IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Havenrock 2013 Deventer Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2013 13:04 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 januari 2013 12:45 schreef BenKnuckles het volgende:
Behalve dan dat Havenrock geen zaalshow is, maar een mini-festival. Andere prijzen.
Indd, op festivals betaal je minder p.b. dan bij clubshows.
Havenrock is gewoon een zaalshow, hoor; wat anderen na deze posts ook mogen gaan beweren.
Daarnaast gaat het niet slechts om het aantal bands, maar ook om welke bands. Zonder enig waardeoordeel, wellicht dat Stormrider en Sinister een paar centen behoren te kosten, maar de rest vd bands zijn imo bands die voor een krat bier blij behoren te zijn dat ze hun dingetje kunnen doen.
Het is er in NL, en wellicht ook in België, veel teveel ingeslopen dat wanneer jij drie akkoorden kan spelen je al een gage behoort te krijgen ipv voldoening te halen uit het feit dat jij jouw hobby kan beoefenen. Maar goed, blijkbaar betaald men het ervoor want er waren vorig jaar redelijk wat bezoekers.

Wellicht dat Havenrock het geheel zonder subsidie moet stellen. Dat krikt de prijs wat op, maar rechtvaardigt deze niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2013 13:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ah, fijn de site is nog die vd vorige editie.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-01-2013 13:21 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 13:04 schreef Kvelgeest het volgende:

Het is er in NL, en wellicht ook in België, veel teveel ingeslopen dat wanneer jij drie akkoorden kan spelen je al een gage behoort te krijgen ipv voldoening te halen uit het feit dat jij jouw hobby kan beoefenen. Maar goed, blijkbaar betaald men het ervoor want er waren vorig jaar redelijk wat bezoekers.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Bands zonder enige ervaring durven vaak wel 100 tot 150 euro te vragen. Mijn hobby's kosten ook geld, waarom die van hun niet? (Ja, er zijn ook genoeg uitzonderingen, gelukkig maar)

Maar goed. In de VVK 15 euro, vind ik een vrij normale prijs. Al had ik liever 2 kutbands minder gehad en een 10tje entree. Iedereen blij.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-01-2013 13:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 13:04 schreef Kvelgeest het volgende:
Het is er in NL, en wellicht ook in België, veel teveel ingeslopen dat wanneer jij drie akkoorden kan spelen je al een gage behoort te krijgen ipv voldoening te halen uit het feit dat jij jouw hobby kan beoefenen.

Dat kan alleen tegengewerkt worden door de bookers van dergelijke bands. Maar ik begrijp je frustratie daaromtrent wel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-01-2013 14:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ach. Wie het te duur vindt blijft gewoon lekker thuis op de bank hangen onder het genot van een blik bier van de Aldi.







Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-01-2013 14:20 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Wat heeft Wim er nou weer mee te maken?


Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 27-01-2013 14:54 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 14:18 schreef XXL het volgende:
Ach. Wie het te duur vindt blijft gewoon lekker thuis op de bank hangen onder het genot van een blik bier van de Aldi.








vind het errug duur, maar 1 interessante band (Sinister) vind ik sowieso te weinig om naar Deventer af te reizen.


100% anti-Kvelgeest


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2013 16:19 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 januari 2013 13:46 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat kan alleen tegengewerkt worden door de bookers van dergelijke bands. Maar ik begrijp je frustratie daaromtrent wel.
Helemaal geen frustratie. Ik ga zelden tot nooit naar dergelijke festijnen. Ik constateer slechts iets. Maar dat ligt blijkbaar gevoelig.
quote:
Op 27 januari 2013 14:18 schreef XXL het volgende:
Ach. Wie het te duur vindt blijft gewoon lekker thuis op de bank hangen onder het genot van een blik bier van de Aldi.






Niet zo reflecteren, grapjas.

Maar goed, volhard maar in ridiculisering. Dat sterkt mijn positie alleen maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 27-01-2013 17:14]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 27-01-2013 16:39 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 16:19 schreef Kvelgeest het volgende:
Helemaal geen frustratie. Ik ga zelfen tot nooit naar dergelijke festijnen. Ik constateer slechts iets. Maar dat ligt blijkbaar gevoelig.Niet zo reflecteren, grapjas.

Maar goed, volhard maar in ridiculisering. Dat sterkt mijn positie alleen maar.


Zou dit nog op een rechtszaak uitlopen, denk je?


100% anti-Kvelgeest


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-01-2013 18:56 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 27 januari 2013 14:18 schreef XXL het volgende:
Ach. Wie het te duur vindt blijft gewoon lekker thuis op de bank hangen onder het genot van een blik bier van de Aldi.






Wat een minachting gaat hier van uit.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-01-2013 19:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Pot, ketel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-01-2013 19:10 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Welkom op de:



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-01-2013 19:12 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 27 januari 2013 19:09 schreef BenKnuckles het volgende:
Pot, ketel.


Ik zou dat niet doen als ik men naar een feestje toe wil lokken...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-01-2013 21:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Sorry als ik je tegen het zere been schop, kwellie. Niet persoonlijk bedoeld maar ongeacht de persoon die de uitspraak doet krijg ik altijd een jeukgevoel bij berichten als:

quote:
Op 26 januari 2013 20:20 schreef Kvelgeest het volgende:
Die prijzen kunnen echt niet; net als vorig jaar. Serieus, zo'n line-up met slechts matige, regionale hobbybands in demostadium is max. tussen de 5 en 8 Euro waard.


Het is gewoon mogelijk te zeggen dat je het geld er niet voor over hebt omdat de bands jou persoonlijk niet aanspreken. Daarmee toon je respect voor optredende bands en geef je jezelf niet een stempel van iemand waarvan zijn mening een niet te weerleggen wijsheid is.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2013 23:29 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Het gaat niet over mijn mening of smaak, maar over het feit dat de entreeprijs buitenproportioneel hoog is; en het feit dat jij blijkbaar niet met dat feit kan omgaan.
Als je nou even je oogkleppen zou afdoen, zou je zien dat ik, meetbaar, gelijk heb en het derhalve niets met mijn persoonlijke voorkeuren van doen heeft.

Ik even rondgekeken en zie dat de line-ups van festivals in Nederland met als hoofdmoot vaderlandse Death Metal de laatste jaren flink aan inflatie onderhevig zijn geweest, maar nogsteeds gaat dit voor de hoofdprijs.
Goed blijkbaar worden mensen graag afgezet.



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-01-2013 23:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 13:46 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat kan alleen tegengewerkt worden door de bookers van dergelijke bands. Maar ik begrijp je frustratie daaromtrent wel.

Booker? Que?

Anyway, ieder mag het zijne denken over de entreeprijs, natuurlijk. Denk dat ieders standpunten wel duidelijk zijn ondertussen

Wij hebben er in ieder geval veel zin in om daar te spelen!


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 27-01-2013 23:36 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 27 januari 2013 23:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Booker? Que?

Anyway, ieder mag het zijne denken over de entreeprijs, natuurlijk. Denk dat ieders standpunten wel duidelijk zijn ondertussen

Wij hebben er in ieder geval veel zin in om daar te spelen!


hoe zit dat met die metalbattle in enske? corruptie hoorde ik?


I am mine own redeemer...!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 27-01-2013 23:54 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik reken op een VIP-pas.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


sloahlippe
Usericon van sloahlippe
Posted 28-01-2013 13:04 by sloahlippe Wijzig reactieProfiel van sloahlippeQuote dit bericht

De juiste prijs is de prijs die de mensen willen betalen


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 28-01-2013 13:33 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2013 13:04 schreef sloahlippe het volgende:
De juiste prijs is de prijs die de mensen willen betalen




Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-01-2013 13:42 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Hm, best wel een aardige discussie dit. Als je tussen alle ongestelde reacties doorleest komen er wel wat interessante punten naar voren.

Persoonlijk zou ik geen €20,- (VEERTIG GULDEN) ophoesten voor deze line-up in deze venue. Maarrrrrr, als Methylbenzeen (of bijvoorbeeld Pungent Stench of iets dergelijks) had gespeeld, had ik het er wel voor over gehad. Met andere woorden; wat de gek ervoor geeft.

Ik denk alleen wel dat de kans groter is op een volle bak wanneer je de prijs wat omlaag gooit. De €15,- v.v.k. is een redelijke prijs, zo dunkt me. Zou ik ook aan de deur zo houden. Nu maar hopen dat het bier niet zo'n drama is als de vorige keer.



Ja hoor...


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-01-2013 16:32 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Niet lullig bedoeld hoor, maar voor zover ik het kan inschatten zijn dit vrijwel allemaal bands in de categorie 'mogen blij zijn om voor 50 euro en een krat bier een keertje in het lokale jeugdhonk in Kutkamperveen te kunnen spelen'. Omdat ik zelf misschien twee bands uit de line-up 'weleens heb gehoord' en ik de rest niet of slechts van naam 'ken', zal ik me maar niet uitlaten over de muzikale kwaliteit. Ik bedoel slechts dat het stuk voor stuk bands betreft die hoogstens een keertje een CD-r of twee in eigen beheer hebben uitgegeven en met wisselend succes lokaal wat aan de weg proberen te timmeren, daarbij hoofdzakelijk gesteund door ons-kent-ons-achtige netwerkjes. Zal verder uiteraard niet wakker liggen van 20 piek, maar het valt gewoon niet te ontkennen dat het teveel geld is voor een festival van dit niveau, waarvan ik bovendien het vermoeden heb dat het voor een groot deel door vrijwilligers wordt gerund.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-01-2013 16:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2013 16:32 schreef Sonic Titan het volgende:
'mogen blij zijn om voor 50 euro en een krat bier een keertje in het lokale jeugdhonk in Kutkamperveen te kunnen spelen'.

die hoogstens een keertje een CD-r of twee in eigen beheer hebben uitgegeven

Echt, pertinente onzin.


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 28-01-2013 16:54 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Heren, heren.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-01-2013 16:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2013 16:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Echt, pertinente onzin.

+1. Ik tel toch al vier bands die niet in die categorie vallen, voor zover ik weet. Vier bands die samen al voor gemiddeld 12€ te zien zijn, dan kom je al bijna aan de vvk-prijs van dit festival.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen