IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Carach Angren + Vanderbuyst + Houwitser + Herder + Aderlating + more! @ Doomsday Celebration Fest: LVC Leiden 15/16 maart Vorige pagina | Volgende pagina
Rne
Usericon van Rne
Posted 17-03-2013 11:24 by Rne Wijzig reactieProfiel van RneQuote dit bericht

Tja dat was dus Aderlating. Belachelijke set-up zo. Het was beter geweest als ze die freakshow boven in de bar eruit hadden gegooid en Aderlating daar hadden laten spelen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-03-2013 11:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

:')

Zou te mooi zijn als HdG indd naar Aderlating refereert.

:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-03-2013 11:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb geen flauw idee wat er stond. Het waren donderende, tergend saaie soundscapes met zo nu en dan matige drums als begeleiding.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-03-2013 11:38 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Dat zou op zich Aderlating geweest kunnen zijn, maar dan waren ze OF heel slevht/kwamen qua geluid niet uit OF je stond niet te luisteren.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-03-2013 11:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb wel zeker geluisterd en mijn conclusie blijft hetzelfde....barslecht en overbodig.

Maar ieder z'n ding natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-03-2013 11:40]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 17-03-2013 12:58 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Voor mij persoonlijk was Aderlating het hoogtepunt van de avond.

Nu zijn headbangers natuurlijk een stelletje conservatieve zeikerds (niks mis mee an sich), maar mijn waardering naar de organisatie om juist eens wat anders te doen dan een DJ die Slayer en Metallica meuk tussendoor draait.



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-03-2013 13:39 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Funeral Whore - Vette old-school death metal
Mowlawner - Blijkbaar compleet gemist
Houwitser - Ontzettend gaaf en ontzettend bruut. Complimenten voor de zanger.
Aderlating - Erg apart maar ik kon er niet zoveel mee. Op een geluidsdrager zal het vast beter overkomen.
Herder - Niet mijn smaak maar ze waren erg goed bezig.
Carach Angren - ...



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2013 14:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2013 11:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat er stond. Het waren donderende, tergend saaie soundscapes met zo nu en dan matige drums als begeleiding.


:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Unikagen
Usericon van Unikagen
Posted 17-03-2013 15:40 by Unikagen Wijzig reactieProfiel van UnikagenQuote dit bericht

Ik vond het een mooi feestje. Jammer dat Infinity en Centurian hebben afgezegd. Ik heb begrip voor hun keuze maar ik vind het wel een klein beetje kinderachtig. De organisatie kan er natuurlijk niets aan doen dat TDB ermee kapt en als je om die reden afzegt breng je de organisatie daardoor wel in de problemen. Het niet willen openen voor Carach is natuurlijk ook erg typisch Nederlands. Die jongens doen het gewoon super goed op het moment. Het kan je smaak niet zijn maar het zijn wel Nederlanders die internationaal ons land op de kaart zetten. Dat is alleen maar goed voor de exposure van andere Nederlandse bands. Iets meer gunfactor de volgende keer? Anyway.

Mowlawner stond niet op de juiste plek. Niemand had in de gaten dat er een concert bezig was en het klonk eerder alsof iemand loeihard stond te stofzuigen. Het was veel beter tot zijn recht gekomen in de Sleazebar. Al die magere cybergoths, die dachten dat het nog 2001 was, eruit en er een concertzaaltje van maken. Als ze daar een beetje tijd in de geluidskwaliteit hadden gestoken en wat stoelen hadden neergezet dan was de luisterervaring opeens heel anders. Aderlating hetzelfde laken een pak. Dezelfde lating een ader.

Had Houwitser nou een inval zanger? Beetje ongemakkelijk nog op het podium maar kudos dat ie het zo goed gedaan heeft. Je moet er van houden trouwens...

Herder was super. Strak en vol overgave. Ché blijft een topper.

Carach heb ik gemist. Openbaar vervoer perikelen. Jammer! Ik hoorde veel positieve geluiden voor de show. Jammer dat de trve kvlt mannen zich zo sterk verzetten. Carach heeft naar mijn mening meer gemeen met Emperor, Tartaros en Limbonic Art dan Dimmu en Cradle. Het blijft dat eeuwige "toetsen" verhaal. Zonde.

Backstage liep er trouwens een vrouwelijke performer rond waar zelfs Herder stil van werd. Die bil was zeldzaam episch.

All in all, mooi feestje. Leuke zaak ook, was er nog nooit geweest. Leuk personeel.

[Dit bericht is gewijzigd door Unikagen op 18-03-2013 10:52]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-03-2013 15:59 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

De inval zanger bij Houwitser was de zanger/gitarist van Funeral Whore en was alles behalve ongemakkelijk op het podium wat mij betreft.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Unikagen
Usericon van Unikagen
Posted 17-03-2013 16:14 by Unikagen Wijzig reactieProfiel van UnikagenQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2013 15:59 schreef Verval het volgende:
de zanger/gitarist van Funeral Whore


Dat verklaart alles. Hij is gewoon gewend een gitaar in zijn handen te hebben ipv een machete.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-03-2013 16:17 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Blijkbaar toch Mowlawner gehoord. Ik dacht dat het een metalband was maar het was die vage ruis tussen Funeral Whore en Houwitser.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-03-2013 17:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2013 15:40 schreef Unikagen het volgende:
Backstage liep er trouwens een vrouwelijke performer rond waar zelfs Herder stil van werd. Die bil was zeldzaam episch.



dat had echt een mega chille reet ja!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-03-2013 18:07 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Super chill idd, wat ze deed weet ik niet, maar vanuit mijn luie stoel was het genieten geblazen!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 17-03-2013 18:30 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Nou dit dus:



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-03-2013 20:28 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Wraid.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-03-2013 21:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht







Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 18-03-2013 9:46 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Dat was GVD een wreed feest! 2 dagen maximaal genoten!!


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 18-03-2013 10:27 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 20:22 schreef Mortis Rex het volgende:
Ik zat er alleen naast betreffende de financiële overeenkomst dus.


En dat zet je zonder wederhoor te hebben gepleegd even op een openbaar forum. Centurian zal blij zijn met mensen als jij. Erg gênant dit...


quote:
Vanderpuyst (amper vijf jaar actief) en Carach Angren (negen jaar) zijn relatief nieuwe bands... vooral in vergelijking met Centurian.


Volgens mij doet de leeftijd van een band er niet toe. Anders zouden Saxon en Motorhead alle festivals headlinen. Leuk dat Centurian terug is, maar CA gaat op tour met Marduk naar Japan. Tel daarbij op dat CA in hun korte periode 3 kwalitatief goede albums hebben afgeleverd terwijl de laatste Centurian cd 13 jaar oud is.

Nogmaals een gênante discussie waarvan ik mij niet kan voorstellen dat Centurian blij is dat dit namens hun door derden in het openbaar wordt uitgevochten.



Jerome
Usericon van Jerome
Posted 18-03-2013 11:04 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Boeien, dit was iedereen door de goeie party allang vergeten...


tortyr
Usericon van tortyr
Posted 18-03-2013 11:49 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2013 10:27 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Leuk dat Centurian terug is, maar CA gaat op tour met Marduk naar Japan. Tel daarbij op dat CA in hun korte periode 3 kwalitatief goede albums hebben afgeleverd terwijl de laatste Centurian cd 13 jaar oud is.



Dat is een kwestie van inkopen, rijke ouders enzo Zo kan ik met elke band waar ook ter wereld op tour.


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 18-03-2013 17:02 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2013 11:49 schreef tortyr het volgende:
Dat is een kwestie van inkopen, rijke ouders enzo Zo kan ik met elke band waar ook ter wereld op tour.



..en zo kom je zeker ook op summerbreeze?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-03-2013 17:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2013 17:02 schreef Grafhoer het volgende:
..en zo kom je zeker ook op summerbreeze?


ja hoor: als je genoeg pegels neer wil leggen, kun je overal spelen


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 18-03-2013 21:41 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 18 maart 2013 17:02 schreef Grafhoer het volgende:
..en zo kom je zeker ook op summerbreeze?


Welke Black Metal band gaat er op een festival spelen dat Summerbreeze heet?!



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-03-2013 21:45 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2013 21:41 schreef New Era Productions het volgende:
Welke Black Metal band gaat er op een festival spelen dat Summerbreeze heet?!


Carach Angren.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen