IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-05-2013 14:36 by Helvete Profiel van Helvete



[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-05-2013 20:26]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-05-2013 17:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 mei 2013 11:41 schreef Mark het volgende:
Hola hola hola. De kop claimt dat het apparatje in 30 secondenj een telefoon kan opladen, maar in de laatste alinea wordt slechts gezegd dat 'volgens haar' het ook gebruikt kan worden voor telefoons. En waar komt die 30 seconden vandaan dan, als ze het niet eens getest heeft? Klinkt weer eens als een volslagen non-artikel.

[edit]In de bijgevoegde uitleg staat verder ook niks over oplaadsnelheid, voor zover ik kan zien, of zelfs maar de suggestie dat ze het op iets anders getest heeft.


zoek eens op Eesha Khare. Daar heb je erg veel nieuwsberichten met elk een stukje extra informatie. Ik kan hier het youtube filmpje niet zien maar ik denk dat dat een beter geheel geeft.

Of je nu een led een tijdje laat branden of een telefoon laat werken maakt weinig uit. Zoals je in de bronnen kunt zien is ze goed bezig geweest met berekenen van energiedichtheid, oplaadsnelheid etc.
quote:
Structural and electrochemical properties of the new electrode were evaluated. It demonstrated high apacitance of 203.3 mF/cm2 (238.5 F/g) compared to the next best alternative supercapacitor in previous research of 80 F/g, due to the design of the core-shell structure. This resulted in excellent energy density of 20.1 Wh/kg, comparable to batteries, while maintaining a high power density of 20540 W/kg. It also demonstrated a much higher cycle life compared to batteries, with a low 32.5% capacitance loss over 10,000 cycles at a high scan rate of 200 mV/s.

Bijzondere shizzle voor een 18 jarige hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-05-2013 17:59]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-05-2013 22:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

VVD voelt veel voor rechts inhalen

De VVD wil onderzoek naar het toestaan van rechts inhalen op de Nederlandse weg. Dat heeft Ton Elias, Tweede Kamerlid van de partij, vanmiddag tegen minister Melanie Schultz van Infrastructuur en Milieu gezegd.

In de Verenigde Staten kunnen auto's langere tijd op dezelfde rijbaan blijven rijden en zo elkaar links en rechts inhalen. Elias wil het onderzoek laten doen om de voor- en nadelen van 'Keep your lane' in Nederland te bekijken.

Volgens het Kamerlid zou het grote ergernissen van automobilisten, zoals bumperkleven en onnodig links rijden, kunnen oplossen. Ook zou het er volgens hem voor kunnen zorgen dat er minder ongelukken op de weg gebeuren, omdat er minder onverwachte manoeuvres worden uitgevoerd. Ook zullen files naar verwachting afnemen omdat de doorstroming zou verbeteren, denkt Elias.

Volgens de VVD'er is het laatste Nederlandse onderzoek naar het 'Blijf in je baansysteem' minstens 20 jaar oud. De dienst Verkeer en Scheepvaart zou het nieuwe onderzoek uitvoeren, zegt Elias.

Volgens minister Schultz stamt het laatste onderzoek naar rechts rijden uit 2000. Toen bleek volgens haar dat het bij 2x2 rijstroken de doorstroming zou verslechteren. Omdat er de afgelopen jaren veel wegen zijn bijgekomen met meer dan 2x2 rijstroken, gaat Schultz kijken of het onderzoek uit 2000 nog voldoet. Als blijkt dat er extra onderzoek nodig is, zal de minister Schultz de Kamer daarover inlichten.

http://rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2013/05_mei/21/binnenland/VVD_wil_onderzoek_naar_rechts_inhalen.xml

Graag, ja! Ik zou hier erg blij mee zijn. Dat met z'n allen hutje mutje zoveel mogelijk rechts rijden, vreselijk.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 21-05-2013 22:35 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Om het over zo'n linksrijdende stoffel die je nu niet legaal voorbij kan nog maar niet te hebben.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 21-05-2013 22:57 by ErikS Profiel van ErikS

WTF? Is dit weer eens zo'n onderbuikbraaksel van de VVD?

Onnodig links rijden mag niet, en kan je €130 kosten. Rechts inhalen mag ook niet, a €220. ipv eens te gaan handhaven gaan de VVD proleten weer eens met nog meer debiele regels komen om het plebs maar tevreden te houden. Want de maximumsnelheid op de snelweg is nu eenmaal al verhoogt, dus dan moet je toch iets.

Next up: rechts afslaan bij rood is toegestaan, en voorrang geven dan wel nemen is een keuze. Of zo.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-05-2013 23:02 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 mei 2013 22:57 schreef ErikS het volgende:

Next up: rechts afslaan bij rood is toegestaan


Is hier op sommige plaatsen al.



Werkt als een stopbord: stilstaan, en dan evt. eerst verder.


Bruce Banner


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 21-05-2013 23:07 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Niks mis met keep your lane.

Het is veel belachlijker om continue van rechts naar links en weer naar rechts te zwalken omdat je sneller gaat dan wat er rechts rijdt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-05-2013 23:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 mei 2013 23:02 schreef Lainedil het volgende:
Is hier op sommige plaatsen al.



Werkt als een stopbord: stilstaan, en dan evt. eerst verder.


Heb je in Polen ook, werkt perfect

De vraag is of Nederlandsche chauffeurs ermee om kunnen gaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2013 8:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hier in veenendaal/ede is dat er ook al op 1 punt.
Handig!



[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-05-2013 8:17]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 12:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 mei 2013 22:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
VVD voelt veel voor rechts inhalen

De VVD wil onderzoek naar het toestaan van rechts inhalen op de Nederlandse weg. Dat heeft Ton Elias, Tweede Kamerlid van de partij, vanmiddag tegen minister Melanie Schultz van Infrastructuur en Milieu gezegd.

In de Verenigde Staten kunnen auto's langere tijd op dezelfde rijbaan blijven rijden en zo elkaar links en rechts inhalen. Elias wil het onderzoek laten doen om de voor- en nadelen van 'Keep your lane' in Nederland te bekijken.

Volgens het Kamerlid zou het grote ergernissen van automobilisten, zoals bumperkleven en onnodig links rijden, kunnen oplossen. Ook zou het er volgens hem voor kunnen zorgen dat er minder ongelukken op de weg gebeuren, omdat er minder onverwachte manoeuvres worden uitgevoerd. Ook zullen files naar verwachting afnemen omdat de doorstroming zou verbeteren, denkt Elias.

Volgens de VVD'er is het laatste Nederlandse onderzoek naar het 'Blijf in je baansysteem' minstens 20 jaar oud. De dienst Verkeer en Scheepvaart zou het nieuwe onderzoek uitvoeren, zegt Elias.

Volgens minister Schultz stamt het laatste onderzoek naar rechts rijden uit 2000. Toen bleek volgens haar dat het bij 2x2 rijstroken de doorstroming zou verslechteren. Omdat er de afgelopen jaren veel wegen zijn bijgekomen met meer dan 2x2 rijstroken, gaat Schultz kijken of het onderzoek uit 2000 nog voldoet. Als blijkt dat er extra onderzoek nodig is, zal de minister Schultz de Kamer daarover inlichten.

http://rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2013/05_mei/21/binnenland/VVD_wil_onderzoek_naar_rechts_inhalen.xml

Graag, ja! Ik zou hier erg blij mee zijn. Dat met z'n allen hutje mutje zoveel mogelijk rechts rijden, vreselijk.

Guttegut... Lekker belangrijk dat ze het in de VS ook doen, het is hier niet de VS. Wat ze vergeten te vermelden is dat daar o.a. de maximumsnelheden voor al het verkeer gelijk is - en de effectieve snelheden dus ook. Ofwel, dat wordt met z'n allen max. 90/100 km/u werken. Sowieso werkt het beter met *lage* snelheden, gaan we met onze mooie 130-wegen!

edit: en het is dus ook een misvatting dat "keep your lane" "makkelijker inhalen" betekent. Het punt is juist dat er niet zoveel ingehaald hoeft te worden, omdat de snelheden veel egaler zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2013 12:53]


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2013 12:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos





Jen O’Shea, een jonge vrouw die herstelt van botkanker,is wel zeer flexibel. Het meisje kan zonder verpinken haar been 180 graden draaien, zodat haar voetzool naar het plafond wijst.

Het meisje, dat verschillende behandelingen en operaties onderging tegen botkanker, ontdekte vorig jaar de nieuwe mogelijkheden van haar been. Chirurgen hebben tijdens een operatie in 2011 haar rechterheup helemaal verwijderd. Na maanden van psychotherapie slaagde O’Shea erin om opnieuw te stappen. Pas vorig jaar ontdekte de jonge vrouw de nieuwe mogelijkheden van haar been.


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-05-2013 13:46 by bastianus Profiel van bastianus

Al die drukte om een been. Meestal gooi je die toch aan de kant.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2013 21:28 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 mei 2013 12:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Guttegut... Lekker belangrijk dat ze het in de VS ook doen, het is hier niet de VS. Wat ze vergeten te vermelden is dat daar o.a. de maximumsnelheden voor al het verkeer gelijk is - en de effectieve snelheden dus ook. Ofwel, dat wordt met z'n allen max. 90/100 km/u werken. Sowieso werkt het beter met *lage* snelheden, gaan we met onze mooie 130-wegen!

edit: en het is dus ook een misvatting dat "keep your lane" "makkelijker inhalen" betekent. Het punt is juist dat er niet zoveel ingehaald hoeft te worden, omdat de snelheden veel egaler zijn.


Guttegut? Hehehe.

Iig, waar ik de afgelopen tijden gereden heb, daar waren zat stukken waar je 75 mijl mag. Das dus 120. Ik heb iig niet gemerkt dat het dan niet werkt. Maar er zal vast wel onderzoek naar gedaan zijn. Blijkbaar vonden ze dat 75 dan toch wel kon.

Het wil natuurlijk niet zeggen dat je dat ook moet rijden. Daarom heb je de slow lanes en de fast lanes vanaf 2 rijbanen. Wil je 75 rijden, dan ga je lekker in de fast lane rijden, oftewel zoveel mogelijk links. Wil of kan je niet anders dan zachter rijden, dan ga je lekker in de slow lane rijden, dus zoveel mogelijk rechts. Eigenlijk een beetje zoals het bij ons nu op de 2 rijstroken snelwegen is. Behalve die gasten die links blijven rijden onder de toegestane snelheid.

Het begint pas leuk te worden bij meer rijstroken. Dan blijven de linker en rechter laneregel van kracht, maar daar tussendoor mag je dus gewoon links en rechts inhalen. Rijdt er nou toch een oelewapper te zacht op de fast lane. Of naar jouw zin. Dan ga je er lekker rechts langs. Mooi toch? Hup, cruisecontrol aan. Lekker, hoor. Zo heb ik het meerdere vakanties in de usa ondervonden de afgelopen 10 jaar en het rijdt zo veel relaxter.

Het is hier niet de vs! Hehehe, ik zie dan zo'n mannetje boos wijzend met z'n vinger naar de eerste mcdonals's in nederland, back in the days.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-05-2013 21:32 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

 

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 22-05-2013 21:34]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 21:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 mei 2013 21:28 schreef De Tegenpartij het volgende:
Guttegut? Hehehe.

Niet om jou, wel om de VVD
quote:
Iig, waar ik de afgelopen tijden gereden heb, daar waren zat stukken waar je 75 mijl mag. Das dus 120. Ik heb iig niet gemerkt dat het dan niet werkt. Maar er zal vast wel onderzoek naar gedaan zijn. Blijkbaar vonden ze dat 75 dan toch wel kon.

Dan moet je dus ook de vrachtwagens 120 laten rijden, om het daadwerkelijk te laten werken. Weet niet of dat in Nederland nu zo'n goed plan is. Als ik het zo 1-2-3 inschat rijdt daar op dergelijke wegen minder verkeer en ook relatief minder vrachtverkeer.
quote:
Het wil natuurlijk niet zeggen dat je dat ook moet rijden. Daarom heb je de slow lanes en de fast lanes vanaf 2 rijbanen. Wil je 75 rijden, dan ga je lekker in de fast lane rijden, oftewel zoveel mogelijk links. Wil of kan je niet anders dan zachter rijden, dan ga je lekker in de slow lane rijden, dus zoveel mogelijk rechts. Eigenlijk een beetje zoals het bij ons nu op de 2 rijstroken snelwegen is. Behalve die gasten die links blijven rijden onder de toegestane snelheid.

Dat laatste is een van de meest cruciale dingen hierbij, en dat zie ik hier niet zo snel gebeuren
quote:
Het begint pas leuk te worden bij meer rijstroken. Dan blijven de linker en rechter laneregel van kracht, maar daar tussendoor mag je dus gewoon links en rechts inhalen. Rijdt er nou toch een oelewapper te zacht op de fast lane. Of naar jouw zin. Dan ga je er lekker rechts langs. Mooi toch? Hup, cruisecontrol aan. Lekker, hoor. Zo heb ik het meerdere vakanties in de usa ondervonden de afgelopen 10 jaar en het rijdt zo veel relaxter.

Hoeveel stukken snelweg met 'meer rijstroken' hebben wij? Hoeveel van die snelwegen zijn zo rustig als het (vermoedelijk) was op de wegen waar het voor jou prettig reed in de VS? Ik vermoed dat over een gering aantal kilometers gaat.

Ik denk dat het er op neer komt dat als je dit invoert in Nederland het erop neerkomt dat je bij snelwegen met meer dan 2 rijbanen (per kant ) tijdens de spits iedereen 90 laat rijden, en buiten de spits 120 (of 130), met inderdaad een fast/slow lane-idee. Zou kunnen werken, maar denk dat het effect minimaal is. En dat het dus op weinig plaatsen ingevoerd kan worden, waarmee er meer verwarring ontstaat wegens alsmaar wisselende snelwegconfiguraties

Ik zie wel waarom het fijn lijkt, hoor, daar niet van. Maar denk dat de verkeerssituatie in Nederland te anders is.
quote:
Het is hier niet de vs! Hehehe, ik zie dan zo'n mannetje boos wijzend met z'n vinger naar de eerste mcdonals's in nederland, back in the days.

Touché


I wish I was a butterfly


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-05-2013 21:59 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Je kunt lullen wat je wilt, maar de huidige situatie is ook alles behalve handig.

In je poging zoveel mogelijk rechts te rijden om de twee tellen van rijbaan wisselen bij de volgende die je voorbij wilt, of als je rechts rijdt door degene op de baan links van je klemgereden worden achter je voorganger die langzamer gaat dan jij (wilt).

En je maakt met dat zigzaggen ook nog meer meters met alle bijbehorende gevolgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2013 22:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

@ AG: Jajajaja, je zegt allemaal ook wel zinnige dingen, weet ik. En wist ik ook wel een beetje. Maar toch! WAT ZOU HET VET ZIJN! Het is tijd voor verandering! Gooi je haar los, ruik de lente!!! En anders gaan we gewoon emigreren naar de usa.


@ DE. Precies, dit systeem is echt kut. Elke keer als ik de parkeergarage van schiphol uitreed, was het hup, de gestresste snelwegen op, bleh.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-05-2013 22:03]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-05-2013 22:06 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Het huidige systeem komt gewoon heel chaotisch over.

Met de cruisecontrol op 103 tussen Utrecht en A'dam op de 3e baan gaat wat mij betreft prima.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2013 22:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Lijkt me lekker, ja.

Oja. WTF!

http://www.nu.nl/buitenland/3481073/spoedzitting-londen-brute-moordaanslag.html



Eén van de mannen die de gruwelijke aanslag op de Britse soldaat pleegde, keerde zich na zijn daad tot de camera van een omstander. In het filmpje zegt de man met bebloede handen en twee messen nog in zijn handen onder meer: "Wij zweren bij de almachtige Allah dat wij ons gevecht tegen jullie nooit zullen stoppen."

"Het spijt ons dat vrouwen dit vandaag moesten zien maar in ons land maken vrouwen hetzelfde mee. Jullie zullen nooit veilig zijn. Jullie moeten de regering afzetten. Ze geven niet om jullie", zegt hij daarnaast.

De twee daders zouden het slachtoffer eerst hebben aangereden, om vervolgens 'als beesten' op hem in te hakken.


http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2013/05/aanvaller_londen_jullie_zijn_n.html




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-05-2013 22:18]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2013 22:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 mei 2013 22:01 schreef De Tegenpartij het volgende:
@ AG: Jajajaja, je zegt allemaal ook wel zinnige dingen, weet ik. En wist ik ook wel een beetje. Maar toch! WAT ZOU HET VET ZIJN! Het is tijd voor verandering! Gooi je haar los, ruik de lente!!! En anders gaan we gewoon emigreren naar de usa.



Emigreren dan maar
quote:
Op 22 mei 2013 21:59 schreef Dying Embrace het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar de huidige situatie is ook alles behalve handig.

In je poging zoveel mogelijk rechts te rijden om de twee tellen van rijbaan wisselen bij de volgende die je voorbij wilt, of als je rechts rijdt door degene op de baan links van je klemgereden worden achter je voorganger die langzamer gaat dan jij (wilt).

En je maakt met dat zigzaggen ook nog meer meters met alle bijbehorende gevolgen.

Klopt, dat soort dingen zijn héél irritant. Daarom doe ik zelf ook niet al te hard mee aan het "zoveel mogelijk rechts rijden". Als ik niet veel ruimte heb (en dus 'klemgereden' zou kunnen worden), het verder niet gevaarlijk is, en als ik als ik netjes iets boven de limiet rijd, blijf ik weleen rustig wat langer links hangen dan strikt nodig. Ga in die situatie niet alleen maar naar rechts omdat er iemand zo nodig 147 wil rijden, dat doe ik dan wel als ik weer relaxed de ruimte heb


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-05-2013 22:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 mei 2013 21:59 schreef Dying Embrace het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar de huidige situatie is ook alles behalve handig.

In je poging zoveel mogelijk rechts te rijden om de twee tellen van rijbaan wisselen bij de volgende die je voorbij wilt, of als je rechts rijdt door degene op de baan links van je klemgereden worden achter je voorganger die langzamer gaat dan jij (wilt).

En je maakt met dat zigzaggen ook nog meer meters met alle bijbehorende gevolgen.


Wat mensen zouden moeten doen is niet links blijven rijden met een paar kilometer harder dan hetgeen ze inhalen op de teller.

En verder zou men meer moeten handhaven op onnodig links rijden.

En een inhaalverbod voor vrachtwagens, sleurhut droeftoeters en touringcars.


Boeiender


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 22-05-2013 22:37 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

irriteer me kapot aan de "midden"baan rijders... ga dan naar rechts als je 101 km per uur rijdt... zodat ik met 130 de middenbaan kan pakken en MR. N. met 150 de linkerbaan. godverdomme.


I am mine own redeemer...!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-05-2013 22:38 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 mei 2013 22:37 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
irriteer me kapot aan de "midden"baan rijders... ga dan naar rechts als je 101 km per uur rijdt... zodat ik met 130 de middenbaan kan pakken en MR. N. met 150 de linkerbaan. godverdomme.

Psies!

Oh, en ja, een groene pijl betekent dat de spitstrook open is.

Ja écht!



Boeiender


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-05-2013 22:44 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

In Nederland heb je op de snelweg ook veel te veel verschillende wettelijke maximumsnelheden met al die voertuigsoorten. Vrachtwaggel 80km/h, maar de begrenzer zorgt er voor dat het in de praktijk alles tussen 85 en 88km/h kan zijn - tenzij het natuurlijk een buitenlandse vrachtwaggel is, want dan kan 100 km/h ook best. Auto met aanhanger 90. Touringcar 100. Auto 120 of 130, afhankelijk van waar je bent en hoe laat.

Uiteraard gaat niemand met 86 achter een vrachtwaggel hangen met zijn auto-met-aanhanger, en dus gaan die mensen met 95 voornoemde vrachtwaggel inhalen. Vervolgens moet de touringcar met bingoënde bejaarden die aanhangercombinatie weer inhalen. Dan komt Miep de huisvrouw die met 115 dat hele span weer in gaat halen. Tegen de tijd dat je er zelf eindelijk met 130 langs kunt, ben je op je bestemming Wat een puinzooi.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2013 23:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 mei 2013 22:44 schreef Negatieveling het volgende:
In Nederland heb je op de snelweg ook veel te veel verschillende wettelijke maximumsnelheden met al die voertuigsoorten. Vrachtwaggel 80km/h, maar de begrenzer zorgt er voor dat het in de praktijk alles tussen 85 en 88km/h kan zijn - tenzij het natuurlijk een buitenlandse vrachtwaggel is, want dan kan 100 km/h ook best. Auto met aanhanger 90. Touringcar 100. Auto 120 of 130, afhankelijk van waar je bent en hoe laat.

Uiteraard gaat niemand met 86 achter een vrachtwaggel hangen met zijn auto-met-aanhanger, en dus gaan die mensen met 95 voornoemde vrachtwaggel inhalen. Vervolgens moet de touringcar met bingoënde bejaarden die aanhangercombinatie weer inhalen. Dan komt Miep de huisvrouw die met 115 dat hele span weer in gaat halen. Tegen de tijd dat je er zelf eindelijk met 130 langs kunt, ben je op je bestemming Wat een puinzooi.


Juistem!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen