IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Old school computer games Part 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-10-2020 15:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Begint wel leuk, maar verzandt snel in typisch Amerikaans gelul.



Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 10-10-2020 15:16 by Bright_Eyes Wijzig reactieProfiel van Bright_EyesQuote dit berichthttp://bright--eyes.hyves.nl/

Vanavond avondje multiplayer Age Of Empires II . Corona doet gekke dingen met je



[/zachteG]


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-01-2021 13:28 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2020 13:43 schreef MetalJan het volgende:
Nu op Netflix een docu (High Score) over de geschiedenis van de klassieke videogames. Zelf nog niet gezien.


Inmiddels gezien.
Best een leuke docu over de geschiedenis van de videogame.

Bijna alles komt wel voorbij.
Echter wordt er nergens gerept over de C64 en de Commodore Amiga.
In de jaren 80 en begin jaren 90, waren dit hele populaire computers om op te gamen.
Ik had mij er uitstekend mee vermaakt.
Een gemiste kans.

Voor de rest leuk om eens te zien.






bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-03-2021 22:09 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

https://www.audacitygames.com/rel_aud.html

Ex-Activision Designers Launch Retro Game Publisher Audacity Games™

Legendary Video Game Designers to Publish New Retro Games

Danville, CA: Today, former Activision Co-Founder David Crane and ex-Activision Game Designers Garry and Dan Kitchen announced that they have partnered to form Audacity Games, Inc., a video game publisher focused on designing and publishing boxed game products for a variety of retro game systems, starting with the Atari® 2600™ Video Computer System™.

About the founders: David Crane, one of the most successful video game designers of all time, is best known for his smash hits PITFALL!™, DRAGSTER™ and GHOSTBUSTERS™ to name just a few. Garry Kitchen's work spans five decades of successes with such hits as KEYSTONE KAPERS™, PRESSURE COOKER™ and the Atari® 2600™ version of DONKEY KONG™. Dan Kitchen rounds out the trio with over 40 years of game design experience creating such games as CRACKPOTS™, and the Atari® 2600™ versions of KUNG-FU MASTER and GHOSTBUSTERS™.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2022 16:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik weet niet of dit het juiste topic is, want het spel is nou ook weer niet al te oud, maar hier komtie:

Ik zoek Pro Evolution Soccer 2014 voor de PS2. Dat is de laatste PES die voor de PS2 gemaakt is, alleen is het me nog niet gelukt hem te vinden.

Dus mocht je hem op zolder hebben liggen en denken, doe ik niks mee, ik wil hem graag van je overkopen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2022 17:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.gamemania.nl/nl/games/playstation-2/129304_pro-evolution-soccer-2014



Met je Sletheyd praktijken.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-01-2022 17:52]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2022 18:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Klik nou zelf eens op de link en kom dan eens terug met een 'sorry'

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-01-2022 18:16]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2022 18:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





$94.88 valt buiten het budget zeker?



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-01-2022 18:41]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 24-01-2022 19:11 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Wat nou weer?

SHcookie


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2022 19:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2022 18:39 schreef Natural Disaster het volgende:




$94.88 valt buiten het budget zeker?




Haha ja
Ik heb er ook een aantal gevonden in Nederland maar die wilden er €50+ voor hebben. Das me te gortig, ik heb geen snaacksalaris.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2022 0:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 januari 2022 16:02 schreef spectre het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, want het spel is nou ook weer niet al te oud, maar hier komtie:

Ik zoek Pro Evolution Soccer 2014 voor de PS2. Dat is de laatste PES die voor de PS2 gemaakt is, alleen is het me nog niet gelukt hem te vinden.

Dus mocht je hem op zolder hebben liggen en denken, doe ik niks mee, ik wil hem graag van je overkopen



Waarom zou je zo'n game alsnog willen hebben en waarom specifiek op dat systeem?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-01-2022 7:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik gok op jeugdsentiment.


En hij heeft nog een ps2 liggen of al goedkoop op de kop getikt.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-01-2022 8:55 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Vaak zijn de nieuwste games in de serie niet de beste.

Zo heb ik inmiddels Mario Kart op de Switch ingeruild voor Mario Kart 64. Ongelofelijk hoe scherp de karts daar sturen. Op de Switch is het dekzwabberen op ijs.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-01-2022 12:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2022 0:01 schreef Mutilator het volgende:
Waarom zou je zo'n game alsnog willen hebben en waarom specifiek op dat systeem?


heb je de titel?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-01-2022 12:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2022 7:22 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik gok op jeugdsentiment.


En hij heeft nog een ps2 liggen of al goedkoop op de kop getikt.





Was ik maar zo jong


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-01-2022 17:08 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2022 8:55 schreef Slegthyd het volgende:
Vaak zijn de nieuwste games in de serie niet de beste.

Zo heb ik inmiddels Mario Kart op de Switch ingeruild voor Mario Kart 64. Ongelofelijk hoe scherp de karts daar sturen. Op de Switch is het dekzwabberen op ijs.


De bestuurbaarheid is anders, maar niet per se slechter. Het maakt het iets lastiger om bochten goed te nemen, maar er wit wel een learning curve in en wat je doet heeft een logisch effect. Ik vind Mario Kart 8 DX wel echt de beste Mario Kart, 64 een goede tweede. Double Dash vind ik dan weer gigantisch kut sturen.

De tracks op de 64 hebben minder houdbaarheid: zijn vaak te lang en er gebeurt te weinig. Als je een beetje OK kan rijden, win je altijd. Zo'n Rainbow Road 64 is vanuit nostalgisch oogpunt even tof, maar is echt ontzettend langweilig eigenlijk.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-01-2022 18:18 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Gebeurt te weinig is voor mij een pluspunt. Op de Switch was het me veel te druk qua offtrack gebeurtenissen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-01-2022 22:07 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 26 januari 2022 12:43 schreef spectre het volgende:
Was ik maar zo jong


Ik had jeugd moeten weglaten, ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 27-01-2022 13:19 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2022 18:18 schreef Slegthyd het volgende:
Gebeurt te weinig is voor mij een pluspunt. Op de Switch was het me veel te druk qua offtrack gebeurtenissen.


Offtrack, maar ook ontrack. Die Rainbow Road of Wario Stadium zijn echt gewoon veel te lang en saai. Mario Raceway en Choco Mountain zijn bij de kortere tracks en die vind ik wel erg goed.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-01-2022 17:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 januari 2022 12:43 schreef spectre het volgende:
heb je de titel?


Ik kan eventueel weer eens een blik op mijn verzameling werpen, maar eerst nogmaals: Waarom zou je zo'n game alsnog willen hebben en waarom specifiek op dat systeem?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2022 17:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het zal wel aan mij liggen maar








Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 27-01-2022 17:22 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Altijd, dat weet je inmiddels.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-01-2022 17:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2022 17:14 schreef Mutilator het volgende:
Ik kan eventueel weer eens een blik op mijn verzameling werpen, maar eerst nogmaals: Waarom zou je zo'n game alsnog willen hebben en waarom specifiek op dat systeem?


Nou, omdat je het perse wilt weten, dat is de laatste PES die voor de PS2 gemaakt is. Ik heb PES 3, 5 en 6, maar 2014 is degene met een nieuwe engine. Schijnbaar is onder liefhebbers 6 het summum, dus ik ben niet zo happig op hetzelfde idee doorgetrokken naar een minder speelbaar spel, maar wel op een versie met een dikkere update.

En omdat ik een PS2 heb, uiteraard

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-01-2022 19:04]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2022 18:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat laatste had nou echt niemand verwacht.

Nou ja, bijna niemand.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-01-2022 19:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nou ja, misschien denkt ie dat het geld waard is of zo Wat wel een beeeeetje waar is, want hij is onvindbaar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen