IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vinylsticker-actie bands Vorige pagina | Volgende pagina
dmdisciple
Usericon van dmdisciple
Posted 06-01-2013 10:58 by dmdisciple Wijzig reactieProfiel van dmdiscipleQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door dmdisciple op 06-01-2013 11:08]


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 06-01-2013 11:03 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

250 vinylstickers A6 formaat 45,09 incl verzending. Mag dan wel niet exact dezelfde afmeting zijn maar is nog steeds goedkoper.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht


quote:
Op 6 januari 2013 10:58 schreef dmdisciple het volgende:
Wat ben jij inderdaad een irritante klootzak zeg. De link die jij gaf zijn PAPIEREN stickers (of papieren brol zoals ik het eerder omschreef) die er bij de eerste regenbeurt afregenen.

Geef het op gast Vinyl ga je echt moeilijk vinden onder de 100 euro. Niet dat ik er door wil over lullen.

Soit beste mensen, het is zondag. Nog een fijne dag.


nee hoor, het zijn outdoor stickers (de papiers zijn ook beschikbaar en nog goedkoper) en zeer weer bestendig.. ik kan het weten, want ik heb al eerder stickers daar gescoord en zie zijn perfect en bevuilen nog menig lantaarnpaal, verkeersbord en meterkast... ze zien er nog steeds goed uit en doen al tijdens dienst... Ook is al menig backstage, kroeg en cocnertzaalte er mee opgefleurd......

dus ja, Vinyl stickers, allemaal leuk en aardig, maar deze stickers van www.print24.nl doen er niet voor onder en zijn een perfect goedkoop alternatief voor als je goede stickers wil voor je bandje

voor de rest: kust mijn kloten.. of hoe zei je dat ook alweer?

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 06-01-2013 11:04]


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


dmdisciple
Usericon van dmdisciple
Posted 06-01-2013 11:05 by dmdisciple Wijzig reactieProfiel van dmdiscipleQuote dit bericht

Ow mijn excuses! Ik kuis mijn boeltje hier even op en kras met het rood op de wangen op.

[Dit bericht is gewijzigd door dmdisciple op 06-01-2013 11:06]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat is niet nodig hoor.. wellicht dat er bands zijn die van je aanbod gebruik willen maken?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


dmdisciple
Usericon van dmdisciple
Posted 06-01-2013 11:09 by dmdisciple Wijzig reactieProfiel van dmdiscipleQuote dit bericht

No stress man. Bedankt voor de link. Altijd handig.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, ik zou daar gaan drukken als ik jou was, aangezien je non profit bezig bent, lijkt het me handig om dan naar de beste prijs / kwaliteit verhouding te kijken toch?



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


dmdisciple
Usericon van dmdisciple
Posted 06-01-2013 11:18 by dmdisciple Wijzig reactieProfiel van dmdiscipleQuote dit bericht

Ben je zeker dat die van www.print24.nl geen papieren zijn met een laminaatje over. Gewoon uit interesse. Hier verkopen ze die ook en dat zijn bvb. full color dingen waar ze dan voor "buitengebruik" nog een laminaatje over leggen. Onderaan zijn die van papier.

Ben er eigenlijk vrij zeker van ook al omdat de opdruk full color is wat megaduur is in zeefdruk op vinyl.

[Dit bericht is gewijzigd door dmdisciple op 06-01-2013 11:22]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 11:18 schreef dmdisciple het volgende:
Heb blijven toch papieren met een plastic folietje over hoor bij www.print24.nl . Toch niet vergelijkbaar met vinyl, ook niet van prijs Ik vind die papieren nog steeds brol Laterz.

Als ik iets mis hoor ik het graag.


een sticker is een sticker...... en blijft promotie materiaal... dus waarom zou je voor een super high-tec veel te dure sticker betalen, terwijl je voor de helft van de prijs gewoon perfect werkende stickers hebt die net zo lang mooi / goed blijven.. zelfs na een hele winter / zomer buiten gehangen te hebben, zien deze stickers er nog perfect uit.....

dus ja, als mensen veel te veel willen betalen voor hun stickers, moeten ze dat vooral doen.. snap daarom ook niet waarom je je non profit sticker actie nu weg hebt gehaald..... of was het stiekem toch minder non profit als het over kwam?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:22 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

met name de berekening van Faalhaas triggerde me om hier op te reargeren....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 06-01-2013 11:23 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

de titel ook aanpassen in het grote sticker print topic dan maar?


I am mine own redeemer...!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 11:18 schreef dmdisciple het volgende:
Ben je zeker dat die van www.print24.nl geen papieren zijn met een laminaatje over. Gewoon uit interesse. Hier verkopen ze die ook en dat zijn bvb. full color dingen waar ze dan voor "buitengebruik" nog een laminaatje over leggen. Onderaan zijn die van papier.

Ben er eigenlijk vrij zeker van ook al omdat de opdruk full color is wat megaduur is in zeefdruk op vinyl.


je blijft je berichten ook maar weghalen of editten he?

Zoals al aangegeven zijn die stickers prima en doen ze hun werk goed..

wie heeft het over full color? ik heb het over zwart wit.. net zoals de voorbeelden die jij met je vinyl stickers gaf.. al die stickers waren zwart / wit... dus wat nou full color?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


dmdisciple
Usericon van dmdisciple
Posted 06-01-2013 11:25 by dmdisciple Wijzig reactieProfiel van dmdiscipleQuote dit bericht

You da man. Vinyl en papier vergelijken is gewoon iets te makkelijk lijkt me. Ga er niet verder op ingaan maar ik dacht effe dat je me serieus geowned had, vind ik nu niet meer, integendeel


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 06-01-2013 11:26 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

ik heb trouwens vinylstickers via stickerguy... die gaan niet van auto's af, zelfs na tig wasstraatbeurten niet...


I am mine own redeemer...!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 11:23 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
de titel ook aanpassen in het grote sticker print topic dan maar?


of gewoon helemaal weg halen? heb geen aandelen bij print24.nl, dus ik zie het nut van adverteren van de site niet, zolang de vinylsticker man zijn eigen post blijft editten en weghalen.....



topic mag dicht, weg whatever....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Stickerguy heeft ook enorm goede stickers en is spotgoedkoop! perfecte kwaliteit ook... en inderdaad: dingen 5 jaar geleden eens op mijn auto geplakt en ziet er nog perfect uit!

zelfs inclusief verzending vanuit de US nog goedkoper als de andere vinyl stickers die hier worden aangeboden!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


dmdisciple
Usericon van dmdisciple
Posted 06-01-2013 11:31 by dmdisciple Wijzig reactieProfiel van dmdiscipleQuote dit bericht

Mag van mij ook weg. Ik geef het op.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 06-01-2013 11:34 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Nederlanders zijn knieperds, dus reken er maar op dat ze altijd op zoek zullen gaan naar de allergoedkoopste optie.
Liever 1000 stickers voor 30 piek dan 250 voor 45 ex 15 piek verzending.




irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

handige tips toch? kun je zelf ook goedkoper je stickers bestellen


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


dmdisciple
Usericon van dmdisciple
Posted 06-01-2013 11:36 by dmdisciple Wijzig reactieProfiel van dmdiscipleQuote dit bericht

Ik blijf wel in Belgiƫ. Nederlanders welkom.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Binnenkort maar weer eens naar Ravels om bij Friet Eugene eens een lekker frietje met mammoet saus en kika-stick te eten.... goede snackbar moet ik zeggen


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 06-01-2013 11:39 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Ik hou het wel bij patat!



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

oh ja


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 06-01-2013 11:53 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ja, patat.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen