IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-06-2003 23:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Woei heer krieg is weer terug in zijn oude vorm!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 23:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*fluit wederom de GTST jingle*


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-06-2003 23:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Bah, zaniken over Abigor en dan het belachelijke, pompeuze, potsierlijke en seksueel twijfelachtige Emperor noemen. Het is wel duidelijk waar de prioriteiten van TMDC Wordfuhrer liggen .


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-06-2003 23:43 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:33 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
.geblaat. Vals is vals, onstrak is onstrak en dat heeft geen moer met sfeer te maken.


Dat heeft het voor mij wel. Zowel Abigor als Emperor roepen bij mij dezelfde sfeer op en dat vindt ik prachtig. En als ik dat plaatje van TMDC hoor, hoor ik prachtig gestemde gitaren, een strakke drummer, enz. maar het doet mij gewoon geen ene kut. En dat is voor mij een van de belangrijkste criteria waarvoor ik naar een bandje luister.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-06-2003 23:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-06-2003 23:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Bah, zaniken over Abigor en dan het belachelijke, pompeuze, potsierlijke en seksueel twijfelachtige Emperor noemen. Het is wel duidelijk waar de prioriteiten van TMDC Wordfuhrer liggen .
Niet lullen, Emperor heerscht.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 23:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:43 schreef filosofem het volgende:
Dat heeft het voor mij wel. Zowel Abigor als Emperor roepen bij mij dezelfde sfeer op en dat vindt ik prachtig. En als ik dat plaatje van TMDC hoor, hoor ik prachtig gestemde gitaren, een strakke drummer, enz. maar het doet mij gewoon geen ene kut. En dat is voor mij een van de belangrijkste criteria waarvoor ik naar een bandje luister.



OW, moet er ook gevoel in zitten dan


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-06-2003 23:44 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:43 schreef Misanthrope het volgende:
Niet lullen, Emperor heerscht.


Juist.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 02-06-2003 23:44 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ik begin ook niet over mijn bandje Wladimir, daar heb ik Heer Krieg wel voor

*snik* onze eigen Fatwah*snik*

Overigens Herr Krieg. Ondanks de lage becijfering in de Rockhard kregen we nog wel een paginagroot interview in diezelfde Rockhard. Hehehehe

Overigens becijferen alleen de mainstream bladen ons laag, de underground e-zines in Duitsland becijferen over het algemeen hoog en van de underground moeten we het hebben, nietwaar?

Underground Mit Uns!



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-06-2003 23:47 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:43 schreef Snaack het volgende:
OW, moet er ook gevoel in zitten dan


Feelings, nothing but feelings.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 23:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:47 schreef filosofem het volgende:
Feelings, nothing but feelings.


Nou ja, in ieder geval minimaal ja


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 02-06-2003 23:49 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Als je nekharen recht overeind gaan staan tijdens het beluisteren van hun muzikale wanprestatie is dat dan ook een gevoel?

Jullie kunnen kletsen wat jullie willen, als je geen gitaar kunt stemmen moet je geen muziek gaan maken, laat staan uitbrengen.

En dat heeft Abigor nu eindelijk begrepen.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 02-06-2003 23:50]



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-06-2003 23:51 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:49 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Als je nekharen recht overeind gaan staan tijdens het beluisteren van hun muzikale wanprestatie is dat dan ook een gevoel?

Jullie kunnen kletsen wat jullie willen, als je geen gitaar kunt stemmen moet je geen muziek gaan maken, laat staan uitbrengen.

En dat heeft Abigor nu eindelijk begrepen.


Volgens mij was dat niet de reden dat ze stopten. Maargoed. Ga jij je gitaartje nou maar stemmen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-06-2003 23:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik begrijp dat de heren van abigor ziek worden van mensen zoals jou TMCD gifmenger


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-06-2003 23:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

IMO is Abigor de richting ingegaan die Emperor had moeten inslaan (helaas verloor de laatste zich in bombast en geldingsdrang (!)).

En ik vind het nog steeds dikke POEP, godver!! Ben benieuwd wat ze nu gaan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-06-2003 23:53]


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 02-06-2003 23:55 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Als ze niet tegen etters kunnen zoals wij moeten ze niet in de muziekwereld gaan.



Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 03-06-2003 0:01 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:44 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ik begin ook niet over mijn bandje Wladimir, daar heb ik Heer Krieg wel voor. JA NATUURLIJK.

*snik* onze eigen Fatwah*snik*

Overigens Herr Krieg. Ondanks de lage becijfering in de Rockhard kregen we nog wel een paginagroot interview in diezelfde Rockhard. Hehehehe

Overigens becijferen alleen de mainstream bladen ons laag, de underground e-zines in Duitsland becijferen over het algemeen hoog en van de underground moeten we het hebben, nietwaar?

Underground Mit Uns!


Kom op jongens, gaan we even heel hard lachen. Een interview van 4 vragen pure bladvulling, wist je dat Rock hard 10.000 leden heeft, dat Heavy oder was ook een 6 trouwens, een kleine 1000 leden hebben, en wat dach je van Legacy een populair underground blad in Germany een negatief Death metal stuk over jullie heeft geschreven, overal klinkt als, een Nile-kloon.
Die metalbladen word stevig gelezen in Germany, want ook een band als Severe Torture krijgt nauwelijks poot aan de grond, laat staan jullie. En flikker nou maar een eind op, want jullie deugen niet, en neem lekker die Helena mee met die ronde tieten, dat word de voorgevel van de band, als zij mede optreed zien we jullie niet meer in het veld staan. Ja ik weet nog wel een leuke naam voor jullie. Monolith of Deathfilth.
Ha ha, trouwens wis je dat Abigor in Duitse metalbladen meestal een 8 kreeg, omdat ze uniek in zijn soort waren. En Monolith zijn en blijven klonen, is Pinkpop niets voor jullie of het songfestival, kun je nog een extra cent verdienen.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-06-2003 0:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:35 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat een treurnis, wat een stelletje verwaande kwasten, bij het eerst volgende concert dat jullie spelen kom je er wel 'n keer achter, vuile gore smeerlappen, arrogante kuttekoppen, Monolith het wanvertoning in de Duitse metal-bladen, geen enkele positief oordeel, alleen Belgie en Nederland zijn (te) nog lief voor jullie soort domme figuren, eerst Black metal spelen, of dat wel heel erg vunzige Death metal bandje Altar, en nu death metal opkomt, ja laten we dat gaan doen Nile na-spelen, vieze jatters, klonen, gore geitenbreiers, hierbij roep ik op tot het boycotten van Monolith Deathkut, en dat we panflatten uitdelen, net als vogelpest eieren. Vuile bloedzuigers.

Abigor heerst. En Monolith zijn Nile-clonen.
ik ben het eens met krieg.

ontopic: tjajammer dat ze stoppen, abigor heeft toch echt het mooiste nummer ooit gemaakt: WEAPING MIDWINTER TEARS .
maar satanized was al bijna te chaoties dus als het nog verder die kant op zou gaan is dit wel beter ja. toch jammer.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 03-06-2003 0:09 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Kom op jongens, gaan we even heel hard lachen. Een interview van 4 vragen pure bladvulling, wist je dat Rock hard 10.000 leden heeft,

-Precies en die lezen allemaal dat interview. Dat is toch juist goed? Dat interview staat groter afgedrukt dan die review dus onthouden ze dat eerder.

dat Heavy oder was ook een 6 trouwens, een kleine 1000 leden hebben, en wat dach je van Legacy een populair underground blad in Germany een negatief Death metal stuk over jullie heeft geschreven, overal klinkt als, een Nile-kloon.

-Ik vind het niet erg om als een Nilekloon door het leven te gaan, je zult maar vergeleken worden met Morbid Angel ofzo, dan ben je mooi klaar

Die metalbladen word stevig gelezen in Germany, want ook een band als Severe Torture krijgt nauwelijks poot aan de grond,

-Severe Torture speelt een heel andere soort van deathmetal.

laat staan jullie. En flikker nou maar een eind op, want jullie deugen niet,

-Dat klopt, zolang we jou het bloed onder de nagels kunnen halen heeft TMDC bestaansrecht.

en neem lekker die Helena mee met die ronde tieten, dat word de voorgevel van de band, als zij mede optreed zien we jullie niet meer in het veld staan.

-Nee, jij staat in het veld, wij staan op het podium. Helena is geen Monolid, maar vervangt slechts de synths. Beter lezen Krieg.

Ja ik weet nog wel een leuke naam voor jullie. Monolith of Deathfilth.

-hehe briljant gevonden hehe

Ha ha, trouwens wis je dat Abigor in Duitse metalbladen meestal een 8 kreeg, omdat ze uniek in zijn soort waren.

-Snap je nu dan misschien waarom ik me totaal niet druk maak over de Duitse reviews?
Abigor een 8 geven voor muziek die een belediging is voor de luisteraar getuigt niet bepaald van kennis van zaken.

En Monolith zijn en blijven klonen, is Pinkpop niets voor jullie of het songfestival, kun je nog een extra cent verdienen.

-Onderbouw het kloonverhaal nu eens een keer goed?

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 03-06-2003 0:11]



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-06-2003 0:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

man ga muziek met gevoel maken die je zelf verzint en copier geen inhoudloos commercieel goed lopend kut bandje,
get a life


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 03-06-2003 0:15 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Morbid Angel blinkt uit in simpelheid?

Monolith is net kattebakvulling.

Eens paar maand verschonen.
Dan weer Black metal, dan weer Death metal.
Volgende maand Nu-metal.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 03-06-2003 0:17 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

In de nieuwe nummers zitten inderdaad de nodige nu-metalriffs

zodat de kids kunnen bangen en springen

impaled succubus kom eens met argumentatie?
Over dat copieren dan he?



[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 03-06-2003 0:18]



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-06-2003 0:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 0:17 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
In de nieuwe nummers zitten inderdaad de nodige nu-metalriffs

zodat de kids kunnen bangen en springen



Dit MEEN je toch niet serieus?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-06-2003 0:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 0:17 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
In de nieuwe nummers zitten inderdaad de nodige nu-metalriffs

zodat de kids kunnen bangen en springen

impaled succubus kom eens met argumentatie?
Over dat copieren dan he?


luister nile


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-06-2003 0:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 0:20 schreef impaled succubus het volgende:
luister nile




Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen