2002 22:55 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

misschien een hele gekke vraag aan de topic opener .maar als je brildragend bent kan je dan ook duiken?


welcome to hell,fuckin, hell yeah


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-05-2002 22:56 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

ik duik


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-05-2002 22:57 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Het is helemaal niet eng.
Het is wel veel lawaaieriger dan ik me had voorgesteld, de luchtbellen die langs je oor komen die maken een best lawaai.
Ook het oderwater ademen is even wennen omdat je de neiging hebt de grip op je bitje te versoepelen na een tijdje met het gevolg dat je dan je mond vol met zout water hebt, maa rook dat is geen probleem na de training.
Verder is het echt super vet en echt het mooiste wat ik ooit gedaan heb.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 22:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik mag niet meer duiken vanwegen mijn trommelvlies ik heb in totaal 4 jaar duik en snokelles gehad.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-05-2002 22:58 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:57 schreef linknl het volgende:
Het is helemaal niet eng.
Het is wel veel lawaaieriger dan ik me had voorgesteld, de luchtbellen die langs je oor komen die maken een best lawaai.
Ook het oderwater ademen is even wennen omdat je de neiging hebt de grip op je bitje te versoepelen na een tijdje met het gevolg dat je dan je mond vol met zout water hebt, maa rook dat is geen probleem na de training.
Verder is het echt super vet en echt het mooiste wat ik ooit gedaan heb.

mja kvind t wel leuk zo afentoe maar echt zo bijzonder als iedereen zegt, nee nie ech


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-05-2002 22:59 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:55 schreef blacksoul666 het volgende:
misschien een hele gekke vraag aan de topic opener .maar als je brildragend bent kan je dan ook duiken?


tuurlijk kan je dan duiken.
er zijn verschillende mogelijkheden.
van lenzen tot voorzet glazen voor in je duikbril.


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-05-2002 22:59 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Duiken lijkt me erg gaaf... maar ik erg slecht tegen water in mijn ogen... dus als de duik bril loslaat heb ik een probleem



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-05-2002 22:59 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:58 schreef darkscar het volgende:
mja kvind t wel leuk zo afentoe maar echt zo bijzonder als iedereen zegt, nee nie ech


heb je wel eens gedoken in tropisch water?


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-05-2002 23:00 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 mei 2002 22:59 schreef linknl het volgende:
tuurlijk kan je dan duiken.
er zijn verschillende mogelijkheden.
van lenzen tot voorzet glazen voor in je duikbril.

euh ook met (hoge) cilinders vast niet



darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-05-2002 23:00 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 22:59 schreef linknl het volgende:
heb je wel eens gedoken in tropisch water?

tuurlijk, egypte en caribisch gebied


Tequila the Hun
Heaven is where you find it.
Usericon van Tequila the Hun
Posted 21-05-2002 23:10 by Tequila the Hun Wijzig reactieProfiel van Tequila the HunQuote dit bericht

Dit is iets wat ik al heel lang wil.
Lijkt me enorm gaaf.

Kan iemand me vertellen wat er allemaal bij komt kijken, wat je nodig hebt, kosten etc?

thx


If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 21-05-2002 23:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

dat ligt er heel erg aan waar je wil duiken.
en of je eigen uitrusting wil of het wil huren.
ik huur gewoon. omdat ik nu niet het geld heb om alles te kopen.

Ik weet niet wat een brevet hier kost maar maar ik heb hem gehaald in de filippijnen (padi) voor 300$. (open water)



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2002 23:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik weet niet wat een brevet hier kost maar maar ik heb hem gehaald in de filippijnen (padi) voor 300$. (open water)


mijn broer dus ook!


Oud Vuil.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-05-2002 0:52 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik heb een paar keer in Turkije gedoken, dat was wel zwaar tof...Dat gebubbel langs je oren vind ik zwaar relax.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 22-05-2002 12:20 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik heb een keer in enn zwembad gedoken.
Maar vond het wel leuk.

Duiken in Nederland lijkt me heel saai , in het buitenland lijkt me dan beter alleen ben je daar niet zo vaak.


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 19:45 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Ik heb ook gedoken, vond het wel leuk, alleen kick ik op wat meer snelheid en actie.


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 31-10-2002 22:56 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

ik heb 1 keer gedoken was wel leuk

van de rest duik ik all1 maar in topics


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 22:58 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:56 schreef DeCiPhEr het volgende:
ik heb 1 keer gedoken was wel leuk

van de rest duik ik all1 maar in topics


Zit af en toe ook helemaal geen snelheid in


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 31-10-2002 23:09 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:58 schreef Dark_child het volgende:
Zit af en toe ook helemaal geen snelheid in


in de topics of in het duiken?

[onntopic]duiken vind ik wel leuk, maar inderdaad de spanning mist een beetje en dat is jammer [/onntopic]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-10-2002 23:16 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 mei 2002 22:49 schreef linknl het volgende:
Zijn er nog meer mensen die duiken, in nederland of op vakantie?
Ik heb vandaag eindelijk de foto's gekregen van me laaste vakantie duiken, echt super vet.

duivels rog

Manta ray



Als er een dier is dat ik wel eens in het echt wil zien is het wel de reuzenmanta rog, wat een prachtdier, spanwijdte van zeker zes meter, wat een mooi dier, en trouwens planktoneter, net zoals de walvishaai, de grootste vis ter wereld.

o ja, is die duivelsrog ook geen mantarog, die duivelsrog heeft dezelfde twee lobben aan zijn mond.

Coole foto's trouwens


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 10-07-2003 15:37 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dat zou ik heel erg graag doen.. Waarschijnlijk is het erg duur om duiklessen te nemen?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen