IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Primitive Man Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-08-2020 16:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2020 17:19 schreef iPim het volgende:
Same old same old.


Dit, alleen dan korter.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-08-2020 16:58 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ja, ik merk ook dat ik niet zo onder de indruk ben van die nieuwe. Plaat begint sterk met The Lifer en Menacing, maar gaat na een tijd vervelen. Caustic vond ik ironisch gezien met zijn 77 minuten gevarieerder uit de hoek komen.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-08-2020 16:59]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-08-2020 17:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2020 16:58 schreef HierIsMike het volgende:
Ja, ik merk ook dat ik niet zo onder de indruk ben van die nieuwe. Plaat begint sterk met The Lifer en Menacing, maar gaat na een tijd vervelen. Caustic vond ik ironisch gezien met zijn 77 minuten gevarieerder uit de hoek komen.


Ik heb hem net voor het eerst geheel geluisterd en ik kan mij hier wel in vinden.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-08-2020 21:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wat mij betreft mag er wat meer Clinging To The Trees Of A Forest Fire in het geluid van Primitive Man komen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 23-08-2020 19:47 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik vind die nieuwe bijna saai, na meerdere luisterbeurten is de lol er wel van af. Het is superzwaar, maar het maakt weinig indruk. Caustic greep je bijna 80 minuten echt bij de strot en was stiekem best wel gelaagd en gevarieerd. Die voelde ook een stuk intenser aan. Immersion is vooral heel lomp met weinig diepgang. Ik keer weer terug naar Caustic en Scorn. Jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 23-08-2020 19:48]



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-03-2023 9:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 10-03-2023 9:47]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 10-03-2023 11:19 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Die is echt tof.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-06-2023 13:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vanavond in Ekko.

En over 2 weken op Pitfest.

Beiden present


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen