IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vinylsticker-actie bands Vorige pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 11:55 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja mea culpa!


groeten aan iedereen!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-01-2013 13:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Kan ik ook één roze sticker met het logo van Urfaust bestellen? De sticker moet wel tegen vocht kunnen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 06-01-2013 13:17 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Van dat vocht blijft ie toch ook wel plakken?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 06-01-2013 13:23 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik denk dat dat een beetje van het vocht af hangt... De ene behanglijm is de andere niet he...


Black seeds of bunny!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-01-2013 14:08 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 11:24 schreef irritante klootzak het volgende:
je blijft je berichten ook maar weghalen of editten he?


Das idd niet zo handig. Beter om als bedrijf betrouwbaarheid uit te stralen en dus transparant te blijven. Of is dit gedraai en gekonkel typerend voor de non profit sector?

quote:
Op 6 januari 2013 11:34 schreef Retardo het volgende:
Nederlanders zijn knieperds, dus reken er maar op dat ze altijd op zoek zullen gaan naar de allergoedkoopste optie.
Liever 1000 stickers voor 30 piek dan 250 voor 45 ex 15 piek verzending.




Gelukkig hebben we hier in Nederland ook nog minder kritische lieden als Sgeitie en iPim die verder geen vragen stellen


... hoe de hazen lopen ...


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 06-01-2013 14:14 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Dat commentaar ook weer... :')

En altijd dezelfde droeftoeters die alleen maar toeteren om droef te zijn. Serieuze interesse hebben ze nooit. :')


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-01-2013 14:18 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Wie heeft er nu interesse in veel te dure stickers die bijna 2x over de kop gaan qua prijs?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-01-2013 14:26 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 14:14 schreef Dying Embrace het volgende:
Dat commentaar ook weer... :')

En altijd dezelfde droeftoeters die alleen maar toeteren om droef te zijn. Serieuze interesse hebben ze nooit. :')


Die linkjes naar Print24 en Stickerguy heb ik anders net wel met serieuze interesse in mijn favorieten gezet.


... hoe de hazen lopen ...


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 06-01-2013 14:43 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

stickerguy is echt een aanrader... al vinden de mensen die ooit een grindbashers / hri sticker geplakt hebben op hun gitaarkoffer o.i.d. van niet...


I am mine own redeemer...!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen