IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-03-2013 13:47 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Je kan altijd bezwaar aantekenen en hulp krijgen via en juridisch loket mocht de gemeente onjuist hebben gehandeld. Grote kans dat ze geen poot heeft om op te staan en probeert de gemeente in diskrediet te brengen door het via de pers te spelen.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-03-2013 13:48 by nark Profiel van nark

En dan is Face book daar een mooi medium voor.......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-03-2013 14:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 maart 2013 13:47 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Je kan altijd bezwaar aantekenen en hulp krijgen via en juridisch loket mocht de gemeente onjuist hebben gehandeld. Grote kans dat ze geen poot heeft om op te staan en probeert de gemeente in diskrediet te brengen door het via de pers te spelen.


Nu doe je net alsof het goed en overzichtelijk is geregeld en alsof controleurs altijd een goed beeld hebben van de situatie.

Ik heb zelf ervaring met een grootschalige controle en daar heb ik ook gezien dat controleurs flink onorthodox kunnen zijn. Behoorlijke dreig cultuur en handtekeningen onder dwang af laten nemen onder verklaringen die niet te lezen zijn. En dan ook nog onder het mom van mensen beschermen.

Uit dit verhaal weet je niet hoe het uit zn verband is getrokken, maar ik kan me wel voorstellen dat een ambtenaartje dit heeft kunnen doen onder het mom van regels boven mensen en moraal.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-03-2013 14:42 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Werkt dappertje niet bij de gemeente? Nuff said...


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-03-2013 14:43 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Eigenlijk weet niemand er iets van.....



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-03-2013 14:45 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 maart 2013 14:43 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Eigenlijk weet niemand er iets van.....
Jij kan alleen praten over de mensen die jij aan je loket krijgt. Dus niet gaan generaliseren, want dat is sueel.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-03-2013 14:49 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik werk niet aan een loket. Heb wel veel gesprekken met ondernemers en organisatoren van evenementen gehad en tussendoor krijg je ook heel veel mee over procedures die aangespannen worden (meestal dezelfden). Standaard verhaal is: "ik snap best dat jullie dit beleid hebben maaaaar ik......". En een overheid moet uniforme regels hanteren want zodra je voor de 1 een uitzondering maakt staat de volgende al klaar die dat ook wil.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 22-03-2013 14:55]



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-03-2013 14:51 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Whatevers, je snapt wel wat ik probeer te bedoelen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-03-2013 14:53 by nark Profiel van nark

quote:
Op 22 maart 2013 14:45 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Jij kan alleen praten over de mensen die jij aan je loket krijgt. Dus niet gaan generaliseren, want dat is sueel.




Niet om het een of ander maar jij krijgt je info ook maar 1 zijdig natuurlijk, namelijk wat er geschreven staat in de pers. Verder geen verklaring gelezen van betreffende instantie ergens....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-03-2013 14:55 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 maart 2013 14:53 schreef nark het volgende:
Niet om het een of ander maar jij krijgt je info ook maar 1 zijdig natuurlijk, namelijk wat er geschreven staat in de pers. Verder geen verklaring gelezen van betreffende instantie ergens....
Ik had het hier over:
quote:
Op 22 maart 2013 12:35 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tja ik heb zelf werkervaring bij een gemeente en wat mij daar opvalt is dat het volk dat aanklopt altijd van mening is dat ze een uitzonderlijk geval zijn.
En dat klopt gewoon niet.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-03-2013 15:01 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

'Altijd' = "bijna altijd"



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-03-2013 15:04 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 maart 2013 15:01 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
'Altijd' = "bijna altijd"
Dan nog kan jij alleen praten over de mensen waarmee jij contact hebt gehad. Misschien werk[te] je in een gemeente met extreem zeikerige mensen?

"De mensen die ik gesproken heb, vinden zichzelf bijna altijd een uitzonderlijk geval."



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2013 15:10 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Als die vriend van die patiënte nu zich had aangemeld als mantelzorger... had men het gezeik niet gehad en er een centje aan over gehouden.


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-03-2013 15:10 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Of het is een algemeen menselijk psychologisch proces: "ik ben unieker dan de rest"



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-03-2013 15:14 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 maart 2013 15:10 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Of het is een algemeen menselijk psychologisch proces: "ik ben unieker dan de rest"
Hehehe.

You are NOT a beautiful and unique snowflake.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2013 15:19 by bastianus Profiel van bastianus

De controle op samenwonen bij uitkeringsgerechtigden kan vrij extreme vormen aannemen, dat weet ik wel. Opsporingsambtenaren hebben vrij weinig boodschap aan privacy. Ik ken een vrouw met een uitkering die een relatie heeft. Als haar vriend blijft slapen, komt het geregeld voor dat ambtenaren een inval doen, om zo 'bewijs' van samenwonen te verzamelen. Als de vriend in kwestie een tandenborstel heeft liggen, grijpen ze dit al aan om mevrouw op de uitkering te korten.
Skoften zijn het.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2013 15:20 by bastianus Profiel van bastianus

Pas als bedrijven die ten onrechte aanspraak maken op subsidies net zo hard en respectloos worden aangepakt, zal ik niet klagen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-03-2013 15:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 maart 2013 15:10 schreef MR. N het volgende:
Als die vriend van die patiënte nu zich had aangemeld als mantelzorger... had men het gezeik niet gehad en er een centje aan over gehouden.


De ware droom van bureaucratisch nederland, voor alles wat je doet een formuliertje invullen! In de ideale wereld is elke verbruikte calorie vermeld op een papiertje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-03-2013 15:24 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

@ Bastianus: Tja, zolang de beeldvorming is dat mensen met een uitkering 'luie flikkers zijn die niet willen werken maar alleen willen profiteren van de hardwerkende Nederlander' zullen zulke controles nog wel even door gaan.

En helemaal mee eens dat bedrijven die ten onrechte subsidies ontvangen ook hard aangepakt moeten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 22-03-2013 15:26]



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-03-2013 15:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 maart 2013 15:24 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Tja, zolang de beeldvorming is dat mensen met een uitkering 'luie flikkers zijn die niet willen werken maar alleen willen profiteren van de hardwerkende Nederlander' zullen zulke controles nog wel even door gaan.
Het zijn vaak enkel de "hardwerkende" Nederlanders die dit zeggen. Onder werktijd.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-03-2013 15:30 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Gelukkig neemt het aandeel van hardwerkende Nederlanders in hoog tempo af

http://www.nrc.nl/nieuws/2013/03/21/werkloosheid-loopt-opnieuw-fors-op/



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-03-2013 15:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 maart 2013 15:20 schreef bastianus het volgende:
Pas als bedrijven die ten onrechte aanspraak maken op subsidies net zo hard en respectloos worden aangepakt, zal ik niet klagen.

"Dit is verkeerd, maar als het in de toekomst in meer situaties evengoed verkeerd gaat vind ik het wel weer best!"

:')


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2013 16:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 maart 2013 15:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Dit is verkeerd, maar als het in de toekomst in meer situaties evengoed verkeerd gaat vind ik het wel weer best!"

:')
Qua redenatie niet echt sterk, inderdaad. Maar goed. Ik heb veel te maken met mensen met een uitkering die hard aangepakt worden door ambtenaren. Niet altijd even terecht. En ik vraag me af of ze bij frauderende grootverdieners even doortastend zijn.
Sowieso vind ik, dat het schandalig is dat je mensen die moeten rondkomen van rond de 600 euro in de maand, ook nog die bron van inkomsten probeert af te pakken. De gemiddelde subsidiefraude, belastingontduiking of villasubsidie kost veel meer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-03-2013 16:21 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 maart 2013 15:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Dit is verkeerd, maar als het in de toekomst in meer situaties evengoed verkeerd gaat vind ik het wel weer best!"



Like. Even tegeltje maken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-03-2013 20:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen