IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Abigor Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-06-2003 1:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 0:58 schreef Harachte het volgende:
Krieg: MonoLid© kut vinden terwijl je tegelijkertijd Severe Torture wèl te pruimen vindt... dat is een behoorlijk kromme redenatie.

ST is niets meer dan een CC-kloon, sterker nog: ST kloont een stuk harder dan MonoLid© omdat CC een stuk beter te klonen is dan Nile.

Mijn god man, wat kunnen mij die kutbands schelen, ST, Monolith, CC, Morbid Angel, Nile, ik geef er geen fuck om, ik wil ABIGOR!!!

In dit topic dan.


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-06-2003 1:00 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 0:51 schreef filosofem het volgende:
Dan hoop ik dat je lieve moedertje het krijgt.


Ik hoop dat Varg Burzum het ook krijgt. In z'n homo-aars.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 03-06-2003 1:01 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 1:00 schreef Harachte het volgende:
Ik hoop dat Varg Burzum het ook krijgt. In z'n homo-aars.


Wie is Varg Burzum?

Maargoed: ON TOPIC.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-06-2003 1:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 03-06-2003 1:04 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Nou ik vind het in ieder geval wel jammer dat Abigor niet meer is . Ik kan al hun werk wel waarderen. Hopen maar dat de bandleden ooit nog eens iets in dezelfde richting als Abigor zullen maken.


Dissection
Heerscht!
Usericon van Dissection
Posted 03-06-2003 1:09 by Dissection Wijzig reactieProfiel van DissectionQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

O.P.H.O.E.R.E.N. , ST beukt inderdaad veel meer dan Monoshit, simpelweg omdat het bruter is, en omdat het WEL perfect gekloond is van CC maar ook zijn eigen identiteit behoudt, wat van TMDC niet te zeggen valt.
Wel is het media-apparaat van TMDC beter, want niet alleen spammen ze alle topics vol met tirades en opgeilingen van het eigen persoontje/band, ook brengen ze zichzelf onder de aandacht bij de moddereters omdat die telkens een TMDC hoer moeten bannen
Harachte heerst trouwens!


Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood?


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 03-06-2003 1:11 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 19:47 schreef XnegativeX het volgende:

AgonY, hoe is het interview gegaan?
Ik dacht trouwens dat die gasten van Graveworm gristenlijk waren. Maar dat zal wel niet als ze ook connecties hebben met Abigor.
het ging wel maar hij's echt heel moeilijk te verstaan op het tapeje nu (was telefonisch)
ik heb nog iets gevraagd over dat gristelijke, hij begon te lachen en zei dat ze dat zeker niet waren maar dat ze ook niet satanisch zijn blablabla... enfin je leest het ooit wle eens


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 1:12 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

Abigor zuigt dikke paarsdooraderde negersnikkels, Severe Torture is een goede Cannibal Corpse kloon, Monolith is een eigenzinnige marketingmachine met een goede ritmesectie maar voor de rest erg saai en jullie zijn allemaal GAY.


Kijk, da's pas metal!


Dissection
Heerscht!
Usericon van Dissection
Posted 03-06-2003 1:14 by Dissection Wijzig reactieProfiel van DissectionQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

Eens is met Wilf de nepviking!@


Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-06-2003 1:14 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 1:11 schreef AgonY het volgende:
....maar dat ze ook niet satanisch zijn blablabla...

O? Vreemd dat ze dan zo vaak het woord Satans verkondigen in hun 10-jarig bestaan en zelfs hun laatste album SATANIZED noemen


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-06-2003 1:18 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 1:09 schreef Dissection het volgende:
ST beukt inderdaad veel meer dan Monoshit, simpelweg omdat het bruter is, en omdat het WEL perfect gekloond is van CC maar ook zijn eigen identiteit behoudt, wat van TMDC niet te zeggen valt.


CC en ST zijn onderling inwisselbaar. En saai. Bij MonoLid© heb ik niet de indruk naar een Nile-kloon te staan kijken. Niet dat het verder een interessante band is, maar dat terzijde.
Immolation en Morbid Angel: dàt zijn interssante bands. Maar dat snappen maar weinig mensen.


quote:
Op 3 juni 2003 1:09 ouwehoerde Dissection ook nog:
Harachte heerst trouwens!


Uiteraard.


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 1:20 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

quote:

Immolation en Morbid Angel: dàt zijn interssante bands. Maar dat snappen maar weinig mensen.


Waar slaat dat nou weer op? Dat snapt toch iedere welopgevoede metal met smaak? En toch blijf ik erbij dat Virulent één der meest heersende NL DM-bands is.


Kijk, da's pas metal!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-06-2003 1:22 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

Wilf..


hoe ist met den studie



Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-06-2003 1:23 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 1:20 schreef Wilf het volgende:
Dat snapt toch iedere welopgevoede metal met smaak?


Noem er eens tien.



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-06-2003 1:24 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

Muur invasie?



Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 1:25 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

quote:
Noem er eens tien.


Hmmm...


Wat zijn er toch veel mensen met een slechte smaak hehehe


Kijk, da's pas metal!


Jan Zijlstra
Usericon van Jan Zijlstra
Posted 03-06-2003 1:26 by Jan Zijlstra Wijzig reactieProfiel van Jan ZijlstraQuote dit bericht

Abigor komt trouwens uit Zwitserland, niet uit Australie


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-06-2003 1:26 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 1:24 schreef ZwaarMetaal het volgende:
Muur invasie?


Dit? Just a quiet conversation.
Je wilt niet denken aan een echte invasie.


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 03-06-2003 1:27 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 1:26 schreef Jan Zijlstra het volgende:
Abigor komt trouwens uit Zwitserland, niet uit Australie


Oostenrijk om precies te zijn Jan.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-06-2003 1:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Geweldig topic dit!

Wat een hoop nieuwe users opeens trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-06-2003 1:28]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 1:28 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

En wat een GAY forum.


Kijk, da's pas metal!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-06-2003 1:30 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 3 juni 2003 1:27 schreef Voice Of Doom het volgende:
Geweldig topic dit!

Wat een hoop nieuwe users opeens trouwens.
of we daar blij mee moeten zijn is vraag 2?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-06-2003 1:30 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 3 juni 2003 1:28 schreef Wilf het volgende:
En wat een GAY forum.


komt door mij



Wilf
SARS heerst
Usericon van Wilf
Posted 03-06-2003 1:33 by Wilf Wijzig reactieProfiel van WilfQuote dit bericht

Nee dat komt door al die nu metal skatepunk tieners die hier posten.


Kijk, da's pas metal!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 03-06-2003 1:33 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 3 juni 2003 1:30 schreef ZwaarMetaal het volgende:
komt door mij
echt waar, als je hem alleen al ziet, weet je het al...geloof mij


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen