IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-05-2013 12:49 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 7 mei 2013 12:42 schreef Hypnos het volgende:


k
Waarom post je dit nu pas? Nu is het een funnypic en geen nieuws.

Ook dat gifje, wat is daar nieuws aan? Moet er eerst weer een weekban komen zodat je je rotzooi eindelijk eens gaat posten daar waar slechts semi ongewenst.

quote:
Op 7 mei 2013 12:07 schreef Ralph het volgende:
Dit vind ik echt het ergste wat er bestaat, die hele "we passen de hele wereld aan omdat een gedeelte van de bevolking overal te achterlijk voor is." Gechargeerd uiteraard, maar goed.

Die Belgische schoolleerkrachtmolesteermarokkaan is natuurlijk ook heel erg, daar niet van.
Ach het levert weer een shitload aan werk op.
Maar is het echt serieus? Dat is wel in en in triest.

Gewoon omverrijden. Sommigen moeten eerst half dood gaan voor ze hun stupiditeit laten vallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 07-05-2013 12:52]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-05-2013 13:07 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 7 mei 2013 12:19 schreef Kvelgeest het volgende:
Zo werkt zo ongeveer de gehele staatgestuurde samenleving.


Hehe, ik weet het.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-05-2013 13:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 mei 2013 12:07 schreef Ralph het volgende:
Dit vind ik echt het ergste wat er bestaat, die hele "we passen de hele wereld aan omdat een gedeelte van de bevolking overal te achterlijk voor is." Gechargeerd uiteraard, maar goed.

Je begrijpt dat dit geen serieus initiatief is om voortaan zulke SMSers/Whatsapperds te helpen? Het is juist bedoeld om het achterlijk wat betreft de onveiligheid die met SMSen e.d. gepaard gaat in beeld te brengen. Gezien je reactie in ieder geval in enige mate succesvol


I wish I was a butterfly


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 07-05-2013 13:17 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

AG snapt het.


Ja hoor...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-05-2013 13:19 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Als je ziet wat voor complete bullshit en onzinnigheid men tegenwoordig "gaaf" vindt, zat ik toch wat te twijfelen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-05-2013 13:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 mei 2013 13:19 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Als je ziet wat voor complete bullshit en onzinnigheid men tegenwoordig "gaaf" vindt, zat ik toch wat te twijfelen.

Als een groep "Improv Everywhere" heet kun je prima inschatten dat het niet een heel serieus iets is


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2013 13:26 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 7 mei 2013 13:19 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Als je ziet wat voor complete bullshit en onzinnigheid men tegenwoordig "gaaf" vindt, zat ik toch wat te twijfelen.
wat ben jij een ouwe lul aan het worden zeg

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-05-2013 13:27]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 07-05-2013 13:31 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 7 mei 2013 13:26 schreef spectre het volgende:
wat ben jij een ouwe lul aan het worden zeg
Altijd leuk om te horen.

Maar nee, ik snap de mensen in de categorie 16-18 vaak inderdaad totaal niet.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2013 14:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

pas maar op Belgen!

Piranha gevangen in slotgracht Fort van Walem in Mechelen

Mechelen, 7 mei 2013 - In de slotgracht rond het Fort van Walem in Mechelen hebben vissers gisteren een roodbuikpiranha bovengehaald. Dat meldt Natuurpunt, de beheerder van het gebied. Het is de eerste keer dat de roodbuikpiranha in Vlaanderen wordt waargenomen in het wild. Het beest was 14 cm groot.

Roodbuikpiranhas leven oorspronkelijk in rivieren in het Amazonegebied in Brazilië en in Paraguay. Ze staan bekend als geduchte roofvissen, alhoewel ze voornamelijk aaseters zijn. In de Verenigde Staten zorgt de roofvis voor problemen in water en wordt er aanzien als invasieve exoot. Zijn er algemeen in de dierenhandel verkrijgbaar. Ook bij ons is de vis populair bij aquariumliefhebbers. Naar alle waarschijnlijkheid is de Mechelse piranha ook afkomstig van een aquarium.

De kans dat roodbuikpiranhas zouden uitgroeien tot een plaag, is heel erg klein in Vlaanderen. De dieren zijn erg gevoelig aan lage temperaturen. Daalt de watertemperatuur lager dan 10 graden Celsius, dan overleven de vissen niet. Het dier zou de winter hier waarschijnlijk niet doorkomen.

Zet geen exotische dieren uit in het wild
Het uitzetten van exotische dieren in de vrije natuur is ten stelligste af te raden. Af en toe groeien deze dieren uit tot een plaag, omdat ze hier geen natuurlijke vijanden hebben. Denk maar aan de roodwangschildpadden die overal in stadsvijvers opduiken en daar eendenkuikens en andere dieren verslinden. Daarom is het best om te vermijden dat deze exoten in de natuur terechtkomen. Dat is steeds goedkoper en eenvoudiger dan bestrijding. Wie van plan is om dieren te houden, houdt er best rekening mee dat het dier gedurende de hele levensloop opvang nodig heeft.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-05-2013 19:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 mei 2013 12:07 schreef Ralph het volgende:
Dit vind ik echt het ergste wat er bestaat, die hele "we passen de hele wereld aan omdat een gedeelte van de bevolking overal te achterlijk voor is." Gechargeerd uiteraard, maar goed.




sorry maar zie je nu echt niet in dat het een ludieke actie is om mensen te wijzen op hun belachelijke gedrag?



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-05-2013 19:28 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 7 mei 2013 19:23 schreef ElitE het volgende:
sorry maar zie je nu echt niet in dat het een ludieke actie is om mensen te wijzen op hun belachelijke gedrag?





Ik vrees dat bij uitstek de doelgroep van de ludieke actie de hint niet oppikt, er een foto van maakt met de iPhone en meteen op Twitter zet: #omgwtfbbq. Om dan hopelijk onder de bus te lopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-05-2013 19:28]



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-05-2013 19:50 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 7 mei 2013 19:23 schreef ElitE het volgende:
sorry maar zie je nu echt niet in dat het een ludieke actie is om mensen te wijzen op hun belachelijke gedrag?




Nee, dat had ik er vanmiddag tussen drie andere discussies in inderdaad echt even niet uitgehaald. Stom inderdaad


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-05-2013 19:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 mei 2013 19:28 schreef Negatieveling het volgende:
Ik vrees dat bij uitstek de doelgroep van de ludieke actie de hint niet oppikt, er een foto van maakt met de iPhone en meteen op Twitter zet: #omgwtfbbq. Om dan hopelijk onder de bus te lopen.


Natuurlijke selectie, het wassen van je auto moet je er maar even voor over hebben


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 09-05-2013 22:06 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


Voetballer Buitenboys (15) gewond na trap in gezicht


Een 15-jarige speler van de Almeerse club S.C. Buitenboys is donderdag in het ziekenhuis beland, toen hij tijdens een wedstrijd in zijn gezicht werd geschopt.

Dat meldde de politie. Een 14-jarige jongen uit Meteren is aangehouden. De speler uit Almere viel na een duel met een tegenstander.

Toen hij wou opstaan, kreeg hij van de verdachte een harde schop in zijn gezicht. Het slachtoffer viel opnieuw en werd met een bloedend gezicht afgevoerd naar het ziekenhuis. Hij heeft hoofdletsel, onduidelijk is hoe ernstig dat is.

De 14-jarige jongen, die speelt voor Voetbalvereniging Tricht uit het gelijknamige plaatsje, wordt vrijdag voorgeleid bij de kinderrechter. De wedstrijd werd gespeeld op het veld van De Zuidvogels in Huizen. Daar was een jeugdtoernooi aan de gang.

Vorig jaar werd grensrechter Richard Nieuwenhuizen van Buitenboys slachtoffer van geweld op het voetbalveld. Hij overleed aan zijn verwondingen.

Door: ANP / Nu.nl



Gewoon doodknuppelen dat soort praktiserende heethoofdjes...
D'r is zonder al genoeg ellende op deze aardkloot.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-05-2013 23:22 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 7 mei 2013 14:21 schreef attila_de_hun het volgende:
pas maar op Belgen!

Piranha gevangen in slotgracht Fort van Walem in Mechelen

Mechelen, 7 mei 2013 - In de slotgracht rond het Fort van Walem in Mechelen hebben vissers gisteren een roodbuikpiranha bovengehaald. Dat meldt Natuurpunt, de beheerder van het gebied. Het is de eerste keer dat de roodbuikpiranha in Vlaanderen wordt waargenomen in het wild. Het beest was 14 cm groot.

Roodbuikpiranhas leven oorspronkelijk in rivieren in het Amazonegebied in Brazilië en in Paraguay. Ze staan bekend als geduchte roofvissen, alhoewel ze voornamelijk aaseters zijn. In de Verenigde Staten zorgt de roofvis voor problemen in water en wordt er aanzien als invasieve exoot. Zijn er algemeen in de dierenhandel verkrijgbaar. Ook bij ons is de vis populair bij aquariumliefhebbers. Naar alle waarschijnlijkheid is de Mechelse piranha ook afkomstig van een aquarium.

De kans dat roodbuikpiranhas zouden uitgroeien tot een plaag, is heel erg klein in Vlaanderen. De dieren zijn erg gevoelig aan lage temperaturen. Daalt de watertemperatuur lager dan 10 graden Celsius, dan overleven de vissen niet. Het dier zou de winter hier waarschijnlijk niet doorkomen.

Zet geen exotische dieren uit in het wild
Het uitzetten van exotische dieren in de vrije natuur is ten stelligste af te raden. Af en toe groeien deze dieren uit tot een plaag, omdat ze hier geen natuurlijke vijanden hebben. Denk maar aan de roodwangschildpadden die overal in stadsvijvers opduiken en daar eendenkuikens en andere dieren verslinden. Daarom is het best om te vermijden dat deze exoten in de natuur terechtkomen. Dat is steeds goedkoper en eenvoudiger dan bestrijding. Wie van plan is om dieren te houden, houdt er best rekening mee dat het dier gedurende de hele levensloop opvang nodig heeft.


Heb ooit eens een tropische vis van de WC-dood gered door te adviseren deze dan in de vijver achter huis te gooien (werd te groot in het aquarium en terroriseerde anderen), vond hem later (in februari) onder het ijs toen het had gevroren, maar zou me kunnen voorstellen dat ze een zachte winter kunnen overleven.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-05-2013 23:40 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 7 mei 2013 19:28 schreef Negatieveling het volgende:
Ik vrees dat bij uitstek de doelgroep van de ludieke actie de hint niet oppikt, er een foto van maakt met de iPhone en meteen op Twitter zet: #omgwtfbbq. Om dan hopelijk onder de bus te lopen.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-05-2013 0:54 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, nieuws, okay, maar de kop van het artikel is raarrrr

http://www.nu.nl/binnenland/3418706/inspectie-wil-melding-gifdamp-zieke-piloten.html


Boeiender


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 3:20 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 9 mei 2013 22:06 schreef Dying Embrace het volgende:
Voetballer Buitenboys (15) gewond na trap in gezicht


Een 15-jarige speler van de Almeerse club S.C. Buitenboys is donderdag in het ziekenhuis beland, toen hij tijdens een wedstrijd in zijn gezicht werd geschopt.

Dat meldde de politie. Een 14-jarige jongen uit Meteren is aangehouden. De speler uit Almere viel na een duel met een tegenstander.

Toen hij wou opstaan, kreeg hij van de verdachte een harde schop in zijn gezicht. Het slachtoffer viel opnieuw en werd met een bloedend gezicht afgevoerd naar het ziekenhuis. Hij heeft hoofdletsel, onduidelijk is hoe ernstig dat is.

De 14-jarige jongen, die speelt voor Voetbalvereniging Tricht uit het gelijknamige plaatsje, wordt vrijdag voorgeleid bij de kinderrechter. De wedstrijd werd gespeeld op het veld van De Zuidvogels in Huizen. Daar was een jeugdtoernooi aan de gang.

Vorig jaar werd grensrechter Richard Nieuwenhuizen van Buitenboys slachtoffer van geweld op het voetbalveld. Hij overleed aan zijn verwondingen.

Door: ANP / Nu.nl



Gewoon doodknuppelen dat soort praktiserende heethoofdjes...
D'r is zonder al genoeg ellende op deze aardkloot.
Altijd gaaf dergelijke reacties.

Wie gaat ze doodknuppelen? Jij? En vind je het vervolgens erg om zelf door mensen zoals jijzelf doodgeknuppeld te worden?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 9:16 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Altijd gaaf dergelijke reacties. Voorspelbaar ook.

Er is toch duidelijk een toename van agressie, om steeds onbenulligere dingen ook nog, waar te nemen in de samenleving. Preventief is daar weinig aan te doen, zo niet niks. De huidige strafmaten werken blijkbaar ook niet afschrikkend genoeg dus dan maar drastischer proberen.

quote:
Wie gaat ze doodknuppelen? Jij?

Geen idee, waarschijnlijk degene wiens baan dat is/wordt. Anders zo'n ander heethoofdje, en herhaal dat net zolang tot maar er eentje over is. Ruimen ze mooi zichzelf op.


[/knuffelen vs ruimen]


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 9:28 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Hij is nog serieus ook. :')


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2013 9:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 mei 2013 9:16 schreef Dying Embrace het volgende:
De huidige strafmaten werken blijkbaar ook niet afschrikkend genoeg dus dan maar drastischer proberen.


Daar kan je tegen in brengen dat zulke misdaden ook gebeuren in landen waar men (zeer) streng straft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 9:40 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 10 mei 2013 9:28 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Hij is nog serieus ook. :')


:')


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 10:18 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 10 mei 2013 9:40 schreef Dying Embrace het volgende:
:')
"Ik was eigenlijk serieus maar toen ik besefte hoe dom het klonk ging ik maar doen alsof ik aan het trollen was."

Verwachte reactie: ":')"


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-05-2013 10:25 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Dat was precies mijn indruk van jouw posts ja.
Vandaar ook mijn :')


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-05-2013 10:28 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 10 mei 2013 3:20 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
En vind je het vervolgens erg om zelf door mensen zoals jijzelf doodgeknuppeld te worden?
Probeer hier eens serieus antwoord op te geven dan.

Staan de mensen die de rekeltjes doodknuppelen zelf boven de wet? Bepaal jij dat?

De logica is gewoon niet te vinden.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen